Dankje!quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:39 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Succes
Doe je trouwens ook iets van sport?
Als je al zo lang lijnt en dan nog op een bmi van 30 zit lijikt me niet dat je altijd weet wat het beste is voor je lijfquote:Op donderdag 24 januari 2008 10:50 schreef Levitation het volgende:
[..]
Zullen we dat aan MIJN lijf overlaten?![]()
Ik ben al 15kg afgevallen, ik vind zelf dat ik het prima doe en ben blij met mij.Je kunt daar écht niets aan veranderen. Ik lijn al zolang als JIJ leeft. Ik weet wat ik doe, ik weet welke keuzes goed zijn en welke niet. Vertrouw me nu maar gewoon. IK moet oud worden met dit lijf.
Nee, maar ik ben hoger gewendquote:Op donderdag 24 januari 2008 10:47 schreef Levitation het volgende:
[..]
135 is niet echt laag te noemen SQ!
Ja das waar, maar heb een relatief sterk gebit, dus die enkele keer waag ik het eropquote:Op donderdag 24 januari 2008 10:40 schreef Levitation het volgende:
[..]
Maar lolly's zijn weer zo slecht voor je tanden...
Kijken bij een IQ-test? Da's toch alleen jij en de onderzoeker?quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:48 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Hoe kwam het?
Viel me echt op hoe makkelijk de vragen waren, maar heb het de vorige keren niet gekeken dus weet niet hoe het normaal is
Ik loop hard (met Evy), bootcamp en als het goed is begint dansen ook weer binnekortquote:Op donderdag 24 januari 2008 10:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dankje!
Ja, ik doe power yoga, pilates en heb een fitness bal met bijbehorende oefeningen. Dat laatste vind ik toch wel het leukste! En uiteraard fiets ik veel wanneer ik ergens heen moet.
Aan wat voor beweging doe jij?
Ik ging er van uit dat we het over de test van bnn hadden van gisterquote:Op donderdag 24 januari 2008 10:53 schreef omearos het volgende:
[..]
Kijken bij een IQ-test? Da's toch alleen jij en de onderzoeker?
En SQ: 135 is erg hoog als IQ
Hadden we ook.quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:53 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik ging er van uit dat we het over de test van bnn hadden van gister
Erg spannend, hopen dat je naar de tweede gespreksronde mag!!quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:44 schreef Stormqueen het volgende:
Het gesprek ging prima, het is alleen nog moeilijk te zeggen of er meer uit gaat komen. Meneer W&S vertelde me dat hij enkele honderden reacties had gekregen op de vacature dus the odds zijn erg klein. Anyway, ik hoor begin volgende week of ik naar de tweede ronde mag.
Ja dat had ik met smsjes tussen doorquote:Op donderdag 24 januari 2008 10:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Omdat de telefoon vier keer is gegaan, we hebben hem niet opgenomen maar het leidt wel afen verder is mijn ruimtelijk inzicht niet briljant.
Hardlopen durf ik niet aan ivm de gewrichten, maar bootcamp leek mij ook erg leuk. Bevalt dat een beetje?quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:53 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik loop hard (met Evy), bootcamp en als het goed is begint dansen ook weer binnekort
Yoga en pilates heb ik ook altijd wel erg interessant gevonden, misschien ook maar eens proberen
* omearos mompelt iets over een pot en een ketelquote:Op donderdag 24 januari 2008 10:52 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Als je al zo lang lijnt en dan nog op een bmi van 30 zit lijikt me niet dat je altijd weet wat het beste is voor je lijf
Maar het gaat me inderdaad niets aan dus ga mijn mond houden
Ken ik niet. IQ-test op tv, kan niet veel soeps zijn.quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:53 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik ging er van uit dat we het over de test van bnn hadden van gister
Vorig jaar deed een zwakbegaafde (serieus, IQ ongeveer 80) kennis van mij daar aan mee en haalde 135quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:48 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Hoe kwam het?
Viel me echt op hoe makkelijk de vragen waren, maar heb het de vorige keren niet gekeken dus weet niet hoe het normaal is
Pot en ketel? leg uit want ik lijn niet al bijna 20 jaarquote:Op donderdag 24 januari 2008 10:57 schreef omearos het volgende:
[..]
* omearos mompelt iets over een pot en een ketel![]()
[..]
Ken ik niet. IQ-test op tv, kan niet veel soeps zijn.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:57 schreef freecell het volgende:
[..]
Ze heeft het NIET over de SBS6 IQ test
Vorig jaar deed een zwakbegaafde (serieus, IQ ongeveer 80) kennis van mij daar aan mee en haalde 135
Sindsdien is ze er van overtuigd dat ze hoogbegaafd is, erg lastig
Ik, perongeluk, ik bedoelde BNN, ook laag niveauquote:Op donderdag 24 januari 2008 10:59 schreef Miss_S het volgende:
[..]
SBS6 niet nee, wie heeft het daar dan ook over?
Ach misschien inderdaad eerst lezen en dan pas smileys gebruiken hequote:Op donderdag 24 januari 2008 11:00 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik, perongeluk, ik bedoelde BNN, ook laag niveauMaar daar ging het dus wel over, mijn fout
Ik hecht ook niet teveel waarde aan de BNN test, maar ik scoor al sinds de eerste test een constante factor van 140 gemiddeld. Bij de Mensa thuistest scoorde ik dat ook, evenals bij verscheidene andere testen, dus ik ga er wel een beetje van uit dat mijn IQ rond die koers moet liggen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:57 schreef freecell het volgende:
[..]
Vorig jaar deed een zwakbegaafde (serieus, IQ ongeveer 80) kennis van mij daar aan mee en haalde 135
Sindsdien is ze er van overtuigd dat ze hoogbegaafd is, erg lastig
kan jij ooit stoppen met lijnen en weer normaal 2000 kcal per dag eten? Zo niet, dan kom jij ook makkelijk aan de 20 - 30 - 40 jaar lijnen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:58 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Pot en ketel? leg uit want ik lijn niet al bijna 20 jaar
en zou gauw ik een eigen keuze had ben ik alleen nog maar afgevallen
en het was ook niet heel veel soeps
Ik kan heel normaal 1600-1800kcal op een dag eten jaquote:Op donderdag 24 januari 2008 11:04 schreef omearos het volgende:
[..]
kan jij ooit stoppen met lijnen en weer normaal 2000 kcal per dag eten? Zo niet, dan kom jij ook makkelijk aan de 20 - 30 - 40 jaar lijnen.
Ik heb een keer 135 gehaald op een Amerikaanse test op internet. Was best een uitgebreidde test... maar de uitslag is natuurlijk enorm vertekend, omdat het opleidingsniveau in Amerika gemiddeld lager ligt en je als Europeaan al snel geniaal bent in de VS.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik hecht ook niet teveel waarde aan de BNN test, maar ik scoor al sinds de eerste test een constante factor van 140 gemiddeld. Bij de Mensa thuistest scoorde ik dat ook, evenals bij verscheidene andere testen, dus ik ga er wel een beetje van uit dat mijn IQ rond die koers moet liggen.
Overigens heb je er geen zak aan verder, je snapt rationele zaken alleen wat sneller
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |