Ik ben ook 'soewart'quote:Op maandag 21 april 2008 11:38 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Is shinydiscoball 't enige "soewarte" meisje hier zoals ze beschreef in een ander topic?
Nou.....ik kan me toch wel een paar gezellige Surinaamse schommelkonten voor de geest halen hoor!quote:Op maandag 21 april 2008 11:51 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
conclusie: vooral witte vrouwen met blond haar hebben neiging om dik te worden
quote:Op maandag 21 april 2008 11:51 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Het grappige is dat ik een heel beperkt beeld heb van 'zwart'.quote:Op maandag 21 april 2008 11:50 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Nee Peri is ook soewart.. en uh.. pumpkinsoupen.. uh.... uh..
net je hyves bekeken en je bent ook nou weer niet echt pikzwart
Dan heb je nog nooit surinaamse vrouwen gezienquote:Op maandag 21 april 2008 11:51 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Oh?quote:Op maandag 21 april 2008 11:51 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Het was een grapjequote:Op maandag 21 april 2008 11:54 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Dan heb je nog nooit surinaamse vrouwen gezien![]()
maar nee zo soewart ben ik niet nee
Jij Friesquote:Op maandag 21 april 2008 11:53 schreef tw33ty het volgende:
[..]
Het grappige is dat ik een heel beperkt beeld heb van 'zwart'.
Turken zijn niet zwart, Marokkanen niet, Surinamers niet... Maar dat komt ook omdat ik die mensen niet als wezenlijk anders zie dan blanken. En dat zijn ze natuurlijk ook niet, maar je snapt wel wat ik bedoel... of niet.
Pas bij zo'n echte pikzwarte Afrikaan denk ik: Hé, hij is anders dan ik! Van die mensen waarvan je alleen een rij tanden ziet in het donker. Maar die mensen zie ik zelden en áls ik ze zie, dan denk ik ook altijd even dat ze geverfd zijn, omdat de binnenkant van hun handen wel gewoon roze is![]()
.
quote:Op maandag 21 april 2008 11:56 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Jij Fries![]()
Zegt iemand die 18 jaar lang in zeeland heeft gewoond
quote:Op maandag 21 april 2008 12:00 schreef tw33ty het volgende:
[..].
Nee, ik heb niks tegen donkere mensen, hoor (altijd even oppassen dat je de politiek correcte term gebruikt), maar ik zag ze zeer zelden vroeger.
We hadden een Koreaans meisje in de klas en in groep 8 kwam er een Surinaamse jongen bij, maar verder waren het allemaal bleekneusjes.
Mijn zus (toen 18 ofzo) paste vroeger eens op mij toen er aangebeld werd. Toen ze open deed, zag ze alleen een rij tanden (het was al donker buiten) en toen schrok ze zo dat ze gillend de deur dichtgooide. Zoiets zou in Amsterdam ofzo nooit gebeurd zijn hè
.
Noujaaaaquote:Op maandag 21 april 2008 10:31 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Oja, jij post ook mee
in mijn hoofd zit je nog bij de dieetclub![]()
Je moet gewoon even elke dag vertellen hoe dun je bentquote:Op maandag 21 april 2008 12:08 schreef freecell het volgende:
[..]
Noujaaaa
Ik zit zelf mét mijn zwangerschapskilo's nu nog 7 KG onder dieetclubgewicht (BMI 25) hoor
Enne: in Londen heb ik juist wél heel veel dikke mensen gezien?
Joai benne uut Tunesie!quote:Op maandag 21 april 2008 12:07 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik stond aan de bar > gelijk 15 jongens > EY JOAI BENNE NIE VAN HIERO!
Dat heb ik met Chinezen, maar ook met donkere mensen.quote:Ik moet er niet aan denken dat er alleen Nederlanders in Nederland wonen
Volgens mij een soort Chinezen effect - iedereen lijkt op elkaar.
Ik ben nu halverwege mijn zwangerschap en 4 KG aangekomen, nu dus een BMI van 22quote:Op maandag 21 april 2008 12:11 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Je moet gewoon even elke dag vertellen hoe dun je bent
en na 2 maanden dan denk ik oja
en dan kom je opeens heel veel aan omdat je zwanger bent en dan moet je weer terug naar de dieet club
Ik heb vandaag 4 mensen met witte benen in korte broekjes zien rennen in het plantsoen, dus het is best 'done' om een korte broek aan te doenquote:Op maandag 21 april 2008 12:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Een vrouw wordt toch dagelijks geconfronteerd met dilemma's van wereldbelang die het bestaan er niet gemakkelijker op maken... Moet ik nu vanmiddag gaan hardlopen in een kort broekje vanwege het lekkere weer ook al zijn m'n benen nog spierwit, of moet ik toch kiezen voor de veilige optie en een lange broek aantrekken, wat dan weer als nadelig gevolg heeft dat m'n benen daar ook niet bruiner van worden?
Als die vier anderen het durven, durf ik het ook.quote:Op maandag 21 april 2008 12:25 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik heb vandaag 4 mensen met witte benen in korte broekjes zien rennen in het plantsoen, dus het is best 'done' om een korte broek aan te doen
Ik besmeer altijd de inkepingen geloof ik, want anders proeft de onderkant zo zout als je er met je tong tegenaan komtquote:Op maandag 21 april 2008 12:36 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
de gladde kant anders gaat er teveel in de gaatjes zitten
Niet koud hier hoorquote:Op maandag 21 april 2008 12:26 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
het is alleen nog best koud nu
ik had bedacht in de zomer in een lange broek + bikini topje te rennen
of is dat een slechter idee
Ja ik ga vanaf juli 6 maanden naar Londen. Volgens mij ga ik me echt dun voelen daarquote:Op maandag 21 april 2008 12:01 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
In Paris zijn ze ultra dun
helemaal in het zwart gekleed
uberhip
In Parijs was bijna niemand dik - in London ook niet echt
- vooral de steden er omheen.. pfoe... vooral in in de buurt van London. Vadsige wijven van 200 kg
ultiem vies. Etend in de trein. Ik kon mij nog net inhouden om die familie verpakking friet uit haar klauwtjes te slaan
quote:Op maandag 21 april 2008 14:08 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
grr
ik kan alleen reserveren tussen half9 en 11 voor de dokter
dan slaap ik
Wat doe je dan in het dagelijks leven? Op de één of andere manier denk ik de hele tijd dat je nog in Havo 5 zitquote:Op maandag 21 april 2008 14:08 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
grr
ik kan alleen reserveren tussen half9 en 11 voor de dokter
dan slaap ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |