Oja, jij post ook meequote:Op maandag 21 april 2008 07:04 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik
Was het eerste wat ik dacht toen ik achter de pc ging zitten: huh, wéér een nieuw topic?
De boel globaal doorgelezen en nu ben ik aan de late kant voor werk
En toen gingen we allemaal taart eten bij haar thuis?quote:Op maandag 21 april 2008 10:31 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Oja, jij post ook mee
in mijn hoofd zit je nog bij de dieetclub![]()
en ik droomde dat miss_s jarig was
Hehe.quote:Op maandag 21 april 2008 10:32 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik wil ook een andere naam.. dit komt van een nummer die ik zelf niet eens zo geweldig vind, maar ik heb geen inspiratie dus ik laat het maar ff zo
oke danquote:Op maandag 21 april 2008 10:31 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Oja, jij post ook mee
in mijn hoofd zit je nog bij de dieetclub![]()
en ik droomde dat miss_s jarig was
nee toen gingen we allemaal gefeliciteerdquote:Op maandag 21 april 2008 10:32 schreef tw33ty het volgende:
[..]
En toen gingen we allemaal taart eten bij haar thuis?.
Nouquote:Op maandag 21 april 2008 10:34 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
en ik vind vikinig ook leuker
Jazeker wel quality time. Daarom juist parttime werken. Ik wil graag nog eens deeltijd Nederlands studeren, misschien volgend jaar dan. En ik doe vrijwilligerswerk. En ik ben begonnen met m'n vliegbrevet te halen. En, en enquote:Op maandag 21 april 2008 09:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wil ik ook gaan doen idd.
Maar dan wel quality time en niet de hele tijd zitten fokken ofzo.
quote:Op maandag 21 april 2008 10:39 schreef -marz- het volgende:
[..]
Jazeker wel quality time. Daarom juist parttime werken. Ik wil graag nog eens deeltijd Nederlands studeren, misschien volgend jaar dan. En ik doe vrijwilligerswerk. En ik ben begonnen met m'n vliegbrevet te halen. En, en en
Wat bedoel je daar nou mee?quote:Op maandag 21 april 2008 10:45 schreef Miss_S het volgende:
Krijg net te horen dat mijn vriendje verbrand is, dat wil ik helemaal niet horen nu ik het zelf druk heb
Dat hij lekker in het zonnetje zit en ik nietquote:Op maandag 21 april 2008 10:49 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Ohja, hij paste in m'n 29 inch broek. Die van hem was maar ietsjepietsje te breed voor mij (wel te lang ja), maar daar staat 33 inch in het labeltje. Ik snap het niet meer! Een inch is toch een inch? (en zijn meneren dan smaller dan mevrouwen, dat de maat groter is, of kicken mevrouwen juist meer op een lager maatcijfertje?)
Ja, die is best wel dunMaar hij eet wel enzo dus ja
![]()
[..]
Wat bedoel je daar nou mee?
Wat liefquote:Op maandag 21 april 2008 10:55 schreef motorbloempje het volgende:
René en ik zitten nu allebei niet in het zonnetje
Zitten tegenover elkaar te studeren, allebei achter de laptopzeer gezellig
Je vergeet moblo. Jullie zijn gewoon een drielingquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |