Dat is toch zondequote:Op maandag 21 april 2008 19:12 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
teveel rijst is toch niet erg
kan je heel makkelijk weg gooien hoor
Dat ik nog ooit eens normaal genoemd zou wordenquote:Op maandag 21 april 2008 18:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zijn er iig twee normale mensen in dit topic.
Ja, daarom moet je dus een weegschaal gebruiken, want gekookte rijst is zwaarder dan ongekookte rijst. Ik gebruik altijd 50 gram ongekookte rijst per persoon.quote:Op maandag 21 april 2008 18:53 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ik ben ook rijsttechnisch gehandicapt. En pasta/aardappeltechnisch trouwens ook. Maar rijst is het ergst. Dan gooi ik het in de pan, kijk er eens naar, denk "dat kan echt nooit genoeg zijn voor twee personen", mik er nog wat bij, en dan een kwartier later sta ik me verbijsterd af te vragen wat ik met al die rijst moet doen die ik over ga houden omdat ik wéér teveel heb.
De laatste tijd experimenteer ik met de witte standaard IKEA-mok. 1 Mok is te weinig voor twee personen, 1,5 mok is teveel. The quest continues.
Als je maar niet zo als m'n (magere, dat welquote:Op maandag 21 april 2008 19:17 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat ik nog ooit eens normaal genoemd zou wordenwie had dat gedacht
Ik ga trouwens proberen stoppen met snoepen bij andere (thuis doe ik het toch al haast niet), feit is gewoon dat ik het helemaal niet zo lekker vind dus waarom doen
Ik heb het jaren lang niet gedaan en het toen niet gemist dus dat ga ik weer proberen
Snap ik ook wel.quote:Op maandag 21 april 2008 19:15 schreef freecell het volgende:
[..]
Het is ook niet érg, maar wel lichtelijk storend als je altijd teveel hebt. Vooral omdat ik niet graag eten weggooi.
Wel met een gebrek aan zelfbeheersing.quote:Op maandag 21 april 2008 19:36 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Als je maar niet zo als m'n (magere, dat wel) tante wordt
Die dan terwijl ik het derde koekje opeet, net als m'n vader
het volgende zegt:
Ik neem altijd maar één koekje bij de koffie. Dat doe ik altijd. Ik ben sterk. Ik kan dat.
Als ik zin heb in drie koekjes, dan eet ik drie koekjes. Dat heeft niets met sterk zijn te maken
Ik begrijp het nut dan niet zo van 1 koekje eet het dan helemaal nietquote:Op maandag 21 april 2008 19:36 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Als je maar niet zo als m'n (magere, dat wel) tante wordt
Die dan terwijl ik het derde koekje opeet, net als m'n vader
het volgende zegt:
Ik neem altijd maar één koekje bij de koffie. Dat doe ik altijd. Ik ben sterk. Ik kan dat.
Als ik zin heb in drie koekjes, dan eet ik drie koekjes. Dat heeft niets met sterk zijn te maken
Eigenlijk is fruit ook veel lekkerder dan snoepquote:Op maandag 21 april 2008 19:43 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik begrijp het nut dan niet zo van 1 koekje eet het dan helemaal niet
Daarom ga ik dat dus ook weer proberen, niet echt om af te vallen ofzo want daar ligt het niet aan
Maar om gewoon echt te eten wat ik lekker vind (en dat is meestal liever groente en fruit ipv snoep)
Ik krijg of 1 grote koek bij m'n ouders of 2 kleintjes.quote:Op maandag 21 april 2008 19:43 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik begrijp het nut dan niet zo van 1 koekje eet het dan helemaal niet
Daarom ga ik dat dus ook weer proberen, niet echt om af te vallen ofzo want daar ligt het niet aan
Maar om gewoon echt te eten wat ik lekker vind (en dat is meestal liever groente en fruit ipv snoep)
- Komkommerquote:Op maandag 21 april 2008 19:46 schreef Miss_S het volgende:
Wat voor groente is nog meer lekker als tussendoortjes?
In die jaren dat ik helemaal niet snoepte deed ik dat omdat ik de smaak toch goed genoeg herinnerdequote:Op maandag 21 april 2008 19:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik krijg of 1 grote koek bij m'n ouders of 2 kleintjes.
M'n zus neemt altijd één chipje, want ze zegt: "Het gaat er toch om dat je de smaak van chips proeft? Nou dan hoef je ook niet meer dan één chipje te nemen.".
Je stopt toch ook niet met seks, omdat je je nog precies herinnert hoe het is?quote:Op maandag 21 april 2008 19:50 schreef Miss_S het volgende:
[..]
In die jaren dat ik helemaal niet snoepte deed ik dat omdat ik de smaak toch goed genoeg herinnerde
Jaaaah!quote:Op maandag 21 april 2008 19:48 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
baby tomaatjes!
radijs....
rettich met een beetje zout
Ja maar dat is lekker en je wordt er niet dik vanquote:Op maandag 21 april 2008 19:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je stopt toch ook niet met seks, omdat je je nog precies herinnert hoe het is?.
ja is lekkerquote:Op maandag 21 april 2008 20:00 schreef Miss_S het volgende:
Komkommer met zout?
Maar teveel zout is ook weer niet gezond
Ik hou het voorlopig wel bij gewoon komkommer en baby tomaatjes
En verschillende soorten fruit
Nee, gewoon nacho's met gesmolten kaas en jalapeñopepersquote:Op maandag 21 april 2008 20:01 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
nachochips bedoel je ? ik ga me altijd zo ergeren aan dat poeder dat op je vingers komt
Je hebt kennelijk ook last van dubbelposteritus. Geeft niet hoor. Dat is ook een veelvoorkomende kwaal bij zwangere vrouwen.quote:Op maandag 21 april 2008 20:03 schreef freecell het volgende:
Komkommer met zout is wel lekker!
En ik heb een lage bloeddruk, dus moet veel zout hebbenAl houd ik ook vocht vast en dat wordt er dan natuurlijk niet beter op.
Wat heeft teveel bier drinken en koorts hebben met zout te maken?quote:Op maandag 21 april 2008 20:07 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Dit is mijn ervaring - iedereen verklaard mij voor gek dat ik een zout te kort had "want dat kan helemaaal niet met al die Westerse producten waar al zout aan toegevoegd is"
1. elke avond en nacht veel bier drinken en niet zo veel ander vocht
2. waarschijnlijk koorts hebben en elke ochtend badend in je eigen zweet wakker worden
3. overdag 40-45 graden en 's nachts minimaal 25 graden
4. twee maal per dag warm eten, met extra zout, 30 gram chips + brood met zoute worst
en dan nog flauwvallen/wegzakken
grijs wegtrekken
en pas opknappen na een handje zout + water
dan ligt het volgens mij aan een zout te kort
maar goed, niet naar de dokter geweest of zo
Ja maar waarom dronk je dan alcohol?quote:Op maandag 21 april 2008 20:12 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
koorts = zweten
zweet = zout
alcohol kan leiden tot vocht en zoutverlies
ow maar ik las elke nacht dus ik denk je hebt ook langer last gehad dat je niet lekker voeldequote:Op maandag 21 april 2008 20:15 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Omdat sommige mensen alcohol lekker vinden
Ik kan natuurlijk niet van te voren weten dat ik koorts ga krijgen en flauw ga vallen.
Heel af en toe, als ik in een uberzondige bui ben, eet ik weleens nacho's als avondeten. Naturel tortillachips van de AH, paar tomaten ontzaden en fijnsnijden, bos lente-ui in dunne ringetjes, pot jalapeno's hakken, desgewenst een blikje mais of kidneybeans erover.... Veel geraspte kaas erover en eten met een dip van sour cream, versgehakte koriander, limoensap en veel zwarte peper.quote:Op maandag 21 april 2008 20:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, gewoon nacho's met gesmolten kaas en jalapeñopepers.
Geen chips dus.
Ik heb daar momenteel geen spierpijn, wel last van mijn rugspieren.quote:Op maandag 21 april 2008 19:36 schreef Koentj het volgende:
Train je met hardlopen nou eigenlijk ook je borstspieren, ik heb zo'n gevoel van wel eigenlijk, omdat je toch heel de tijd met je armen heen en weer gaat.
Als je niet op let welquote:Op maandag 21 april 2008 19:52 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja maar dat is lekker en je wordt er niet dik van
Ik vind snoep niets toevoegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |