Klopt, maar Isabeau is al lang klaar en ik ben 4e-jaarsquote:Op dinsdag 22 april 2008 15:21 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
hmhm maar jij doet toch ook geneeskunde
ik denk altijd gelijk aan Isabeau als ik zo een vraag heb
Toen ze in m'n arm gingen snijden zag ik ook al dat gele vet met lichtroze vlees? er doorheenquote:Op dinsdag 22 april 2008 15:26 schreef conleche het volgende:
Er was een paar dagen geleden een programma over een lijkschouwer. Ik dacht: interessant, maar heb toch weggezapt toe hij zo'n hele grote Y-vormige incisie maakte en er echt een hele dikke laag geel vet zichtbaar kwam en het leek ook wel zwart daarbinnen (ik neem aan geronnen bloed?) Ik werd echt misselijk, terwijl ik normaal gesproken behoorlijk veel kan hebben....
Ik ben in de winter tintje spookquote:Op dinsdag 22 april 2008 15:27 schreef freecell het volgende:
Ik had ook inet door dat we er bijna waren. Zag ineens een smiley met een slotje rammelen onderaan
Blank is inderdaad wel mooi, ik ga normaal ook voor blank met wat sproeten, maar ik was nu echt wel bleek.
Nuja, zo bruin als andere mensen word ik nooit, ik blijf altijd wat roomkleurig afsteken, hoe bruin ik voor mijn gevoel ook ben.
Ah op die manierquote:Op dinsdag 22 april 2008 15:26 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Dicht alweer!
[..]
Klopt, maar Isabeau is al lang klaar en ik ben 4e-jaars
Ja, zo, las ik hem ook alquote:Op dinsdag 22 april 2008 15:38 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Bij zon op je organen krijg ik wel een smerige mental image trouwens hoor![]()
mijn vrienden praten er ook al weken overquote:Op dinsdag 22 april 2008 15:38 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Bij zon op je organen krijg ik wel een smerige mental image trouwens hoor![]()
Lief geeft allemaal hints over vakanties en festivals! Wel vroeg op zich lijkt memaar ook wel (ja, lief).
En ontopic alleen dat ik vanmiddag weer ga lopen en net weer een mandarijntje had.
als ik slaagquote:Op dinsdag 22 april 2008 15:45 schreef Isabeau het volgende:
Ik krijg geen waarschuwingen en kan gewoon standaard door slotjes heen posten, vandaar dat ik er ook één had geopend![]()
En een medische opleiding is heel tof
Dan ben jij wel gezondquote:Op dinsdag 22 april 2008 15:45 schreef Miss_S het volgende:
Niet echt een gezellige titel
Gelukkig zit mijn vet het meeste op mijn heupen en bovenbenen
Ja, maar ik bedoel dat het nog zo kortquote:Op dinsdag 22 april 2008 15:44 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
mijn vrienden praten er ook al weken over
Het voelt wel iets veiligerquote:Op dinsdag 22 april 2008 15:49 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Dan ben jij wel gezond
Nieuwe kleertjes zijn binnen
quote:Op dinsdag 22 april 2008 15:54 schreef ColdFeet het volgende:
Ik loop vandaag in mijn blote knieenWat een genot
Met korsettraining kun je misschien ook wat centimeters weghalenquote:Op dinsdag 22 april 2008 14:59 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Even een serieuze vraag:
kan de omtrek van je ribben kleiner worden door af te vallen?
dat is inderdaad de bedoelingquote:Op dinsdag 22 april 2008 16:26 schreef loveli het volgende:
[..]
Met korsettraining kun je misschien ook wat centimeters weghalen![]()
Nog even over het korset van Miss_S, ik zou het anders veteren, zodat de lussen in het midden zitten en niet aan de onderkant. Dan snoer je onder en boven gelijkmatiger en je taille komt dan het beste uit.
Nou ja, op zich hangt mij rokje ook tot op mn knieen, maar ik heb vandaag mezelf een verband-vrije dag gegeven dus loop nu alleen met zwaluwstaartjes op de operatiewondjes en de rest 'bloot'. Zaligquote:Op dinsdag 22 april 2008 15:55 schreef Miss_S het volgende:
[..]![]()
Het is dat mijn rok te wijd is en lager hangt anders had ik ook blote knieetjes
Ik heb trouwens wel te weinig gegeten, helemaal geen zin in boterhammen dus alleen fruit op als lunch
kan me voorstellen dat dat lekker voelt nuquote:Op dinsdag 22 april 2008 16:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou ja, op zich hangt mij rokje ook tot op mn knieen, maar ik heb vandaag mezelf een verband-vrije dag gegeven dus loop nu alleen met zwaluwstaartjes op de operatiewondjes en de rest 'bloot'. Zalig
.... ik heb namelijk een vrij heftige pleisterallergie, dus mijn hele knie is vuurrood en zit vol met bultjes en blaasjes die kapotgaan.quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:42 schreef Miss_S het volgende:
[..]
kan me voorstellen dat dat lekker voelt nu
Kan je dat nu vaker doen?quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
.... ik heb namelijk een vrij heftige pleisterallergie, dus mijn hele knie is vuurrood en zit vol met bultjes en blaasjes die kapotgaan.
Ja, bloot is genieten
Mja, eens kijken hoe de operatiewondjes reageren. Maar ik hoop het wel. Ik slik nu allergieremmers, hopen dat dat ook nog een beetje zoden aan de dijk zet.quote:
Ja eerst maar 'beter' wordenquote:Op dinsdag 22 april 2008 16:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mja, eens kijken hoe de operatiewondjes reageren. Maar ik hoop het wel. Ik slik nu allergieremmers, hopen dat dat ook nog een beetje zoden aan de dijk zet.
'k Heb wel het idee dat ik vocht vasthoud met zoveel medicijnen. Maarja, dat moet dan maar even.
Nou, gewoon doen zou ik zeggen! Als je het verwacht niet eens vier maandjes uit te houdenquote:Op dinsdag 22 april 2008 15:50 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel dat het nog zo kortis! Anders kan ik heus wel op andere wijze ergens heen, maar als het uitverkocht is, is het dan wel jammer voor een van ons waarschijnlijk...
Als is het helemaal niet zo lang meer tot Werchter, maar dat zal wel weer precies uitverkocht zijn als besloten is daarheen te gaan (zoals 2 jaar op rij)
Nou ja, ik verwacht & hoop van wel eigenlijk!!quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:59 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Nou, gewoon doen zou ik zeggen! Als je het verwacht niet eens vier maandjes uit te houden
kun je misschien maar beter gelijk stoppen!
Zou het werkenquote:Op dinsdag 22 april 2008 16:26 schreef loveli het volgende:
[..]
Met korsettraining kun je misschien ook wat centimeters weghalen![]()
Moet ik dat korsetfilmpje weer even opzoeken?quote:
Oh, dan eet ik nog maar een paarquote:Op dinsdag 22 april 2008 18:10 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
van aardbeien schijn je witte tanden te krijgen!
Bij mij zien ze er na het eten toch eerder lichtroze uitquote:Op dinsdag 22 april 2008 18:10 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
van aardbeien schijn je witte tanden te krijgen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |