abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 januari 2008 @ 10:52:08 #101
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_56270466
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 10:39 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Succes
Doe je trouwens ook iets van sport?
Dankje!
Ja, ik doe power yoga, pilates en heb een fitness bal met bijbehorende oefeningen. Dat laatste vind ik toch wel het leukste! En uiteraard fiets ik veel wanneer ik ergens heen moet.

Aan wat voor beweging doe jij?
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_56270467
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 10:50 schreef Levitation het volgende:

[..]

Zullen we dat aan MIJN lijf overlaten?
Ik ben al 15kg afgevallen, ik vind zelf dat ik het prima doe en ben blij met mij. Je kunt daar écht niets aan veranderen. Ik lijn al zolang als JIJ leeft. Ik weet wat ik doe, ik weet welke keuzes goed zijn en welke niet. Vertrouw me nu maar gewoon. IK moet oud worden met dit lijf.
Als je al zo lang lijnt en dan nog op een bmi van 30 zit lijikt me niet dat je altijd weet wat het beste is voor je lijf
Maar het gaat me inderdaad niets aan dus ga mijn mond houden
  donderdag 24 januari 2008 @ 10:52:31 #103
149959 SQ
snelle trees
pi_56270472
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 10:47 schreef Levitation het volgende:

[..]

135 is niet echt laag te noemen SQ!
Nee, maar ik ben hoger gewend
disclaimer
  donderdag 24 januari 2008 @ 10:52:58 #104
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_56270480
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 10:40 schreef Levitation het volgende:

[..]

Maar lolly's zijn weer zo slecht voor je tanden...
Ja das waar, maar heb een relatief sterk gebit, dus die enkele keer waag ik het erop
pi_56270481
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 10:48 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Hoe kwam het?
Viel me echt op hoe makkelijk de vragen waren, maar heb het de vorige keren niet gekeken dus weet niet hoe het normaal is
Kijken bij een IQ-test? Da's toch alleen jij en de onderzoeker?

En SQ: 135 is erg hoog als IQ
pi_56270482
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 10:52 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Dankje!
Ja, ik doe power yoga, pilates en heb een fitness bal met bijbehorende oefeningen. Dat laatste vind ik toch wel het leukste! En uiteraard fiets ik veel wanneer ik ergens heen moet.

Aan wat voor beweging doe jij?
Ik loop hard (met Evy), bootcamp en als het goed is begint dansen ook weer binnekort

Yoga en pilates heb ik ook altijd wel erg interessant gevonden, misschien ook maar eens proberen
pi_56270484
Ik ben tot nu toe 17 kilo afgevallen en eet bijna iedere dag een toetje
Je kan zien dat ik gisteren een boel gedaan heb, ik heb het nu zo rustig een dag voor mijn vakantie
pi_56270503
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 10:53 schreef omearos het volgende:

[..]

Kijken bij een IQ-test? Da's toch alleen jij en de onderzoeker?

En SQ: 135 is erg hoog als IQ
Ik ging er van uit dat we het over de test van bnn hadden van gister
  donderdag 24 januari 2008 @ 10:55:01 #109
149959 SQ
snelle trees
pi_56270525
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 10:53 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Hadden we ook.

Ik mag me gratis laten testen bij Mensa, maar daarvoor moet ik 2 dagen naar Utrecht en daar heb ik geen zin in
disclaimer
  donderdag 24 januari 2008 @ 10:55:07 #110
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_56270528
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 10:44 schreef Stormqueen het volgende:
Het gesprek ging prima, het is alleen nog moeilijk te zeggen of er meer uit gaat komen. Meneer W&S vertelde me dat hij enkele honderden reacties had gekregen op de vacature dus the odds zijn erg klein. Anyway, ik hoor begin volgende week of ik naar de tweede ronde mag.
Erg spannend, hopen dat je naar de tweede gespreksronde mag!!
pi_56270534
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 10:51 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Omdat de telefoon vier keer is gegaan, we hebben hem niet opgenomen maar het leidt wel af en verder is mijn ruimtelijk inzicht niet briljant.
Ja dat had ik met smsjes tussen door je kan toch niet echt lekker opletten zo
Maarja het was wel grappig
  donderdag 24 januari 2008 @ 10:56:43 #112
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_56270570
quote:

[..]

Ik loop hard (met Evy), bootcamp en als het goed is begint dansen ook weer binnekort

Yoga en pilates heb ik ook altijd wel erg interessant gevonden, misschien ook maar eens proberen
Hardlopen durf ik niet aan ivm de gewrichten, maar bootcamp leek mij ook erg leuk. Bevalt dat een beetje?
Van yoga wordt ik heerlijk ontspannen, ondanks dat het power yoga is En pilates is zeer effectief, je merkt dat aan alle spieren die je gebruikt, het zijn in verhouding kleine bewegingen en voornamelijk grondoefeningen, maar ik merk het altijd flink
pi_56270578
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 10:52 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Als je al zo lang lijnt en dan nog op een bmi van 30 zit lijikt me niet dat je altijd weet wat het beste is voor je lijf
Maar het gaat me inderdaad niets aan dus ga mijn mond houden
* omearos mompelt iets over een pot en een ketel
quote:

[..]

Ken ik niet. IQ-test op tv, kan niet veel soeps zijn.
pi_56270596
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 10:48 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Hoe kwam het?
Viel me echt op hoe makkelijk de vragen waren, maar heb het de vorige keren niet gekeken dus weet niet hoe het normaal is
Vorig jaar deed een zwakbegaafde (serieus, IQ ongeveer 80) kennis van mij daar aan mee en haalde 135
Sindsdien is ze er van overtuigd dat ze hoogbegaafd is, erg lastig
pi_56270601
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 10:57 schreef omearos het volgende:

[..]

* omearos mompelt iets over een pot en een ketel
[..]

Ken ik niet. IQ-test op tv, kan niet veel soeps zijn.
Pot en ketel? leg uit want ik lijn niet al bijna 20 jaar
en zou gauw ik een eigen keuze had ben ik alleen nog maar afgevallen

en het was ook niet heel veel soeps
pi_56270620
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 10:57 schreef freecell het volgende:

[..]

Ze heeft het NIET over de SBS6 IQ test

Vorig jaar deed een zwakbegaafde (serieus, IQ ongeveer 80) kennis van mij daar aan mee en haalde 135

SBS6 niet nee, wie heeft het daar dan ook over?
pi_56270637
Vorig jaar zaten er vragen bij die niets met IQ te maken hadden, dingen als: "wie speelt ma flodder" enzo
pi_56270647
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 10:59 schreef Miss_S het volgende:

[..]

SBS6 niet nee, wie heeft het daar dan ook over?
Ik, perongeluk, ik bedoelde BNN, ook laag niveau Maar daar ging het dus wel over, mijn fout
pi_56270673
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 11:00 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik, perongeluk, ik bedoelde BNN, ook laag niveau Maar daar ging het dus wel over, mijn fout
Ach misschien inderdaad eerst lezen en dan pas smileys gebruiken he
  donderdag 24 januari 2008 @ 11:01:54 #120
149959 SQ
snelle trees
pi_56270678
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 10:57 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik hecht ook niet teveel waarde aan de BNN test, maar ik scoor al sinds de eerste test een constante factor van 140 gemiddeld. Bij de Mensa thuistest scoorde ik dat ook, evenals bij verscheidene andere testen, dus ik ga er wel een beetje van uit dat mijn IQ rond die koers moet liggen.

Overigens heb je er geen zak aan verder, je snapt rationele zaken alleen wat sneller
disclaimer
pi_56270690
Die BNN test is niet echt representatief nee, maar wel eens grappig om te doen.....

Verder zegt IQ ook niet alles gelukkig...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_56270726
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 10:58 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Pot en ketel? leg uit want ik lijn niet al bijna 20 jaar
en zou gauw ik een eigen keuze had ben ik alleen nog maar afgevallen

en het was ook niet heel veel soeps
kan jij ooit stoppen met lijnen en weer normaal 2000 kcal per dag eten? Zo niet, dan kom jij ook makkelijk aan de 20 - 30 - 40 jaar lijnen.
  donderdag 24 januari 2008 @ 11:04:18 #123
149959 SQ
snelle trees
pi_56270730
Daar ben ik het niet mee eens, IQ zegt enorm veel.
Hjet is alleen de vraag of het je verder helpt in je leven. De meeste hoogbegaafden ondervinden er juist alleen maar problemen mee.
disclaimer
pi_56270772
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 11:04 schreef omearos het volgende:

[..]

kan jij ooit stoppen met lijnen en weer normaal 2000 kcal per dag eten? Zo niet, dan kom jij ook makkelijk aan de 20 - 30 - 40 jaar lijnen.
Ik kan heel normaal 1600-1800kcal op een dag eten ja
en 2000kcal waarschijnlijk ook alleen heb ik nou eenmaal nooit zoveel gegeten dus dan zal ik goed mijn best moeten doen om dat vol te krijgen

en dan nog snap ik de pot en de ketel niet heb ook geen bmi van 30 dus daar kan het niet aan liggen
pi_56270773
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 11:01 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik hecht ook niet teveel waarde aan de BNN test, maar ik scoor al sinds de eerste test een constante factor van 140 gemiddeld. Bij de Mensa thuistest scoorde ik dat ook, evenals bij verscheidene andere testen, dus ik ga er wel een beetje van uit dat mijn IQ rond die koers moet liggen.

Overigens heb je er geen zak aan verder, je snapt rationele zaken alleen wat sneller
Ik heb een keer 135 gehaald op een Amerikaanse test op internet. Was best een uitgebreidde test... maar de uitslag is natuurlijk enorm vertekend, omdat het opleidingsniveau in Amerika gemiddeld lager ligt en je als Europeaan al snel geniaal bent in de VS.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_56270785
één keer in de maand een toetje dan blijft het lekker
Ja doei.
pi_56271129
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 11:04 schreef Stormqueen het volgende:
Hjet is alleen de vraag of het je verder helpt in je leven. De meeste hoogbegaafden ondervinden er juist alleen maar problemen mee.
dat is ook eigenlijk wat ik bedoelde, het kan je ook enorm dwars zitten.

De slimste docenten hier zijn soms ook de meest botte personen die je ooit bent tegengekomen..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_56271195
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 11:22 schreef teigan het volgende:

[..]

dat is ook eigenlijk wat ik bedoelde, het kan je ook enorm dwars zitten.

De slimste docenten hier zijn soms ook de meest botte personen die je ooit bent tegengekomen..
Mijn zus is hoogbegaafd, en na een dag met haar ben ik doodop Heel vermoeiend persoon om mee te praten, het ontaard altijd in discussie, wil nooit iets gewoon aannemen, zelfs meningen worden bediscussieerd.
pi_56271369
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 11:29 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dus jij betaalde het zelf? en deed zelf de inschrijvingen op je 5e.....hmm ja dat is wel knap
Nee, anders had ik niet hoeven zeuren bij mijn ouders
quote:
En ik heb ook gewoon gesport toen ik jong was, 2x in de week gym en 3x badminton
Pff, best zwaar als je dan al overgewicht hebt, badminton is toch veel rennen?
Gym had ik ook, dat heeft ieder kind op school. Of bedoelde je na school, bij een club oid?
pi_56271402
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 11:31 schreef omearos het volgende:

[..]

Nee, anders had ik niet hoeven zeuren bij mijn ouders
[..]

Pff, best zwaar als je dan al overgewicht hebt, badminton is toch veel rennen?
Gym had ik ook, dat heeft ieder kind op school. Of bedoelde je na school, bij een club oid?
Ik bedoelde school, en ja het was ook zwaar
Het was ook niet leuk, ookal vinden jullie het kennelijk allemaal erg grappig maar goed het zal wel
pi_56271546
hallo dames,
kan het weer even normaal en gezellig gaan?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_56271598
zo, na een opschoonslotje gaat de boel weer open.

maar: er is een shitload aan posts verwijderd, en er zijn notes gemaakt.

op de man af spelen? kom op zeg, hoe oud zijn we nou dames
sorry, maar dit was wel héél kinderachtig.
laat elkaar in je waarde, hoe vaak moet dat nog gezegd worden?

dit topic is bedoeld om met elkaar te praten over diëten, en om het nog eens gezellig te doen ook.
dus doe dat dan ook.

sommige dames (ik neem aan dat degenen die dit betreft zelf wel snappen wie), kunnen dit beschouwen als een laatste waarschuwing, dit is niet netjes, en dat is dan nog zachtjes uitgedrukt.

[ Bericht 77% gewijzigd door Mirjam op 24-01-2008 11:53:08 ]
  donderdag 24 januari 2008 @ 11:56:22 #133
149959 SQ
snelle trees
pi_56272080
In dat geval verlaat ik dit topic echt voorgoed, ik ben het zelf ook beu dat er 1 zeker persoon constant de hand boven het hoofd wordt gehouden en dat als ik, of MoBlo, of noem maar iemand op die daar gevoelig voor is na 2 pagina's gezuig eindelijk toehappen de boze heksen zijn, prima, als het zo moet was het inderdaad de laatste keer. en kan het hier weer Guh-SEL-lug worden zoals het dikke mensen betaamt. Adios
disclaimer
pi_56272145
staat nu in feedbacktopic
pi_56272156
vragen klachten of opmerkingen kunnen in Feedbacktopic van Lifestyle
pi_56272169
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 11:56 schreef Stormqueen het volgende:
In dat geval verlaat ik dit topic echt voorgoed, ik ben het zelf ook beu dat er 1 zeker persoon constant de hand boven het hoofd wordt gehouden en dat als ik, of MoBlo, of noem maar iemand op die daar gevoelig voor is na 2 pagina's gezuig eindelijk toehappen de boze heksen zijn, prima, als het zo moet was het inderdaad de laatste keer. en kan het hier weer Guh-SEL-lug worden zoals het dikke mensen betaamt. Adios

niet weggaan
pi_56272190
quote:
Hier ben ik het zeker mee eens.
pi_56272222
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 11:59 schreef omearos het volgende:

[..]

niet weggaan
idd, zonder SQ vind ik het maar half zo leuk
***Levi was here***
pi_56272259
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 11:58 schreef omearos het volgende:
Er zijn ook posts over de iq-test weg, kunnen die nog terug worden gezet of is weg echt weg?

En nog een vraagje: in hoeverre mogen we dan wel in discussie? Want het deel over sport en gewicht als kind is ook grotendeels weg, terwijl ik dat eigenlijk serieus bedoelde (hoeft niet terug, wil alleen weten waar de grens ligt)
in dit geval heb ik er voor gekozen veel te verwijderen, eerdere posts waren ook al aardig op de man (vrouw).
wat nu verwijderd is, is weg. het kan zijn dat er wat normale posts doorheen zijn geschoten, mijn excuses daarvoor, het was meer dan een pagina aan posts die weg gingen.
oook heb ik ervoor gekozen eedere steken onder water te verwijderen, vandaar

in discussie gaan is geen probleem, maar dat eeuwige op de man spelen, wat in dit geval wel érg ver ging, dat is gewoon nergens voor nodig.
pi_56272281
quote:
zullen we een eigen forum beginnen?

meegaat
Ja doei.
pi_56272388
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 12:04 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

zullen we een eigen forum beginnen?

meegaat
Dat hebben we al!
***Levi was here***
pi_56272620
Ik heb héérlijk bijna privé bodycombat gehad (we waren met z'n tweeën + de leraar), was erg leuk

En ik wild enog even zeggen dat een toetje na de maaltijd juist een uitstekende aanvulling op een maaltijd is. Het wordt juist aangeraden door voedingsexperts. Maar dan moet je wel denken in termen als een schaaltje yoghurt of optimel yoghurt en niet in termen als chocolademouse, roomkwark of slagroomvla
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_56272681
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 12:21 schreef Isabeau het volgende:

En ik wild enog even zeggen dat een toetje na de maaltijd juist een uitstekende aanvulling op een maaltijd is. Het wordt juist aangeraden door voedingsexperts.
weet je toevallig ook waarom?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_56272711
quote:
Ik heb héérlijk bijna privé bodycombat gehad (we waren met z'n tweeën + de leraar), was erg leuk

En ik wild enog even zeggen dat een toetje na de maaltijd juist een uitstekende aanvulling op een maaltijd is. Het wordt juist aangeraden door voedingsexperts. Maar dan moet je wel denken in termen als een schaaltje yoghurt of optimel yoghurt en niet in termen als chocolademouse, roomkwark of slagroomvla
Da's nou jammer!
***Levi was here***
pi_56272713
Ik eet thuis nooit toetjes. Wel als ik uit eten ga.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  donderdag 24 januari 2008 @ 12:30:39 #146
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_56272819
quote:
he, bah, had me net verheugd op m'n roomkwark

Bij de Lidl hebben ze magere kwark met kersen/vanille smaak, en die is toch lekker! (en betaalbaar )
  donderdag 24 januari 2008 @ 12:34:52 #147
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_56272921
@Levitation: bekeek net je linkje in je sig, wat een leuke foto's van dagjes uit met de meiden van dit forum! Zag er erg gezellig uit! En mooie foto's ook van China! (al moet ik bekennen dat ik ze niet allemaal bekeken heb, 300+ is me wat veel )
  donderdag 24 januari 2008 @ 12:38:11 #148
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56272995
Ik ben maar weer eens begonnen aan een poging
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  donderdag 24 januari 2008 @ 12:40:16 #149
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_56273027
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 12:38 schreef soylent het volgende:
Ik ben maar weer eens begonnen aan een poging
Hoezo weer een poging? Wilde het een vorige keer niet zo lukken?
pi_56273065
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 12:30 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

he, bah, had me net verheugd op m'n roomkwark

Bij de Lidl hebben ze magere kwark met kersen/vanille smaak, en die is toch lekker! (en betaalbaar )
Ze hebben daar meer heerlijke smaakjes, ideaal voor het maken van kwarktaart!
***Levi was here***
pi_56273090
Ik heb nog niet bij de Lidl naar kwark gekeken eigenlijk..
Kan ik ook wel eens doen, eens zien of het eet zonder te zeuren dat het geen volle kwark is..
pi_56273120
Vruchtenkwark, die moet ik onthouden. Anna krijgt wel toetjes. Meestal yoghurt en soms iets anders.

