quote:Op maandag 14 januari 2008 17:34 schreef motorbloempje het volgende:
hè gets.. dat hoeft nu ook weer niet Levi![]()
![]()
Nou dan nog ff voor jouw info, ja mijn weegschaal schommelt zoveel.quote:Op maandag 14 januari 2008 17:33 schreef omearos het volgende:
Ik stop er nu gewoon mee, was meer om Miss_S te laten zien dat ze wel een keer schommelt. Verder blijf ik erbij dat ze goed bezig was en is, maar ze moet het niet mooier maken dan het is. Het is voor iedereen moeilijk, ook voor haar, en dat is geen schande.
Het was dus niet als aanval of gemeen bedoeld, excuses als het zo overkwam
Als ik laat naar bed ga en ik drink nog tot zo laat dan ben ik de volgende dag ook zwaarderquote:Op maandag 14 januari 2008 17:36 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nou dan nog ff voor jouw info, ja mijn weegschaal schommelt zoveel.
Woog gister ook 3,5 meer dan vandaag, ligt net wat ik gegeten heb en hoeveel ik gedronken heb.
ja, hé, wil je nou dat ik aardig doe of niet zegquote:Op maandag 14 januari 2008 17:35 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Jij vond me toch ook ooit eens erg interessant
Maar misschien moeten we echt eens een keer samen lunchen
En ik ben van boven de 100 naar nu 71 afgevallen dus dat zit redelijk dicht bij 30 kilo afgevallen, en of ik er nu 100 jaar over doe of 10 maakt me weinig uit
Volgens mij zijn we best een beetje ergquote:Op maandag 14 januari 2008 17:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, hé, wil je nou dat ik aardig doe of niet zeg
ik heb de discussie in het topic hiervoor maar gewoon overgeslagen *scan: ruzie ruzie ruzie* he! Topic vol!
ik vind het erg overdreven van omearos (en obsessief) om meer dan 150 topics (4 jaar) terug te graven naar wat iemand ooit gezegd heeftnu is nu, en we hebben maar met je (soms wat rare manier van empathie in onze ogen) te leven..
en nou ja.. ik heb gewoon geen zin meer in oeverloze discussies, want wij gaan het niet anders zien, en jij ook nietdus dan kunnen we toch gewoon voor waar aannemen, dat we allemaal achter ons eigen standpunt staan, en daar niet vanaf te brengen zijn
dus, gezellig, als ik in Nijmegen zit, gaan we eens lunchen, kijken of we écht zo erg zijn
Plaats ik een keer een vrolijk plaatje... is 't meteen te veel?quote:Op maandag 14 januari 2008 17:42 schreef freecell het volgende:
Goedendag.
Wat een plaatjes smilies en dingen alweer in dit topic, doet gewoon pijn aan mijn ogen
Net een glas melk op, omdat ik van de eetmeter nog vet en eiwit moest eten, maar eigenlijk vind ik melk helemaal niet lekker
Heeft er iemand een chocolademelkrecept met cacao en zonder suiker?
cacao, aanmaken met een kléín beetje koffiemelk (zodat het een prutje wordt) en dan aanlengen met gekookte/warme melkquote:Op maandag 14 januari 2008 17:42 schreef freecell het volgende:
Goedendag.
Wat een plaatjes smilies en dingen alweer in dit topic, doet gewoon pijn aan mijn ogen
Net een glas melk op, omdat ik van de eetmeter nog vet en eiwit moest eten, maar eigenlijk vind ik melk helemaal niet lekker
Hippie plaatjes kan ik best aan, maar incombinatie met een stuk of 60 jompelsmilies is het wat veelquote:Op maandag 14 januari 2008 17:44 schreef Levitation het volgende:
[..]
Plaats ik een keer een vrolijk plaatje... is 't meteen te veel?
Je kan de suiker ook vervangen door zoetstof, maar dan zou ik er wel genoeg ingooien ... en de melk niet te warm maken, zoetstoffen houden het meestal niet vol bij hoge temperaturenquote:Op maandag 14 januari 2008 17:42 schreef freecell het volgende:
Gewoon zonder suiker?quote:Op maandag 14 januari 2008 17:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
cacao, aanmaken met een kléín beetje koffiemelk (zodat het een prutje wordt) en dan aanlengen met gekookte/warme melk![]()
![]()
Gelukkig pas bij 180 graden en ik denk niet dat zij haar melk zo heet krijgt...quote:Op maandag 14 januari 2008 17:53 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Je kan de suiker ook vervangen door zoetstof, maar dan zou ik er wel genoeg ingooien ... en de melk niet te warm maken, zoetstoffen houden het meestal niet vol bij hoge temperaturen, dan gaan ze reageren/ontleden/whatever en verdwijnt het smaakje ... met suiker blijft het wel het lekkerst!
de koffiemelk maakt het wat romigerquote:Op maandag 14 januari 2008 17:54 schreef freecell het volgende:
[..]
Gewoon zonder suiker?
Ik ga het testen vanavond!
Oh ja ... dat was ik weer even vergeten, melk kookt dan allangquote:Op maandag 14 januari 2008 18:01 schreef Levitation het volgende:
[..]
Gelukkig pas bij 180 graden en ik denk niet dat zij haar melk zo heet krijgt...
Ik keek of ik kon vinden wanneer Miss_S was begonnen (nog voor zij had gezegd), was meer toeval dat ik daarop stuitte. En daarmee kwam voor mij een moeilijk punt naar voren.quote:Op maandag 14 januari 2008 17:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, hé, wil je nou dat ik aardig doe of niet zeg
ik heb de discussie in het topic hiervoor maar gewoon overgeslagen *scan: ruzie ruzie ruzie* he! Topic vol!
ik vind het erg overdreven van omearos (en obsessief) om meer dan 150 topics (4 jaar) terug te graven naar wat iemand ooit gezegd heeftnu is nu, en we hebben maar met je (soms wat rare manier van empathie in onze ogen) te leven..
en nou ja.. ik heb gewoon geen zin meer in oeverloze discussies, want wij gaan het niet anders zien, en jij ook nietdus dan kunnen we toch gewoon voor waar aannemen, dat we allemaal achter ons eigen standpunt staan, en daar niet vanaf te brengen zijn
dus, gezellig, als ik in Nijmegen zit, gaan we eens lunchen, kijken of we écht zo erg zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |