quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:57 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dan is het goeddan hoef ik me niet schuldig te voelen dat dat ook het enigste is waarvoor ik hier kom
Zo te zien nietquote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:57 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
jaja, zo kan die wel weer he?
en ja, dit slaat niet alléén op jou
nee, deze kwam helemaal uit mezelf.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:00 schreef Troel het volgende:
Hehe, eindelijk de TR van gisteren gezien?
Ik heb net 2 roggebroodjes met kaas op en een fruitkick.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:05 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, lunchtijd!
Lekker 4 boterhammen met een walgelijk dikke laag roompaté verstouwen
ach neem er toch 6 joh, word je groot vanquote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:05 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, lunchtijd!
Lekker 4 boterhammen met een walgelijk dikke laag roompaté verstouwen
Ik denk dat ik nog een schep paaseitjes neem, maar bedankt voor de tipquote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:07 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ach neem er toch 6 joh, word je groot van
Reflectie is de juiste wetenschappelijke term.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:07 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ach neem er toch 6 joh, word je groot van
Ik ben zo blij dat ik vanaf volgende week ook weer gewoon weekends hebquote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:07 schreef Levitation het volgende:
Never mind.. verspilde karakters op 't scherm...
Werkdag zit er op!Werkweek zit er op!
![]()
Weekend!
Ik ben dol, maar dan ook echt dol, op roggebrood met pindakaasquote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:06 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik heb net 2 roggebroodjes met kaas op en een fruitkick.
Tja, er zitten 6 van die dingen in een doosje en die moeten op.
6 flinke teugen gebakken lucht, word je iig niet dik van!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:10 schreef Rewimo het volgende:
Eens kijken, waar zal ik er eens 6 van nemen...?
of die bossche bollequote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nog een schep paaseitjes neem, maar bedankt voor de tip
Ik heb nog 6 grapefruits liggen swaquote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:10 schreef Rewimo het volgende:
Eens kijken, waar zal ik er eens 6 van nemen...?
Je hebt het er wel moeilijk mee hequote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:09 schreef Levitation het volgende:
[..]
Reflectie is de juiste wetenschappelijke term.
Doe ik het weer!Negeren moet lukken, ga nu de stad in... ff naar de kapper, kleren shoppen. Heerlijk zo'n vrije middag!
![]()
verkeerd etiketje erin?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:12 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Je hebt het er wel moeilijk mee he
Gister wezen shoppen en heb mijn nieuwe jurkje maat 34/36 aan
Mja, ik heb mijn chocoladeletter dus ook nog liggen, how bizarrequote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:14 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb crackers en blokjes kaas
En een pot met snoep op mijn bureau. Daar graaien mijn collega's in. Ik eet er zelf vrijwel nooit iets van. Echt maf dat ik daar gewoon af kan blijven
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:16 schreef ColdFeet het volgende:
Mijn weegschaal is al drie dagen stabiel & laag, dat zou betekenen dat ik sinds augustus bijna 9 kilo ben afgevallenJay
Waarom mag ik hier niet zijn?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:13 schreef Zeeltje het volgende:
wat doe je dan hier?
Dat heeft ze net verteldquote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:13 schreef Zeeltje het volgende:
wat doe je dan hier?
Omdat ik hier ooit eens begonnen ben met afvallenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:17 schreef Zeeltje het volgende:
Waarom zou je hier moeten zijn?
Ik ben me de afgelopen weken ook helemaal de tyfus aan het sporten geweest hoorquote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:16 schreef Zeeltje het volgende:
Goedzo Coldfeet! Langzaam is het beste!
Het gaat, last van emotionele vreetbuien. Maar begint steeds meer onder controle te krijgen. Dan ga ik een stukje wandelen ( tevens gelijk ook meteen goed voor conditie! )quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben me de afgelopen weken ook helemaal de tyfus aan het sporten geweest hoorDat helpt toch wel
Hoe is het met jou, Zeeltje?
ik mis bepaalde dingen als kiespijnquote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:18 schreef DarkElf het volgende:
soms he? soms zou ik jullie bijna missen
ach missen is zonde van je energiequote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:21 schreef Troel het volgende:
[..]
ik mis bepaalde dingen als kiespijn
Over DarkElf heenlezen? Vind ik niet aardig van jequote:
Lukt het je om andere dingen in huis te halen? Of moet het per se chocola en chips zijn?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:19 schreef Zeeltje het volgende:
[..]
Het gaat, last van emotionele vreetbuien. Maar begint steeds meer onder controle te krijgen. Dan ga ik een stukje wandelen ( tevens gelijk ook meteen goed voor conditie! )
..quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
DarkElfje, dear. Wees maar blij dat jij geen overgewicht hebt!
Ik heb dan ook nooit op kamers gezeten, ik denk dat dat het isquote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:24 schreef Rewimo het volgende:
Over DarkElf heenlezen? Vind ik niet aardig van je
Ik koop weleens biologische streekjam, dat bevat minder suiker dan reguliere jam en het smaakt werkelijk alsof het uit de pannen van mijn tante komtquote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:29 schreef freecell het volgende:
Ik heb als lunch een broodje met jam 50% (minder suiker, dus minder vies zoet en nog belangrijker, geen zoetstoffen)
En een kap met kaas en mosterdHet summum van brood. Een volkoren kap met Groninger mosterd en belegen kaas
En een pot thee uiteraard
wat daar staat, is nog steeds bijzonder actueel.quote:Lieve lijnende dames (en een enkele vent), jullie topics zijn wespennesten waar de honden geen brood van lusten. En daar gaan we wat aan doen. Waarschuwen, jullie vriendelijk verzoeken-om en dat tig keer, helpt blijkbaar niet. Dus maken we het eenvoudiger: wie nu nog het topic verziekt met steken onder water, uitdagen en reageren op steken onder water en uitdagingen, krijgt een ban. En over die ban valt niet te discussiëren.
En als dit nou nog niet helpt, dan gaan de topics simpelweg een tijdje op slot.
Want FOK! is een forum waar iedereen zich thuis moet voelen. Op de manier zoals het er nu bij jullie aan toe gaat, is het één en al venijn en rottigheid. Ik zou me als nieuwkomer wel tien keer bedenken voor ik mee zou posten.
O en wellicht ten overvloede: deze maatregel geldt voor iedereen. Het kan me geen zier schelen wie er begon. Iedereen die de sfeer verziekt, ligt eraf.
Doel: de dieettopics weer nuttig en laagdrempelig maken. Kritische noten mogen natuurlijk best, maar niet op een sfeerverziekende manier.
Veel plezier in de hopelijk iets respectvollere dieettopics![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |