Dat was toch ook zo? (vorig jaar mislukt examen herinner ik me). Maar gezien dat lange slapen blijkbaar wat minder gemotiveerd dan Chicolate bv.quote:Op maandag 21 april 2008 14:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat doe je dan in het dagelijks leven? Op de één of andere manier denk ik de hele tijd dat je nog in Havo 5 zit![]()
.
In CUL staat een risottotopicquote:Op maandag 21 april 2008 14:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oeh! Zondag heb ik risotto uit een pakje gegeten, maar eigenlijk wil ik dat liever zelf eens maken. Wie heeft een recept, geschikt voor een keukenkluns?
Je bent nog aan het uitvogelen wat voor studie je wilt doen?quote:Op maandag 21 april 2008 14:23 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
M'n havo diploma heb ik al een tijdje terug gehaald
nu ben ik vooral een beetje aan het sjaken
ja doeiquote:Op maandag 21 april 2008 14:24 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ja maar dat is voor de foto
in het echte leven moet je de onderkant besmeren
Hoe kom je nou weer aan die flauwekul dan?quote:Op maandag 21 april 2008 14:27 schreef conleche het volgende:
cracker besmeerd aan de gatenkant: 150 cal. Cracker besmeerd aan de andere kant:100 cal. : nou dan weet ik het wel, wat de foto op de verpakking ook laat zien!! (hebben zzeker ook aandelen in die smurriefabriek)
Eens! Anders gebruik je veel meer beleg.quote:Op maandag 21 april 2008 14:24 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ja maar dat is voor de foto
in het echte leven moet je de onderkant besmeren
Wat nou flauwekul? Das toch logisch nadenken!!quote:Op maandag 21 april 2008 14:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoe kom je nou weer aan die flauwekul dan?.
quote:Op maandag 21 april 2008 14:30 schreef Viking84 het volgende:
Jullie doen net alsof de wereld vergaat als iemand de gaten besmeert.
Ik eet er vaak een plak kaas tussen en dan maakt het niet uit.quote:Op maandag 21 april 2008 14:29 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Eens! Anders gebruik je veel meer beleg.
Knackebrod met sesam, niet de el cheapo, is wel lekker trouwens.
En alsnog gefeli van je havo dan!
maar dat kost wel veel tijdquote:Op maandag 21 april 2008 14:34 schreef octopussy het volgende:
Zoals ik het zie: je moet ALLEEN de gaten vullen met beleg en dan niet een laagje erop. Dan ben je denk ik per saldo net zo veel calorieen kwijt als dat je een laagje doet op de gladde kant.
Is sesam wel gezond?quote:Op maandag 21 april 2008 14:37 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
mijne is de wasa met sesam (die rode)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |