Zie editquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:38 schreef locutus51 het volgende:
Als man ben ik het er toch mee eens!!! Hulde!!
ik ruzie zoeken? nooitttquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:52 schreef STING het volgende:
[..]
maak ik zelf nog wel uit ja
zoek je ruzie ofzo
![]()
sorry ik zal me gedragen![]()
O geloof me, het is prima te zien hoor, wat de intentie is.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:24 schreef Viking84 het volgende:
Tja, ik geloof niet dat dat te controleren valt. Wat iemand als een steek opgevat wordt kan door een ander wel heel vriendelijk bedoeld zijn. Veel opmerkingen zitten namelijk net op het randje.
nee hoor, we lezen gewoon mee don't worry....quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:22 schreef teigan het volgende:
Nog wel even 1 vraagje..
Blijven jullie daarop controleren? Of laten jullie de boel nu weer liggen tot er weer topic reports over komen?
ok, lijkt mij een goed plan...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:40 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nee hoor, we lezen gewoon mee don't worry....
Gezelligquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:40 schreef DarkElf het volgende:
[..]
je mag ook mee babbelen hoorquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:40 schreef DarkElf het volgende:
[..]
en nee je hoeft niet eerst 20 kilo aan te komenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:04 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oeh misschien doe ik dat wel eens, wie weet
Zeg is je BMI wel hoog genoeg dan?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:04 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oeh misschien doe ik dat wel eens, wie weet
wie komt me dan controleren?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zeg is je BMI wel hoog genoeg dan?![]()
Ligt eraan waar je woont...quote:
niet in de buurtquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:21 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je woont...![]()
dus dat betekent dat ik niet weg hoef te blijven uit het dieetclub topicquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:33 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O geloof me, het is prima te zien hoor, wat de intentie is.
Zie! Het is prima te zienquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:25 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dus dat betekent dat ik niet weg hoef te blijven uit het dieetclub topic
Zou het daar niet gewoon om draaienquote:Op maandag 2 juli 2007 12:54 schreef Viking84 het volgende:
Je weet zelf ook wel dat er herrie zou komen van zo'n opmerking, Miss_S.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |