quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:12 schreef gothic-blackie het volgende:
zo ik ga hier even trots doen, vriendje en ik gaan vanmiddag 2 koopwoningen bekijken in de hoop dat er eentje bij zit die we wel graag willen hebben. het zijn wel alle twee woningen die niet super zijn, maar we zien dit ook als startwoning, waar we na een paar jaar weer uit gaan.
voor de nieuwsgierigen onder ons het zijn deze twee woningen:
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Default.aspx?id=625b9bf8-859b-4ace-990c-8599fb1b428f&objecttype=DetailKoopObject&hbx=1
en
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Default.aspx?id=9719e2af-bae9-4bd9-b386-4d9953aa79fd&objecttype=DetailKoopObject&hbx=1
de vasaristraat heeft voor mij nu de voorkeur, omdat de metro op 2 minuten afstand zit, dus dat is wel makkelijk voor mij, maar aan de andere kant heeft de teldersweg meer kamers, ligt er al laminaat, zijn de muren al wit geverft en ligt het op twee minuten afstand van de trammaar het is gewoon afwachten, we gaan vanmiddag om 4 uur kijken, dus zal vanavond wel even een update doen voor iedereen.
spannend, succes!quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:16 schreef gothic-blackie het volgende:
ok laatste post van het vorige topic was:
[..]
quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:21 schreef ymme het volgende:
Nou voor de duomarkt hebben ze voor een andere kandidaat gekozen.
Ze hebben een ouder iemand gekozen, die aan 16 uur per week genoeg had. En ja, dat had ik zeker niet gedaan nee. Dat is wel heel weinig.
Is dat dat verslag wat maar een middagje werk was?quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:16 schreef freecell het volgende:
Ha!
Net lekker geluched en nu zometeen weer bezig met mijn verslag, alleen ik zit een beetje vast, want het volgende hoofdstuk wat ik moet schrijven begrijp ik niet zo goed
Dat dacht ik al te zien aan de inspiratieloze badkamers!quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:19 schreef gothic-blackie het volgende:
o ja nog handig om te weten, beide woningen zijn oud huurwoningen, daarom zijn ze redelijk goedkoop
En de keukens zie je het ook altijd aan.quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:44 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dat dacht ik al te zien aan de inspiratieloze badkamers!
Maar ze zien er allebei leuk uit! Hoop dat het wat is voor jullie.
Veel plezier!quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:06 schreef gothic-blackie het volgende:
ach die keuken is zo erg nog niet, als we een van de twee kopen wil ik er ook een nieuw aanrechtblad op, dan lijkt het meteen een stuk normalermaar ik moet nu richting de koopwoningen, tot vanavond.
Ja, dat verslagquote:Op woensdag 23 januari 2008 13:44 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Is dat dat verslag wat maar een middagje werk was?
ja, ik zit je op te jagen. En Isa ben ik ook aan het opjagen!
Succes ermee!
15k meer voor laminaat, witte muren en 5m2 meer... ik zou dezelfde voorkeur hebben als jij op het eerste oog, denk ik. Ben benieuwdquote:de vasaristraat heeft voor mij nu de voorkeur, omdat de metro op 2 minuten afstand zit, dus dat is wel makkelijk voor mij, maar aan de andere kant heeft de teldersweg meer kamers, ligt er al laminaat, zijn de muren al wit geverft en ligt het op twee minuten afstand van de tram maar het is gewoon afwachten, we gaan vanmiddag om 4 uur kijken, dus zal vanavond wel even een update doen voor iedereen.
én 10 m2 meer, een complete kamer.quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
15k meer voor laminaat, witte muren en 5m2 meer... ik zou dezelfde voorkeur hebben als jij op het eerste oog, denk ik. Ben benieuwd
SQ is nog onderweg naar huis...quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:34 schreef ColdFeet het volgende:
GB, spannend zeg!! Hoe vond je de huizen?
En SQ, wanneer komt er nieuws van jou?
nee, dank je.. doe het liever zónder hulpmiddelen en met sportquote:Op woensdag 23 januari 2008 16:43 schreef ymme het volgende:
Ik ben vanaf volgende week distributeur van Herbalife
Omdat mijn vriend en ik hebben besloten om hier weer mee te beginnen. Het is ons toen goed bevallen. Wij hadden hierbij geen JoJo effect, hoewel bij Sonja bakker enzo wel. En zo krijgen we korting. Dus ook voor de mensen die willen bestellen, en dit via mij doen.
Huh?quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:43 schreef Levitation het volgende:
[..]
én 10 m2 meer, een complete kamer.
nou we hebben gekeken, de vasaristraat was verkocht (hadden ze ons even niet medegedeelt) maar die andere was ook niet super. die witte muren waren super slecht gedaan (alles kon overnieuw, latex over kalk en zo) ook was op die manier geprobeert om vocht/schimmelplekken te verbergen, wat niet lukte. het laminaat lag bobbelig (voorbeeld, van gang naar keuken was de drempel eruit gehaald en laminaat doorgelegd, maar het gat wat de drempel had gemaakt is niet even dicht gewerkt, waardoor je daar gewoon een gat voelt) ook zaten er nu al scheuren in het laminaat. en het ergste (of duidelijkste voor ons) de makelaar probeerde ons meer naar een andere woning te sturen omdat deze toch veel "verborgen" gebreken had.quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
15k meer voor laminaat, witte muren en 5m2 meer... ik zou dezelfde voorkeur hebben als jij op het eerste oog, denk ik. Ben benieuwd
Weet je wel al of het gaat werken? bij mij werkte eerste keer super en tweede keer toen ik er aan begon ben ik er 0,0 mee afgevallen dus ben ik na 2 weken toen weer gestopt.quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:43 schreef ymme het volgende:
Omdat mijn vriend en ik hebben besloten om hier weer mee te beginnen. Het is ons toen goed bevallen. Wij hadden hierbij geen JoJo effect, hoewel bij Sonja bakker enzo wel. En zo krijgen we korting. Dus ook voor de mensen die willen bestellen, en dit via mij doen.
cutie, die koopsubsidie hebben wij gok ik geen recht op, we kunnen op het moment 2 ton hypotheek nemen (en dat is berekend met zown internetding) dus denk dat dat niet lukt.quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:51 schreef Cutie het volgende:
Jammer GB!
Is er in Nesselande niets voor jullie te vinden? Zit je ook maar op een paar minuutjes van de Metro of station Rotterdam Alexander af.
Kijk ook nog even op deze sites:
http://www.wonen.rotterdam.nl/smartsite229.dws?goto=2141412&style=1901 (Koopsubsidie)
http://www.hethuisinrotterdam.nl/ (Alle woningen in Rotterdam)
daar was je nu toch ook mee bezig???quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:51 schreef Riann het volgende:
[..]
Weet je wel al of het gaat werken? bij mij werkte eerste keer super en tweede keer toen ik er aan begon ben ik er 0,0 mee afgevallen dus ben ik na 2 weken toen weer gestopt.
Ymme, ik wil niet lullig doen ofzo maar ik doe het lekker wel!, maar je bent toch weer aangekomen? Dus dan jojo je.quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:43 schreef ymme het volgende:
Nu nog steeds???quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:44 schreef Levitation het volgende:
[..]
SQ is nog onderweg naar huis...
Dat dacht ik dus ook al.....quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:55 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ymme, ik wil niet lullig doen ofzo maar ik doe het lekker wel!, maar je bent toch weer aangekomen? Dus dan jojo je.
Kun je niet veel beter eens een tijdje goed bijhouden wat je eet? Zodat je ook echt weet wat je binnenkrijgt?
[..]
Hmmm... dan heb ik 't verkeerd onthouden, dacht uit mijn hoofd te weten dat die grotere 70m2 was. Maarja, ik moet ook niet blind op mijn hoofd vertrouwen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Huh?
Woonoppervlakte 60 m²
Woonoppervlakte 65 m²
Da's toch vijf?
Uhhhh... ze is gewoon niet zo snel???quote:
misschien is ze het nog aan het vieren sprak zij hoopvolquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:16 schreef Levitation het volgende:
[..]
Uhhhh... ze is gewoon niet zo snel???![]()
Of ze is eerst nog even gaan zwemmen... (al zag ik haar daar niet toen ik om half 7 wegging)quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:18 schreef teigan het volgende:
[..]
misschien is ze het nog aan het vieren sprak zij hoopvol
maar waarom denk je dat Sanaslank (ongeveer hetzelfde principe) dan wel werktquote:Op woensdag 23 januari 2008 17:51 schreef Riann het volgende:
[..]
Weet je wel al of het gaat werken? bij mij werkte eerste keer super en tweede keer toen ik er aan begon ben ik er 0,0 mee afgevallen dus ben ik na 2 weken toen weer gestopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |