Ik dus laatst nog... moest een diskette (jaja!!) bewerken en kijken wat er in de FAT gebeurde, dat was wel grappig om 'ns te doen. Moest ook opzettelijk files fragmenteren en corrupte files repareren enzo. Was geinig huiswerk.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:38 schreef Troel het volgende:
FAT
Volgens mij is het al jaren geleden dat ik voor het laatst op een FAT systeem gewerkt heb
Neh, ik moet gewoon van 8 tot half 5 werken. En om 6 uur begint m'n tentamen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:40 schreef Liejannuh het volgende:
Klinkt interessant Levi.Ben blij dat ik het niet hoef te doen.
Ga je maandag ook nog werken? Of ben je vrij voor je tentamen?
Mosterd is altijd lekker!quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Dag lieve dames, dit kan beschouwd worden als mosterd na de maaltijd, maar ik wil het toch even duidelijk in dit topic hebben staan.
[lang doch duidelijk verhaal]
Dawast, bedankt voor uw aandacht, ik leg de koekjes weer weg.
Nouja, zorg dan iig dat je op tijd op de tentamenlokatie bent. Niets zo a-relaxed als op het laatste moment binnen komen rennen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:42 schreef Levitation het volgende:
[..]
Neh, ik moet gewoon van 8 tot half 5 werken. En om 6 uur begint m'n tentamen.Ik ben een bikkel.
Ja hey zeg, wil je dat woord niet meer noemen, mijn borsten beginnen nu alweer te lekkenquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:42 schreef clumsy_clown het volgende:
koe
ja, eet die koekjes dan opquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Dag lieve dames,
[..]
(ik moet hier echt 's mee gaan posten)
[..]
Dawast, bedankt voor uw aandacht, ik leg de koekjes weer weg.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:50 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja hey zeg, wil je dat woord niet meer noemen, mijn borsten beginnen nu alweer te lekken
Poging 201,4 hoe kun je nu 0,4 poging doen??quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, eet die koekjes dan opdan mág je hier meeposten
(en kan je eea nóg beter in de gaten houden
wederom, we gaan weer in de ignorepoging 201,4
welkom?
Zodra ik eindelijk de stap heb genomen om met regelmaat naar de sportschool te gaan, in plaats van 40 euro per maand betalen voor niets, laat ik het wetenquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:46 schreef Levitation het volgende:
[..]
Mosterd is altijd lekker!![]()
We gaan ons best weer doen.
Heel goed dat je de koekjes weglegt!Wil je ook in ons lijstje?
Dan doe je een trui aan!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 07:56 schreef Isabeau het volgende:
Goeiemorgen allemaalIk heb mijn portie ontbijt weer op en mijn neefje is net de deur uit. En ik heb het nu al koud
Ik heb dat anders opgelost, ik heb mijn abo opgezegd.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zodra ik eindelijk de stap heb genomen om met regelmaat naar de sportschool te gaan, in plaats van 40 euro per maand betalen voor niets, laat ik het weten.
Het valt wel mee buiten, het is een graad of 8 hier. Geloof ik.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 08:02 schreef Isabeau het volgende:
Trui heb ik net aan gedaanEn rennen mag ik morgen weer. Maximaal 5 minuten en dat 4x
![]()
En buiten lijkt me wel koud toe, maar dat kan ook subjectieve beleving van mijn omgevingstemperatuur zijn.
Lopen doe ik in een thermotight (ja, die bestaanquote:Op vrijdag 25 januari 2008 08:07 schreef YPPY het volgende:
Ik loop al de hele winter in een gewone sportbroek, zonder thermolaagje erbij. Wat een verschil met een paar jaar terug toen ik tussendoor veel wandelde. Toen had ik een themobroek en een warme sportbroek met boven ook drie laagjes.
Gisteren was het best ok, maar vanmorgen was het toch weer een stuk frisser hoor..quote:Op vrijdag 25 januari 2008 08:32 schreef freecell het volgende:
Het enige wat met hardlopen snel koud wordt zijn mijn schouders en bovenarmen. De rest valt wel mee
De temperatuur buiten was gisteren trouwens best prima! Naar school gefietst zonder sjaal en het was best lekker. Het echte gure gaat er weer een beetje af
Sorry, zit nu pas bij te lezen. Ga gauw kijken!quote:
Mijn vriend wil dat ook nog wel eens doen, inderdaad vreselijk irritant!quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:53 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik woon samen met een man () die zo in elkaar zit. Als ik zeg "ik vind" antwoordt hij met "nee, .. "
Om gek van te worden, dat vind ik wel! Dat hij dat niet vindt is zijn zaak, maar hij kan mijn mening toch niet ontkennen?![]()
![]()
Maar verder is het een schat!
Dankje! Ja, ik vind het ook altijd heerlijk een beetje voort te borduren/fantaseren met receptenquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:41 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik gebruik dit recept als basis:
Kwarktaart met aardbeien
En dan fantaseer ik er verder wat op los. Dat is oa ontstaan omdat ik in januari jarig ben en aardbeien niet echt winterfruit zijn.Ik heb afgelopen weekend een kwarktaart met Perzik-Passievrucht-Magere-Kwark (lidl) gemaakt, met stukjes perzik uit blik er door. Verder heb ik er een paar lepels AH abrikozen halvajam en sap van een mineola (om de gelatine in op te lossen) doorheen gedaan. Was echt super lekker. Maar ik frutsel dus meestal wat aan in de keuken, recepten gebruik ik als raamwerk voor mijn gekunstel.
Ik heb eigenlijk nooit uitgerekend hoeveel kcal zo'n complete kwarktaart is, maar ik denk dat je er wel een week op kunt leven.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dankje! Ja, ik vind het ook altijd heerlijk een beetje voort te borduren/fantaseren met recepten
Ga deze taart voorlopig maar even niet maken, maat houden vind ik nog lastig
HBO-BI, bedrijfskundige informatica.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
En wat voor studie volg je eigenlijk?
quote:De producten van Herbalife worden elk jaar door miljoenen klanten gekocht. Nu wordt vermoed dat deze de lever kunnen beschadigen.
Artsen uit Zwitserland en Israël beweren in het "Journal of Hepatology", dat tenminste 22 mensen deels levensbedreigende leverbeschadigingen opgelopen hebben, nadat deze tussen 1998 en 2004 voedingssupplementen van Herbalife gebruikt hadden. Twee patiënten hadden een nieuw orgaan nodig, één is door de gevolgen van de transplantatie overleden.
Volgens Jürg Reichen, chefarts voor hepatologie aan het academisch ziekenhuis in Bern en medeverantwoordelijk voor het Zwitserse onderzoek, is dit bewijs genoeg voor de schadelijkheid van deze producten.
In vijf gevallen waren patiënten op advies van hun artsen gestopt met de producten, nadat leveraandoeningen geconstateerd werden. Na een herstelperiode begonnen de patiënten opnieuw met de supplementen. Hun leverwaardes werden meteen weer slechter. Het is niet duidelijk welke bestanddelen de organen aangrijpen.
De onderzoekers baseren het onderzoek op de dossiers en interviews met de patiënten en hun artsen. De geconsumeerde producten konden niet meer in het laboratorium getest worden. Ook weten de onderzoekers niet, wel product de boosdoener is, omdat de betrokkenen tot 17 verschillende producten van Herbalife gebruikt hadden.
David Heber, de voorzitter van het wetenschappelijk adviescollege van Herbalife en geneeskundige aan de universiteit van Californië, gaf tegenover het blad FOCUS aan, dat naar zijn mening de samenhang tussen Herbalife en de leverbeschadigingen niet bestaat of op zijn minst discutabel is. Hij verwijt de auteurs van het onderzoek het gebruik van "foutieve beweringen". Steve Hening, chefwetenschapper bij Herbalife verklaart: "Wij testen alle producten op de bekende giften, die de lever kunnen beschadigen. Ze bevatten geen schadelijke stoffen." Ook zijn 22 gevallen van leveraandoeningen in zes jaren, in verhouding tot 5,5 miljoen klanten per jaar, niet veel.
Wel gaf Henig toe dat er wel een paar meldingen over bijwerkingen voor de lever binnengekomen zijn.
Bron: Focus.de
Joh! Zeggen de mensen van Herbalife nu dat Herbalife een geweldig goed product is????quote:
Nee, dat zeggen ze nietquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:55 schreef Liejannuh het volgende:
Joh! Zeggen de mensen van Herbalife nu dat Herbalife een geweldig goed product is????
Verrassend!
Oh ja, levensgevaarlijk, die cadeautjesquote:Wij testen alle producten op de bekende giften, die de lever kunnen beschadigen
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh ja, levensgevaarlijk, die cadeautjes
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh ja, leversgevaarlijk, die cadeautjes
Helaasquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh ja, levensgevaarlijk, die cadeautjes
Ik had begrepen dat het inmiddels achterhaald was:quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Helaas
gift zie ook gif (het; giften)
1 vergif
gift (de; giften)
1 geldbedrag dat gegeven wordt
quote:Het Groene Boekje (2005) vermeldt alleen "giffen" als meervoud van "gif".
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:32 schreef Stormqueen het volgende:
Het is ouderwetsch, maar het is niet fout
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:16 schreef motorbloempje het volgende:
goedemorgen
ik zit nu klaar voor Evydus moet eigenlijk nu klaar gaan STAAN.. les 9 alweer, gaat hard!
ben benieuwd, want er zit een stuk van 5 minuten in![]()
weegschaal was redelijk lief voor me, dus denk dat 't met mij wel goed komtzie er geweldig uit sinds ik weer sport, al zeg ik het zelf
, en voel me een stuk beter
sporten is tof!
dat vraagt om foto's natuurlijk!!!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:16 schreef motorbloempje het volgende:
goedemorgen
ik zit nu klaar voor Evydus moet eigenlijk nu klaar gaan STAAN.. les 9 alweer, gaat hard!
ben benieuwd, want er zit een stuk van 5 minuten in![]()
weegschaal was redelijk lief voor me, dus denk dat 't met mij wel goed komtzie er geweldig uit sinds ik weer sport, al zeg ik het zelf
, en voel me een stuk beter
sporten is tof!
Dan neem je al "verrassing" een lekkere salade mee voor bij 't eten. En dan eet je een klein beetje friet patat en verder salade.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:24 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
dat vraagt om foto's natuurlijk!!!
hier nog steeds het lamlendige gevoel en moet vanavond op verjaardag bij mijn zus, en we eten daar ook... en ik weet voor bijna 99% zeker dat het patat gaat worden.... naja dan maar geen taart en andere hapjes enzo....
Het is nog geen half 2quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:18 schreef Levitation het volgende:
[..]
je haalt me nog in!
![]()
Ik ben niet gaan zwemmen vanmiddag, misschien dat ik vandaag dan maar de Evyles van gisteren doe.
Zwembad is vlakbij mijn werk, niet vlakbij mijn huis. En ik ben nu thuis.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:44 schreef freecell het volgende:
[..]
Het is nog geen half 2De middag is nog niet om!!
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:53 schreef freecell het volgende:
Ah, ok
Ik heb net de hele slaapkamer uitgemest en gezogen. Mijn wasmand is nu ook in 1 klap vol, mijn halve kledingkast zweefde over de grond
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:46 schreef Levitation het volgende:
[..]
Zwembad is vlakbij mijn werk, niet vlakbij mijn huis. En ik ben nu thuis.![]()
Is allemaal de schuld van SQ, die wilde niet zwemmen en toen had ik zelf de keuze... dan gaat 't gewoon niet goed.![]()
Anyway, ik heb maandag een tentamen waar ik nog voor moet leren. Dus ik zit nu even bij te komen van een week werken en ga zo studeren. Vanavond maar ff hardlopen.
snapnie?quote:
Maar dat gaat er allemaal weer af!quote:
cupmaatquote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:19 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
snapnie?![]()
ow ja en note to myself:
moet ook weer eens kledingkast opruimen....
Ik heb een 85C aanquote:
haha, mijn mening is niet geheel objectiefquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:24 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
dat vraagt om foto's natuurlijk!!!
uhhhquote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:43 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik heb een 85C aantoch blijf ik lekker geloven dat ik een D cup heb.
80D zit namelijk ook heel goed.
zo knap hoor Mo-Bloquote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
haha, mijn mening is niet geheel objectief![]()
Evy 9 dus gedaan,en het viel niet mee!
was
1 keer 1
1 keer 2
2 keer 4
1 keer 5
maar er zat nergens langer dan 3 minuten lopen tussendus dat was wel even wennen
vind wel dat ze niet al te vaak moet zeggen 'je bent er bijna' als het écht nog 2 minuten is.... want dan valt het best tegen hoeveel je nog moet. Het kan m.i. beter 'ineens' over zijn..
maar gered dus! Nu twee dagen pauze, en dan maandag weer! Zal wel avond worden, of misschien doe ik het zondag, want moet maandag de hele dag werken, en in dat park zo 's avonds, dat weet ik zo net nog niet..
Volgens mij ligt 't meer aan de bh die ik aan heb. Mijn boezem is wel iets afgenomen door het afvallen, maar niet echt heel veel. Ik heb nu een veel betere buik/borst verhouding.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:49 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
uhhh(is er geen au-smiley?)
en mijn cupmaat is eigenljk nooit echt veranderd, voor ik 28 kg afviel had ik 80-85 E-F en nu nog 80 E....
nu moet ik wel zeggen dat het mooier zit allemaal....
vreemd eigenlijk, want ik hoor vaak dat anderen veel van hun boezem kwijtraken tijdens het afvallen....
Nja, een 80D, ooitquote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:41 schreef Beessie-Jen het volgende:
owkee duidelijk
je had dus eerst een kleinere maat begrijp ik?
Dat is opzich wel een ideale maat om BH's te shoppen. Althans, ik merk dat de meeste leuke (betaalbare) BH's maar tot 85C gaan.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:01 schreef octopussy het volgende:
ik heb ook hangborsten gekregengelukkig zijn ze niet veel kleiner geworden en is de omvang wel afgenomen
![]()
heb nu 80-85 C
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:04 schreef Beessie-Jen het volgende:
nou 80 E gaat prima hoor (altijd setjes van esprit).
ga off, heb een verjaardag van mijn zustot morgen en allemaal veel plezier en prettig weekend!
*zwaait*
quote:De omgeving van Renkum is prachtig om op de fiets te ontdekken. Bossen, heide en gezellige dorpen maken dit stuk van de Veluwe tot een veelbezochte toeristische trekpleister.
Wanneer u deze omgeving voor korte of lange tijd bezoekt huur dan eens een fiets. Wij hebben de beste tweewielers voor u. Natuurlijk zijn deze in optimale staat, zodat u een plezierige tijd tegemoet gaat. Of u nu met een groep bent of alleen.
De huurprijs is 6 euro per dag. U rijdt dan een 3 versnelling stadsfiets Batavus Holiday.
Ook verhuren wij goede Mountainbikes vanaf 15 euro per dag.
Informeer bij ons ook naar verschillende fietsroutes of bezienswaardigheden. Wij helpen u graag.
Geldig legitimatiebewijs en 100 euro waarborg verplicht.
Ook voor grote groepen!
80A zijn ook borsten hoor. Gewoon een sportbeha of topje kopen. Ook jij hebt borstspieren die ondersteund moeten worden en ook jouw borsten kunnen gaan hangen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:53 schreef motorbloempje het volgende:
ben wel blij trouwens bij het sporten dat ik geen tieten heb
geen gehups, geen sportbh's (lekker zónder bh zelfs)dat is wel weer fijn
Shock Absorber is geweldig! Dankzij Shock Absorber kan ik hardlopen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:00 schreef Maeghan het volgende:
Ja met sporten is het echt een ramp. BodyAttack bijv. kan ik gewoon niet doen (ik vond het toch niet leuk, dus zo'n ramp was dat dan weer niet), omdat ik geen sportbh kan vinden die sterk genoeg is. Door het op en neer zwiepen van die dingen heb ik moeite met ademhalen. Klinkt heel duf, maar iets waarbij je constant moet springen gaat gewoon niet. De meeste sporten kan ik dan alleen dankzij de Shock Absorber. Da's een sportbh die verkrijgbaar is in verschillende sterktes, alleen het probleem is dat de hoogste sterktes, die ik dus eigenlijk nodig heb, niet bestaan in mijn maat. De maximale sterkte die dan nog past (nou, passen is een ruim begrip zal ik maar zeggen), is gelukkig voor de meeste dingen wel voldoende. BodyCombat bijv kon wel gewoon. Maar zonder dat ding kan ik helemaal geen moer. Als ik een stukje ren zonder sportbh (met gym vroeger bijv weleens als warming up), dan wordt m'n huid bovenop m'n borsten gewoon rood, heet en branderig. En dan heb ik nog niet eens zo'n bijzonder grote voorgevel. Ik zie soms weleens vrouwen joggen met een grotere maat, waarvan ik me toch echt afvraag hoe ze dat doen.
Zelfs met tieten zou je een lekker ding zijn hoorquote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:25 schreef soylent het volgende:
Wat ben ik blij dat ik geen tieten heb.
(Ik ken mannen die minder wegen die ze wel hebbenBij mij zit alles op mijn buik)
Als ik nog meer aankom en tieten krijg ga ik samen met jou een trainings BH-tje kopen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:01 schreef Troel het volgende:
[..]
Zelfs met tieten zou je een lekker ding zijn hoor
Nou ja, 15 kilo in een maand of 6 zou ruim moeten lukken hoop ik.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:44 schreef freecell het volgende:
Ik ben redelijk 'teruggeveerd' en ben iets ouder dan jij. Ik heb in ieder geval geen hangende lappen en ik ben 25 KG afgevallen.
Het enige wat een beetje hangt zijn mn borsten
Snel afvallen is echter niet zo heel erg slim. Het blijft er langer af als je in een wat rustiger tempo (ongeveer 05-1 KG per week) afvalt. Ook beter voor je stofwisseling!!
Wat voor plan heb je?
15 kilo in een maand of 6 moet inderdaad kunnen! In het ritme komen is inderdaad lastig. Mijn ervaring is dat het helpt om jezelf gewoon in het ritme te duwen, de eetmeter in te vullen en gewoon te gaan sporten. Je went er dan vanzelf aan dat het normaal is om zo te leven.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nou ja, 15 kilo in een maand of 6 zou ruim moeten lukken hoop ik.
Ik wil het doen door een combinatie van gezonder eten en meer bewegen. Heb een heel mooi en voordelig onbeperkt sportschoolabonnement, ook nog 's een sportschool voor alleen maar vrouwen dus op zich zou ik me er niet opgelaten hoeven te voelen, vind het alleen erg lastig om er 'in' te komen. In het ritme en het afvallen dus. Stom is dat. Maar goed, ik zal niet de eerste zijn die dat heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |