abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56248517
Fok! Dieetclub #224 Afvallen in recordtempo......

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je 驮 keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal 驮 update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_56248540
doe die post nog maar een keer hoor g-b

leuk! ga thuis de funda linkjes even bekijken
Ja doei.
pi_56248581
ok laatste post van het vorige topic was:
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 13:12 schreef gothic-blackie het volgende:
zo ik ga hier even trots doen, vriendje en ik gaan vanmiddag 2 koopwoningen bekijken in de hoop dat er eentje bij zit die we wel graag willen hebben. het zijn wel alle twee woningen die niet super zijn, maar we zien dit ook als startwoning, waar we na een paar jaar weer uit gaan.

voor de nieuwsgierigen onder ons het zijn deze twee woningen:

http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Default.aspx?id=625b9bf8-859b-4ace-990c-8599fb1b428f&objecttype=DetailKoopObject&hbx=1
en
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Default.aspx?id=9719e2af-bae9-4bd9-b386-4d9953aa79fd&objecttype=DetailKoopObject&hbx=1

de vasaristraat heeft voor mij nu de voorkeur, omdat de metro op 2 minuten afstand zit, dus dat is wel makkelijk voor mij, maar aan de andere kant heeft de teldersweg meer kamers, ligt er al laminaat, zijn de muren al wit geverft en ligt het op twee minuten afstand van de tram maar het is gewoon afwachten, we gaan vanmiddag om 4 uur kijken, dus zal vanavond wel even een update doen voor iedereen.
pi_56248596
Ha!
Net lekker geluched en nu zometeen weer bezig met mijn verslag, alleen ik zit een beetje vast, want het volgende hoofdstuk wat ik moet schrijven begrijp ik niet zo goed
  woensdag 23 januari 2008 @ 13:19:32 #5
149959 SQ
snelle trees
pi_56248661
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 13:16 schreef gothic-blackie het volgende:
ok laatste post van het vorige topic was:
[..]
spannend, succes!
disclaimer
pi_56248676
o ja nog handig om te weten, beide woningen zijn oud huurwoningen, daarom zijn ze redelijk goedkoop
pi_56248720
Nou voor de duomarkt hebben ze voor een andere kandidaat gekozen.
Ze hebben een ouder iemand gekozen, die aan 16 uur per week genoeg had. En ja, dat had ik zeker niet gedaan nee. Dat is wel heel weinig.
pi_56248850
Rewimo, chocolade forum, DD-wandklok
pi_56248995
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 13:21 schreef ymme het volgende:
Nou voor de duomarkt hebben ze voor een andere kandidaat gekozen.
Ze hebben een ouder iemand gekozen, die aan 16 uur per week genoeg had. En ja, dat had ik zeker niet gedaan nee. Dat is wel heel weinig.
Maar nul is nog veel minder!
Jammer zeg!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_56249064
Spannend g-b, succes

@Freecell, ik had die grafiek in Excel gemaakt zoals Teigan al zei. Gewoon gegevens van dieetweb gekopieerd en dan excel een grafiek laten maken.
pi_56249324
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 13:16 schreef freecell het volgende:
Ha!
Net lekker geluched en nu zometeen weer bezig met mijn verslag, alleen ik zit een beetje vast, want het volgende hoofdstuk wat ik moet schrijven begrijp ik niet zo goed
Is dat dat verslag wat maar een middagje werk was?
ja, ik zit je op te jagen. En Isa ben ik ook aan het opjagen!
Succes ermee!
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 13:19 schreef gothic-blackie het volgende:
o ja nog handig om te weten, beide woningen zijn oud huurwoningen, daarom zijn ze redelijk goedkoop
Dat dacht ik al te zien aan de inspiratieloze badkamers!
Maar ze zien er allebei leuk uit! Hoop dat het wat is voor jullie.
pi_56249735
TVP
pi_56250049
Spannend, g-b! De tweede vind ik er mooier uitzien, ook wat groter.
Trouwens inderdaad erg goedkoop. Voor dat geld koop je in Den Bosch een garagebox

Wij hebben ook een huis gekocht afgelopen maandag, maar daar moeten we nog anderhalf jaar op wachten
pi_56250433
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 13:44 schreef Liejannuh het volgende:
[..]

Dat dacht ik al te zien aan de inspiratieloze badkamers!
Maar ze zien er allebei leuk uit! Hoop dat het wat is voor jullie.
En de keukens zie je het ook altijd aan.
Mijn ouders hebben ook zo'n woningbouw-low-budget keuken.
***Levi was here***
pi_56251091
Inderdaad, de keuken is altijd een standaard wit blokje. Vaak met rvs gebobbeld aanrecht ( , ik kan er niet aan wennen).

Ik vind het tweede appartement er ook beter uitzien. Het ziet er netter onderhouden en ruimer uit. En de keuken is nieuwer
pi_56251131
ik zag inderdaad aan de keuken gelijk dat het woningbouwhuizen waren..

MAar het zijn leuke woningen om mee te beginnen denk ik!
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_56251174
ach die keuken is zo erg nog niet, als we een van de twee kopen wil ik er ook een nieuw aanrechtblad op, dan lijkt het meteen een stuk normaler maar ik moet nu richting de koopwoningen, tot vanavond.
pi_56251291
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 15:06 schreef gothic-blackie het volgende:
ach die keuken is zo erg nog niet, als we een van de twee kopen wil ik er ook een nieuw aanrechtblad op, dan lijkt het meteen een stuk normaler maar ik moet nu richting de koopwoningen, tot vanavond.
Veel plezier!
***Levi was here***
pi_56251323
Ben benieuwd hoe het SQ vergaat bij haar gesprek. Hoop zo dat ze snel een leuke baan vindt!
***Levi was here***
pi_56251452
godverdegodver!

Had ik álles geregeld op mijn werk, komt er een roosterwijziging van school!

waardoor ik dus de vrijdag vrij ben, in plaats van de maandag!!!!

meteen maar naar het werk gemailed, hopen dat het nog omgezet kan worden...
Ja doei.
pi_56251680
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 13:44 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Is dat dat verslag wat maar een middagje werk was?
ja, ik zit je op te jagen. En Isa ben ik ook aan het opjagen!
Succes ermee!
Ja, dat verslag waar ik nu al 2 dagen fulltime mee bezig ben

Maaaaaar... Het is af En inmiddels ook geprint. Printen is nogal een crime hier in huis, je moet de blaadjes handmatig en stuk voor stuk aan de printer voeren en precies op tijd. En het was een verslag van een héleboel pagina's. Toch eens een nieuwe printer misschien
pi_56251949

de weegschaal gaf net 80.2 aan

huh? hij twijfelde zelfs tussen 79,9 en 80,2
Ja doei.
pi_56252864
Wat doe je om half 4 's middags op de weegschaal
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_56252916
midden van de week moment

en vanochtend kon ik het licht niet aandoen omdat nog zo lekker lag te slapen
Ja doei.
  † In Memoriam † woensdag 23 januari 2008 @ 16:33:56 #25
43556 miss_dynastie
pi_56253263
quote:
de vasaristraat heeft voor mij nu de voorkeur, omdat de metro op 2 minuten afstand zit, dus dat is wel makkelijk voor mij, maar aan de andere kant heeft de teldersweg meer kamers, ligt er al laminaat, zijn de muren al wit geverft en ligt het op twee minuten afstand van de tram maar het is gewoon afwachten, we gaan vanmiddag om 4 uur kijken, dus zal vanavond wel even een update doen voor iedereen.
15k meer voor laminaat, witte muren en 5m2 meer... ik zou dezelfde voorkeur hebben als jij op het eerste oog, denk ik. Ben benieuwd
pi_56253292
GB, spannend zeg!! Hoe vond je de huizen?

En SQ, wanneer komt er nieuws van jou?
pi_56253519
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 16:33 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

15k meer voor laminaat, witte muren en 5m2 meer... ik zou dezelfde voorkeur hebben als jij op het eerste oog, denk ik. Ben benieuwd
én 10 m2 meer, een complete kamer.
***Levi was here***
pi_56253528
Ik ben vanaf volgende week distributeur van Herbalife

Omdat mijn vriend en ik hebben besloten om hier weer mee te beginnen. Het is ons toen goed bevallen. Wij hadden hierbij geen JoJo effect, hoewel bij Sonja bakker enzo wel. En zo krijgen we korting. Dus ook voor de mensen die willen bestellen, en dit via mij doen.
pi_56253539
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 16:34 schreef ColdFeet het volgende:
GB, spannend zeg!! Hoe vond je de huizen?

En SQ, wanneer komt er nieuws van jou?
SQ is nog onderweg naar huis...
***Levi was here***
pi_56253593
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 16:43 schreef ymme het volgende:

Omdat mijn vriend en ik hebben besloten om hier weer mee te beginnen. Het is ons toen goed bevallen. Wij hadden hierbij geen JoJo effect, hoewel bij Sonja bakker enzo wel. En zo krijgen we korting. Dus ook voor de mensen die willen bestellen, en dit via mij doen.
nee, dank je.. doe het liever zónder hulpmiddelen en met sport
Ja doei.
pi_56253632
Wat een werk trouwens, zoveel smiley's toevoegen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  † In Memoriam † woensdag 23 januari 2008 @ 16:48:11 #32
43556 miss_dynastie
pi_56253647
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 16:43 schreef Levitation het volgende:

[..]

én 10 m2 meer, een complete kamer.
Huh?
Woonoppervlakte 60 m²
Woonoppervlakte 65 m²

Da's toch vijf?
pi_56253674
enz
Ja doei.
pi_56254877
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 16:33 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

nou we hebben gekeken, de vasaristraat was verkocht (hadden ze ons even niet medegedeelt) maar die andere was ook niet super. die witte muren waren super slecht gedaan (alles kon overnieuw, latex over kalk en zo) ook was op die manier geprobeert om vocht/schimmelplekken te verbergen, wat niet lukte. het laminaat lag bobbelig (voorbeeld, van gang naar keuken was de drempel eruit gehaald en laminaat doorgelegd, maar het gat wat de drempel had gemaakt is niet even dicht gewerkt, waardoor je daar gewoon een gat voelt) ook zaten er nu al scheuren in het laminaat. en het ergste (of duidelijkste voor ons) de makelaar probeerde ons meer naar een andere woning te sturen omdat deze toch veel "verborgen" gebreken had.
pi_56255001
quote:

Weet je wel al of het gaat werken? bij mij werkte eerste keer super en tweede keer toen ik er aan begon ben ik er 0,0 mee afgevallen dus ben ik na 2 weken toen weer gestopt.
pi_56255016
Jammer GB!
Is er in Nesselande niets voor jullie te vinden? Zit je ook maar op een paar minuutjes van de Metro of station Rotterdam Alexander af.

Kijk ook nog even op deze sites:
http://www.wonen.rotterdam.nl/smartsite229.dws?goto=2141412&style=1901 (Koopsubsidie)
http://www.hethuisinrotterdam.nl/ (Alle woningen in Rotterdam)
pi_56255030
Hoe gaat het nu met je Riann?
Nog steeds met dat dieet bezig?
pi_56255072
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 17:51 schreef Cutie het volgende:
Jammer GB!
Is er in Nesselande niets voor jullie te vinden? Zit je ook maar op een paar minuutjes van de Metro of station Rotterdam Alexander af.

Kijk ook nog even op deze sites:
http://www.wonen.rotterdam.nl/smartsite229.dws?goto=2141412&style=1901 (Koopsubsidie)
http://www.hethuisinrotterdam.nl/ (Alle woningen in Rotterdam)
cutie, die koopsubsidie hebben wij gok ik geen recht op, we kunnen op het moment 2 ton hypotheek nemen (en dat is berekend met zown internetding) dus denk dat dat niet lukt.
pi_56255138
Tsjah, die internetberekeningen zeggen helaas niet zo heel erg veel vind ik. Een gesprek met een adviseur heeft mij in ieder geval een reëler beeld gegeven van wat ik maximaal kon krijgen.

Eén van de voorwaardes voor het krijgen van de subsidie is dat het bedrag wat je leent niet hoger is 171.5k dus zolang je daar onder blijft zit je redelijk goed.

Met het afvallen gaat het wel lekker hier. (Om maar even ontopic te blijven )
pi_56255913
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 17:51 schreef Riann het volgende:

[..]

Weet je wel al of het gaat werken? bij mij werkte eerste keer super en tweede keer toen ik er aan begon ben ik er 0,0 mee afgevallen dus ben ik na 2 weken toen weer gestopt.
daar was je nu toch ook mee bezig???
of vergis ik me nu
Ja doei.
pi_56256439
quote:

Ymme, ik wil niet lullig doen ofzo maar ik doe het lekker wel!, maar je bent toch weer aangekomen? Dus dan jojo je.
Kun je niet veel beter eens een tijdje goed bijhouden wat je eet? Zodat je ook echt weet wat je binnenkrijgt?
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 16:44 schreef Levitation het volgende:

[..]

SQ is nog onderweg naar huis...
Nu nog steeds???
pi_56256513
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 18:55 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Ymme, ik wil niet lullig doen ofzo maar ik doe het lekker wel!, maar je bent toch weer aangekomen? Dus dan jojo je.
Kun je niet veel beter eens een tijdje goed bijhouden wat je eet? Zodat je ook echt weet wat je binnenkrijgt?
[..]
Dat dacht ik dus ook al.....
pi_56256963
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 16:48 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Huh?
Woonoppervlakte 60 m²
Woonoppervlakte 65 m²

Da's toch vijf?
Hmmm... dan heb ik 't verkeerd onthouden, dacht uit mijn hoofd te weten dat die grotere 70m2 was. Maarja, ik moet ook niet blind op mijn hoofd vertrouwen.
***Levi was here***
pi_56257045
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 18:55 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Nu nog steeds???
Uhhhh... ze is gewoon niet zo snel???
***Levi was here***
pi_56257104
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 19:16 schreef Levitation het volgende:

[..]

Uhhhh... ze is gewoon niet zo snel???
misschien is ze het nog aan het vieren sprak zij hoopvol
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_56257168
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 19:18 schreef teigan het volgende:

[..]

misschien is ze het nog aan het vieren sprak zij hoopvol
Of ze is eerst nog even gaan zwemmen... (al zag ik haar daar niet toen ik om half 7 wegging)
Of ze is bij haar ouders blijven plakken, daar moest ze de auto terugbrengen...
Of ze is gewoon moe van de dag...
Of ...
Of we zijn gewoon veel te nieuwsgierig!
***Levi was here***
pi_56261638
"Is iedereen te druk aan het sporten om hier te reageren?", galmde Levi eenzaam in de stille ruimte...
***Levi was here***
pi_56261776
nee, ik was alleen weg maar nu ben ik weer thuis :p
Ja doei.
pi_56261843
Mooi, als jij dan mijn plekje bij de F5-knop bemand, ga ik naar bed!
***Levi was here***
pi_56262658
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 17:51 schreef Riann het volgende:

[..]

maar waarom denk je dat Sanaslank (ongeveer hetzelfde principe) dan wel werkt

lijkt mij persoonlijk dat deze dieten dezelfde risico's met zich meedragen
Ja doei.
pi_56262742
Het zijn gewoon maffe sprongetjes op het pad-van-afvallen, MoBlo. Niet willen inzien dat gewoontes veranderen en een gezonde levensstijl de basis vormen voor een slankere toekomst en niet pilletjes, poedertjes of shakes. Die veranderen geen gewoontes en leren je niets over gezonde eetgewoontes en beweging. Tuurlijk val je ermee af; het spul bevat minder kcal dan je verbruikt op een dag. Zoals elk dieet.
pi_56262831
je zou toch zeggen dat iemand die hier al zó lang komt dat inmiddels wel in zou moeten zien. Al die verhalen van mislukte dieten, jojo-en EN de succesverhalen die louter bestaan door een gezond patroon van eten en bewegen..

Heb nog nooit een dieet 'aangeraakt', iets wat voorgeschreven is, en ben ook nooit van plan dat te doen. Als ik het doe, doe ik het liever zelf en op eigen kracht en met een wijze les voor de gezonde toekomst: blijven bewegen

lang leve Evy
Ja doei.
pi_56263785
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 22:23 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

maar waarom denk je dat Sanaslank (ongeveer hetzelfde principe) dan wel werkt

lijkt mij persoonlijk dat deze dieten dezelfde risico's met zich meedragen
Omdat ik er nu ruim 10 kg mee afgevallen ben. Dus het werkt wel voor af te vallen. Ik sta nu echter stil in kilo's maar ik val nog wel een beetje in omvang af merk ik aan kleren maar dat is zo'n beetje dus mijn plan is om sanaslank over 2 weken langzaam af te bouwen. En dat ik dan weer helemaal terug zit op gewoon eten. En dan probeer ik verder op eigen kracht nog 10 kilo eraf te krijgen. Misschien lukt het misschien ook niet eht belangerijkste is dan voor mij om op hetzelfde te krijgen. Ik kan niet flink gaan sporten zoals elk ander helaas. Ik doe nu 2 keer in de week aquafun en tussendoor nog een keer zwemmen. En dan is het op.

En ik doelde niet op het gewicht behouden maar ik doelde op het feit of het de tweede keer je er wel mee afvalt. Toen ik voor de tweede keer met herbalife begon viel ik geen gram af. Eerste keer herbalife was ik 27 kilo afgevallen wat ik ruim een half jaar zo gehouden heb totdat ik nog maar 1 dag in de week naar school ging veel thuis zat en hetzelfde bleef eten. Maar dat verhaal kennen we nou onderhand wel dat heb ik al verschillende malen hier verteld hoe mijn dieetleven eruit heeft gezien.
pi_56263987
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 22:26 schreef Isabeau het volgende:
Het zijn gewoon maffe sprongetjes op het pad-van-afvallen, MoBlo. Niet willen inzien dat gewoontes veranderen en een gezonde levensstijl de basis vormen voor een slankere toekomst en niet pilletjes, poedertjes of shakes. Die veranderen geen gewoontes en leren je niets over gezonde eetgewoontes en beweging. Tuurlijk val je ermee af; het spul bevat minder kcal dan je verbruikt op een dag. Zoals elk dieet.
Je hebt gelijk maar ik weet echt wel hoe het moet het afvallen ik weet ook wat een gezonde levensstijl is. Ik weet het allemaal. Maar het frusterende is wel hoe goed je ook je best doet. Dat je niet afvalt je komt alleen niet bij. Dat is dan een voordeel. maar zoals voor iemand een operatie een oplossing is herbalife of net zoals ik doe sanaslank wel een hulpmiddel om de eerste kilo's eraf te werken zonder ergens over na te denken. En dan moet je zo streng zijn om het zo te houden. Mijn fout is geweest toen ik weer bij kwam. Om te denken ach het is maar een kilo. En zo dacht ik bij elke kilo totdat ik weer 90 kilo was en dat ik weer walgde en baalde van mezelf. En dat ik me niet meer naar die 102 kilo wou laten gaan.

Maar ja iedereen vind zijn haar eigen dieet het beste dus dit is word weer een eindeloze discussie.
pi_56264519
als je 27 kilo afvallen met herbalife een 'opstapje' noemt voor de eerste kilo's vind ik dat niet heel gezond klinken

en nee, ik ben ook nog steeds niet op mijn streefgewicht, en nee, ik ben geen succesverhaal, maar een gezond verstand zegt je toch wel dat het allemaal tijdelijke oplossingen zijn

ik bedoel het niet rot, niet vervelend, en ik heb geen droomgewicht om mee te bewijzen dat ik gelijk heb, maar ik ben écht bezorgd dat je, als je dit soort hulpmiddelen blijft gebruiken, over 10 jaar nog met je gewicht loopt te kloten, op een verkeerde manier..
Je gewicht (lees: gezondheid) mag je nooit versloffen.. maar het is te hopen dat je over 10 jaar gewoon 'vanzelf' op gewicht (het gewenste uiteraard) blijft, en niet inmiddels weer veel te veel eraan hebt door het jojo-en.. dat wens ik je niet toe, en ik denk niemand hier ik weet wel zeker dat niemand je dat toewenst..

zeg maar...
Ja doei.
pi_56265740
Het moge inmiddels toch duidelijk zijn dat de enige weg naar een gezond & stabiel gewicht (behalve dan operaties) ligt in gezond, gevarieerd en matig eten gecombineerd met veel bewegen èn een gezond zelfbeeld?

Misschien is dat laatste voor veel mensen ook iets om aan te werken.
pi_56267931
goedemorgen

de muesli zit er weer in, zo bammetjes smeren en dan *hup* op de motor naar het werk!
Ja doei.
pi_56267952
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 21:46 schreef Levitation het volgende:
"Is iedereen te druk aan het sporten om hier te reageren?", galmde Levi eenzaam in de stille ruimte...
Nee, ik lag op de bank Pride & Prejudice te kijken. Alleen ik viel steeds in slaap, dus nu moet ik 'm alsnog op DVD kopen om 'm helemaal te kunnen. zien.
pi_56268352
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 07:49 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Nee, ik lag op de bank Pride & Prejudice te kijken. Alleen ik viel steeds in slaap, dus nu moet ik 'm alsnog op DVD kopen om 'm helemaal te kunnen. zien.
Ik had tentamen zitten leren en toen ik hier weer kwam was ik helemaal alleen. Zo saaaaai!
***Levi was here***
pi_56268422
Ik lag ook opn de bank Doe ik niet vaak, maar af en toe is wel heel lekker
pi_56268435
Ik heb ook Pride and Prejudice gekeken(Liejannuh wees me erop), maar ik vind toch de BBC versie mooier...

Ik heb de film trouwens staan Liejannuh, je kan hem ook wel eens lenen...

Coldfeet, je hebt gelijk, en ik weet zeker dat het zelfbeeld het belangrijkste is.. Als jij je niet goed genoeg over jezelf voelt, zal je nooit genoeg reden hebben om je lijf te behandelen met gezond eten, en voldoende beweging...
pi_56268505
Ik zie nu hier er meerdere echt zijn gaan afvallen steeds meer reacties die altijd op mijn reacties hier hebben geleken
pi_56268548
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 08:56 schreef Miss_S het volgende:
Ik zie nu hier er meerdere echt zijn gaan afvallen steeds meer reacties die altijd op mijn reacties hier hebben geleken
Mwa, och, ik val al een jaar of 2,5 echt af hier hoor
En volgens mij heeft iedereen hier altijd al geroepen dat herbalife geen goed idee is?
pi_56268628
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 09:01 schreef freecell het volgende:

[..]

En volgens mij heeft iedereen hier altijd al geroepen dat herbalife geen goed idee is?
Tja maar op deze manier vond ik het toch op dat van mij lijken
Alle wijsheid in pacht hebben enzo

En ik bedoel er verder niets mee maar vond het grappig om te zien, nu andere succesvol afvallen hetzelfde gedrag vertonen
pi_56268647
Dat van suiker afkicken helpt. Ik ben zomaar 2 kilo afgevallen
pi_56268684
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 09:01 schreef freecell het volgende:

[..]

en/of Sanaslank...
Ja doei.
pi_56268720
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 07:49 schreef Liejannuh het volgende:

Ik heb ook gekeken en ben tot de conclusie gekomen dat er nog een film/serie moet komen van Pride and Prejudice en dan met de juiste Lizzy en Mr. Darcy: Kiera Knigtly en Collin Firth (weet niet of ik die namen juist heb gespeld)

Straks lekker trainen en dan weer aan het werk. Vanavond komt mijn neefje lasagna eten.
pi_56268811
laat maar..
Ja doei.
pi_56268814
Goedemorgen allemaal!
Hoe vergaat jullie het gezond eten en afvallen?
Helaas ben ik in 2 dagen 2 keer uit eten geweest, maar hoop toch ergens dat doordat ik de rest van de dag erg rustig aangedaan heeft het op de weegschaal niet een heel groot effect heeft!
Ik merk dat ik het weer erg moeilijk vind die knop te vinden en ook om te schakelen, ondanks de motivatie...
Iemand nog tips/ideeën, ik zou het zo jammer vinden als het nu weer niet lukt of na een tijdje verslonst..Ik zou zo graag die kilo's er af willen!
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_56268833
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 09:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Hoe vergaat jullie het gezond eten en afvallen?
Helaas ben ik in 2 dagen 2 keer uit eten geweest, maar hoop toch ergens dat doordat ik de rest van de dag erg rustig aangedaan heeft het op de weegschaal niet een heel groot effect heeft!
Ik merk dat ik het weer erg moeilijk vind die knop te vinden en ook om te schakelen, ondanks de motivatie...
Iemand nog tips/ideeën, ik zou het zo jammer vinden als het nu weer niet lukt of na een tijdje verslonst..Ik zou zo graag die kilo's er af willen!
Iedereen vertellen dat je bezig bent met gezonderen?
Als je dan uiteten bent kan je ook makkelijker voor de gezonde dingen kiezen en voor thee na kiezen en geen toetje
pi_56268851
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 09:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb ook gekeken en ben tot de conclusie gekomen dat er nog een film/serie moet komen van Pride and Prejudice en dan met de juiste Lizzy en Mr. Darcy: Kiera Knigtly en Collin Firth (weet niet of ik die namen juist heb gespeld)

Straks lekker trainen en dan weer aan het werk. Vanavond komt mijn neefje lasagna eten.
sowieso moeten ze niet het hele verhaal in een anderhalf uur proberen te proppen... Daar heb je gewoon minimaal 6 keer 50 minuten oid voor nodig..
pi_56269600
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 09:20 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Iedereen vertellen dat je bezig bent met gezonderen?
Als je dan uiteten bent kan je ook makkelijker voor de gezonde dingen kiezen en voor thee na kiezen en geen toetje
Dat had ik al eerder gedaan toen ik me voorstelde
Dat is waar, maar ik merk dat ik daar dus moeite mee heb. En ik kon me niet voorstellen dat er geen anderen zijn die dat ook wel eens hebben
Ik was bij een Grieks restaurant en dan vind ik het moeilijk om daar iets gezonds uit te kiezen. We hebben bijvoorbeeld wel een salade besteld, en een licht voorgerechtje, maar blijf het dan lastig vinden om bijvoorbeeld geen toetje te nemen... Tips etc zijn natuurlijk altijd welkom, vandaar
pi_56269758
Ik ben echt een toetjesmens. Ik neem dan ook geen voorafje. En ik probeer altijd zoveel mogelijk salades te bestellen . Maak er een sport van om gezonde dingen te bestellen. Zit er een sausje bij kan je altijd vragen om dat weg te laten.

Verder is mijn ervaring dat je echt van suiker moet afkicken en dat dat best een lastig proces is waar je doorheen moet. De eerste twee weken zijn het lastigst en daar moet je eenmaal doorheen.
pi_56269818
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 10:09 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Dat had ik al eerder gedaan toen ik me voorstelde
Dat is waar, maar ik merk dat ik daar dus moeite mee heb. En ik kon me niet voorstellen dat er geen anderen zijn die dat ook wel eens hebben
Ik was bij een Grieks restaurant en dan vind ik het moeilijk om daar iets gezonds uit te kiezen. We hebben bijvoorbeeld wel een salade besteld, en een licht voorgerechtje, maar blijf het dan lastig vinden om bijvoorbeeld geen toetje te nemen... Tips etc zijn natuurlijk altijd welkom, vandaar
Volgens mij begrijp je niet helemaal wat ik bedoel, of heb je toen je met die mensen uiteten ging je voorgesteld en vertelt dat je aan het gezonderen was?
Dan heb je meer sociale druk en is het ook niet raar als je geen toetje neemt
pi_56269910
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 10:21 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Volgens mij begrijp je niet helemaal wat ik bedoel, of heb je toen je met die mensen uiteten ging je voorgesteld en vertelt dat je aan het gezonderen was?
Dan heb je meer sociale druk en is het ook niet raar als je geen toetje neemt
Ah, sorry! Dacht dat je bedoelde dat ik hier iedereen aan het vertellen was dat ik aan het gezonderen ben
Nee, ik had dat deze mensen nog niet verteld (had de een al meer dan een half jaar niet gezien en de ander ruim 3 maanden...) maar dat is inderdaad een goed idee! Nu heb ik sowieso besloten de komende tijd niet meer uit eten te gaan, het is nu wel genoeg geweest

Hoe vergaat het jou? Hoe bewaak jij je grenzen en val je niet terug in een oud patroon?
pi_56269933
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 10:26 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Ah, sorry! Dacht dat je bedoelde dat ik hier iedereen aan het vertellen was dat ik aan het gezonderen ben
Nee, ik had dat deze mensen nog niet verteld (had de een al meer dan een half jaar niet gezien en de ander ruim 3 maanden...) maar dat is inderdaad een goed idee! Nu heb ik sowieso besloten de komende tijd niet meer uit eten te gaan, het is nu wel genoeg geweest

Hoe vergaat het jou? Hoe bewaak jij je grenzen en val je niet terug in een oud patroon?
Tja bij mij gaat het eigenlijk vrij makkelijk, paar jaar geleden gestopt met snoepen, snacken etc en nooit echt naar terug verlangt
Ook gestopt met toetjes toen en eigenlijk nooit gemist.
Ik eet het nu alleen heel afentoe als ik bij andere ben maar verder eigenlijk nooit
pi_56269946
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 10:18 schreef Pandorah het volgende:
Ik ben echt een toetjesmens. Ik neem dan ook geen voorafje. En ik probeer altijd zoveel mogelijk salades te bestellen . Maak er een sport van om gezonde dingen te bestellen. Zit er een sausje bij kan je altijd vragen om dat weg te laten.

Verder is mijn ervaring dat je echt van suiker moet afkicken en dat dat best een lastig proces is waar je doorheen moet. De eerste twee weken zijn het lastigst en daar moet je eenmaal doorheen.
Hahaha, ik ook dus... Maar moet er toch echt vanaf

Ja, ik weet hoe pittig dat is, heb het jaren geleden al eens gedaan. Maar dat leek mij ook weer een goed idee, omdat ik mij toen zoveel prettiger en fitter voelde! Maar dat betekend ook dat ik meer zelf zal moeten maken qua pastasauzen etc.
Hoe bevalt het jou? En ben je al veel kilo's kwijt?
pi_56269967
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 10:27 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Tja bij mij gaat het eigenlijk vrij makkelijk, paar jaar geleden gestopt met snoepen, snacken etc en nooit echt naar terug verlangt
Ook gestopt met toetjes toen en eigenlijk nooit gemist.
Ik eet het nu alleen heel afentoe als ik bij andere ben maar verder eigenlijk nooit
Knap! Het grappige is dat ik jaren geleden wel gestopt ben met roken, maar het "stoppen met eten" is mij nog nooit echt gelukt... Terwijl ik wel weet dat ik het zou kunnen en ook weet waarom ik het doe. Het zal echt weer een kwestie van knop vinden en omzetten zijn, en dan vasthouden.
pi_56270016
Ik kan (en wil) eigenlijk niet zonder suiker en toetjes leven. Ik moet gewoon leren maat te houden, béétje lekkers is ook genoeg. Ik ben nu eenmaal een zoetekauw en als ik geen (light) toetje neem na het eten, blijf ik de hele avond op zoek naar zoetigheid. Heb al eens gedacht om ipv een toetje iets van een toffee te nemen na het eten om de "trek in zoet" op te vangen. Maar ik durf geen toffee's te kopen, want dan eet ik ze allemaal op.
***Levi was here***
pi_56270026
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 10:30 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Knap! Het grappige is dat ik jaren geleden wel gestopt ben met roken, maar het "stoppen met eten" is mij nog nooit echt gelukt... Terwijl ik wel weet dat ik het zou kunnen en ook weet waarom ik het doe. Het zal echt weer een kwestie van knop vinden en omzetten zijn, en dan vasthouden.
Maar stoppen met eten is ook moeilijker, want je mag niet helemaal stoppen met eten
Dus je moet er mee leren leven op een gezonde manier en dat is moeilijker dan er gewoon nooit meer aan te denken
pi_56270034
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 10:32 schreef Levitation het volgende:
Ik kan (en wil) eigenlijk niet zonder suiker en toetjes leven. Ik moet gewoon leren maat te houden, béétje lekkers is ook genoeg. Ik ben nu eenmaal een zoetekauw en als ik geen (light) toetje neem na het eten, blijf ik de hele avond op zoek naar zoetigheid. Heb al eens gedacht om ipv een toetje iets van een toffee te nemen na het eten om de "trek in zoet" op te vangen. Maar ik durf geen toffee's te kopen, want dan eet ik ze allemaal op.
Eet je elke dag een toetje?
En wat voor iets en hoeveel dan?
pi_56270117
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 10:32 schreef Levitation het volgende:
Ik neem nog wel eens een lolly, daar doe je lekker lang mee en eet ik geen zak van op! (na 1 heb ik genoeg ) Inderdaad nu omdat ik nog niet helemaal zonder suiker wou, en ik dit wel een goede oplossing vond voor de tussentijd
pi_56270137
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 10:32 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Maar stoppen met eten is ook moeilijker, want je mag niet helemaal stoppen met eten
Dus je moet er mee leren leven op een gezonde manier en dat is moeilijker dan er gewoon nooit meer aan te denken
hahahaha! Ik bedoelde (natuurlijk) stoppen met ongezond eten
Ja, dat is waar en ik hoop door een bepaalde regelmaat etc te vinden dat dat dan makkelijker gaat! Ga de komende dagen in ieder geval m'n best doen en dan zaterdag de eerste keer wegen... Ben erg benieuwd!
pi_56270166
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 10:37 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

hahahaha! Ik bedoelde (natuurlijk) stoppen met ongezond eten
Ja, dat is waar en ik hoop door een bepaalde regelmaat etc te vinden dat dat dan makkelijker gaat! Ga de komende dagen in ieder geval m'n best doen en dan zaterdag de eerste keer wegen... Ben erg benieuwd!
Succes
Doe je trouwens ook iets van sport?
pi_56270176
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 10:33 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Eet je elke dag een toetje?
En wat voor iets en hoeveel dan?
1. Ik hoef aan niemand verantwoording af te leggen.
2. Ik wil je nieuwsgierigheid best beantwoorden, maar ik ga mezelf niet verdedigen.

Ik eet bijna elke dag een toetje... meestal optimel yoghurt. Ik vind dat gewoon super lekker en het is voor mij het hoogtepunt van de maaltijd. Ik eet liever minder rijst ( ), aardappelen of pasta dan dat ik mijn toetje oversla.
***Levi was here***
pi_56270190
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 10:36 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Ik neem nog wel eens een lolly, daar doe je lekker lang mee en eet ik geen zak van op! (na 1 heb ik genoeg ) Inderdaad nu omdat ik nog niet helemaal zonder suiker wou, en ik dit wel een goede oplossing vond voor de tussentijd
Maar lolly's zijn weer zo slecht voor je tanden...
***Levi was here***
pi_56270222
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 10:39 schreef Levitation het volgende:

[..]

1. Ik hoef aan niemand verantwoording af te leggen.
2. Ik wil je nieuwsgierigheid best beantwoorden, maar ik ga mezelf niet verdedigen.

Ik eet bijna elke dag een toetje... meestal optimel yoghurt. Ik vind dat gewoon super lekker en het is voor mij het hoogtepunt van de maaltijd. Ik eet liever minder rijst ( ), aardappelen of pasta dan dat ik mijn toetje oversla.
Toch grappig dat je in de verdediging schiet

Maar wat gebeurt er als je geen toetje eet? Dat zit toch gewoon tussen je oren, je kan toch ook iets van fruit eten

En je kan wel beter meer van iets anders eten want dat lijkt me voedzamer
pi_56270229
Ik eet ook meestal een toetje, lekker fruityoghurt oid
Zonder toetje hou ik ook dat gevoel dat ik nog iets moet eten, net als levi.
pi_56270273
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 10:41 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Toch grappig dat je in de verdediging schiet

Maar wat gebeurt er als je geen toetje eet? Dat zit toch gewoon tussen je oren, je kan toch ook iets van fruit eten

En je kan wel beter meer van iets anders eten want dat lijkt me voedzamer
Het is geen verdediging, het was uitleg.
Je kunt van alles vinden, maar ik moet het eten... en ik ben nu eenmaal de enige baas over mijn lijf!
***Levi was here***
pi_56270277
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 10:41 schreef omearos het volgende:
Ik eet ook meestal een toetje, lekker fruityoghurt oid
Zonder toetje hou ik ook dat gevoel dat ik nog iets moet eten, net als levi.
***Levi was here***
  donderdag 24 januari 2008 @ 10:44:53 #91
149959 SQ
snelle trees
pi_56270297
Het gesprek ging prima, het is alleen nog moeilijk te zeggen of er meer uit gaat komen. Meneer W&S vertelde me dat hij enkele honderden reacties had gekregen op de vacature dus the odds zijn erg klein. Anyway, ik hoor begin volgende week of ik naar de tweede ronde mag.
disclaimer
pi_56270298
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 10:43 schreef Levitation het volgende:

[..]

Het is geen verdediging, het was uitleg.
Je kunt van alles vinden, maar ik moet het eten... en ik ben nu eenmaal de enige baas over mijn lijf!
Maar of je lijf daar blij mee is
Maar tuurlijk jij moet er in stoppen wat jij wil

ik bedoel alleen maar dat veel gewenning is en dat je het niet zo erg nodig hebt als je jezelf wil laten geloven
  donderdag 24 januari 2008 @ 10:45:41 #93
149959 SQ
snelle trees
pi_56270321
Verder had ik de laagste score ooit bij de IQ test en eet ik nooit toetjes, geen behoefte aan.
disclaimer
pi_56270333
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 10:44 schreef Stormqueen het volgende:
Het gesprek ging prima, het is alleen nog moeilijk te zeggen of er meer uit gaat komen. Meneer W&S vertelde me dat hij enkele honderden reacties had gekregen op de vacature dus the odds zijn erg klein. Anyway, ik hoor begin volgende week of ik naar de tweede ronde mag.
spannend!
Honderden reacties is wel veel populair werk blijkbaar.
pi_56270358
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 10:45 schreef Stormqueen het volgende:
Verder had ik de laagste score ooit bij de IQ test en eet ik nooit toetjes, geen behoefte aan.
IQ-test?
pi_56270361
quote:
135 is niet echt laag te noemen SQ!
***Levi was here***
pi_56270377
quote:
Hoe kwam het?
Viel me echt op hoe makkelijk de vragen waren, maar heb het de vorige keren niet gekeken dus weet niet hoe het normaal is
pi_56270438
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 10:44 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Maar of je lijf daar blij mee is
Zullen we dat aan MIJN lijf overlaten?
Ik ben al 15kg afgevallen, ik vind zelf dat ik het prima doe en ben blij met mij. Je kunt daar écht niets aan veranderen. Ik lijn al zolang als JIJ leeft. Ik weet wat ik doe, ik weet welke keuzes goed zijn en welke niet. Vertrouw me nu maar gewoon. IK moet oud worden met dit lijf.
***Levi was here***
pi_56270443
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 10:44 schreef Miss_S het volgende:
ik bedoel alleen maar dat veel gewenning is en dat je het niet zo erg nodig hebt als je jezelf wil laten geloven
Dankzij toetjes kreeg ik tenminste zuivel binnen (slimme mama ) Nu neem ik ook bij ontbijt zuivel, bijna altijd dan, maar toetje blijft. Is gezonder dan 's avonds snaaien.
Geen toetjes meer eten komt misschien in de toekomst nog als ik niet meer afval of zo, maar nu gaat het afvallen op een lekker tempo, met toetjes
  donderdag 24 januari 2008 @ 10:51:54 #100
149959 SQ
snelle trees
pi_56270460
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 10:48 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Hoe kwam het?
Viel me echt op hoe makkelijk de vragen waren, maar heb het de vorige keren niet gekeken dus weet niet hoe het normaal is
Omdat de telefoon vier keer is gegaan, we hebben hem niet opgenomen maar het leidt wel af en verder is mijn ruimtelijk inzicht niet briljant.
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')