Thnx!quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
@Levitation: bekeek net je linkje in je sig, wat een leuke foto's van dagjes uit met de meiden van dit forum! Zag er erg gezellig uit!En mooie foto's ook van China! (al moet ik bekennen dat ik ze niet allemaal bekeken heb, 300+ is me wat veel
)
Heb je een receptje?quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:41 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ze hebben daar meer heerlijke smaakjes, ideaal voor het maken van kwarktaart!![]()
Dat lijkt me geweldig! Kan wel wat positieve input gebruiken!quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:47 schreef Levitation het volgende:
Eerlijk is eerlijk, al is de sfeer hier niet altijd optimaal, we zijn écht een gezellige en heel hechte groep.De meetings zijn echt heel gezellig. Ga een keertje mee!
Mja ik ben van 100,5 naar 93,5 gegaan met "letten op eten"... Maar daar hang ik nu al een half jaar.quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoezo weer een poging? Wilde het een vorige keer niet zo lukken?
Ohoh...quote:
7 kg is al heel veel! En je bent niets aangekomen, dus dat is ook goedquote:Op donderdag 24 januari 2008 14:09 schreef soylent het volgende:
[..]
Mja ik ben van 100,5 naar 93,5 gegaan met "letten op eten"... Maar daar hang ik nu al een half jaar.Ik heb geen zin om meer te gaan bewegen (althans, ik fiets van/naar het station en that's it), dus ik ga maar weer eens wat serieuzer eraan werken.
Ik heb het Sonja Bakker-boek gekregen, maar ik vind het maar een hoop lulkoek. Dus echt gemotiveerd ben ik niet. Maar dat ik minder en bewuster moet gaan eten is evident, dus ik neem wel de "lekkere hapjes" uit het boek als uitgangspunt, en ik doe iets bij de hoeveelheden van met name het ontbijt.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:22 schreef Sjeen het volgende:
goffer... ik mag niet naar volleybaltraining vanavond van fysio
quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:26 schreef Levitation het volgende:
[..]
Second opinion halen bij een andere fysio?
Misschien kun je wel gaan, maar niet meetrainen? Gewoon voor de gezelligheid/steun?quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:29 schreef Sjeen het volgende:
[..]Nee, hij heeft gelijk hoor... Was te snel na behandeling. Ik mag morgen wel wedstrijd gaan spelen
Maar ik had me erop verheugd, omdat ik vanavond na de training iemand zou spreken die ik alweer veel te lang niet gesproken heb...
Ik ga eens fruit halen zo denk ik
quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:18 schreef ColdFeet het volgende:
Zuivel na de maaltijd was toch goed voor je spijsvertering?
@Teigan, die opmerking over een gezond zelfbeeld was bedoeld voor Riann; ik denk dat het beter is om tevreden te zijn met een stabiel gewicht van bijv 80, met een reele, gezonde levensstijl, dan steeds heen en weer te schieten tussen de 70 en 90, steeds te moeten horen dat je zo dik bent geworden, steeds nieuwe kleren te moeten kopen, etc etc.
Dan liever een iets te hoog BMI en gewoon tevreden zijn met jezelf.
I third thatquote:Op donderdag 24 januari 2008 15:36 schreef Levitation het volgende:
[..]
Zo is het maar net.
Gewoon gelukkig zijn is heel gezond!
Klinkt als een drukke dag.quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:58 schreef Riann het volgende:
ik ben echt kapot gister pas rond 12 uur in slaap gekomen. vanmorgen kwart voor 8 op. Naar blixembos gereden daar tot kwart over 12 geweest duurbelasting gehad "werken". Toen nog naar de stad panty's gehaald toen naar de albert hein geweest. Dus heb ik eigenlijk weer veelsteveel dat ik nu echt kapot ben.
Winegums? Nee, nooit.quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ohoh...![]()
Kun je de verleiding weerstaan?
Ja klopt morgen idd eventjes lekker bij komen zoiezo zonder wekker wakker wordenquote:Op donderdag 24 januari 2008 16:52 schreef Levitation het volgende:
[..]
Klinkt als een drukke dag.Morgen lekker uitrusten hiervan. Soms heb je gewoon van die dagen...
Ik ken het ook wel (al mankeer ik verder eigenlijk niet veel) dat je soms echt een dag moet bijkomen. Afgelopen zondag nog, toen heb ik echt bar weinig nuttigs gedaan. Zaterdag was leuk (verjaardag, trouwjurk kopen), maar wel een tikje te vermoeiend.
Inderdaad, ik vond het echt super dat er zoveel mensen op mijn verjaardag waren (ook veel van de dieetclubquote:Op donderdag 24 januari 2008 18:12 schreef Riann het volgende:
[..]
Ja klopt morgen idd eventjes lekker bij komen zoiezo zonder wekker wakker wordenDat is altijd al lekker. En verjaardagen kunnen ook ooit zo vermoeiend zijn vooral als het je eigenste is moet je ook nog voor de meeste gasten zorgen.
Is ook zoquote:Op donderdag 24 januari 2008 14:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
7 kg is al heel veel! En je bent niets aangekomen, dus dat is ook goedProbeer de draad rustig aan gewoon weer op te pakken
Succes in ieder geval! Ik weet hoe moeilijk het is!
Sonja Bakker is volgens mij ook niet mijn ding, ik heb het idee dat ze uitgaat van veel te weinig kcal per dag, en dan val je wel af maar kom je ook weer aan... Maar dat is mijn idee natuurlijk
Ik denk dat er alleen al voor ons 'clubje' een stuk of 5 potten thee doorheen zijn gegaanquote:Op donderdag 24 januari 2008 20:04 schreef Levitation het volgende:
[..]
Inderdaad, ik vond het echt super dat er zoveel mensen op mijn verjaardag waren (ook veel van de dieetclub) maar eigenlijk heb ik gewoon te weinig tijd gehad om lekker te kunnen kletsen met iedereen.
Moet ik wel eerlijk zeggen dat V. ook echt heel hard heeft gewerkt zaterdag om iedereen van thee te voorzien.![]()
Dat heet gewoon dwars hoor, niet hoogbegaafd. Ik zal niet ontkennen dat hoogbegaafde mensen wat dwarser zijn, maar het hoeft niet per se samen te hangen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:24 schreef omearos het volgende:
[..]
Mijn zus is hoogbegaafd, en na een dag met haar ben ik doodopHeel vermoeiend persoon om mee te praten, het ontaard altijd in discussie, wil nooit iets gewoon aannemen, zelfs meningen worden bediscussieerd.
Ik gebruik dit recept als basis:quote:
Denk niet dat hij erg schrikt van die hoofdzonde... wijs hem er op dat volgens de bijbel zijn lichaam een tempel van God is en hij de plicht heeft het goed te verzorgen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:21 schreef Maeghan het volgende:
Even wat heel anders, ik erger me echt dood aan een collega. ... Nou is ie ook nog eens christelijk, het is jezus voor en jezus na, en dat moet ie zelf maar weten, maar hoe kun je nou christelijk zijn en zo veel eten? Armoedeideaal, hoofdzonde, vraatzucht? ...
Ik woon samen met een man (quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:24 schreef omearos het volgende:
[..]
Mijn zus is hoogbegaafd, en na een dag met haar ben ik doodopHeel vermoeiend persoon om mee te praten, het ontaard altijd in discussie, wil nooit iets gewoon aannemen, zelfs meningen worden bediscussieerd.
Op het eerste: gelukkig niet...quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:57 schreef Maeghan het volgende:
Weet je ook nog bijbelse stukjes tegen lange vliegreizen en bioindustrie? Echt, ik ken niemand die zo 'principieel' doet maar ondertussen alles doet wat tegen mijn principes ingaat. Blegh.
Trouwens, misschien zeg ik iets heel fouts, maar ik merk dat ik me sowieso erger aan dikke mensen die echt alleen maar ongezond eten. Ik zie op m'n werk natuurlijk nogal wat boodschappenkarretjes voorbij komen en als er dan een megadikke man of vrouw aan m'n kassa staat (of nog erger, een megadikke man én vrouw met twee megadikke kinderen) die voor 90 euro aan snoep en junkfood kopen en voor de sier een eenzame komkommer, dan heb ik echt zoiets van 'waaaaaaaaaaaaar zijn wij nou helemaal mee bezig?' ...
quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:04 schreef Stormqueen het volgende:
Daar ben ik het niet mee eens, IQ zegt enorm veel.
Hjet is alleen de vraag of het je verder helpt in je leven. De meeste hoogbegaafden ondervinden er juist alleen maar problemen mee.
Ik zie dit echt zo gebeuren!quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:53 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik woon samen met een man () die zo in elkaar zit. Als ik zeg "ik vind" antwoordt hij met "nee, .. "
Om gek van te worden, dat vind ik wel! Dat hij dat niet vindt is zijn zaak, maar hij kan mijn mening toch niet ontkennen?![]()
![]()
Vandaag ging hij me aan tafel (zelf bedachte) tentamenvragen stellen voor het tentamen dat ik maandag heb. Ik wilde gewoon eten...![]()
Maar verder is het een schat!
Maandagavond heb ik tentamen, Inleiding Operating Systems...quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:21 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik zie dit echt zo gebeuren!Geweldig!
Wanneer heb je tentamen? En waar gaat het precies over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |