Dat klopt, maar elk voordeel heb z'n nadeel.quote:Op maandag 3 december 2007 23:23 schreef zoalshetis het volgende:
roodharige mannen hebben een forse penis. niet zeuren.
Ik ging er niet vanuit, ik vroeg juist of je daar goed advies kan krijgen. Nou kennelijk is dat dus zo dat je dat wel krijgt volgens jou.quote:Op maandag 3 december 2007 23:35 schreef Feitosa het volgende:
Een goed zonnecentrum geeft advies en ze hebben zelfs zonnebrandolie e.d. die je gewoon mag gebruiken.
Je bent er nooit geweest en dan ga je er al vanuit dat je geen goed advies krijgt en hier wel zeker???
Datte dus. Die ene keer dat ik ooit eens in een suncentre ben geweest werd met een apparaat gemeten welke huidstype ik had en hoeveel ik al gekleurd was. Aan de hand daarvan werd een profiel gemaakt met een planning in de computer, en kreeg je een bepaalde zonnebank toegewezen en werd er een tijd ingesteld. Was ik daarna vaker gegaan dan werd het steeds verder opgebouwd, maar daar is het dus nooit van gekomenquote:Op maandag 3 december 2007 23:35 schreef Feitosa het volgende:
Een goed zonnecentrum geeft advies en ze hebben zelfs zonnebrandolie e.d. die je gewoon mag gebruiken.
Je bent er nooit geweest en dan ga je er al vanuit dat je geen goed advies krijgt en hier wel zeker???
Logica van sommige mensen.....
wie schoon wil zijn moet pijn lijden of dingen doen die hij/zij niet leuk vindt. niet moeilijk gaan doen met tips graag.quote:
Kijk hier heb ik nou iets aan.quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:15 schreef Retro_Doll het volgende:
Ik zou voorzichtig zijn met zonnebanken. Ik heb een vriend en vriendin die allebei roodhaar hebben, die vriend ook iets donker. En ze zijn allebei naar de zonnebank geweest, voorzichtig begonnen en kregen toch allebei uitslag en hele erge jeuk. Ik zou ook net zoals Miasan zegt niet zomaar elk advies geloven, het zijn uiteindelijk toch verkopers die willen dat je bij hun komt zonnen. Al heb je natuurlijk ook mensen die je een objectief advies zullen geven. Maar ik zou zeker even goed rondvragen en niet alles zomaar aannemen.
misschien dat ze in zo´n centrum dat ook wel kunnen doen? de standaard tijden zijn volgens mij langer maar als dat niet gaat en je wil toch, kan het misschien ook wel 4 minuten iddquote:Op dinsdag 4 december 2007 11:39 schreef Kizzz het volgende:
Waarschijnlijk ben je na 4 a 5 minuten verbrand op de allerlichtste zonnebank en zul je heel maar dan ook heel langzaam de kuur moeten opbouwen.
Sneu maar het is niet anders.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |