abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56172137
Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je ��n keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal ��n update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.
pi_56172150
Weer een nieuw topic
pi_56172160
Maar Stout, je bent toch al ooit eens veel afgevallen?
En waarom nu zo snel afvallen?
  zondag 20 januari 2008 @ 10:21:24 #4
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56172163
Lol. Daar kom ik dan met m'n 10 kilo in een half jaar.
10 kg in 2 weken is echt extreem veel. Zo bont maken zelfs de sonjabakkeraars het niet. Nu maar even afwachten of die 10 kg er over een half jaar nog af is hè .
Niet meer actief op Fok!
pi_56172186
quote:
Op zondag 20 januari 2008 10:21 schreef Viking84 het volgende:
Lol. Daar kom ik dan met m'n 10 kilo in een half jaar.
10 kg in 2 weken is echt extreem veel. Zo bont maken zelfs de sonjabakkeraars het niet. Nu maar even afwachten of die 10 kg er over een half jaar nog af is hè .
Je kan er ook beter een half jaar over doen
Zeker als je al vaker gejojo'ed hebt

Maar jij had waarschijnlijk ook niet zoveel overgewicht als Stout
pi_56172243
Even antwoord op de vraag is het wel verstandig.

Waarschijnlijk niet maar..........

Na alle andere bestaande/niet bestaande/gezonde/ongezonde dieeten geprobeerd te hebben en niets tot weinig te zijn afgevallen maar meestal aankomen, is dit voor MIJ een goede oplossing.
Mijn huisarts geeft het volgende aan : ""op deze manier afvallen is beter, gezien de overige methoden die niet werken. Nu zorg je ervoor dat je BMI naar een gezond niveau gaat, al is de manier wellicht niet de beste. ""
Zo voorkom ik dat ik nu en later ernstige gezondheidsklachten krijg, die er voor zorgen dat ik de maatschappij enorm veel geld gaan kosten. (bijv diabetes, hartklachten etc etc)
Als ik de resultaten zie (vriendin die al 60 !! kilo kwijt is) denk ik dat dit voor MIJ de goede oplossing is.
Ik krijg in elk geval voldoende groente en fruit (volgens voedingscentrum) binnen en voldoende eiwitten.
Daarnaast een voedingssuplement voorgeschreven door mijn huisarts en hij staat achter me !!
Ik merk bovendien dat ik me beter voel dan voorheen, mijn suikerspiegel schommelt niet meer, ik heb meer energie, voel me fitter en heb minder last van ander kwaaltjes die ik hier niet zal benoemen (smerig)

Dus verstandig ? Voor mij wel !

Helaas ben ik nog nooit zoveel afgevallen, ja door stress ben ik ooit eens 15 jg kwijt geweest maar nadat de stress voorbij was, zat ie er weer aan
pi_56172266
quote:
Op zondag 20 januari 2008 10:27 schreef Stout het volgende:
Even antwoord op de vraag is het wel verstandig.

Waarschijnlijk niet maar..........

Na alle andere bestaande/niet bestaande/gezonde/ongezonde dieeten geprobeerd te hebben en niets tot weinig te zijn afgevallen maar meestal aankomen, is dit voor MIJ een goede oplossing.
Mijn huisarts geeft het volgende aan : ""op deze manier afvallen is beter, gezien de overige methoden die niet werken. Nu zorg je ervoor dat je BMI naar een gezond niveau gaat, al is de manier wellicht niet de beste. ""
Zo voorkom ik dat ik nu en later ernstige gezondheidsklachten krijg, die er voor zorgen dat ik de maatschappij enorm veel geld gaan kosten. (bijv diabetes, hartklachten etc etc)
Als ik de resultaten zie (vriendin die al 60 !! kilo kwijt is) denk ik dat dit voor MIJ de goede oplossing is.
Ik krijg in elk geval voldoende groente en fruit (volgens voedingscentrum) binnen en voldoende eiwitten.
Daarnaast een voedingssuplement voorgeschreven door mijn huisarts en hij staat achter me !!
Ik merk bovendien dat ik me beter voel dan voorheen, mijn suikerspiegel schommelt niet meer, ik heb meer energie, voel me fitter en heb minder last van ander kwaaltjes die ik hier niet zal benoemen (smerig)

Dus verstandig ? Voor mij wel !
En bij de vorige dieeten dacht je niet precies hetzelfde?
En ik bedoel er niets mee, hoop echt dat het voor je werkt
Want afvallen is meestal niet het probleem, maar het eraf houden en dat gaat meestal handiger als je niet te snel afvalt
pi_56172308
Oja.. ik vergeet nog wat...
Ik moest natuurlijk ook wel extreem veel kilo's kwijt, 48,3 om precies te zijn. (nu nog maar 38 !)
Wat ik om me heen hoor en zie is dat je de laatste kilo's langzamer kwijt raakt dan nu in het begin.
Ik moet zeggen dat niet iedereen zo extreem veel afvalt hoor, gemiddeld ligt het tussen de 7 en 15 kg per maand (5 weken), sommige minder.
Mijn BMI was over de 40, voor de huisarts reden om accoord te gaan. Ik dreigde diabeet te worden en dat was voor mij de druppel. Ik ga elke woensdag naar de huisarts om te wegen (ik weeg me uiteraard thuis ook) en hij controleert elke maand mijn bloed om te voorkomen dat ik gebrek aan voedingsstoffen krijg.
Na het afvallen (ik hoop in oktober op gewicht te zijn) ga ik dus een jaar !! hervoeden...
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 20 januari 2008 @ 10:33:02 #9
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_56172312
Hoi Stout, welkom! Heel veel succes, ik heb nog geen idee wat je dieet inhoudt, maar als je je er zo goed bij voelt is dat in elk geval prettig.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_56172318
quote:
Op zondag 20 januari 2008 10:29 schreef Miss_S het volgende:

Want afvallen is meestal niet het probleem, maar het eraf houden en dat gaat meestal handiger als je niet te snel afvalt
Spijker op z'n kop. Afvallen kan iedereen wel. Dit is het probleem voor de meeste mensen!! En met zo'n dieet leer je geen goede eetgewoontes en je lichaam raakt in paniek. Huisartsen hebben bar weinig verstand van goede voeding en lijnen, dus om iets als 'mijn huisarts staat achter mij' kan ik alleen maar glimlachen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_56172349
quote:
Op zondag 20 januari 2008 10:29 schreef Miss_S het volgende:

[..]

En bij de vorige dieeten dacht je niet precies hetzelfde?
En ik bedoel er niets mee, hoop echt dat het voor je werkt
Nee helaas niet... Sonja beviel me kwa eten goed maar ik kwam aan... Mevrouw Bakker wist ook niet waarom, ik zou me niet goed aan de hoeveelheden houden......wel dus.
Voor ik begon ben ik uitgebreid geinformeerd en heb ik overleg gevoerd met de huisarts. Zo is mijn bloed bekeken en bloeddruk gemeten, mijn vet gehalte bepaald en mijn gewicht. (de weegschaal bij de huisarts is op 3 ons na gelijk aan die van thuis als ik me met kleding/schoenen weeg) Ook heeft de huisarts met de dieetiste in het pand overlegd. Ze was het met ons eens : een crash dieet, ze stond er gezien mijn ervaringen ook bij haar niet negatief en niet postief tegen over.
pi_56172379
quote:
Op zondag 20 januari 2008 10:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Spijker op z'n kop. Afvallen kan iedereen wel. Dit is het probleem voor de meeste mensen!! En met zo'n dieet leer je geen goede eetgewoontes en je lichaam raakt in paniek. Huisartsen hebben bar weinig verstand van goede voeding en lijnen, dus om iets als 'mijn huisarts staat achter mij' kan ik alleen maar glimlachen.
Glimlach gezellig meid !! Ik ga dit gewoon volhouden !!
Goede eetgewoonten ? Die kent iedereen dus die hoef je niet te leren (iedereen weet wat goed en fout is!)
Alsof ik niet gezond at....ik kwam aan van 1500 kcal per dag meid !! En die bestond niet uit 3 zakken chips !!
Ik wil je best een voorbeeld van mijn dagmenu in december geven hoor....

Jammer dat jullie zo negatief reageren..
pi_56172387
Wat eet je dan zoal op een dag Stout?
pi_56172394
quote:
Op zondag 20 januari 2008 10:36 schreef Stout het volgende:

Nee helaas niet... Sonja beviel me kwa eten goed maar ik kwam aan... Mevrouw Bakker wist ook niet waarom, ik zou me niet goed aan de hoeveelheden houden......wel dus.
Klinkt alsof je stofwisseling al in een behoorlijke spaarstand staat of je hebt geen geduld gehad of je idd niet aan de hoeveelheden gehouden. En nu verniel je je stofwisseling nog meer, heel handig voor later. Dag spieren

Maar je moet het uiteraard zelf helemaal weten, want de dokter staat achter je. Wat doe je hierbij aan sport?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_56172417
quote:
Op zondag 20 januari 2008 10:40 schreef Stout het volgende:

Jammer dat jullie zo negatief reageren..
Ik denk dat de meesten hier zo reageren vanuit de ervaring: been there, done that, got all the weight back (and more)

Het is goed bedoeld. En ik ga niet enthousiast doen over een dieet waarvan ik weet dat het gedoemd is tot jojo'en. Uiteraard zal je hier snel en veel mee afvallen, dat zal ik nooit weerspreken. Maar zullen we afspreken dat je over 3 jaar even eerlijk komt vertellen hoe het met je gewicht is vergaan? Ik hoor dan trouwens het allerliefst dat het eraf is gebleven, oprecht.
pi_56172427
quote:
Op zondag 20 januari 2008 10:40 schreef Liejannuh het volgende:
Wat eet je dan zoal op een dag Stout?
nu ?

smorgens yohurt met fruit, tussendoor fruit, smiddags 2 crackers met vleeswaar (100gram) en een salade, tussendoor weer fruit, savonds vis/kip of vlees en groenten en 2 crackers en dan voor ik ga sport en nog een cracker met bijv. mango.

Ik sport bijna elke dag, ik fiets dagelijks naar mijn werk (30 minuten heen, 30 minuten terug, het is 12 km) 1x per week pilatus en ik ga nog 2x naar cardio. Verder doe ik dagelijks thuis buikspieroefeningen en ga ik in het weekend bewust erop uit met de fiets.
pi_56172436
Isabeau is goed, ik noteer het.
pi_56172448
Ik ben ook van been there, done that and gaind weight....

Maar als ik mijn vriendin nu zie, ruim een jaar later nog steeds op gewicht....
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 20 januari 2008 @ 10:50:40 #19
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_56172476
Geen wonder dat je afvalt. De voedingsstoffen zijn goed maar je krijgt veel te weinig binnen lijkt me.

Geen caloriebeperkt dieet staat er op die site

Naar welke bloedwaarden wordt er gekeken elke maand? Daar ben ik wel nieuwsgierig naar.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_56172489
Je bent met sporten heel goed bezig Omdat ik zoveel sport ben ik juist veel meer gaan eten, want ik merkte gewoon dat mijn lijf het niet trok op minder dan 1400 kcal op een dag. En het is super dat je vriendin een jaar later nog op gewicht zit, maar hoe eet zij nu dan? Nog steeds dat dieet of een ander aangepast dieet?
pi_56172491
quote:
Op zondag 20 januari 2008 10:46 schreef Stout het volgende:

[..]

nu ?

smorgens yohurt met fruit, tussendoor fruit, smiddags 2 crackers met vleeswaar (100gram) en een salade, tussendoor weer fruit, savonds vis/kip of vlees en groenten en 2 crackers en dan voor ik ga sport en nog een cracker met bijv. mango.

Ik sport bijna elke dag, ik fiets dagelijks naar mijn werk (30 minuten heen, 30 minuten terug, het is 12 km) 1x per week pilatus en ik ga nog 2x naar cardio. Verder doe ik dagelijks thuis buikspieroefeningen en ga ik in het weekend bewust erop uit met de fiets.
Ow! Nou, dat klinkt niet eens zo heel erg idioot eigenlijk!
Beetje weinig koolhydraten, dat wel. Net als Atkins en South Beach, val je ook ontzettend snel mee af.
Wat voor crackers eet je dan?

Owja, en bewegen is goed!
pi_56172507
Met SouthBeach was jij ook zoveel afgevallen toch, Liejannuh?
pi_56172556
quote:
Op zondag 20 januari 2008 10:54 schreef Isabeau het volgende:
Met SouthBeach was jij ook zoveel afgevallen toch, Liejannuh?
10 kilo in 3 maanden. En het zat er binnen 3 maanden ook weer aan!
Nouja, iets langer denk. Maar ik was na 3 maanden het totale gebrek aan brood, pasta, rijst en aardappelen toch wel een beetje zat.
pi_56172567
Je schrapt inderdaad je koolhydraten op je volkoren crackers na en weinig tot geen suiker en weinig vet (alleen voor bereiding van je voeding).

Er wordt gekeken naar een algemeen bloedbeeld waarin de gebruikelijk zitten zoals : HB en suiker maar ook naar de mineralen zoals calcium,magnesium,kalium etc. Oja ik vergat nog de hormonen die ze altijd bij mij kijken ivm grote schommelingen daarin in het verleden. Verder weet ik het niet, zal er in februari even op letten
pi_56172578
quote:
Op zondag 20 januari 2008 10:58 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

10 kilo in 3 maanden. En het zat er binnen 3 maanden ook weer aan!
Nouja, iets langer denk. Maar ik was na 3 maanden het totale gebrek aan brood, pasta, rijst en aardappelen toch wel een beetje zat.
t maffe is dat ik het nu nog niet mis ! Misschien ook door de crackers ?
  zondag 20 januari 2008 @ 11:04:13 #26
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_56172638
Ik val op dit moment ook niet af maar dat is ook niet de bedoeling. Ik moet aansterken .

Drinken gaat goed op dit moment vanochtend al bijna een beker slimpiewater op
pi_56172664
quote:
Op zondag 20 januari 2008 10:46 schreef Stout het volgende:

[..]

nu ?

En dit zie je jezelf de komende 10 (20, 30) jaar doen?
pi_56172693
Welkom Stout
Over dat gezond leren eten even een puntje om over na te denken, heel erg kort door de bocht: als jij al zo goed weet hoe dat moet, waarom doe je dat dan niet al je hele leven en ben je niet op gewicht? Er zit helaas een gat tussen iets weten en het ook doen. Voordat een gezond eetpatroon een gewoonte is moet je het een tijdlang heel bewust doen en aanleren. Ik gok (en hoop) dat dat hervoeden straks leert hoe dat moet zodat je het uiteindelijk kan zonder begeleiding.

Iig veel succes en hou ons op de hoogte.
  zondag 20 januari 2008 @ 11:08:23 #29
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_56172706
Ik heb me zojuist dan toch eindelijk maar aangemeld. Heb lang getwijfeld, want mijn gegevens in zo'n lijstje vind ik best confronterend, en een aantal mensen die ik ken zitten ook op dit forum en hou al lange tijd m'n gewicht 'angstvallig' verborgen zeg maar...

Ik ben een aantal jaren terug ruim 20 kg afgevallen, maar doordat ik een echte emotie-eter ben (en er een aantal dingen ingrijpend veranderden in m'n leven) ben ik dit bijna allemaal weer aangekomen. Probeer al langere tijd weer op het goede spoor te komen qua afvallen. Vind het gewoon erg moeilijk en hoop hier wat steun/hulp/lotgenoten/gezelligheid/tips te vinden
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_56172755
Welkom Marijke! Afvallen en op gewicht blijven is ook heel erg moeilijk Probeer je nu ook een beetje om te gaan met dat emotie-eten, want dat maakt het extra moeilijk natuurlijk. Kan je bij jezelf nagaan wanneer je gaat eten (verveling, verdriet, frustratie?) en heb je bepaalde strategieën om dat tegen te gaan? (snel een vriendin opzoeken, stuk wandelen, tanden poetsen dat soort dingen helpen soms goed)
pi_56172769
Welkom MarijkeZwolle
Heb je al een idee wat je wilt gaan doen? Concrete stappen zijn vaak ook al een steuk bij het afvallen
pi_56172788
quote:
Op zondag 20 januari 2008 11:04 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik val op dit moment ook niet af maar dat is ook niet de bedoeling. Ik moet aansterken .

Drinken gaat goed op dit moment vanochtend al bijna een beker slimpiewater op
sterkte met aansterken
  zondag 20 januari 2008 @ 11:20:57 #33
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_56172916
quote:
Op zondag 20 januari 2008 11:12 schreef omearos het volgende:
Welkom MarijkeZwolle
Heb je al een idee wat je wilt gaan doen? Concrete stappen zijn vaak ook al een steuk bij het afvallen
Jaren geleden zat ik bij een club (Ega, misschien al eens eerder van gehoord) en dat beviel goed, maar dat was ook de eerste keer dat ik bewust gezonder ging leven en eten om af te vallen. Dat was oa helemaal zonder suiker en de bereiding van het eten zonder vet, en dat is erg onhandig als je nog wel eens bij iemand anders/met iemand anders wil eten. Daarna weight watchers thuis geprobeerd, maar dat punten tellen werd ik kriegel van, dat eeuwige gereken paste niet echt bij me. De laatste keer (vanaf de zomer vorig jaar) was gewoon door gezond te eten: niet/heel weinig snoepen, veel fruit en groentes, 3 maaltijden op een dag en gezonde/magere tussendoortjes waar nodig, veel bewegen, dat soort dingen. En dat beviel eigenlijk het allerbeste, af en toe wat extra en verder heel gezond. Dus dat wil ik nu eigenlijk weer gaan doen, omdat ik dat ook wel goed vol hield.
quote:
Op zondag 20 januari 2008 11:12 schreef Isabeau het volgende:
Welkom Marijke! Afvallen en op gewicht blijven is ook heel erg moeilijk Probeer je nu ook een beetje om te gaan met dat emotie-eten, want dat maakt het extra moeilijk natuurlijk. Kan je bij jezelf nagaan wanneer je gaat eten (verveling, verdriet, frustratie?) en heb je bepaalde strategieën om dat tegen te gaan? (snel een vriendin opzoeken, stuk wandelen, tanden poetsen dat soort dingen helpen soms goed)
Het probleem zit em inderdaad voornamelijk in dat emotie-eten, door wat tegenslagen kan ik heel moeilijk van vreselijk ongezond/veel eten afblijven. Ik heb van een vriendin een "motivatieboekje" gekregen (gisteren per post) waarin concrete tips zouden staan en je een plan kan opstellen inderdaad. Dat wil ik vanmiddag gaan doen (eerst even poetsen in huis, moest nodig, dat is nog iets wat er gebeurd wanneer ik niet lekker in mijn vel zit: m'n huis verslonst...) Ik zat in ieder geval te denken aan sport (yoga, is ontspannend of fietsen vind ik ook heerlijk), een vriendin bellen en een lekker kop thee met een stuk fruit (dat vind ik eigenlijk heerlijk, maar doe dat te weinig op zo'n moment) en tandenpoetsen had ik nog niet aan gedacht, dat is een goede! (en zal m'n tandarts ook fijn vinden )

Hoeveel zijn jullie dames al kwijt? En hoe hebben jullie dat gedaan?
pi_56173046
Oeh, dat van dat motivatieboekje is heel lief en klinkt als een goed boek om eens door te lezen Als je briljante tips leest hoor ik die ook graag En tanden poetsen is soms handig omdat bepaalde dingen ook echt niet meer lekker zijn als je je tanden hebt gepoetst, bij mij werkt het wel!

Ik ben nu 30 kilo afgevallen vooral door een combinatie van gezond eten (veel groente, fruit onbeperkt, volkorenprodukten, magere vleeswaren/kip, veel vis, magere zuivelprodukten, noten, plantaardige olieën) en veel sporten (hardlopen, fitness, bodypump, bodyjam, bodycombat, veel wandelen en fietsen en squashen). Heel degelijk, gezond en héél erg lekker/fijn. Ik kook bijna elke avond iets lekkers en ik schuw ook olieën en lekkere hapjes niet. Je moet alleen maat weten te houden. Momenteel eet ik rond de 1500-1600 kcal op een dag en val nog steeds een pond tot een kilo per week af. Wat ik nu doe kan ik de rest van mijn leven met gemak volhouden, als ik maar niet terugval in het emotie-eten (ook voor mij een valkuil uit het verleden)

Ik word altijd een beetje verdrietig van mensen die op van die treurige dieten proberen te leven... je bent te dik geworden en dus neem ik maar aan dat je van lekker eten houdt. Dan is het toch wel allertreurigst om mensen dan met lange tanden Sonja Bakker of shakes te zien proberen. Je moet vooral iets gaan doen wat je de rest van je leven kan volhouden
pi_56173417
Maar als je niet zo van sporten houd, moet je wel minder eten
pi_56173500
Even een gare tvp. Ben vanmorgen maar even uit de buurt van de weegschaal gebleven. Gisteren was niet zo'n gezonde, maar wel een super leuke dag!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_56173622
Ik ben afgevallen Na 2 stukken appeltaart
pi_56173656
quote:
Op zondag 20 januari 2008 12:00 schreef Isabeau het volgende:
Misschien een idee voor een nieuw dieet?
Als het Sonja Bakker het lukt
  zondag 20 januari 2008 @ 12:45:28 #39
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_56174587
Welkom Stout en Marijkezwolle

Hier stond de weegschaalvanochtend weer net boven de 80, dus nog maar even geen update.
pi_56174765
Ik heb volgens de eetmeter 3400 calorieen nodig.
En van Evy mag ik geen eieren meer eten.
Nou, mooi pech, want ik ga lekker een gekookt eitje op mn knackerbrod doen.
pi_56174817
teeveepee

hier gaf de weegschaal weer meer aan maargoed.. morgen weer hardlopen en hopelijk kan ik ook snel mijn sportpas aanvragen, zodat ik in Nijmegen naar de sportschool kan

straks op de motor naar Doetinchem, nieuwjaarsborrel van schoonfamilie en op de motor = niet drinken, dus houd ik het lekker op water en een sapje
Ja doei.
pi_56175395
Welkom aan alle nieuwelingen
pi_56175551
quote:
Op zondag 20 januari 2008 12:00 schreef Isabeau het volgende:
Vals
Ik ben eerder aangekomen na een stuk. Bah, ik val echt zo traag af, om precies te zijn twee kilo in een half jaar
Nou ja, ik heb wel een aantal slechte eetgewoontes aangepakt, en de gewichtstoename een halt toegeroepen... Maar ik wou dat het bij mij zo snel ging als bij jou!

Tis je overigens natuurlijk van harte gegund....
pi_56176973
Ben gelijk gebleven
Nouja, ik sta nu al wel 1 hele week op hetzelfde gewicht en heb gisteren niet meer of minder gegeten dan normaal.
ik ben zo blij me DE jurk
pi_56177061
DE jurk is ook heel erg mooi
pi_56177115
ik wil DE jurk graag zien
Ja doei.
pi_56177268
Ik heb foto's van DE jurk.
En hij staat echt geweldig!
pi_56177313

doe eens posten op chocoforum

Ja doei.
pi_56177332
oh ja, ik ging naar Doetinchem

even omkleden en dan *hup* op de motor

tot vanavond (en dan hoop ik DE jurk te kunnen zien )
Ja doei.
  zondag 20 januari 2008 @ 14:22:15 #50
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_56177368
quote:
Op zondag 20 januari 2008 11:30 schreef Isabeau het volgende:
Oeh, dat van dat motivatieboekje is heel lief en klinkt als een goed boek om eens door te lezen Als je briljante tips leest hoor ik die ook graag En tanden poetsen is soms handig omdat bepaalde dingen ook echt niet meer lekker zijn als je je tanden hebt gepoetst, bij mij werkt het wel!
Ze is weight watchers coach geworden na zelf 20 kg te zijn kwijtgeraakt met weight watchers, daardoor heeft ze ook dat soort boekjes Als er iets bruikbaars oid instaat dan hoor je het!
quote:
Ik ben nu 30 kilo afgevallen

wat goed en knap!! Hopelijk kan ik over een tijd ook zeggen dat ik veel afgevallen ben
quote:
Ik word altijd een beetje verdrietig van mensen die op van die treurige dieten proberen te leven... je bent te dik geworden en dus neem ik maar aan dat je van lekker eten houdt. Dan is het toch wel allertreurigst om mensen dan met lange tanden Sonja Bakker of shakes te zien proberen. Je moet vooral iets gaan doen wat je de rest van je leven kan volhouden
Dat is precies wat ik ook altijd heb, ik weet gewoon dat zodra ik die kilo's er af heb, ik de rest van mijn leven er op zal moeten blijven letten... En dan wil ik niet op (bij wijze van) droog brood en water willen leven, ik wil ervan kunnen genieten, maar dan van gezonde voeding
Ik moet vooral met m'n tengels uit die snoeppot blijven, als ik me verveel, me rot voel, moe ben etc. dan grijp ik meteen naar "troostvoedsel" waardoor het meteen zo'n gebed zonder eind wordt (ik kom dan echt in een negatieve spiraal terecht: voel me rot ga eten, voel me daardoor rotter ga dan nog meer eten etc)
Daarom ben ik nu uiteindelijk toch maar lid geworden, is fijn om een beetje motivatie te hebben door de successen van anderen te lezen en toch ook een soort van stok achter de deur te hebben
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')