quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:12 schreef gothic-blackie het volgende:
zo ik ga hier even trots doen, vriendje en ik gaan vanmiddag 2 koopwoningen bekijken in de hoop dat er eentje bij zit die we wel graag willen hebben. het zijn wel alle twee woningen die niet super zijn, maar we zien dit ook als startwoning, waar we na een paar jaar weer uit gaan.
voor de nieuwsgierigen onder ons het zijn deze twee woningen:
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Default.aspx?id=625b9bf8-859b-4ace-990c-8599fb1b428f&objecttype=DetailKoopObject&hbx=1
en
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Default.aspx?id=9719e2af-bae9-4bd9-b386-4d9953aa79fd&objecttype=DetailKoopObject&hbx=1
de vasaristraat heeft voor mij nu de voorkeur, omdat de metro op 2 minuten afstand zit, dus dat is wel makkelijk voor mij, maar aan de andere kant heeft de teldersweg meer kamers, ligt er al laminaat, zijn de muren al wit geverft en ligt het op twee minuten afstand van de trammaar het is gewoon afwachten, we gaan vanmiddag om 4 uur kijken, dus zal vanavond wel even een update doen voor iedereen.
spannend, succes!quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:16 schreef gothic-blackie het volgende:
ok laatste post van het vorige topic was:
[..]
quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:21 schreef ymme het volgende:
Nou voor de duomarkt hebben ze voor een andere kandidaat gekozen.
Ze hebben een ouder iemand gekozen, die aan 16 uur per week genoeg had. En ja, dat had ik zeker niet gedaan nee. Dat is wel heel weinig.
Is dat dat verslag wat maar een middagje werk was?quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:16 schreef freecell het volgende:
Ha!
Net lekker geluched en nu zometeen weer bezig met mijn verslag, alleen ik zit een beetje vast, want het volgende hoofdstuk wat ik moet schrijven begrijp ik niet zo goed
Dat dacht ik al te zien aan de inspiratieloze badkamers!quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:19 schreef gothic-blackie het volgende:
o ja nog handig om te weten, beide woningen zijn oud huurwoningen, daarom zijn ze redelijk goedkoop
En de keukens zie je het ook altijd aan.quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:44 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dat dacht ik al te zien aan de inspiratieloze badkamers!
Maar ze zien er allebei leuk uit! Hoop dat het wat is voor jullie.
Veel plezier!quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:06 schreef gothic-blackie het volgende:
ach die keuken is zo erg nog niet, als we een van de twee kopen wil ik er ook een nieuw aanrechtblad op, dan lijkt het meteen een stuk normalermaar ik moet nu richting de koopwoningen, tot vanavond.
Ja, dat verslagquote:Op woensdag 23 januari 2008 13:44 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Is dat dat verslag wat maar een middagje werk was?
ja, ik zit je op te jagen. En Isa ben ik ook aan het opjagen!
Succes ermee!
15k meer voor laminaat, witte muren en 5m2 meer... ik zou dezelfde voorkeur hebben als jij op het eerste oog, denk ik. Ben benieuwdquote:de vasaristraat heeft voor mij nu de voorkeur, omdat de metro op 2 minuten afstand zit, dus dat is wel makkelijk voor mij, maar aan de andere kant heeft de teldersweg meer kamers, ligt er al laminaat, zijn de muren al wit geverft en ligt het op twee minuten afstand van de tram maar het is gewoon afwachten, we gaan vanmiddag om 4 uur kijken, dus zal vanavond wel even een update doen voor iedereen.
én 10 m2 meer, een complete kamer.quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
15k meer voor laminaat, witte muren en 5m2 meer... ik zou dezelfde voorkeur hebben als jij op het eerste oog, denk ik. Ben benieuwd
SQ is nog onderweg naar huis...quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:34 schreef ColdFeet het volgende:
GB, spannend zeg!! Hoe vond je de huizen?
En SQ, wanneer komt er nieuws van jou?
nee, dank je.. doe het liever zónder hulpmiddelen en met sportquote:Op woensdag 23 januari 2008 16:43 schreef ymme het volgende:
Ik ben vanaf volgende week distributeur van Herbalife
Omdat mijn vriend en ik hebben besloten om hier weer mee te beginnen. Het is ons toen goed bevallen. Wij hadden hierbij geen JoJo effect, hoewel bij Sonja bakker enzo wel. En zo krijgen we korting. Dus ook voor de mensen die willen bestellen, en dit via mij doen.
Huh?quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:43 schreef Levitation het volgende:
[..]
én 10 m2 meer, een complete kamer.
nou we hebben gekeken, de vasaristraat was verkocht (hadden ze ons even niet medegedeelt) maar die andere was ook niet super. die witte muren waren super slecht gedaan (alles kon overnieuw, latex over kalk en zo) ook was op die manier geprobeert om vocht/schimmelplekken te verbergen, wat niet lukte. het laminaat lag bobbelig (voorbeeld, van gang naar keuken was de drempel eruit gehaald en laminaat doorgelegd, maar het gat wat de drempel had gemaakt is niet even dicht gewerkt, waardoor je daar gewoon een gat voelt) ook zaten er nu al scheuren in het laminaat. en het ergste (of duidelijkste voor ons) de makelaar probeerde ons meer naar een andere woning te sturen omdat deze toch veel "verborgen" gebreken had.quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
15k meer voor laminaat, witte muren en 5m2 meer... ik zou dezelfde voorkeur hebben als jij op het eerste oog, denk ik. Ben benieuwd
Weet je wel al of het gaat werken? bij mij werkte eerste keer super en tweede keer toen ik er aan begon ben ik er 0,0 mee afgevallen dus ben ik na 2 weken toen weer gestopt.quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:43 schreef ymme het volgende:
Omdat mijn vriend en ik hebben besloten om hier weer mee te beginnen. Het is ons toen goed bevallen. Wij hadden hierbij geen JoJo effect, hoewel bij Sonja bakker enzo wel. En zo krijgen we korting. Dus ook voor de mensen die willen bestellen, en dit via mij doen.
cutie, die koopsubsidie hebben wij gok ik geen recht op, we kunnen op het moment 2 ton hypotheek nemen (en dat is berekend met zown internetding) dus denk dat dat niet lukt.quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:51 schreef Cutie het volgende:
Jammer GB!
Is er in Nesselande niets voor jullie te vinden? Zit je ook maar op een paar minuutjes van de Metro of station Rotterdam Alexander af.
Kijk ook nog even op deze sites:
http://www.wonen.rotterdam.nl/smartsite229.dws?goto=2141412&style=1901 (Koopsubsidie)
http://www.hethuisinrotterdam.nl/ (Alle woningen in Rotterdam)
daar was je nu toch ook mee bezig???quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:51 schreef Riann het volgende:
[..]
Weet je wel al of het gaat werken? bij mij werkte eerste keer super en tweede keer toen ik er aan begon ben ik er 0,0 mee afgevallen dus ben ik na 2 weken toen weer gestopt.
Ymme, ik wil niet lullig doen ofzo maar ik doe het lekker wel!, maar je bent toch weer aangekomen? Dus dan jojo je.quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:43 schreef ymme het volgende:
Nu nog steeds???quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:44 schreef Levitation het volgende:
[..]
SQ is nog onderweg naar huis...
Dat dacht ik dus ook al.....quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:55 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ymme, ik wil niet lullig doen ofzo maar ik doe het lekker wel!, maar je bent toch weer aangekomen? Dus dan jojo je.
Kun je niet veel beter eens een tijdje goed bijhouden wat je eet? Zodat je ook echt weet wat je binnenkrijgt?
[..]
Hmmm... dan heb ik 't verkeerd onthouden, dacht uit mijn hoofd te weten dat die grotere 70m2 was. Maarja, ik moet ook niet blind op mijn hoofd vertrouwen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Huh?
Woonoppervlakte 60 m²
Woonoppervlakte 65 m²
Da's toch vijf?
Uhhhh... ze is gewoon niet zo snel???quote:
misschien is ze het nog aan het vieren sprak zij hoopvolquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:16 schreef Levitation het volgende:
[..]
Uhhhh... ze is gewoon niet zo snel???![]()
Of ze is eerst nog even gaan zwemmen... (al zag ik haar daar niet toen ik om half 7 wegging)quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:18 schreef teigan het volgende:
[..]
misschien is ze het nog aan het vieren sprak zij hoopvol
maar waarom denk je dat Sanaslank (ongeveer hetzelfde principe) dan wel werktquote:Op woensdag 23 januari 2008 17:51 schreef Riann het volgende:
[..]
Weet je wel al of het gaat werken? bij mij werkte eerste keer super en tweede keer toen ik er aan begon ben ik er 0,0 mee afgevallen dus ben ik na 2 weken toen weer gestopt.
Omdat ik er nu ruim 10 kg mee afgevallen ben. Dus het werkt wel voor af te vallen. Ik sta nu echter stil in kilo's maar ik val nog wel een beetje in omvang af merk ik aan kleren maar dat is zo'n beetje dus mijn plan is om sanaslank over 2 weken langzaam af te bouwen. En dat ik dan weer helemaal terug zit op gewoon eten. En dan probeer ik verder op eigen kracht nog 10 kilo eraf te krijgen. Misschien lukt het misschien ook niet eht belangerijkste is dan voor mij om op hetzelfde te krijgen. Ik kan niet flink gaan sporten zoals elk ander helaas. Ik doe nu 2 keer in de week aquafun en tussendoor nog een keer zwemmen. En dan is het op.quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
maar waarom denk je dat Sanaslank (ongeveer hetzelfde principe) dan wel werkt![]()
![]()
lijkt mij persoonlijk dat deze dieten dezelfde risico's met zich meedragen
Je hebt gelijk maar ik weet echt wel hoe het moet het afvallen ik weet ook wat een gezonde levensstijl is. Ik weet het allemaal. Maar het frusterende is wel hoe goed je ook je best doet. Dat je niet afvalt je komt alleen niet bij. Dat is dan een voordeel. maar zoals voor iemand een operatie een oplossing is herbalife of net zoals ik doe sanaslank wel een hulpmiddel om de eerste kilo's eraf te werken zonder ergens over na te denken. En dan moet je zo streng zijn om het zo te houden. Mijn fout is geweest toen ik weer bij kwam. Om te denken ach het is maar een kilo. En zo dacht ik bij elke kilo totdat ik weer 90 kilo was en dat ik weer walgde en baalde van mezelf. En dat ik me niet meer naar die 102 kilo wou laten gaan.quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:26 schreef Isabeau het volgende:
Het zijn gewoon maffe sprongetjes op het pad-van-afvallen, MoBlo. Niet willen inzien dat gewoontes veranderen en een gezonde levensstijl de basis vormen voor een slankere toekomst en niet pilletjes, poedertjes of shakes. Die veranderen geen gewoontes en leren je niets over gezonde eetgewoontes en beweging. Tuurlijk val je ermee af; het spul bevat minder kcal dan je verbruikt op een dag. Zoals elk dieet.
Nee, ik lag op de bankquote:Op woensdag 23 januari 2008 21:46 schreef Levitation het volgende:
"Is iedereen te druk aan het sporten om hier te reageren?", galmde Levi eenzaam in de stille ruimte...
Ik had tentamen zitten leren en toen ik hier weer kwam was ik helemaal alleen. Zo saaaaai!quote:Op donderdag 24 januari 2008 07:49 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Nee, ik lag op de bankPride & Prejudice
te kijken. Alleen ik viel steeds in slaap, dus nu moet ik 'm alsnog op DVD kopen om 'm helemaal te kunnen. zien.
Mwa, och, ik val al een jaar of 2,5 echt af hier hoorquote:Op donderdag 24 januari 2008 08:56 schreef Miss_S het volgende:
Ik zie nu hier er meerdere echt zijn gaan afvallen steeds meer reacties die altijd op mijn reacties hier hebben geleken
Tja maar op deze manier vond ik het toch op dat van mij lijkenquote:Op donderdag 24 januari 2008 09:01 schreef freecell het volgende:
[..]
Mwa, och, ik val al een jaar of 2,5 echt af hier hoor![]()
En volgens mij heeft iedereen hier altijd al geroepen dat herbalife geen goed idee is?
en/of Sanaslank...quote:Op donderdag 24 januari 2008 09:01 schreef freecell het volgende:
[..]
Mwa, och, ik val al een jaar of 2,5 echt af hier hoor![]()
En volgens mij heeft iedereen hier altijd al geroepen dat herbalife geen goed idee is?
Ik heb ook gekeken en ben tot de conclusie gekomen dat er nog een film/serie moet komen van Pride and Prejudice en dan met de juiste Lizzy en Mr. Darcy: Kiera Knigtly en Collin Firthquote:Op donderdag 24 januari 2008 07:49 schreef Liejannuh het volgende:
Nee, ik lag op de bankPride & Prejudice
te kijken. Alleen ik viel steeds in slaap, dus nu moet ik 'm alsnog op DVD kopen om 'm helemaal te kunnen. zien.
Iedereen vertellen dat je bezig bent met gezonderen?quote:Op donderdag 24 januari 2008 09:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal!![]()
Hoe vergaat jullie het gezond eten en afvallen?
Helaas ben ik in 2 dagen 2 keer uit eten geweest, maar hoop toch ergens dat doordat ik de rest van de dag erg rustig aangedaan heeft het op de weegschaal niet een heel groot effect heeft!
Ik merk dat ik het weer erg moeilijk vind die knop te vinden en ook om te schakelen, ondanks de motivatie...
Iemand nog tips/ideeën, ik zou het zo jammer vinden als het nu weer niet lukt of na een tijdje verslonst..Ik zou zo graag die kilo's er af willen!
sowieso moeten ze niet het hele verhaal in een anderhalf uur proberen te proppen... Daar heb je gewoon minimaal 6 keer 50 minuten oid voor nodig..quote:Op donderdag 24 januari 2008 09:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb ook gekeken en ben tot de conclusie gekomen dat er nog een film/serie moet komen van Pride and Prejudice en dan met de juiste Lizzy en Mr. Darcy: Kiera Knigtly en Collin Firth(weet niet of ik die namen juist heb gespeld)
Straks lekker trainen en dan weer aan het werk. Vanavond komt mijn neefje lasagna eten.
Dat had ik al eerder gedaan toen ik me voorsteldequote:Op donderdag 24 januari 2008 09:20 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Iedereen vertellen dat je bezig bent met gezonderen?
Als je dan uiteten bent kan je ook makkelijker voor de gezonde dingen kiezen en voor thee na kiezen en geen toetje
Volgens mij begrijp je niet helemaal wat ik bedoel, of heb je toen je met die mensen uiteten ging je voorgesteld en vertelt dat je aan het gezonderen was?quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat had ik al eerder gedaan toen ik me voorstelde
Dat is waar, maar ik merk dat ik daar dus moeite mee heb. En ik kon me niet voorstellen dat er geen anderen zijn die dat ook wel eens hebben
Ik was bij een Grieks restaurant en dan vind ik het moeilijk om daar iets gezonds uit te kiezen. We hebben bijvoorbeeld wel een salade besteld, en een licht voorgerechtje, maar blijf het dan lastig vinden om bijvoorbeeld geen toetje te nemen... Tips etc zijn natuurlijk altijd welkom, vandaar
Ah, sorry! Dacht dat je bedoelde dat ik hier iedereen aan het vertellen was dat ik aan het gezonderen benquote:Op donderdag 24 januari 2008 10:21 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je niet helemaal wat ik bedoel, of heb je toen je met die mensen uiteten ging je voorgesteld en vertelt dat je aan het gezonderen was?
Dan heb je meer sociale druk en is het ook niet raar als je geen toetje neemt
Tja bij mij gaat het eigenlijk vrij makkelijk, paar jaar geleden gestopt met snoepen, snacken etc en nooit echt naar terug verlangtquote:Op donderdag 24 januari 2008 10:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah, sorry! Dacht dat je bedoelde dat ik hier iedereen aan het vertellen was dat ik aan het gezonderen ben![]()
Nee, ik had dat deze mensen nog niet verteld (had de een al meer dan een half jaar niet gezien en de ander ruim 3 maanden...) maar dat is inderdaad een goed idee! Nu heb ik sowieso besloten de komende tijd niet meer uit eten te gaan, het is nu wel genoeg geweest
Hoe vergaat het jou? Hoe bewaak jij je grenzen en val je niet terug in een oud patroon?
Hahaha, ik ook dus... Maar moet er toch echt vanafquote:Op donderdag 24 januari 2008 10:18 schreef Pandorah het volgende:
Ik ben echt een toetjesmens. Ik neem dan ook geen voorafje. En ik probeer altijd zoveel mogelijk salades te bestellen. Maak er een sport van om gezonde dingen te bestellen. Zit er een sausje bij kan je altijd vragen om dat weg te laten.
Verder is mijn ervaring dat je echt van suiker moet afkicken en dat dat best een lastig proces is waar je doorheen moet. De eerste twee weken zijn het lastigst en daar moet je eenmaal doorheen.
Knap! Het grappige is dat ik jaren geleden wel gestopt ben met roken, maar het "stoppen met eten" is mij nog nooit echt gelukt... Terwijl ik wel weet dat ik het zou kunnen en ook weet waarom ik het doe. Het zal echt weer een kwestie van knop vinden en omzetten zijn, en dan vasthouden.quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:27 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Tja bij mij gaat het eigenlijk vrij makkelijk, paar jaar geleden gestopt met snoepen, snacken etc en nooit echt naar terug verlangt
Ook gestopt met toetjes toen en eigenlijk nooit gemist.
Ik eet het nu alleen heel afentoe als ik bij andere ben maar verder eigenlijk nooit
Maar stoppen met eten is ook moeilijker, want je mag niet helemaal stoppen met etenquote:Op donderdag 24 januari 2008 10:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Knap! Het grappige is dat ik jaren geleden wel gestopt ben met roken, maar het "stoppen met eten" is mij nog nooit echt gelukt... Terwijl ik wel weet dat ik het zou kunnen en ook weet waarom ik het doe. Het zal echt weer een kwestie van knop vinden en omzetten zijn, en dan vasthouden.
Eet je elke dag een toetje?quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:32 schreef Levitation het volgende:
Ik kan (en wil) eigenlijk niet zonder suiker en toetjes leven. Ik moet gewoon leren maat te houden, béétje lekkers is ook genoeg. Ik ben nu eenmaal een zoetekauw en als ik geen (light) toetje neem na het eten, blijf ik de hele avond op zoek naar zoetigheid. Heb al eens gedacht om ipv een toetje iets van een toffee te nemen na het eten om de "trek in zoet" op te vangen. Maar ik durf geen toffee's te kopen, want dan eet ik ze allemaal op.
Ik neem nog wel eens een lolly, daar doe je lekker lang mee en eet ik geen zak van op! (na 1 heb ik genoegquote:Op donderdag 24 januari 2008 10:32 schreef Levitation het volgende:
Ik kan (en wil) eigenlijk niet zonder suiker en toetjes leven. Ik moet gewoon leren maat te houden, béétje lekkers is ook genoeg. Ik ben nu eenmaal een zoetekauw en als ik geen (light) toetje neem na het eten, blijf ik de hele avond op zoek naar zoetigheid. Heb al eens gedacht om ipv een toetje iets van een toffee te nemen na het eten om de "trek in zoet" op te vangen. Maar ik durf geen toffee's te kopen, want dan eet ik ze allemaal op.
hahahaha! Ik bedoelde (natuurlijk) stoppen met ongezond etenquote:Op donderdag 24 januari 2008 10:32 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Maar stoppen met eten is ook moeilijker, want je mag niet helemaal stoppen met eten
Dus je moet er mee leren leven op een gezonde manier en dat is moeilijker dan er gewoon nooit meer aan te denken
Succesquote:Op donderdag 24 januari 2008 10:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
hahahaha! Ik bedoelde (natuurlijk) stoppen met ongezond eten![]()
Ja, dat is waar en ik hoop door een bepaalde regelmaat etc te vinden dat dat dan makkelijker gaat!Ga de komende dagen in ieder geval m'n best doen en dan zaterdag de eerste keer wegen... Ben erg benieuwd!
1. Ik hoef aan niemand verantwoording af te leggen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:33 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Eet je elke dag een toetje?
En wat voor iets en hoeveel dan?
Maar lolly's zijn weer zo slecht voor je tanden...quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik neem nog wel eens een lolly, daar doe je lekker lang mee en eet ik geen zak van op! (na 1 heb ik genoeg) Inderdaad nu omdat ik nog niet helemaal zonder suiker wou, en ik dit wel een goede oplossing vond voor de tussentijd
Toch grappig dat je in de verdediging schietquote:Op donderdag 24 januari 2008 10:39 schreef Levitation het volgende:
[..]
1. Ik hoef aan niemand verantwoording af te leggen.
2. Ik wil je nieuwsgierigheid best beantwoorden, maar ik ga mezelf niet verdedigen.
Ik eet bijna elke dag een toetje... meestal optimel yoghurt. Ik vind dat gewoon super lekker en het is voor mij het hoogtepunt van de maaltijd. Ik eet liever minder rijst (), aardappelen of pasta dan dat ik mijn toetje oversla.
Het is geen verdediging, het was uitleg.quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:41 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Toch grappig dat je in de verdediging schiet
Maar wat gebeurt er als je geen toetje eet? Dat zit toch gewoon tussen je oren, je kan toch ook iets van fruit eten
En je kan wel beter meer van iets anders eten want dat lijkt me voedzamer
quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:41 schreef omearos het volgende:
Ik eet ook meestal een toetje, lekker fruityoghurt oid![]()
Zonder toetje hou ik ook dat gevoel dat ik nog iets moet eten, net als levi.
Maar of je lijf daar blij mee isquote:Op donderdag 24 januari 2008 10:43 schreef Levitation het volgende:
[..]
Het is geen verdediging, het was uitleg.![]()
Je kunt van alles vinden, maar ik moet het eten... en ik ben nu eenmaal de enige baas over mijn lijf!
spannend!quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:44 schreef Stormqueen het volgende:
Het gesprek ging prima, het is alleen nog moeilijk te zeggen of er meer uit gaat komen. Meneer W&S vertelde me dat hij enkele honderden reacties had gekregen op de vacature dus the odds zijn erg klein. Anyway, ik hoor begin volgende week of ik naar de tweede ronde mag.
IQ-test?quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:45 schreef Stormqueen het volgende:
Verder had ik de laagste score ooit bij de IQ test en eet ik nooit toetjes, geen behoefte aan.
135 is niet echt laag te noemen SQ!quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:45 schreef Stormqueen het volgende:
Verder had ik de laagste score ooit bij de IQ test en eet ik nooit toetjes, geen behoefte aan.
Hoe kwam het?quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:45 schreef Stormqueen het volgende:
Zullen we dat aan MIJN lijf overlaten?quote:
Dankzij toetjes kreeg ik tenminste zuivel binnen (slimme mamaquote:Op donderdag 24 januari 2008 10:44 schreef Miss_S het volgende:
ik bedoel alleen maar dat veel gewenning is en dat je het niet zo erg nodig hebt als je jezelf wil laten geloven
Omdat de telefoon vier keer is gegaan, we hebben hem niet opgenomen maar het leidt wel afquote:Op donderdag 24 januari 2008 10:48 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Hoe kwam het?
Viel me echt op hoe makkelijk de vragen waren, maar heb het de vorige keren niet gekeken dus weet niet hoe het normaal is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |