Hoe kom je nou weer aan die flauwekul dan?quote:Op maandag 21 april 2008 14:27 schreef conleche het volgende:
cracker besmeerd aan de gatenkant: 150 cal. Cracker besmeerd aan de andere kant:100 cal. : nou dan weet ik het wel, wat de foto op de verpakking ook laat zien!! (hebben zzeker ook aandelen in die smurriefabriek)
Eens! Anders gebruik je veel meer beleg.quote:Op maandag 21 april 2008 14:24 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ja maar dat is voor de foto
in het echte leven moet je de onderkant besmeren
Wat nou flauwekul? Das toch logisch nadenken!!quote:Op maandag 21 april 2008 14:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoe kom je nou weer aan die flauwekul dan?.
quote:Op maandag 21 april 2008 14:30 schreef Viking84 het volgende:
Jullie doen net alsof de wereld vergaat als iemand de gaten besmeert.
Ik eet er vaak een plak kaas tussen en dan maakt het niet uit.quote:Op maandag 21 april 2008 14:29 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Eens! Anders gebruik je veel meer beleg.
Knackebrod met sesam, niet de el cheapo, is wel lekker trouwens.
En alsnog gefeli van je havo dan!
maar dat kost wel veel tijdquote:Op maandag 21 april 2008 14:34 schreef octopussy het volgende:
Zoals ik het zie: je moet ALLEEN de gaten vullen met beleg en dan niet een laagje erop. Dan ben je denk ik per saldo net zo veel calorieen kwijt als dat je een laagje doet op de gladde kant.
Is sesam wel gezond?quote:Op maandag 21 april 2008 14:37 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
mijne is de wasa met sesam (die rode)
Die vind ik ook fijn. Heel licht begaat is die.quote:Op maandag 21 april 2008 14:37 schreef Viking84 het volgende:
Mijn lievelingscracker is de vezelrijke cracker van Wasa. Die bevat maar 30 calorieën per stuk, dus ik hoef me niet zo'n zorgen te maken om gaten.
quote:Op maandag 21 april 2008 18:13 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik vind 't echt weinig conleche. Trek je dat wel zo? Ik zou echt flauwvallen op zo'n dieet. Het avondeten klinkt wel weer heel lekker. En het ligt natuurlijk ook aan je bezigheden op een dag. En je was nu koolhydraatarm bezig toch? Hoe lang ga je dat doen? (Veel vragen, maar ik ben benieuwd of je het zelf ook niet wat weinig vindt?).
Vriendlief belde net dat hij laat is vanavond, dus het avondeten schuift door naar een uur of negen. Gelukkig goed geluncht, dus ik neem zo lekker een mandarijntje en dan red ik het wel tot vanavond.
Ik hoop dat mijn weegschaal morgen nogsteeds de 72,3 gekte heeft.
1 spekje is 34 cal. heb ik net opgezocht, dus ja dat valt reuze mee!quote:Op maandag 21 april 2008 18:23 schreef Miss_S het volgende:
Er was een kindje jarig op stage dus heb een spekje op (en komkommer) maar dat zal wel meevallen
Dat is te overzienquote:Op maandag 21 april 2008 18:26 schreef conleche het volgende:
[..]
1 spekje is 34 cal. heb ik net opgezocht, dus ja dat valt reuze mee!
Keukenweegschaal aanschaffen? oooohhh, je hebt ge-edit...je moet ook 50 gram pp doen.quote:Op maandag 21 april 2008 18:47 schreef freecell het volgende:
Dat vind ik nog best veel voor één snoepje
Nuja, in lolly's zit pas idioot veel
Hier heerlijk en redelijk gezond gegeten. (zilvervlies)rijst met zelfgemaakte tomaten-groentesaus met een beetej kip er in
En ik heb áltijd, áltijd teveel rijst!Ik doe gewoon 100 gram p.p en houd dan zeker een derde over als we met z'n tweeën zijn
Zijn er iig twee normale mensen in dit topic.quote:Op maandag 21 april 2008 18:42 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat is te overzienDenk dat ik dus weer niet boven de 1200kcal kom
Ik besmeer de gatenkant trouwens ook
Ik ben ook rijsttechnisch gehandicapt. En pasta/aardappeltechnisch trouwens ook. Maar rijst is het ergst. Dan gooi ik het in de pan, kijk er eens naar, denk "dat kan echt nooit genoeg zijn voor twee personen", mik er nog wat bij, en dan een kwartier later sta ik me verbijsterd af te vragen wat ik met al die rijst moet doen die ik over ga houden omdat ik wéér teveel hebquote:Op maandag 21 april 2008 18:47 schreef freecell het volgende:
En ik heb áltijd, áltijd teveel rijst!Ik doe gewoon 100 gram p.p en houd dan zeker een derde over als we met z'n tweeën zijn
Ik heb dus allang afgeleerd om er wat bij te gooien "omdat het nooit genoeg kan zijn" Dat doe ik dus gewoon niet meer.quote:Op maandag 21 april 2008 18:53 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ik ben ook rijsttechnisch gehandicapt. En pasta/aardappeltechnisch trouwens ook. Maar rijst is het ergst. Dan gooi ik het in de pan, kijk er eens naar, denk "dat kan echt nooit genoeg zijn voor twee personen", mik er nog wat bij, en dan een kwartier later sta ik me verbijsterd af te vragen wat ik met al die rijst moet doen die ik over ga houden omdat ik wéér teveel heb.
De laatste tijd experimenteer ik met de witte standaard IKEA-mok. 1 Mok is te weinig voor twee personen, 1,5 mok is teveel. The quest continues.
Dat je makkelijker loopt kan ik niet verklaren, maar het schijnt wel te werken tegen spierpijn achteraf (niet echt aan te raden verder ivm kans op maagklachtenquote:Op maandag 21 april 2008 13:57 schreef conleche het volgende:
En Isabeau: ik had gisteren voordat ik liep een advil (ibuprofen) 400 mg geslikt. (tegen menstruatiepijn).
Zou het kunnen zijn dat ik daarom zo makkelijk en op wolkjes liep? Het leek echt veel makkelijker te gaan dan de afgelopen weken!
Het is ook niet érg, maar wel lichtelijk storend als je altijd teveel hebt. Vooral omdat ik niet graag eten weggooi.quote:Op maandag 21 april 2008 19:12 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
teveel rijst is toch niet erg
kan je heel makkelijk weg gooien hoor
Dat is toch zondequote:Op maandag 21 april 2008 19:12 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
teveel rijst is toch niet erg
kan je heel makkelijk weg gooien hoor
Dat ik nog ooit eens normaal genoemd zou wordenquote:Op maandag 21 april 2008 18:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zijn er iig twee normale mensen in dit topic.
Ja, daarom moet je dus een weegschaal gebruiken, want gekookte rijst is zwaarder dan ongekookte rijst. Ik gebruik altijd 50 gram ongekookte rijst per persoon.quote:Op maandag 21 april 2008 18:53 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ik ben ook rijsttechnisch gehandicapt. En pasta/aardappeltechnisch trouwens ook. Maar rijst is het ergst. Dan gooi ik het in de pan, kijk er eens naar, denk "dat kan echt nooit genoeg zijn voor twee personen", mik er nog wat bij, en dan een kwartier later sta ik me verbijsterd af te vragen wat ik met al die rijst moet doen die ik over ga houden omdat ik wéér teveel heb.
De laatste tijd experimenteer ik met de witte standaard IKEA-mok. 1 Mok is te weinig voor twee personen, 1,5 mok is teveel. The quest continues.
Als je maar niet zo als m'n (magere, dat welquote:Op maandag 21 april 2008 19:17 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat ik nog ooit eens normaal genoemd zou wordenwie had dat gedacht
Ik ga trouwens proberen stoppen met snoepen bij andere (thuis doe ik het toch al haast niet), feit is gewoon dat ik het helemaal niet zo lekker vind dus waarom doen
Ik heb het jaren lang niet gedaan en het toen niet gemist dus dat ga ik weer proberen
Snap ik ook wel.quote:Op maandag 21 april 2008 19:15 schreef freecell het volgende:
[..]
Het is ook niet érg, maar wel lichtelijk storend als je altijd teveel hebt. Vooral omdat ik niet graag eten weggooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |