abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 januari 2008 @ 22:38:36 #201
35189 Troel
scherp en bot
pi_56287297
FAT

Volgens mij is het al jaren geleden dat ik voor het laatst op een FAT systeem gewerkt heb
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_56287358
Klinkt interessant Levi. Ben blij dat ik het niet hoef te doen.
Ga je maandag ook nog werken? Of ben je vrij voor je tentamen?
pi_56287396
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 22:38 schreef Troel het volgende:
FAT

Volgens mij is het al jaren geleden dat ik voor het laatst op een FAT systeem gewerkt heb
Ik dus laatst nog... moest een diskette (jaja!!) bewerken en kijken wat er in de FAT gebeurde, dat was wel grappig om 'ns te doen. Moest ook opzettelijk files fragmenteren en corrupte files repareren enzo. Was geinig huiswerk.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_56287428
Dag lieve dames, dit kan beschouwd worden als mosterd na de maaltijd, maar ik wil het toch even duidelijk in dit topic hebben staan.

Het gaat hier niet zo lekker, de laatste tijd. Of dat nou aan één persoon ligt of aan een groep die op elkaar kat, dat maakt me even niet uit, maar het gaat gewoon niet zo lekker. Da's jammer, want dit topic is een mooie steun in de rug voor iedereen die af wil vallen (ik moet hier echt 's mee gaan posten ) en het kan een lekker gezellige sfeer hebben.

Nu heeft MMM een paar pagina's aan geleuter verwijderd, wat absoluut niet de eerste keer is. En volgens mij is iedereen het nu wel zat. Daarom wil ik nu Missy's waarschuwing kracht bij zetten, en melden dat de eerstvolgende die hier de sfeer probeert te verpesten, persoonlijk wordt, anderen uit gaat lachen, uitlokt of wéét ik het wat voor kleutergedrag vertoont, gewoon een maand in de ban gaat.

Laat je vooral niet uitlokken door de notoire jankzakken en meld het alsjeblieft bij de mods of desnoods direct bij de FA's als iemand weer problemen veroorzaakt, maar ga er vooral niet op in. Het is simpel, de consequentie is duidelijk. Het maakt me niet uit wat de geschiedenis is, wie begon en welke oude koe van toepassing is, we trekken hier en nu een streep qua bitchgedrag.

Dawast, bedankt voor uw aandacht, ik leg de koekjes weer weg .
pi_56287432
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 22:40 schreef Liejannuh het volgende:
Klinkt interessant Levi. Ben blij dat ik het niet hoef te doen.
Ga je maandag ook nog werken? Of ben je vrij voor je tentamen?
Neh, ik moet gewoon van 8 tot half 5 werken. En om 6 uur begint m'n tentamen. Ik ben een bikkel.
***Levi was here***
pi_56287569
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 22:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Dag lieve dames, dit kan beschouwd worden als mosterd na de maaltijd, maar ik wil het toch even duidelijk in dit topic hebben staan.

[lang doch duidelijk verhaal]

Mosterd is altijd lekker!
We gaan ons best weer doen.

Heel goed dat je de koekjes weglegt! Wil je ook in ons lijstje?
***Levi was here***
pi_56287600
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 22:42 schreef Levitation het volgende:

[..]

Neh, ik moet gewoon van 8 tot half 5 werken. En om 6 uur begint m'n tentamen. Ik ben een bikkel.
Nouja, zorg dan iig dat je op tijd op de tentamenlokatie bent. Niets zo a-relaxed als op het laatste moment binnen komen rennen. Ik kan het weten, vaak genoeg gedaan.

Ik ga iig voor je duimen!
  donderdag 24 januari 2008 @ 22:50:44 #208
35189 Troel
scherp en bot
pi_56287718
quote:
koe
Ja hey zeg, wil je dat woord niet meer noemen, mijn borsten beginnen nu alweer te lekken
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_56287725
quote:
Dag lieve dames,

[..]
(ik moet hier echt 's mee gaan posten )

[..]
ja, eet die koekjes dan op dan mág je hier meeposten (en kan je eea nóg beter in de gaten houden

wederom, we gaan weer in de ignore poging 201,4

welkom?
Ja doei.
pi_56287731
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 22:50 schreef Troel het volgende:

[..]

Ja hey zeg, wil je dat woord niet meer noemen, mijn borsten beginnen nu alweer te lekken
***Levi was here***
pi_56287754
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 22:50 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ja, eet die koekjes dan op dan mág je hier meeposten (en kan je eea nóg beter in de gaten houden

wederom, we gaan weer in de ignore poging 201,4

welkom?
Poging 201,4 hoe kun je nu 0,4 poging doen??
***Levi was here***
pi_56287786
een mislukte poging is soms niet compleet mislukt, dus daarom kom ik op een decimaal uit
Ja doei.
pi_56287925
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 22:46 schreef Levitation het volgende:

[..]

Mosterd is altijd lekker!
We gaan ons best weer doen.

Heel goed dat je de koekjes weglegt! Wil je ook in ons lijstje?
Zodra ik eindelijk de stap heb genomen om met regelmaat naar de sportschool te gaan, in plaats van 40 euro per maand betalen voor niets, laat ik het weten .
pi_56287946
*ignore-modus aan*

ontopic:
voel me lamlendig.....:(
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_56288310
Beessie-Jen: is er iets bijzonders, of gewoon zomaar lamlendig? Hoe dan ook:

Ik heb TARA de rest van de winegums in bewaring gegeven voordat ik mezelf misselijk eet. Dat is een klein stapje vooruit
pi_56289086
bedankt freecell; lief van je

en denk dat ik gewoon grieperig ben... zere keel, zere holtes verstopte neus.. en een beetje last van misselijkheid...

gewoon algehele lamlendigheid dus.... en ik baal dat ik daardoor op mijn vrije dagen dus helemaal niet doe...
(en ik ben dr maar 2 vrij, vanaf zaterdag weer beginnen...)

pi_56290862
Maeghan: ik erger me er ook zo aan in de winkel: mensen die van alles het goedkoopste, vieste, vetste, kledderigste pakken. Sta ik daar in de rij met mn netje sinaasappels, m'n bekertje bulgaarse yoghurt en mn bakje basilicum
Ik word er altijd een beetje triestig van (zeker rond kerst): zo veel calorieen, zo weinig lekkers. Bah.

En idd, dan durf je als stevige vrouw geen patat meer te eten op straat, vanwege de vooroordelen.

Gaat jouw collega niet al de mist in bij dingen als 'de minste willen zijn' en 'naaste liefhebben'? Klinkt niet erg vriendelijk, die kerel.
Ik eet deels bioindustrievlees maar niet veel en liever niet, OK?
pi_56292252
Goeiemorgen allemaal Ik heb mijn portie ontbijt weer op en mijn neefje is net de deur uit. En ik heb het nu al koud
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_56292269
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 07:56 schreef Isabeau het volgende:
Goeiemorgen allemaal Ik heb mijn portie ontbijt weer op en mijn neefje is net de deur uit. En ik heb het nu al koud
Dan doe je een trui aan! Of je gaat een rondje rennen! Of nee, doe dat laatste blessure technisch gezien maar niet.

Ik heb vandaag voor het eerst sinds ik terug ben van vakantie gefietst zonder thermobroek onder mn fietsbroek! En het was niet eens koud.
pi_56292286
Trui heb ik net aan gedaan En rennen mag ik morgen weer. Maximaal 5 minuten en dat 4x
En buiten lijkt me wel koud toe, maar dat kan ook subjectieve beleving van mijn omgevingstemperatuur zijn.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_56292322
Geen idee of ik bioindustrievlees eet. Staat dat op de verpakking? We eten regelmatig biologisch, maar niet altijd.

Ik loop al de hele winter in een gewone sportbroek, zonder thermolaagje erbij. Wat een verschil met een paar jaar terug toen ik tussendoor veel wandelde. Toen had ik een themobroek en een warme sportbroek met boven ook drie laagjes.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_56292333
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 22:56 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Zodra ik eindelijk de stap heb genomen om met regelmaat naar de sportschool te gaan, in plaats van 40 euro per maand betalen voor niets, laat ik het weten .
Ik heb dat anders opgelost, ik heb mijn abo opgezegd. Ik zwem, loop hard, fiets en wandel. Veel goedkoper dan een sportschool en (voor mij) makkelijker vol te houden.
***Levi was here***
pi_56292394
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 08:02 schreef Isabeau het volgende:
Trui heb ik net aan gedaan En rennen mag ik morgen weer. Maximaal 5 minuten en dat 4x
En buiten lijkt me wel koud toe, maar dat kan ook subjectieve beleving van mijn omgevingstemperatuur zijn.
Het valt wel mee buiten, het is een graad of 8 hier. Geloof ik. En heel helder. Ik kan de bijna volle maan hier gewoon nog zien!
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 08:07 schreef YPPY het volgende:
Ik loop al de hele winter in een gewone sportbroek, zonder thermolaagje erbij. Wat een verschil met een paar jaar terug toen ik tussendoor veel wandelde. Toen had ik een themobroek en een warme sportbroek met boven ook drie laagjes.
Lopen doe ik in een thermotight (ja, die bestaan ) want ik heb echt heel snel koude benen en dat is rete irritant. En verder laagjes. Shirt met lange mouwen en een hardloopjasje. Of een shirtje met korte mouwen en een met lange mouwen. Als mn buik maar dubbel bedekt is, want die wordt ook heel snel koud. En dat is ook heel irritant.
pi_56292412
Mijn shirt heeft wel lange mouwen en dan draag ik een jasje, maar dat is allebei best dun. Normaal gesproken heb ik het snel koud, maar tijdens het lopen juist niet. Twee jaar geleden droeg ik wel drie laagjes in de winter, toen gebruikte ik ook themotruien en dan liep ik nog te bibberen. Wel raar, want toen liep ik 10 km/uur een uur lang. En nu een half uur minder snel en toch heb ik minder last van de kou.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_56292508
Het enige wat met hardlopen snel koud wordt zijn mijn schouders en bovenarmen. De rest valt wel mee

De temperatuur buiten was gisteren trouwens best prima! Naar school gefietst zonder sjaal en het was best lekker. Het echte gure gaat er weer een beetje af
pi_56292776
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 08:32 schreef freecell het volgende:
Het enige wat met hardlopen snel koud wordt zijn mijn schouders en bovenarmen. De rest valt wel mee

De temperatuur buiten was gisteren trouwens best prima! Naar school gefietst zonder sjaal en het was best lekker. Het echte gure gaat er weer een beetje af
Gisteren was het best ok, maar vanmorgen was het toch weer een stuk frisser hoor..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 25 januari 2008 @ 09:04:06 #227
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_56292785
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 13:26 schreef ymme het volgende:
Rewimo, chocolade forum, DD-wandklok
Sorry, zit nu pas bij te lezen. Ga gauw kijken!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 25 januari 2008 @ 09:06:19 #228
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_56292819
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 21:53 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik woon samen met een man ( ) die zo in elkaar zit. Als ik zeg "ik vind" antwoordt hij met "nee, .. "
Om gek van te worden, dat vind ik wel! Dat hij dat niet vindt is zijn zaak, maar hij kan mijn mening toch niet ontkennen?

Maar verder is het een schat!
Mijn vriend wil dat ook nog wel eens doen, inderdaad vreselijk irritant!
Maar inderdaad, verder is ie een lieverd

En wat voor studie volg je eigenlijk?
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  vrijdag 25 januari 2008 @ 09:10:15 #229
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_56292869
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 21:41 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik gebruik dit recept als basis:
Kwarktaart met aardbeien

En dan fantaseer ik er verder wat op los. Dat is oa ontstaan omdat ik in januari jarig ben en aardbeien niet echt winterfruit zijn. Ik heb afgelopen weekend een kwarktaart met Perzik-Passievrucht-Magere-Kwark (lidl) gemaakt, met stukjes perzik uit blik er door. Verder heb ik er een paar lepels AH abrikozen halvajam en sap van een mineola (om de gelatine in op te lossen) doorheen gedaan. Was echt super lekker. Maar ik frutsel dus meestal wat aan in de keuken, recepten gebruik ik als raamwerk voor mijn gekunstel.
Dankje! Ja, ik vind het ook altijd heerlijk een beetje voort te borduren/fantaseren met recepten
Ga deze taart voorlopig maar even niet maken, maat houden vind ik nog lastig
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_56292906
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 09:10 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Dankje! Ja, ik vind het ook altijd heerlijk een beetje voort te borduren/fantaseren met recepten
Ga deze taart voorlopig maar even niet maken, maat houden vind ik nog lastig
Ik heb eigenlijk nooit uitgerekend hoeveel kcal zo'n complete kwarktaart is, maar ik denk dat je er wel een week op kunt leven.

Ik maak dit soort dingen ook alleen voor verjaardagen. Als ik er aan begin om dat gewoon "for the fun" te maken, dan weeg ik zo 200kg.
***Levi was here***
pi_56294364
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 09:06 schreef Marijkezwolle het volgende:

En wat voor studie volg je eigenlijk?
HBO-BI, bedrijfskundige informatica.
Heb een HEAO-Management Economie en Recht diploma en werk in de ICT, mijn baas vond dat ik "nergens kom" met dat MER diploma en heeft me terug naar school gestuurd. Ben ik alweer eerstejaars (maar nu deeltijd).
Misschien dat ik volgend jaar maar overstap naar een opleiding van de Open Universiteit, ik heb het gevoel in cirkeltjes rond te rennen.
***Levi was here***
pi_56296139
Ik kwam net dit bericht tegen.
quote:
De producten van Herbalife worden elk jaar door miljoenen klanten gekocht. Nu wordt vermoed dat deze de lever kunnen beschadigen.

Artsen uit Zwitserland en Israël beweren in het "Journal of Hepatology", dat tenminste 22 mensen deels levensbedreigende leverbeschadigingen opgelopen hebben, nadat deze tussen 1998 en 2004 voedingssupplementen van Herbalife gebruikt hadden. Twee patiënten hadden een nieuw orgaan nodig, één is door de gevolgen van de transplantatie overleden.
Volgens Jürg Reichen, chefarts voor hepatologie aan het academisch ziekenhuis in Bern en medeverantwoordelijk voor het Zwitserse onderzoek, is dit bewijs genoeg voor de schadelijkheid van deze producten.

In vijf gevallen waren patiënten op advies van hun artsen gestopt met de producten, nadat leveraandoeningen geconstateerd werden. Na een herstelperiode begonnen de patiënten opnieuw met de supplementen. Hun leverwaardes werden meteen weer slechter. Het is niet duidelijk welke bestanddelen de organen aangrijpen.
De onderzoekers baseren het onderzoek op de dossiers en interviews met de patiënten en hun artsen. De geconsumeerde producten konden niet meer in het laboratorium getest worden. Ook weten de onderzoekers niet, wel product de boosdoener is, omdat de betrokkenen tot 17 verschillende producten van Herbalife gebruikt hadden.

David Heber, de voorzitter van het wetenschappelijk adviescollege van Herbalife en geneeskundige aan de universiteit van Californië, gaf tegenover het blad FOCUS aan, dat naar zijn mening de samenhang tussen Herbalife en de leverbeschadigingen niet bestaat of op zijn minst discutabel is. Hij verwijt de auteurs van het onderzoek het gebruik van "foutieve beweringen". Steve Hening, chefwetenschapper bij Herbalife verklaart: "Wij testen alle producten op de bekende giften, die de lever kunnen beschadigen. Ze bevatten geen schadelijke stoffen." Ook zijn 22 gevallen van leveraandoeningen in zes jaren, in verhouding tot 5,5 miljoen klanten per jaar, niet veel.
Wel gaf Henig toe dat er wel een paar meldingen over bijwerkingen voor de lever binnengekomen zijn.

Bron: Focus.de
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_56296242
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 11:51 schreef teigan het volgende:
Ik kwam net dit bericht tegen.
[..]
Joh! Zeggen de mensen van Herbalife nu dat Herbalife een geweldig goed product is????
Verrassend!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 25 januari 2008 @ 12:06:41 #234
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_56296543
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 11:55 schreef Liejannuh het volgende:
Joh! Zeggen de mensen van Herbalife nu dat Herbalife een geweldig goed product is????
Verrassend!
Nee, dat zeggen ze niet Ze zeggen alleen dat er geen gif in zit
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † vrijdag 25 januari 2008 @ 12:18:44 #235
43556 miss_dynastie
pi_56296855
quote:
Wij testen alle producten op de bekende giften, die de lever kunnen beschadigen
Oh ja, levensgevaarlijk, die cadeautjes
pi_56296942
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 12:18 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

***Levi was here***
  vrijdag 25 januari 2008 @ 12:25:25 #237
35189 Troel
scherp en bot
pi_56297052
quote:

[..]

Oh ja, leversgevaarlijk, die cadeautjes
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 25 januari 2008 @ 12:26:50 #238
149959 SQ
snelle trees
pi_56297089
quote:

[..]

Helaas

gift zie ook gif (het; giften)
1 vergif

gift (de; giften)
1 geldbedrag dat gegeven wordt
disclaimer
  † In Memoriam † vrijdag 25 januari 2008 @ 12:29:22 #239
43556 miss_dynastie
pi_56297149
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 12:26 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Helaas

gift zie ook gif (het; giften)
1 vergif

gift (de; giften)
1 geldbedrag dat gegeven wordt
Ik had begrepen dat het inmiddels achterhaald was:
quote:
Het Groene Boekje (2005) vermeldt alleen "giffen" als meervoud van "gif".
  vrijdag 25 januari 2008 @ 12:32:00 #240
149959 SQ
snelle trees
pi_56297207
Het is ouderwetsch, maar het is niet fout
disclaimer
pi_56297846
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 12:32 schreef Stormqueen het volgende:
Het is ouderwetsch, maar het is niet fout
ze is er weer.
***Levi was here***
pi_56298122
goedemorgen

ik zit nu klaar voor Evy dus moet eigenlijk nu klaar gaan STAAN.. les 9 alweer, gaat hard!

ben benieuwd, want er zit een stuk van 5 minuten in

weegschaal was redelijk lief voor me, dus denk dat 't met mij wel goed komt zie er geweldig uit sinds ik weer sport, al zeg ik het zelf , en voel me een stuk beter sporten is tof!
Ja doei.
pi_56298171
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 13:16 schreef motorbloempje het volgende:
goedemorgen

ik zit nu klaar voor Evy dus moet eigenlijk nu klaar gaan STAAN.. les 9 alweer, gaat hard!

weegschaal was redelijk lief voor me, dus denk dat 't met mij wel goed komt zie er geweldig uit sinds ik weer sport, al zeg ik het zelf , en voel me een stuk beter sporten is tof!
je haalt me nog in!
Ik ben niet gaan zwemmen vanmiddag, misschien dat ik vandaag dan maar de Evyles van gisteren doe.
***Levi was here***
  vrijdag 25 januari 2008 @ 13:24:09 #244
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_56298292
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 13:16 schreef motorbloempje het volgende:
goedemorgen

dat vraagt om foto's natuurlijk!!!

hier nog steeds het lamlendige gevoel en moet vanavond op verjaardag bij mijn zus, en we eten daar ook... en ik weet voor bijna 99% zeker dat het patat gaat worden .... naja dan maar geen taart en andere hapjes enzo....
pi_56298335
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 13:24 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

dat vraagt om foto's natuurlijk!!!

hier nog steeds het lamlendige gevoel en moet vanavond op verjaardag bij mijn zus, en we eten daar ook... en ik weet voor bijna 99% zeker dat het patat gaat worden .... naja dan maar geen taart en andere hapjes enzo....
Dan neem je al "verrassing" een lekkere salade mee voor bij 't eten. En dan eet je een klein beetje friet patat en verder salade.
***Levi was here***
  vrijdag 25 januari 2008 @ 13:30:54 #246
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_56298436
hey dat is eigenlijk best een goed idee.
verder eigenlijk weinig dieettechnisch te melden...
gaat goed tnt, alleen bewegen moet ff wat meer... maja doordat ik me niet lekker voel, geen zin om de deur uit te gaan. (en ben duizelig bij bewegen).
Naja hoop dat het morgen beter is, want dan moet ik weer werken en direct na mijn werk heb ik een volleybalwedstrijd... dus dan zou ik dr weer wat calorieen af kunnen zweten
pi_56298707
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 13:18 schreef Levitation het volgende:

[..]

je haalt me nog in!
Ik ben niet gaan zwemmen vanmiddag, misschien dat ik vandaag dan maar de Evyles van gisteren doe.
Het is nog geen half 2 De middag is nog niet om!!
pi_56298765
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 13:44 schreef freecell het volgende:

[..]

Het is nog geen half 2 De middag is nog niet om!!
Zwembad is vlakbij mijn werk, niet vlakbij mijn huis. En ik ben nu thuis.
Is allemaal de schuld van SQ, die wilde niet zwemmen en toen had ik zelf de keuze... dan gaat 't gewoon niet goed.
Anyway, ik heb maandag een tentamen waar ik nog voor moet leren. Dus ik zit nu even bij te komen van een week werken en ga zo studeren. Vanavond maar ff hardlopen.
***Levi was here***
pi_56298919
Ah, ok

Ik heb net de hele slaapkamer uitgemest en gezogen. Mijn wasmand is nu ook in 1 klap vol, mijn halve kledingkast zweefde over de grond
pi_56298961
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 13:53 schreef freecell het volgende:
Ah, ok

Ik heb net de hele slaapkamer uitgemest en gezogen. Mijn wasmand is nu ook in 1 klap vol, mijn halve kledingkast zweefde over de grond
Levitated clothing!
Of zwierf het gewoon?
***Levi was here***
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')