Oppertoetje is een stuk taart uit Emmen. Bij de Chinees gegeten en dat was zo lekker.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_56273144
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 12:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
@Levitation: bekeek net je linkje in je sig, wat een leuke foto's van dagjes uit met de meiden van dit forum! Zag er erg gezellig uit! En mooie foto's ook van China! (al moet ik bekennen dat ik ze niet allemaal bekeken heb, 300+ is me wat veel )
Thnx!
Staan nog véél meer foto's op, ook Nieuw Zeeland en Zuidelijk Afrika.

Eerlijk is eerlijk, al is de sfeer hier niet altijd optimaal, we zijn écht een gezellige en heel hechte groep. De meetings zijn echt heel gezellig. Ga een keertje mee!
***Levi was here***
  donderdag 24 januari 2008 @ 12:49:04 #154
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_56273178
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 12:41 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ze hebben daar meer heerlijke smaakjes, ideaal voor het maken van kwarktaart!
Heb je een receptje?
  donderdag 24 januari 2008 @ 12:49:55 #155
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_56273199
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 12:47 schreef Levitation het volgende:
Eerlijk is eerlijk, al is de sfeer hier niet altijd optimaal, we zijn écht een gezellige en heel hechte groep. De meetings zijn echt heel gezellig. Ga een keertje mee!
Dat lijkt me geweldig! Kan wel wat positieve input gebruiken! Hebben jullie al weer iets op de planning staan?
pi_56273274
Ik zal thuis eens kijken of ik een receptje kan formuleren, ik heb een basis recept en rommel daar altijd wat om heen.
Voor de meetings hebben we een speciaal topic, maar het is er al ff stil... tijd om het weer nieuw leven in te blazen!
Dieetclubmeetingtopic deel XXV: nu zonder schermutselingen
***Levi was here***
pi_56273490
weer een rel gemist blijkbaar, wordt nog goed in het ontlopen van deze catfights (tja denk dat ik inmiddels ook bijna 3 jaar actief ben in dit topic). (met een lange lurkpauze).

Gezonderen gaat tnt prima. Gezond eten gaat eigenlijk relatief makkelijk. Nog niet heel veel behoefte gehad om iets slecht te pakken.... heb het maar bij appels en komkommer gehouden in de avonduren.

Ben helaas al een paar dagen wat grieperig. Niet ziek genoeg om me ziek te melden, maar voel me ook niet lekker fit als ik wel aan het werk ben. Gelukkig heb ik vandaag een overurendag en morgen roostervrij, dus zaterdag weer in actie komen.. heb vanaf gister ook ineens onwijs last van mijn keel .. dus straks toch maar ff de deur uit om daar iets voor te halen.
ga ik ook direct ff langs de supermarkt. ik wil eigenlijk draadjesvlees maken. Nu heb ik dat zelf nog nooit gemaakt, dus iemand een makkelijk, maar lekker receptidee? en welk vlees kan ik het beste kopen?

ow ja over de toetjes; dat is ook mijn grootste valkuil... ik eet het liefs alleen maar toetjes maar helaas is dat geen optie. Eet momenteel als ontbijt yoghurt en verder eet ik even een poosje geen toetjes, ook omdat ik er geen maat mee kan houden... een 500 ml is dan zo op....
ben gek op mona-pudding, griesmeelpudding/ pap, ijsjes etc etc.....
(veeeeeeeel calorieen)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_56273541
Ik ben een uurtje weg en er gebeurt opeens vanalles
Nuja, ik ben weer terug
  donderdag 24 januari 2008 @ 13:41:01 #159
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_56274293
Pff je kijkt even niet en je mist zowat een heel topic .

Hier gaat het even wat minder. Op de weegschaal merk ik het nog niet, maar m'n braaf eten en sportmotivatie is ver te zoeken momenteel Hopelijk vind ik die snel weer terug.
pi_56274465
Jojogirl, probeer in kleine stapjes weer op het juiste pad te komen, dan vind je de motivatie ook vast wel weer terug...
pi_56274578
Ik heb winegums gevonden
  donderdag 24 januari 2008 @ 14:09:37 #162
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56274988
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 12:40 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Hoezo weer een poging? Wilde het een vorige keer niet zo lukken?
Mja ik ben van 100,5 naar 93,5 gegaan met "letten op eten"... Maar daar hang ik nu al een half jaar. Ik heb geen zin om meer te gaan bewegen (althans, ik fiets van/naar het station en that's it), dus ik ga maar weer eens wat serieuzer eraan werken.

Ik heb het Sonja Bakker-boek gekregen, maar ik vind het maar een hoop lulkoek. Dus echt gemotiveerd ben ik niet. Maar dat ik minder en bewuster moet gaan eten is evident, dus ik neem wel de "lekkere hapjes" uit het boek als uitgangspunt, en ik doe iets bij de hoeveelheden van met name het ontbijt.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  donderdag 24 januari 2008 @ 14:12:02 #163
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_56275052
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 13:52 schreef freecell het volgende:
Ik heb winegums gevonden
Ohoh...
Kun je de verleiding weerstaan?
  donderdag 24 januari 2008 @ 14:13:41 #164
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_56275100
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 14:09 schreef soylent het volgende:

[..]

Mja ik ben van 100,5 naar 93,5 gegaan met "letten op eten"... Maar daar hang ik nu al een half jaar. Ik heb geen zin om meer te gaan bewegen (althans, ik fiets van/naar het station en that's it), dus ik ga maar weer eens wat serieuzer eraan werken.

Ik heb het Sonja Bakker-boek gekregen, maar ik vind het maar een hoop lulkoek. Dus echt gemotiveerd ben ik niet. Maar dat ik minder en bewuster moet gaan eten is evident, dus ik neem wel de "lekkere hapjes" uit het boek als uitgangspunt, en ik doe iets bij de hoeveelheden van met name het ontbijt.
7 kg is al heel veel! En je bent niets aangekomen, dus dat is ook goed Probeer de draad rustig aan gewoon weer op te pakken Succes in ieder geval! Ik weet hoe moeilijk het is!
Sonja Bakker is volgens mij ook niet mijn ding, ik heb het idee dat ze uitgaat van veel te weinig kcal per dag, en dan val je wel af maar kom je ook weer aan... Maar dat is mijn idee natuurlijk
  Licht Ontvlambaar donderdag 24 januari 2008 @ 14:22:09 #165
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_56275304
goffer... ik mag niet naar volleybaltraining vanavond van fysio
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_56275415
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 14:22 schreef Sjeen het volgende:
goffer... ik mag niet naar volleybaltraining vanavond van fysio
Second opinion halen bij een andere fysio?
***Levi was here***
  Licht Ontvlambaar donderdag 24 januari 2008 @ 14:29:39 #167
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_56275486
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 14:26 schreef Levitation het volgende:

[..]

Second opinion halen bij een andere fysio?
Nee, hij heeft gelijk hoor... Was te snel na behandeling. Ik mag morgen wel wedstrijd gaan spelen Maar ik had me erop verheugd, omdat ik vanavond na de training iemand zou spreken die ik alweer veel te lang niet gesproken heb...

Ik ga eens fruit halen zo denk ik
pi_56275520
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 14:29 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Nee, hij heeft gelijk hoor... Was te snel na behandeling. Ik mag morgen wel wedstrijd gaan spelen Maar ik had me erop verheugd, omdat ik vanavond na de training iemand zou spreken die ik alweer veel te lang niet gesproken heb...

Ik ga eens fruit halen zo denk ik
Misschien kun je wel gaan, maar niet meetrainen? Gewoon voor de gezelligheid/steun?
***Levi was here***
pi_56276048
hmm ik volleybal ook. en ik weet hoe frustrerend het is om toe te kijken als je zelf niet mee mag/kunt doen....

niet leuk voor je Sjeen... maar wel fijn dat je wel de wedstrijd mag spelen...

ik moet zaterdag ook in de baan... hoop niet dat ik tegen die tijd ziek ben geworden. Net al bij de drogist geweest voor wat keelverzachtende tabletjes..
pi_56276530
Zuivel na de maaltijd was toch goed voor je spijsvertering?

@Teigan, die opmerking over een gezond zelfbeeld was bedoeld voor Riann; ik denk dat het beter is om tevreden te zijn met een stabiel gewicht van bijv 80, met een reele, gezonde levensstijl, dan steeds heen en weer te schieten tussen de 70 en 90, steeds te moeten horen dat je zo dik bent geworden, steeds nieuwe kleren te moeten kopen, etc etc.

Dan liever een iets te hoog BMI en gewoon tevreden zijn met jezelf.
  Licht Ontvlambaar donderdag 24 januari 2008 @ 15:23:37 #171
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_56276625
Beessie, je hebt gelijk Als ik zou gaan vanavond, dan zou het erop neerkomen dat ik training ga geven. En daarna weer veel te lang zou blijven hangen

CF, je hebt absoluut gelijk! Iets te zwaar is zoveel gezonder dan steeds jojo-en. En daarbij ook beter voor je humeur

Ik ben trouwens gek op kwark als toetje
pi_56276751
heel bekend Sjeen... ik ben ook wel eens uit de roulatie geweest met volleybal, maar ging toen inderdaad vooral training geven en coachen
het moeilijkst vind ik op de bank zitten en toekijken.... (en dr dus niets aan kunnen doen..... )
pi_56276895
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 15:18 schreef ColdFeet het volgende:
Zuivel na de maaltijd was toch goed voor je spijsvertering?

@Teigan, die opmerking over een gezond zelfbeeld was bedoeld voor Riann; ik denk dat het beter is om tevreden te zijn met een stabiel gewicht van bijv 80, met een reele, gezonde levensstijl, dan steeds heen en weer te schieten tussen de 70 en 90, steeds te moeten horen dat je zo dik bent geworden, steeds nieuwe kleren te moeten kopen, etc etc.

Dan liever een iets te hoog BMI en gewoon tevreden zijn met jezelf.
Zo is het maar net. Gewoon gelukkig zijn is heel gezond!
***Levi was here***
pi_56277372
ik ben echt kapot gister pas rond 12 uur in slaap gekomen. vanmorgen kwart voor 8 op. Naar blixembos gereden daar tot kwart over 12 geweest duurbelasting gehad "werken". Toen nog naar de stad panty's gehaald toen naar de albert hein geweest. Dus heb ik eigenlijk weer veelsteveel dat ik nu echt kapot ben.
pi_56277566
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 12:10 schreef Levitation het volgende:

[..]

Dat hebben we al!
oh ja
Ja doei.
pi_56277597
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 15:36 schreef Levitation het volgende:

[..]

Zo is het maar net. Gewoon gelukkig zijn is heel gezond!
I third that
Ja doei.
pi_56278460
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 15:58 schreef Riann het volgende:
ik ben echt kapot gister pas rond 12 uur in slaap gekomen. vanmorgen kwart voor 8 op. Naar blixembos gereden daar tot kwart over 12 geweest duurbelasting gehad "werken". Toen nog naar de stad panty's gehaald toen naar de albert hein geweest. Dus heb ik eigenlijk weer veelsteveel dat ik nu echt kapot ben.
Klinkt als een drukke dag. Morgen lekker uitrusten hiervan. Soms heb je gewoon van die dagen...
Ik ken het ook wel (al mankeer ik verder eigenlijk niet veel) dat je soms echt een dag moet bijkomen. Afgelopen zondag nog, toen heb ik echt bar weinig nuttigs gedaan. Zaterdag was leuk (verjaardag, trouwjurk kopen), maar wel een tikje te vermoeiend.
***Levi was here***
pi_56279111
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 14:12 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Ohoh...
Kun je de verleiding weerstaan?
Winegums? Nee, nooit.
Die dingen zouden niet moeten bestaan.
pi_56280016
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 16:52 schreef Levitation het volgende:

[..]

Klinkt als een drukke dag. Morgen lekker uitrusten hiervan. Soms heb je gewoon van die dagen...
Ik ken het ook wel (al mankeer ik verder eigenlijk niet veel) dat je soms echt een dag moet bijkomen. Afgelopen zondag nog, toen heb ik echt bar weinig nuttigs gedaan. Zaterdag was leuk (verjaardag, trouwjurk kopen), maar wel een tikje te vermoeiend.
Ja klopt morgen idd eventjes lekker bij komen zoiezo zonder wekker wakker worden Dat is altijd al lekker. En verjaardagen kunnen ook ooit zo vermoeiend zijn vooral als het je eigenste is moet je ook nog voor de meeste gasten zorgen.
  donderdag 24 januari 2008 @ 19:01:41 #180
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_56281053
Teigan, je hebt wel gelijk. Ik wil weer in 1 keer uit dit patroon en dat gaat natuurlijk niet lukken. Dankjewel
pi_56282636
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 18:12 schreef Riann het volgende:

[..]

Ja klopt morgen idd eventjes lekker bij komen zoiezo zonder wekker wakker worden Dat is altijd al lekker. En verjaardagen kunnen ook ooit zo vermoeiend zijn vooral als het je eigenste is moet je ook nog voor de meeste gasten zorgen.
Inderdaad, ik vond het echt super dat er zoveel mensen op mijn verjaardag waren (ook veel van de dieetclub ) maar eigenlijk heb ik gewoon te weinig tijd gehad om lekker te kunnen kletsen met iedereen.
Moet ik wel eerlijk zeggen dat V. ook echt heel hard heeft gewerkt zaterdag om iedereen van thee te voorzien.
***Levi was here***
  donderdag 24 januari 2008 @ 20:18:27 #182
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56282981
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 14:13 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

7 kg is al heel veel! En je bent niets aangekomen, dus dat is ook goed Probeer de draad rustig aan gewoon weer op te pakken Succes in ieder geval! Ik weet hoe moeilijk het is!
Sonja Bakker is volgens mij ook niet mijn ding, ik heb het idee dat ze uitgaat van veel te weinig kcal per dag, en dan val je wel af maar kom je ook weer aan... Maar dat is mijn idee natuurlijk
Is ook zo Er moet wel wat binnenkomen. Op zich staan er wel leuke lichte recepten in, maar ik doe zeker het ontbijt x2 denk ik, anders loop ik rond als een zombie de helft van de dag...
pi_56283095
Vandaag is het weer helemaal super gegaan qua lijnen

Netjes opgelegt, niet gesnoept. Helemaal perfect.

Ik voel me zo lekker in mijn vel
pi_56283409
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 20:04 schreef Levitation het volgende:

[..]

Inderdaad, ik vond het echt super dat er zoveel mensen op mijn verjaardag waren (ook veel van de dieetclub ) maar eigenlijk heb ik gewoon te weinig tijd gehad om lekker te kunnen kletsen met iedereen.
Moet ik wel eerlijk zeggen dat V. ook echt heel hard heeft gewerkt zaterdag om iedereen van thee te voorzien.
Ik denk dat er alleen al voor ons 'clubje' een stuk of 5 potten thee doorheen zijn gegaan

Ben nu ook echt kapot, net 'even' naar Brugge en terug gereden (2,5 uur rijden) en daar 2 uur moeten wachten op een gesprekje van 5 minuten Het was vanmiddag ook nog gigantisch kutweer dus dan is dat ook al een stuk vermoeiender rijden. Nu maar even wat te eten zoeken.
pi_56284440
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 11:24 schreef omearos het volgende:

[..]

Mijn zus is hoogbegaafd, en na een dag met haar ben ik doodop Heel vermoeiend persoon om mee te praten, het ontaard altijd in discussie, wil nooit iets gewoon aannemen, zelfs meningen worden bediscussieerd.
Dat heet gewoon dwars hoor, niet hoogbegaafd. Ik zal niet ontkennen dat hoogbegaafde mensen wat dwarser zijn, maar het hoeft niet per se samen te hangen.

Ik heb de BNN iq test net online gedaan en ik kwam op 126. Het jaar ervoor in de 130 en het jaar ervoor bijna het maximum geloof ik. Deze keer verwachtte ik al niet veel, want mijn hoofd zit vol snot en ik zat op m'n werk al debiel te doen. Als je klanten al zeggen dat je nodig naar huis moet, dan moet je nodig naar huis. Maar al met al vind ik het nog meevallen, ik vond het lezen van de vragen al moeilijk genoeg Momenteel heb ik heel weinig concentratievermogen.

Hebben nog meer mensen 'm online gedaan? Ik vind sommige plaatjes te klein. Bijv. die van Ter land, ter zee en ind e lucht, die had ik niet beantwoord omdat ik gewoon niet kon zien wat er op de plaatjes stond.
Sanity is (not) statistical
pi_56284744
Even wat heel anders, ik erger me echt dood aan een collega. Hij is zo dik dat ie met z'n werkzaamheden al moeite heeft, omdat ie bijvoorbeeld niet kan bukken zonder zijn benen te spreiden, zodat zijn buik ertussen kan zakken. Ik heb al van twee mesnen gehoord dat ie aan het lijnen is en vandaag at ie onder andere: een frikandelbroodje, twee liter chocolademelk en een stuk of tien crackers met cervelaat. Dat is dan alleen waar ik bij zat. Nou is ie ook nog eens christelijk, het is jezus voor en jezus na, en dat moet ie zelf maar weten, maar hoe kun je nou christelijk zijn en zo veel eten? Armoedeideaal, hoofdzonde, vraatzucht? Zijn leven hoor, maar ga dan ook niet zitten zeiken dat homo's zondig zijn (dat schiet mij dan weer in het verkeerde keelgat). Een collega maakte een opmerking over dat ie zo vet eet, en vervolgens zei ie dat er zoveel niet gezond was, dat bananen ook niet gezond waren. Nee, echt, weet je wat, eet maar frikandelbroodjes, want bananen zijn zoooooooo ongezond, je zou er nog dichtgeslibte aderen van krijgen! Blijf er maar ver uit de buurt!

Blegh, wat heb ik een takkehekel aan die gast. Hij had ook niks moeten zeggen over mijn bakje druiven, dan had ie de wind van voren gekregen.

(Ja, geloven maakt je nog niet automatisch perfect, maar hij presenteert alles zo alsof hij het allemaal wel beter weet, maar ondertussen is het m.i. gewoon een hypocriete eikel die uit de bijbel pakt wat ie leuk vindt, maar er geen hap minder om eet, geen cent om het milieu geeft en ook nog eens walgelijk egocentrisch is. Dus voor het geval iemand zich beledigd voelt, nergens voor nodig, alleen de algehele manier waarop hij overal mee omgaat irriteert me maaaaaaateloos).
pi_56285206
Ik heb mijn kleding voor mijn buluitreiking

en ik vond het dit keer niet eens zo erg, ik sta elke keer versteld welke maten ik ondertussen aankan zeg...
pi_56285408
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 12:49 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Heb je een receptje?
Ik gebruik dit recept als basis:
Kwarktaart met aardbeien

En dan fantaseer ik er verder wat op los. Dat is oa ontstaan omdat ik in januari jarig ben en aardbeien niet echt winterfruit zijn. Ik heb afgelopen weekend een kwarktaart met Perzik-Passievrucht-Magere-Kwark (lidl) gemaakt, met stukjes perzik uit blik er door. Verder heb ik er een paar lepels AH abrikozen halvajam en sap van een mineola (om de gelatine in op te lossen) doorheen gedaan. Was echt super lekker. Maar ik frutsel dus meestal wat aan in de keuken, recepten gebruik ik als raamwerk voor mijn gekunstel.
***Levi was here***
pi_56285604
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 21:21 schreef Maeghan het volgende:
Even wat heel anders, ik erger me echt dood aan een collega. ... Nou is ie ook nog eens christelijk, het is jezus voor en jezus na, en dat moet ie zelf maar weten, maar hoe kun je nou christelijk zijn en zo veel eten? Armoedeideaal, hoofdzonde, vraatzucht? ...
Denk niet dat hij erg schrikt van die hoofdzonde... wijs hem er op dat volgens de bijbel zijn lichaam een tempel van God is en hij de plicht heeft het goed te verzorgen.
Ik ben zeer christelijk opgevoed en ken de denkwijze dus wel, zou best met hem in discussie willen.
***Levi was here***
pi_56285802
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 11:24 schreef omearos het volgende:

[..]

Ik woon samen met een man ( ) die zo in elkaar zit. Als ik zeg "ik vind" antwoordt hij met "nee, .. "
Om gek van te worden, dat vind ik wel! Dat hij dat niet vindt is zijn zaak, maar hij kan mijn mening toch niet ontkennen?
Vandaag ging hij me aan tafel (zelf bedachte) tentamenvragen stellen voor het tentamen dat ik maandag heb. Ik wilde gewoon eten...

Maar verder is het een schat!
***Levi was here***
pi_56285823
Best gezellig, in je eentje...
***Levi was here***
pi_56285978
Weet je ook nog bijbelse stukjes tegen lange vliegreizen en bioindustrie? Echt, ik ken niemand die zo 'principieel' doet maar ondertussen alles doet wat tegen mijn principes ingaat. Blegh.

Trouwens, misschien zeg ik iets heel fouts, maar ik merk dat ik me sowieso erger aan dikke mensen die echt alleen maar ongezond eten. Ik zie op m'n werk natuurlijk nogal wat boodschappenkarretjes voorbij komen en als er dan een megadikke man of vrouw aan m'n kassa staat (of nog erger, een megadikke man én vrouw met twee megadikke kinderen) die voor 90 euro aan snoep en junkfood kopen en voor de sier een eenzame komkommer, dan heb ik echt zoiets van 'waaaaaaaaaaaaar zijn wij nou helemaal mee bezig?' Zeker als ze de kinderen ook zo slecht te eten geven. Wij hadden zo'n buurvrouw die heel dik was, vervolgens met een crashdieet voor de bruiloft zo afgevallen was dat ze in een klein maatje paste en vlak erna weer megadik was en de standaardboodschappen weer deed: een flinke kar vol frisdrank, chips en sate; en die kreeg dan ook nog een kind, wat dus ook op zal groeien zonder groente. En dan denk ik, fijn hoor, ik ben ook dik maar ik eet nog wel wat fatsoenlijks, maar die mensen bevestigen wel ook het beeld dat 90% van de mensen toch al heeft van dikke mensen, waar ik dan ook weer onder geschaard word terwijl ik best wel netjes eet over het algemeen.
pi_56286159
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 21:57 schreef Maeghan het volgende:
Weet je ook nog bijbelse stukjes tegen lange vliegreizen en bioindustrie? Echt, ik ken niemand die zo 'principieel' doet maar ondertussen alles doet wat tegen mijn principes ingaat. Blegh.

Trouwens, misschien zeg ik iets heel fouts, maar ik merk dat ik me sowieso erger aan dikke mensen die echt alleen maar ongezond eten. Ik zie op m'n werk natuurlijk nogal wat boodschappenkarretjes voorbij komen en als er dan een megadikke man of vrouw aan m'n kassa staat (of nog erger, een megadikke man én vrouw met twee megadikke kinderen) die voor 90 euro aan snoep en junkfood kopen en voor de sier een eenzame komkommer, dan heb ik echt zoiets van 'waaaaaaaaaaaaar zijn wij nou helemaal mee bezig?' ...
Op het eerste: gelukkig niet... Eet zelf ook vlees uit de bioindustrie. (eet zelf niet veel vlees, maar toch)
En ik ga heerlijk ver weg op vakantie Daarentegen fiets ik wel elke dag naar mijn werk en staat onze auto voornamelijk voor de sier voor onze deur.

Edit: De mens is door God wel aangesteld al "hoeder van de schepping", dit geeft je dus weldegelijk de verantwoordelijkheid op een fatsoenlijke manier met de aarde (en dus ook dieren en fossiele brandstoffen) om te gaan. Daar gaat 't chistendom wel van uit, misschien kun je dat tegen hem zeggen?

Dat tweede... tja... ik doe ook wel eens "foute" boodschappen, bijvoorbeeld als ik jarig ben oid. Dan zullen mensen ook wel denken "ah, zo is ze dik geworden". Normaal gesproken koop ik echter voornamelijk groente en fruit. Het is maar net wanneer je mij bij de kassa treft, welk beeld je van me krijgt.
***Levi was here***
pi_56286427
Ik dacht zelf aan het begrip rentmeesterschap?

Nou ja, ik zit er bijna 40 uur per week en het is een kleine supermarkt, als iemand 2 of 3 keer per week aan je kassa staat, dan krijg je denk ik wel een redelijk beeld. Ik werk er ook al vijf jaar (gelukkig geen vijf jaar fulltime), dus het is echt niet zo dat ik die mensen een keer wat ongezonds zie kopen en daar gelijk een oordeel over vel. Het zijn ook niet alleen dikke mensen, maar het zijn wel vaak de extreem dikke mensen (daarmee bedoel ik mensen die echt zo dik zijn dat ze moeite krijgen met lopen, zweten van een rondje boodschappen doen, etc) die extreem ongezond eten. Maar goed, het zijn ook gezinnen die dan behalve een kilo aardappels voor het gezin voor de hele week, ook nog eens zes pakken koekjes, drie zakken chips en vijf flessen cola meenemen met de mededeling "oh maar dit is voor het eind van de week wel op hoor". Ondertussen zit ik dan al te rekenen hoeveel calorieen dat is in totaal en hoeveel dat per persoon per dag extra is boven op het 'normale' eten, waarvan ik me afvraag in hoeverre dat er nog van komt bij die kinderen als ze een pak koekjes naar binnen schuiven om vier uur 's middags. Ik begrijp die mensen niet.
  donderdag 24 januari 2008 @ 22:17:24 #195
35189 Troel
scherp en bot
pi_56286605
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 11:04 schreef Stormqueen het volgende:

Ja, en de mensen die het hebben en er geen problemen mee hebben, gebruiken het helaas niet

Sommige christenen zijn zo principieel en hypocriet dat ik me schaam zelf ook christelijk te zijn Maar op sommige punten ben ik zelf ook denk ik wel behoorlijk hypocriet geweest
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_56286743
Mijn ervaring is dat ook de enige manier om er geen last van te hebben. Nou ja, eerlijkgezegd, ik doe nu een jaar geestdodend werk en na een jaar mijn hersens niet gebruikt te hebben, heb ik er toch last van omdat ik ernaar verlang ze wel weer te kunnen gebruiken en nog eens extra last omdat ze opstartproblemen hebben. Cursus doen na een jaar 'hersenstilstand' is echt om van te huilen.

Ach ja, iedereen is wel in enige mate hypocriet denk ik, maar laat hem dan in stilte hypocriet gaan zijn of zo en niet andere mensen als zieke zondaars gaan bestempelen.
pi_56286748
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 21:53 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik woon samen met een man ( ) die zo in elkaar zit. Als ik zeg "ik vind" antwoordt hij met "nee, .. "
Om gek van te worden, dat vind ik wel! Dat hij dat niet vindt is zijn zaak, maar hij kan mijn mening toch niet ontkennen?
Vandaag ging hij me aan tafel (zelf bedachte) tentamenvragen stellen voor het tentamen dat ik maandag heb. Ik wilde gewoon eten...

Maar verder is het een schat!
Ik zie dit echt zo gebeuren! Geweldig!
Wanneer heb je tentamen? En waar gaat het precies over?
pi_56286924
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 22:21 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Ik zie dit echt zo gebeuren! Geweldig!
Wanneer heb je tentamen? En waar gaat het precies over?
Maandagavond heb ik tentamen, Inleiding Operating Systems...
- Inleiding Unix
- FAT-file system
- Procesbeheer
- Geheugenbeheer
Vrij technisch voor een alpha zoals ik...

Het lieve is dat V. me echt wil helpen... alleen is Levi tijdens het avondeten niet aanspreekbaar en na bijna 8 jaar weet hij dat nog niet.
***Levi was here***
pi_56287097
Ehm, FAT-file system klinkt interessant, maar het betekent vast niet dat ik m'n vet ergens anders op kan bergen?
pi_56287191
Nee, niet echt. FAT is het systeem waarmee MSDOS bestanden (bv op hardeschijven) opsloeg. Verouderd dus, maar wel makkelijker uit te leggen aan studentjes dan modernere systemen. (Met het idee dat als je het ene snapt, je het andere ook wel kunt begrijpen)
***Levi was here***
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')