Nou, je kunt feestvierenquote:Op maandag 21 april 2008 08:33 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen.
Als iedereen nou z'n alter ego even uit het lijstje gooit en gewoon met z'n normale username waarmee 'ie hier ook post in het lijstje gaat staan wordt het allemaal een stuk duidelijker.
Weer 2 ons kwijt t.o.v. gisteren. Zou zonder brownies en ijs vast meer zijn geweest, maar soit.
Net twee crackers op, nu ga ik douchen en dan verder schrijven aan m'n scriptie. Het is echt vet mooi weer vandaag.
Precies.quote:Op maandag 21 april 2008 09:53 schreef motorbloempje het volgende:![]()
kan me vrij weinig boeien dat er 9 ons 'bij' is![]()
weet toch dat 't deze week weer minder wordt, en dat ik dan volgend weekend 'piek' op een kilo of 73slecht hè?
Was het niet Napoleon die het bedacht heeft? (althans, dat zegt mijn vader).quote:Op maandag 21 april 2008 09:58 schreef ColdFeet het volgende:
Miss_S, volgens mij komt het wekensysteem uit de joodse traditie, en het 'weekend' ook, zij het maar een dag.
uh huhquote:Op maandag 21 april 2008 09:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Precies.
De pondjes van zo'n vreetweekend beklijven niet.
Tweetyquote:Op maandag 21 april 2008 10:01 schreef tw33ty het volgende:
[..]
Was het niet Napoleon die het bedacht heeft? (althans, dat zegt mijn vader).
Oh, en ik ben Viking en ik moet m'n plaatje nog even goed krijgen.
Wicky de Viking! M'n jeugdsentiment, wat doe jequote:Op maandag 21 april 2008 10:01 schreef tw33ty het volgende:
[..]
Tweety is mijn jeugdsentimentquote:Op maandag 21 april 2008 10:05 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Wicky de Viking! M'n jeugdsentiment, wat doe jekom eens gauw terug onder je eigen normale bekende username.
Wat een blitse kloonquote:Op maandag 21 april 2008 10:01 schreef tw33ty het volgende:
[..]
Was het niet Napoleon die het bedacht heeft? (althans, dat zegt mijn vader).
maar CF toch 't meest, vanwege de oudste oorsprongquote:The notion of a weekly rest is ancient. The Jewish Sabbath, known as Shabbat, is from sunset Friday to when it is fully dark on Saturday. Sunday has traditionally been viewed as a Christian Sabbath, though not all Christians acknowledge it as such. The weekend as a time of leisure is a rather modern invention. Before the industrial revolution the wage labour force was a minuscule fraction of the population. The day of the Sabbath was viewed as one dedicated to God, not one of relaxation, and strict prohibitions on permissible activities were enacted.
The French Revolutionary Calendar allowed decadi, one out of ten days, as a leisure day.
The early industrial period in Europe saw a six-day work week with only Sunday off, but some workers had no days off at all. The labour and workers rights movements and campaigns by trade unionists in the late nineteenth and early twentieth century saw a five-day work week introduced as Saturday became a day of rest and relaxation. This movement began in England. In several languages, the word for "weekend" is an adaptation of weekend, or the term "English week" is used for the five-day work week.
Ik was het ook net aan het opzoekenquote:Op maandag 21 april 2008 10:10 schreef motorbloempje het volgende:
jullie hebben allebei een beetje gelijk:
[..]
maar CF toch 't meest, vanwege de oudste oorsprong
Euh, jawelquote:Op maandag 21 april 2008 10:15 schreef Miss_S het volgende:
Hebben jullie niets beters te doen
Maar toch interessant om te weten
Ik ga zometeen naar de huisartsquote:Op maandag 21 april 2008 10:15 schreef Miss_S het volgende:
Hebben jullie niets beters te doen
Maar toch interessant om te weten
Gelukkig heb ik nu een nieuw account en daar hoort natuurlijk ook een fotoboek bijquote:Op maandag 21 april 2008 10:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en ja, ik ookmaar heb geen zin in Logica
Oja, jij post ook meequote:Op maandag 21 april 2008 07:04 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik
Was het eerste wat ik dacht toen ik achter de pc ging zitten: huh, wéér een nieuw topic?
De boel globaal doorgelezen en nu ben ik aan de late kant voor werk
En toen gingen we allemaal taart eten bij haar thuis?quote:Op maandag 21 april 2008 10:31 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Oja, jij post ook mee
in mijn hoofd zit je nog bij de dieetclub![]()
en ik droomde dat miss_s jarig was
Hehe.quote:Op maandag 21 april 2008 10:32 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik wil ook een andere naam.. dit komt van een nummer die ik zelf niet eens zo geweldig vind, maar ik heb geen inspiratie dus ik laat het maar ff zo
oke danquote:Op maandag 21 april 2008 10:31 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Oja, jij post ook mee
in mijn hoofd zit je nog bij de dieetclub![]()
en ik droomde dat miss_s jarig was
nee toen gingen we allemaal gefeliciteerdquote:Op maandag 21 april 2008 10:32 schreef tw33ty het volgende:
[..]
En toen gingen we allemaal taart eten bij haar thuis?.
Nouquote:Op maandag 21 april 2008 10:34 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
en ik vind vikinig ook leuker
Jazeker wel quality time. Daarom juist parttime werken. Ik wil graag nog eens deeltijd Nederlands studeren, misschien volgend jaar dan. En ik doe vrijwilligerswerk. En ik ben begonnen met m'n vliegbrevet te halen. En, en enquote:Op maandag 21 april 2008 09:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wil ik ook gaan doen idd.
Maar dan wel quality time en niet de hele tijd zitten fokken ofzo.
quote:Op maandag 21 april 2008 10:39 schreef -marz- het volgende:
[..]
Jazeker wel quality time. Daarom juist parttime werken. Ik wil graag nog eens deeltijd Nederlands studeren, misschien volgend jaar dan. En ik doe vrijwilligerswerk. En ik ben begonnen met m'n vliegbrevet te halen. En, en en
Wat bedoel je daar nou mee?quote:Op maandag 21 april 2008 10:45 schreef Miss_S het volgende:
Krijg net te horen dat mijn vriendje verbrand is, dat wil ik helemaal niet horen nu ik het zelf druk heb
Dat hij lekker in het zonnetje zit en ik nietquote:Op maandag 21 april 2008 10:49 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Ohja, hij paste in m'n 29 inch broek. Die van hem was maar ietsjepietsje te breed voor mij (wel te lang ja), maar daar staat 33 inch in het labeltje. Ik snap het niet meer! Een inch is toch een inch? (en zijn meneren dan smaller dan mevrouwen, dat de maat groter is, of kicken mevrouwen juist meer op een lager maatcijfertje?)
Ja, die is best wel dunMaar hij eet wel enzo dus ja
![]()
[..]
Wat bedoel je daar nou mee?
Wat liefquote:Op maandag 21 april 2008 10:55 schreef motorbloempje het volgende:
René en ik zitten nu allebei niet in het zonnetje
Zitten tegenover elkaar te studeren, allebei achter de laptopzeer gezellig
Je vergeet moblo. Jullie zijn gewoon een drielingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |