abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57063999
Beetje rare vraag: maar waarom is SQ geband en ik niet?
Niet dat ik graag een ban wil (liever niet zelfs! ) maar ik was ook niet echt het toonbeeld van vriendelijkheid in die discussie.

Anyway, we reageren inderdaad heftig op Miss_S, maar dat heeft gewoon een historie. Ik heb haar telkens weer een nieuwe kans gegeven, en dat waren er veel. Maar na de voirge rel en de daar op volgende PM discussie met haar... is ze voor mij gewoon te ver gegaan. De maat is bij mij echt vol. Sorry, het is niet anders.

Normaal ben ik best een lieve user, maar ik heb ook mijn venijn. Sorry aan alle andere voor het -mede- verpesten van de sfeer in het topic. Ik zal weer mijn leven beteren.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  vrijdag 29 februari 2008 @ 16:41:03 #152
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57064039
nou Levi dat is net wat ik post... iets van een druppel en een emmer.. en Miss-S presteert het steeds weer om bij bepaalde users die laatste paar druppels nog net ff toe te voegen.. en ik ben blij dat ik er niet bij was, want ik ben bang dat ik me ook niet had kunnen inhouden...
(net als eerder deze week over "de opmerking'.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_57064105
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 16:41 schreef Beessie-Jen het volgende:
nou Levi dat is net wat ik post... iets van een druppel en een emmer.. en Miss-S presteert het steeds weer om bij bepaalde users die laatste paar druppels nog net ff toe te voegen.. en ik ben blij dat ik er niet bij was, want ik ben bang dat ik me ook niet had kunnen inhouden...
(net als eerder deze week over "de opmerking'.
Maar waren die onaardiger dan ik??? Zeeltje onaardiger dan ik? Wazig...
***Levi was here***
  vrijdag 29 februari 2008 @ 16:47:48 #154
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57064158
ik weet het niet.... ik weet ook niet waarom bepaalde users wel en andere niet gebanned zijn...
maar jij hebt verder geen 'geschiedenis' in elk geval?
pi_57064177
Levi is een schat.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_57064246
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 16:48 schreef YPPY het volgende:
Levi is een schat.
En jij ook

En ik ben op zoek naar zo'n kaart voor Anna... Waar koop je die in hemelsnaam?
pi_57064252
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 14:26 schreef Rewimo het volgende:

Uit belangstelling: waar komt een TR eigenlijk terecht? Krijgt een mod of FA daar meteen melding van? Of blijft hij hangen tot er iemand langskomt in de topiclijst en de TR ziet staan?
Ik ben degene geweest die twee TR's had aangevinkt. Ik zag Isabeau echter posten. Ik was in de veronderstelling dat zij het e.e.a. had geëdit en dergelijke. Er is ook een oude afspraak dat zij een oogje in het zeil houdt als het om de dieettopics gaat. Dit omdat zijzelf actief is in die topics.
pi_57064254
Hierbij ook nog even mijn "two cents" over het gedoe in de dieetclub.

Ik zit er al jaren met veel plezier bij, al post ik minder actief dan sommige anderen. Veel mensen zijn vriendinnen geworden en hebben veel steun aan elkaar, maar ik heb nooit gezien dat nieuwkomers niet welkom waren; die worden juist altijd meteen in de groep opgenomen.
Sinds Miss_S in de dieetclub is gekomen, is de sfeer er duidelijk minder goed. "We" hebben alles geprobeerd, negeren, aardig reageren, vervelend reageren, maar ze reageert er gewoon niet op. Ze blijft constant steken onder water geven en de enige momenten dat het echt gezellig is geweest in de laatste maanden, waren de periodes dat Miss_S op vakantie was. Lees het zelf maar eens na.
Heel veel mensen zijn het gewoon spuugbeu en hoewel ik gewoon niet meer reageer op haar geneuzel, kunnen heel veel mensen dat niet. En dat kan ik me gewoon heel goed voorstellen. Je kunt wel zeggen: "Tja, een topicreeks vol vrouwen, dat kan nooit goed gaan", maar in dit geval is er daar maar één schuld aan. Natuurlijk reageren anderen ook heftig, maar wie is ALTIJD de aanstichter? Juist... Wat mij betreft is dus alleen die ban terecht.

Ik hoop dan ook dat de andere bans snel worden teruggedraaid. Persoonlijk kom ik door al dit gezeur steeds minder graag op Fok!, wat ik toch wel erg jammer vind....
pi_57064303
In dit soort kwesties is het denk ik verstandiger dat iemand van buiten ingrijpt, anders krijg je weer gezeik omdat iemand bevooroordeeld zou zijn. Zeker als het om een erg goede vriendin van d'r gaat.

geen idee, mijn moeder heeft er ooit 1 op centerparcs gekocht en wij een keertje in een ander park, maar het heeft geen haast, over een paar jaar is ook goed
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  vrijdag 29 februari 2008 @ 16:55:14 #160
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57064321
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 16:51 schreef Fannetje het volgende:
Hierbij ook nog even mijn "two cents" over het gedoe in de dieetclub.

*hele verhaal*
ik ben het hier wel erg mee eens....
pi_57064438
O ja, en Isa is helemaal lief en aardig en een schat en nu lijkt het net of het haar schuld is. Dat vind ik niet zo netjes.
*OUD heilige*
pi_57064462
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 17:00 schreef YPPY het volgende:
O ja, en Isa is helemaal lief en aardig en een schat en nu lijkt het net of het haar schuld is. Dat vind ik niet zo netjes.
Isa kon zich hier moeilijk mee bemoeien, dan zou er meteen geroepen worden dat ze bevooroordeeld is.
***Levi was here***
  vrijdag 29 februari 2008 @ 17:04:06 #163
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57064497
ja don't blame Isa
pi_57064500
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 16:53 schreef YPPY het volgende:
In dit soort kwesties is het denk ik verstandiger dat iemand van buiten ingrijpt, anders krijg je weer gezeik omdat iemand bevooroordeeld zou zijn. Zeker als het om een erg goede vriendin van d'r gaat.
Ik had op z'n minst even een seintje achter de schermen kunnen geven. En ik wilde inderdaad niet ingrijpen omdat Freecell en ik erg goede vriendinnen zijn.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 29 februari 2008 @ 17:05:07 #165
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_57064514
Ik sta ook op negeerstand wat Miss_S betreft als ze weer met dergelijke opmerkingen begint. Wat niet wegneemt dat mijn nekharen geregeld overeind gaan staan van haar posts.

De keren dat ze wèl normaal post - want ze kan het wel - wordt er ook gewoon op haar gereageerd en is er niks aan de hand.

Als je terugkijkt zul je zien dat die "relsituaties" altijd beginnen door een opmerking van haar, die iemand anders in het verkeerde keelgat schiet. Het lukt nu eenmaal niet iedereen om die opmerkingen te negeren, en dat kan ik me heel goed voorstellen. Als jij of iemand die je dierbaar is wordt aangevallen of een rotopmerking toegeslingerd krijgt, kun je je niet altijd inhouden.

Er is ook vrijwel altijd wel iemand die na een paar posts het woord "negeren" laat vallen Vaak houdt het dan wel weer op.

Overigens ben ik het wel eens met de mensen die van mening zijn dat die vraag aan freecell alle perken te buiten ging, en dan vooral door de manier waarop hij gesteld werd.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † vrijdag 29 februari 2008 @ 17:05:20 #166
43556 miss_dynastie
pi_57064521
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 16:51 schreef schatje het volgende:

[..]

Ik ben degene geweest die twee TR's had aangevinkt. Ik zag Isabeau echter posten. Ik was in de veronderstelling dat zij het e.e.a. had geëdit en dergelijke.
Zou ze dan die TR niet ook even aanvinken/wegvinken/weetikhet? Ik denk dat het héél ongepast zou worden genoemd als Isa de opmerkingen geedit had. Daarnaast waren de volgende TR dan toch wel een hint dat e.e.a. nog niet was opgelost Isa valt imho niks te verwijten. voor Isa-> de kus, niet de puh.
pi_57064530
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 17:00 schreef YPPY het volgende:
Ach ja, niet iedereen houdt dit soort gesprekken achter de schermen. Ik ga wat nuttigers doen.

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  † In Memoriam † vrijdag 29 februari 2008 @ 17:07:38 #168
43556 miss_dynastie
pi_57064578
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 17:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik had op z'n minst even een seintje achter de schermen kunnen geven. En ik wilde inderdaad niet ingrijpen omdat Freecell en ik erg goede vriendinnen zijn.
Lieffie, een x aantal TR zijn seintjes genoeg hoor. Ik heb er zelf een aantal ingediend, ik heb hier begrepen dat er meer waren, dus volgens mij is het vrij duidelijk dat er iets loos was.
pi_57065001
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 17:05 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Zou ze dan die TR niet ook even aanvinken/wegvinken/weetikhet? Ik denk dat het héél ongepast zou worden genoemd als Isa de opmerkingen geedit had. Daarnaast waren de volgende TR dan toch wel een hint dat e.e.a. nog niet was opgelost Isa valt imho niks te verwijten. voor Isa-> de kus, niet de puh.
TR worden niet altijd meteen weggevinkt. Ik wist ook niet dat Freecell en Isabeau erg goede vriendinnen zijn.

Het was ook absoluut niet mijn bedoeling om Isabeau de zwarte piet toe te schuiven. Ik heb inmiddels wel even mijn excuces achter de schermen aangeboden aan haar.
  † In Memoriam † vrijdag 29 februari 2008 @ 17:54:35 #170
43556 miss_dynastie
pi_57065313
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 17:35 schreef schatje het volgende:

[..]

TR worden niet altijd meteen weggevinkt. Ik wist ook niet dat Freecell en Isabeau erg goede vriendinnen zijn.

Het was ook absoluut niet mijn bedoeling om Isabeau de zwarte piet toe te schuiven. Ik heb inmiddels wel even mijn excuces achter de schermen aangeboden aan haar.
Dat vind ik netjes van je.
  vrijdag 29 februari 2008 @ 19:03:31 #171
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_57066830
-reactie op edit -

En ik vind het erg jammer dat de reeks nu dicht is omdat er constant relletjes uitgelokt worden door iemand die helemaal niet in de Dieetclub thuishoort.

[ Bericht 43% gewijzigd door Mirjam op 01-03-2008 12:25:13 ]
pi_57077663
Ochtend humeur of zo
Mijn punt: met miss_s in een topic + andere mensen van de dieetclub kan het ook goed gaan
als iedereen zich maar een beetje aanpast..
  † In Memoriam † zaterdag 1 maart 2008 @ 11:22:13 #173
43556 miss_dynastie
pi_57077756
Mja, als iedereen zich aanpast aan miss_s kan het inderdaad best goed gaan
Ik zie eigenlijk alleen niet in waarom iedereen in de dieetclub zich aan moet passen aan iemand die even iedereen de ogen wil uitsteken met 'ik pas in maat 34/36, als jullie allemaal even goed je best deden als ik was dit topic er al niet meer ' (even een recent voorbeeldje).

Om het even naar een ander forum door te trekken: als iemand in het ouders-forum in één keer zwanger is geworden, gaat ze ook niet naar het topic van mensen die moeite hebben met zwanger worden om te zeggen: 'ik ben in een keer zwanger geworden door veel te seksen, als jullie allemaal net zo goed je best hadden gedaan als ik waren jullie ook allang zwanger geweest en was dit topic niet meer nodig '. Het is allemaal niet zo simpel. Iets dat duizend keer geprobeerd is uit te leggen, maar het komt maar niet over. Op een gegeven moment is het aanpassen dan ook voorbij.
  zaterdag 1 maart 2008 @ 11:28:05 #174
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_57077857
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 11:22 schreef miss_dynastie het volgende:
Mja, als iedereen zich aanpast aan miss_s kan het inderdaad best goed gaan
Ik zie eigenlijk alleen niet in waarom iedereen in de dieetclub zich aan moet passen aan iemand die even iedereen de ogen wil uitsteken met 'ik pas in maat 34/36, als jullie allemaal even goed je best deden als ik was dit topic er al niet meer ' (even een recent voorbeeldje).

Om het even naar een ander forum door te trekken: als iemand in het ouders-forum in één keer zwanger is geworden, gaat ze ook niet naar het topic van mensen die moeite hebben met zwanger worden om te zeggen: 'ik ben in een keer zwanger geworden door veel te seksen, als jullie allemaal net zo goed je best hadden gedaan als ik waren jullie ook allang zwanger geweest en was dit topic niet meer nodig '. Het is allemaal niet zo simpel. Iets dat duizend keer geprobeerd is uit te leggen, maar het komt maar niet over. Op een gegeven moment is het aanpassen dan ook voorbij.
ik begrijp het, en heb miss_s daar gisteren wel degelijk op aangesproken
ook ik vond die reactie te ver gaan, dat was echt nergens voor nodig.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_57077923
het is ook gewoon het probleem dat miss_s verder niet meeleeft, ze komt alleen maar om negatief commentaar te posten.

Afgelopen week postte ymme over hoe het afscheid van haar schoonvader gegaan was. miss_s reageert daar niet op, en post 2 posts erna alleen tvp. Ik vraag haar vriendelijk of dat zo moet, en het enige wat ze dan doet is roepen dat ik dat alleen zeg omdat zij het is, terwijl ik het bij iedereen gedaan had, vooral omdat zij al zolang meepost.. En ondertussen komt er nog geen sterkte of wat dan ook uit tegen ymme..

Mensen die door dik en dun meeleven kan ik meer van hebben mochten ze eens iets van een aanmerking hebben op iemands eet/beweegpatroon..
Maar van iemand die alleen komt als ze iemand de grond in kan trappen kan ik dat niet, en vele mensen met mij..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')