abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 januari 2008 @ 10:52:08 #101
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_56270466
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 10:39 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Succes
Doe je trouwens ook iets van sport?
Dankje!
Ja, ik doe power yoga, pilates en heb een fitness bal met bijbehorende oefeningen. Dat laatste vind ik toch wel het leukste! En uiteraard fiets ik veel wanneer ik ergens heen moet.

Aan wat voor beweging doe jij?
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_56270467
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 10:50 schreef Levitation het volgende:

[..]

Zullen we dat aan MIJN lijf overlaten?
Ik ben al 15kg afgevallen, ik vind zelf dat ik het prima doe en ben blij met mij. Je kunt daar écht niets aan veranderen. Ik lijn al zolang als JIJ leeft. Ik weet wat ik doe, ik weet welke keuzes goed zijn en welke niet. Vertrouw me nu maar gewoon. IK moet oud worden met dit lijf.
Als je al zo lang lijnt en dan nog op een bmi van 30 zit lijikt me niet dat je altijd weet wat het beste is voor je lijf
Maar het gaat me inderdaad niets aan dus ga mijn mond houden
  donderdag 24 januari 2008 @ 10:52:31 #103
149959 SQ
snelle trees
pi_56270472
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 10:47 schreef Levitation het volgende:

[..]

135 is niet echt laag te noemen SQ!
Nee, maar ik ben hoger gewend
disclaimer
  donderdag 24 januari 2008 @ 10:52:58 #104
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_56270480
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 10:40 schreef Levitation het volgende:

[..]

Maar lolly's zijn weer zo slecht voor je tanden...
Ja das waar, maar heb een relatief sterk gebit, dus die enkele keer waag ik het erop
pi_56270481
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 10:48 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Hoe kwam het?
Viel me echt op hoe makkelijk de vragen waren, maar heb het de vorige keren niet gekeken dus weet niet hoe het normaal is
Kijken bij een IQ-test? Da's toch alleen jij en de onderzoeker?

En SQ: 135 is erg hoog als IQ
pi_56270482
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 10:52 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Dankje!
Ja, ik doe power yoga, pilates en heb een fitness bal met bijbehorende oefeningen. Dat laatste vind ik toch wel het leukste! En uiteraard fiets ik veel wanneer ik ergens heen moet.

Aan wat voor beweging doe jij?
Ik loop hard (met Evy), bootcamp en als het goed is begint dansen ook weer binnekort

Yoga en pilates heb ik ook altijd wel erg interessant gevonden, misschien ook maar eens proberen
pi_56270484
Ik ben tot nu toe 17 kilo afgevallen en eet bijna iedere dag een toetje
Je kan zien dat ik gisteren een boel gedaan heb, ik heb het nu zo rustig een dag voor mijn vakantie
pi_56270503
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 10:53 schreef omearos het volgende:

[..]

Kijken bij een IQ-test? Da's toch alleen jij en de onderzoeker?

En SQ: 135 is erg hoog als IQ
Ik ging er van uit dat we het over de test van bnn hadden van gister
  donderdag 24 januari 2008 @ 10:55:01 #109
149959 SQ
snelle trees
pi_56270525
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 10:53 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Hadden we ook.

Ik mag me gratis laten testen bij Mensa, maar daarvoor moet ik 2 dagen naar Utrecht en daar heb ik geen zin in
disclaimer
  donderdag 24 januari 2008 @ 10:55:07 #110
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_56270528
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 10:44 schreef Stormqueen het volgende:
Het gesprek ging prima, het is alleen nog moeilijk te zeggen of er meer uit gaat komen. Meneer W&S vertelde me dat hij enkele honderden reacties had gekregen op de vacature dus the odds zijn erg klein. Anyway, ik hoor begin volgende week of ik naar de tweede ronde mag.
Erg spannend, hopen dat je naar de tweede gespreksronde mag!!
pi_56270534
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 10:51 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Omdat de telefoon vier keer is gegaan, we hebben hem niet opgenomen maar het leidt wel af en verder is mijn ruimtelijk inzicht niet briljant.
Ja dat had ik met smsjes tussen door je kan toch niet echt lekker opletten zo
Maarja het was wel grappig
  donderdag 24 januari 2008 @ 10:56:43 #112
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_56270570
quote:

[..]

Ik loop hard (met Evy), bootcamp en als het goed is begint dansen ook weer binnekort

Yoga en pilates heb ik ook altijd wel erg interessant gevonden, misschien ook maar eens proberen
Hardlopen durf ik niet aan ivm de gewrichten, maar bootcamp leek mij ook erg leuk. Bevalt dat een beetje?
Van yoga wordt ik heerlijk ontspannen, ondanks dat het power yoga is En pilates is zeer effectief, je merkt dat aan alle spieren die je gebruikt, het zijn in verhouding kleine bewegingen en voornamelijk grondoefeningen, maar ik merk het altijd flink
pi_56270578
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 10:52 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Als je al zo lang lijnt en dan nog op een bmi van 30 zit lijikt me niet dat je altijd weet wat het beste is voor je lijf
Maar het gaat me inderdaad niets aan dus ga mijn mond houden
* omearos mompelt iets over een pot en een ketel
quote:

[..]

Ken ik niet. IQ-test op tv, kan niet veel soeps zijn.
pi_56270596
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 10:48 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Hoe kwam het?
Viel me echt op hoe makkelijk de vragen waren, maar heb het de vorige keren niet gekeken dus weet niet hoe het normaal is
Vorig jaar deed een zwakbegaafde (serieus, IQ ongeveer 80) kennis van mij daar aan mee en haalde 135
Sindsdien is ze er van overtuigd dat ze hoogbegaafd is, erg lastig
pi_56270601
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 10:57 schreef omearos het volgende:

[..]

* omearos mompelt iets over een pot en een ketel
[..]

Ken ik niet. IQ-test op tv, kan niet veel soeps zijn.
Pot en ketel? leg uit want ik lijn niet al bijna 20 jaar
en zou gauw ik een eigen keuze had ben ik alleen nog maar afgevallen

en het was ook niet heel veel soeps
pi_56270620
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 10:57 schreef freecell het volgende:

[..]

Ze heeft het NIET over de SBS6 IQ test

Vorig jaar deed een zwakbegaafde (serieus, IQ ongeveer 80) kennis van mij daar aan mee en haalde 135

SBS6 niet nee, wie heeft het daar dan ook over?
pi_56270637
Vorig jaar zaten er vragen bij die niets met IQ te maken hadden, dingen als: "wie speelt ma flodder" enzo
pi_56270647
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 10:59 schreef Miss_S het volgende:

[..]

SBS6 niet nee, wie heeft het daar dan ook over?
Ik, perongeluk, ik bedoelde BNN, ook laag niveau Maar daar ging het dus wel over, mijn fout
pi_56270673
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 11:00 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik, perongeluk, ik bedoelde BNN, ook laag niveau Maar daar ging het dus wel over, mijn fout
Ach misschien inderdaad eerst lezen en dan pas smileys gebruiken he
  donderdag 24 januari 2008 @ 11:01:54 #120
149959 SQ
snelle trees
pi_56270678
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 10:57 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik hecht ook niet teveel waarde aan de BNN test, maar ik scoor al sinds de eerste test een constante factor van 140 gemiddeld. Bij de Mensa thuistest scoorde ik dat ook, evenals bij verscheidene andere testen, dus ik ga er wel een beetje van uit dat mijn IQ rond die koers moet liggen.

Overigens heb je er geen zak aan verder, je snapt rationele zaken alleen wat sneller
disclaimer
pi_56270690
Die BNN test is niet echt representatief nee, maar wel eens grappig om te doen.....

Verder zegt IQ ook niet alles gelukkig...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_56270726
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 10:58 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Pot en ketel? leg uit want ik lijn niet al bijna 20 jaar
en zou gauw ik een eigen keuze had ben ik alleen nog maar afgevallen

en het was ook niet heel veel soeps
kan jij ooit stoppen met lijnen en weer normaal 2000 kcal per dag eten? Zo niet, dan kom jij ook makkelijk aan de 20 - 30 - 40 jaar lijnen.
  donderdag 24 januari 2008 @ 11:04:18 #123
149959 SQ
snelle trees
pi_56270730
Daar ben ik het niet mee eens, IQ zegt enorm veel.
Hjet is alleen de vraag of het je verder helpt in je leven. De meeste hoogbegaafden ondervinden er juist alleen maar problemen mee.
disclaimer
pi_56270772
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 11:04 schreef omearos het volgende:

[..]

kan jij ooit stoppen met lijnen en weer normaal 2000 kcal per dag eten? Zo niet, dan kom jij ook makkelijk aan de 20 - 30 - 40 jaar lijnen.
Ik kan heel normaal 1600-1800kcal op een dag eten ja
en 2000kcal waarschijnlijk ook alleen heb ik nou eenmaal nooit zoveel gegeten dus dan zal ik goed mijn best moeten doen om dat vol te krijgen

en dan nog snap ik de pot en de ketel niet heb ook geen bmi van 30 dus daar kan het niet aan liggen
pi_56270773
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 11:01 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik hecht ook niet teveel waarde aan de BNN test, maar ik scoor al sinds de eerste test een constante factor van 140 gemiddeld. Bij de Mensa thuistest scoorde ik dat ook, evenals bij verscheidene andere testen, dus ik ga er wel een beetje van uit dat mijn IQ rond die koers moet liggen.

Overigens heb je er geen zak aan verder, je snapt rationele zaken alleen wat sneller
Ik heb een keer 135 gehaald op een Amerikaanse test op internet. Was best een uitgebreidde test... maar de uitslag is natuurlijk enorm vertekend, omdat het opleidingsniveau in Amerika gemiddeld lager ligt en je als Europeaan al snel geniaal bent in de VS.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_56270785
één keer in de maand een toetje dan blijft het lekker
Ja doei.
pi_56271129
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 11:04 schreef Stormqueen het volgende:
Daar ben ik het niet mee eens, IQ zegt enorm veel.
Hjet is alleen de vraag of het je verder helpt in je leven. De meeste hoogbegaafden ondervinden er juist alleen maar problemen mee.
dat is ook eigenlijk wat ik bedoelde, het kan je ook enorm dwars zitten.

De slimste docenten hier zijn soms ook de meest botte personen die je ooit bent tegengekomen..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_56271195
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 11:22 schreef teigan het volgende:

[..]

dat is ook eigenlijk wat ik bedoelde, het kan je ook enorm dwars zitten.

De slimste docenten hier zijn soms ook de meest botte personen die je ooit bent tegengekomen..
Mijn zus is hoogbegaafd, en na een dag met haar ben ik doodop Heel vermoeiend persoon om mee te praten, het ontaard altijd in discussie, wil nooit iets gewoon aannemen, zelfs meningen worden bediscussieerd.
pi_56271369
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 11:29 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dus jij betaalde het zelf? en deed zelf de inschrijvingen op je 5e.....hmm ja dat is wel knap
Nee, anders had ik niet hoeven zeuren bij mijn ouders
quote:
En ik heb ook gewoon gesport toen ik jong was, 2x in de week gym en 3x badminton
Pff, best zwaar als je dan al overgewicht hebt, badminton is toch veel rennen?
Gym had ik ook, dat heeft ieder kind op school. Of bedoelde je na school, bij een club oid?
pi_56271402
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 11:31 schreef omearos het volgende:

[..]

Nee, anders had ik niet hoeven zeuren bij mijn ouders
[..]

Pff, best zwaar als je dan al overgewicht hebt, badminton is toch veel rennen?
Gym had ik ook, dat heeft ieder kind op school. Of bedoelde je na school, bij een club oid?
Ik bedoelde school, en ja het was ook zwaar
Het was ook niet leuk, ookal vinden jullie het kennelijk allemaal erg grappig maar goed het zal wel
pi_56271546
hallo dames,
kan het weer even normaal en gezellig gaan?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_56271598
zo, na een opschoonslotje gaat de boel weer open.

maar: er is een shitload aan posts verwijderd, en er zijn notes gemaakt.

op de man af spelen? kom op zeg, hoe oud zijn we nou dames
sorry, maar dit was wel héél kinderachtig.
laat elkaar in je waarde, hoe vaak moet dat nog gezegd worden?

dit topic is bedoeld om met elkaar te praten over diëten, en om het nog eens gezellig te doen ook.
dus doe dat dan ook.

sommige dames (ik neem aan dat degenen die dit betreft zelf wel snappen wie), kunnen dit beschouwen als een laatste waarschuwing, dit is niet netjes, en dat is dan nog zachtjes uitgedrukt.

[ Bericht 77% gewijzigd door Mirjam op 24-01-2008 11:53:08 ]
  donderdag 24 januari 2008 @ 11:56:22 #133
149959 SQ
snelle trees
pi_56272080
In dat geval verlaat ik dit topic echt voorgoed, ik ben het zelf ook beu dat er 1 zeker persoon constant de hand boven het hoofd wordt gehouden en dat als ik, of MoBlo, of noem maar iemand op die daar gevoelig voor is na 2 pagina's gezuig eindelijk toehappen de boze heksen zijn, prima, als het zo moet was het inderdaad de laatste keer. en kan het hier weer Guh-SEL-lug worden zoals het dikke mensen betaamt. Adios
disclaimer
pi_56272145
staat nu in feedbacktopic
pi_56272156
vragen klachten of opmerkingen kunnen in Feedbacktopic van Lifestyle
pi_56272169
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 11:56 schreef Stormqueen het volgende:
In dat geval verlaat ik dit topic echt voorgoed, ik ben het zelf ook beu dat er 1 zeker persoon constant de hand boven het hoofd wordt gehouden en dat als ik, of MoBlo, of noem maar iemand op die daar gevoelig voor is na 2 pagina's gezuig eindelijk toehappen de boze heksen zijn, prima, als het zo moet was het inderdaad de laatste keer. en kan het hier weer Guh-SEL-lug worden zoals het dikke mensen betaamt. Adios

niet weggaan
pi_56272190
quote:
Hier ben ik het zeker mee eens.
pi_56272222
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 11:59 schreef omearos het volgende:

[..]

niet weggaan
idd, zonder SQ vind ik het maar half zo leuk
***Levi was here***
pi_56272259
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 11:58 schreef omearos het volgende:
Er zijn ook posts over de iq-test weg, kunnen die nog terug worden gezet of is weg echt weg?

En nog een vraagje: in hoeverre mogen we dan wel in discussie? Want het deel over sport en gewicht als kind is ook grotendeels weg, terwijl ik dat eigenlijk serieus bedoelde (hoeft niet terug, wil alleen weten waar de grens ligt)
in dit geval heb ik er voor gekozen veel te verwijderen, eerdere posts waren ook al aardig op de man (vrouw).
wat nu verwijderd is, is weg. het kan zijn dat er wat normale posts doorheen zijn geschoten, mijn excuses daarvoor, het was meer dan een pagina aan posts die weg gingen.
oook heb ik ervoor gekozen eedere steken onder water te verwijderen, vandaar

in discussie gaan is geen probleem, maar dat eeuwige op de man spelen, wat in dit geval wel érg ver ging, dat is gewoon nergens voor nodig.
pi_56272281
quote:
zullen we een eigen forum beginnen?

meegaat
Ja doei.
pi_56272388
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 12:04 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

zullen we een eigen forum beginnen?

meegaat
Dat hebben we al!
***Levi was here***
pi_56272620
Ik heb héérlijk bijna privé bodycombat gehad (we waren met z'n tweeën + de leraar), was erg leuk

En ik wild enog even zeggen dat een toetje na de maaltijd juist een uitstekende aanvulling op een maaltijd is. Het wordt juist aangeraden door voedingsexperts. Maar dan moet je wel denken in termen als een schaaltje yoghurt of optimel yoghurt en niet in termen als chocolademouse, roomkwark of slagroomvla
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_56272681
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 12:21 schreef Isabeau het volgende:

En ik wild enog even zeggen dat een toetje na de maaltijd juist een uitstekende aanvulling op een maaltijd is. Het wordt juist aangeraden door voedingsexperts.
weet je toevallig ook waarom?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_56272711
quote:
Ik heb héérlijk bijna privé bodycombat gehad (we waren met z'n tweeën + de leraar), was erg leuk

En ik wild enog even zeggen dat een toetje na de maaltijd juist een uitstekende aanvulling op een maaltijd is. Het wordt juist aangeraden door voedingsexperts. Maar dan moet je wel denken in termen als een schaaltje yoghurt of optimel yoghurt en niet in termen als chocolademouse, roomkwark of slagroomvla
Da's nou jammer!
***Levi was here***
pi_56272713
Ik eet thuis nooit toetjes. Wel als ik uit eten ga.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  donderdag 24 januari 2008 @ 12:30:39 #146
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_56272819
quote:
he, bah, had me net verheugd op m'n roomkwark

Bij de Lidl hebben ze magere kwark met kersen/vanille smaak, en die is toch lekker! (en betaalbaar )
  donderdag 24 januari 2008 @ 12:34:52 #147
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_56272921
@Levitation: bekeek net je linkje in je sig, wat een leuke foto's van dagjes uit met de meiden van dit forum! Zag er erg gezellig uit! En mooie foto's ook van China! (al moet ik bekennen dat ik ze niet allemaal bekeken heb, 300+ is me wat veel )
  donderdag 24 januari 2008 @ 12:38:11 #148
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56272995
Ik ben maar weer eens begonnen aan een poging
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  donderdag 24 januari 2008 @ 12:40:16 #149
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_56273027
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 12:38 schreef soylent het volgende:
Ik ben maar weer eens begonnen aan een poging
Hoezo weer een poging? Wilde het een vorige keer niet zo lukken?
pi_56273065
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 12:30 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

he, bah, had me net verheugd op m'n roomkwark

Bij de Lidl hebben ze magere kwark met kersen/vanille smaak, en die is toch lekker! (en betaalbaar )
Ze hebben daar meer heerlijke smaakjes, ideaal voor het maken van kwarktaart!
***Levi was here***
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')