abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56027975
quote:
Op maandag 14 januari 2008 17:34 schreef motorbloempje het volgende:
hè gets.. dat hoeft nu ook weer niet Levi
Levi is in een lieve bui
en haar eigen avatar weer, kan mijn eigen posts steeds niet vinden.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_56027982
quote:
Op maandag 14 januari 2008 17:33 schreef omearos het volgende:
Ik stop er nu gewoon mee, was meer om Miss_S te laten zien dat ze wel een keer schommelt. Verder blijf ik erbij dat ze goed bezig was en is , maar ze moet het niet mooier maken dan het is. Het is voor iedereen moeilijk, ook voor haar, en dat is geen schande.

Het was dus niet als aanval of gemeen bedoeld, excuses als het zo overkwam
Nou dan nog ff voor jouw info, ja mijn weegschaal schommelt zoveel.
Woog gister ook 3,5 meer dan vandaag, ligt net wat ik gegeten heb en hoeveel ik gedronken heb.
pi_56028052
quote:
Op maandag 14 januari 2008 17:36 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Nou dan nog ff voor jouw info, ja mijn weegschaal schommelt zoveel.
Woog gister ook 3,5 meer dan vandaag, ligt net wat ik gegeten heb en hoeveel ik gedronken heb.
Als ik laat naar bed ga en ik drink nog tot zo laat dan ben ik de volgende dag ook zwaarder
pi_56028086
quote:
Op maandag 14 januari 2008 17:35 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Jij vond me toch ook ooit eens erg interessant
Maar misschien moeten we echt eens een keer samen lunchen

En ik ben van boven de 100 naar nu 71 afgevallen dus dat zit redelijk dicht bij 30 kilo afgevallen, en of ik er nu 100 jaar over doe of 10 maakt me weinig uit
ja, hé, wil je nou dat ik aardig doe of niet zeg

ik heb de discussie in het topic hiervoor maar gewoon overgeslagen *scan: ruzie ruzie ruzie* he! Topic vol!

ik vind het erg overdreven van omearos (en obsessief) om meer dan 150 topics (4 jaar) terug te graven naar wat iemand ooit gezegd heeft nu is nu, en we hebben maar met je (soms wat rare manier van empathie in onze ogen) te leven..

en nou ja.. ik heb gewoon geen zin meer in oeverloze discussies, want wij gaan het niet anders zien, en jij ook niet dus dan kunnen we toch gewoon voor waar aannemen, dat we allemaal achter ons eigen standpunt staan, en daar niet vanaf te brengen zijn

dus, gezellig, als ik in Nijmegen zit, gaan we eens lunchen, kijken of we écht zo erg zijn
Ja doei.
pi_56028103
Goedendag.
Wat een plaatjes smilies en dingen alweer in dit topic, doet gewoon pijn aan mijn ogen
Net een glas melk op, omdat ik van de eetmeter nog vet en eiwit moest eten, maar eigenlijk vind ik melk helemaal niet lekker

Heeft er iemand een chocolademelkrecept met cacao en zonder suiker?
pi_56028111
quote:
Op maandag 14 januari 2008 17:41 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik heb de discussie in het topic hiervoor maar gewoon overgeslagen *scan: ruzie ruzie ruzie* he! Topic vol!

ik vind het erg overdreven van omearos (en obsessief) om meer dan 150 topics (4 jaar) terug te graven naar wat iemand ooit gezegd heeft nu is nu, en we hebben maar met je (soms wat rare manier van empathie in onze ogen) te leven..

en nou ja.. ik heb gewoon geen zin meer in oeverloze discussies, want wij gaan het niet anders zien, en jij ook niet dus dan kunnen we toch gewoon voor waar aannemen, dat we allemaal achter ons eigen standpunt staan, en daar niet vanaf te brengen zijn

dus, gezellig, als ik in Nijmegen zit, gaan we eens lunchen, kijken of we écht zo erg zijn
Volgens mij zijn we best een beetje erg

En ja ik vond het ook overdreven om 4 jaar terug te graven maar ach je moet iets als je niets te doen hebt
pi_56028142
quote:
Op maandag 14 januari 2008 17:42 schreef freecell het volgende:
Goedendag.
Wat een plaatjes smilies en dingen alweer in dit topic, doet gewoon pijn aan mijn ogen
Net een glas melk op, omdat ik van de eetmeter nog vet en eiwit moest eten, maar eigenlijk vind ik melk helemaal niet lekker

Plaats ik een keer een vrolijk plaatje... is 't meteen te veel?
***Levi was here***
pi_56028163
quote:
Goedendag.

cacao, aanmaken met een kléín beetje koffiemelk (zodat het een prutje wordt) en dan aanlengen met gekookte/warme melk
Ja doei.
pi_56028254
Gefeliciteerd MoBlo! Heel goed zeg!

Ik heb nog wat moeite om de knop weer om te zetten na de kerstvakantie vol snacks... hopelijk lukt het me toch binnenkort!
pi_56028326
quote:
Op maandag 14 januari 2008 17:44 schreef Levitation het volgende:

[..]

Plaats ik een keer een vrolijk plaatje... is 't meteen te veel?
Hippie plaatjes kan ik best aan, maar incombinatie met een stuk of 60 jompelsmilies is het wat veel
pi_56028327
quote:
Je kan de suiker ook vervangen door zoetstof, maar dan zou ik er wel genoeg ingooien ... en de melk niet te warm maken, zoetstoffen houden het meestal niet vol bij hoge temperaturen , dan gaan ze reageren/ontleden/whatever en verdwijnt het smaakje ... met suiker blijft het wel het lekkerst!
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_56028340
quote:
Op maandag 14 januari 2008 17:45 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

cacao, aanmaken met een kléín beetje koffiemelk (zodat het een prutje wordt) en dan aanlengen met gekookte/warme melk
Gewoon zonder suiker?
Ik ga het testen vanavond!
pi_56028483
quote:
Op maandag 14 januari 2008 17:53 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Je kan de suiker ook vervangen door zoetstof, maar dan zou ik er wel genoeg ingooien ... en de melk niet te warm maken, zoetstoffen houden het meestal niet vol bij hoge temperaturen , dan gaan ze reageren/ontleden/whatever en verdwijnt het smaakje ... met suiker blijft het wel het lekkerst!
Gelukkig pas bij 180 graden en ik denk niet dat zij haar melk zo heet krijgt...
***Levi was here***
pi_56028527
quote:
Op maandag 14 januari 2008 17:54 schreef freecell het volgende:

[..]

Gewoon zonder suiker?
Ik ga het testen vanavond!
de koffiemelk maakt het wat romiger

mij hoor je niet écht klagen iig
Ja doei.
pi_56028595
quote:
Op maandag 14 januari 2008 18:01 schreef Levitation het volgende:

[..]

Gelukkig pas bij 180 graden en ik denk niet dat zij haar melk zo heet krijgt...
Oh ja ... dat was ik weer even vergeten, melk kookt dan allang . Wist alleen nog dat je dr geen cake mee kon bakken, omdat je dan allerlei andere stoffen kreeg en de smaak weg ging
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_56028948
quote:
Op maandag 14 januari 2008 17:41 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik keek of ik kon vinden wanneer Miss_S was begonnen (nog voor zij had gezegd), was meer toeval dat ik daarop stuitte. En daarmee kwam voor mij een moeilijk punt naar voren.

Ik begin gewoon steeds minder geneigd te zijn om te melden als ik weer ben aangekomen. Men roept wel dat het niet erg is, maar verdoezelt wel eigen schommelingen of meldt het pas als ze weer zijn afgevallen. Ik kwam het van Miss_S toevallig tegen, maar als het iemand anders was die dat beweerde zou ik ook zo hebben gereageerd. Het lijkt wel of het not done is om aan te komen, je mag alleen meedoen als je gelijk blijft og afvalt. Dat is iig hoe ik het momenteel ervaar, en daar voel ik me allesbehalve prettig bij.

Miss_S, excuses dat ik jou eruit heb gepikt.
  maandag 14 januari 2008 @ 18:29:20 #42
149959 SQ
snelle trees
pi_56029083
Omearos, ik kan je met trots melden dat ik 11 kilo ben aangekomen sinds ik me voor het eerst hier meldde
disclaimer
pi_56029774
aankomen is niet zo erg als je daarna maar verder gaat
en niet 20 kilo in een maand met een dieet afvalt en daarna weer 30 bij komt
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 14 januari 2008 @ 19:04:47 #44
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_56029996
20 kilo in een maand

Ik moet aan de leesbril
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 14 januari 2008 @ 19:06:02 #45
149959 SQ
snelle trees
pi_56030043
rewimo wordt oud
disclaimer
  maandag 14 januari 2008 @ 19:07:02 #46
149959 SQ
snelle trees
pi_56030068
Ik zou er voor tekenen, 20 kilo in een maand, maar dat heeft voornaleijk te maken met mijn luiheidsfactor en gebrek aan discipline
disclaimer
  Licht Ontvlambaar maandag 14 januari 2008 @ 19:15:01 #47
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_56030260
Ik ben van de 27 kilo die ik sinds april 2005 ben afgevallen, nu weer 7 kilo aangekomen... En ik weet precies waaraan het ligt, dus het zou een eitje moeten zijn om ze weer kwijt te raken
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_56030616
TVP.....
pi_56031798
Moblo, gefeliciteerd!!!!!

Hardstikke goed joh!!!!

en octo, gaaf hoor, ben benieuwd of je wat kan vinden..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_56032997
De chocolademelk is zonder suiker prima te drinken Bedankt voor de tip.
Stuk beter dan gewone melk!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')