abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55447521
en hier verder
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_55447651
Niet gezien
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_55447984
pi_55480181
beetje vreemd dat mijn en zon adnere dude zn tvp wel word weggehaald in wat draag je vandaag topic en die van birdy, 1 post boven die van mij en die dude, mag wel blijve staan
uitleg graag.
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
verhalen uit het leven van DIE FEUERWEHR (mijn blog dus)
Urzaiz op de fiets gespot meter: 0
Urzaiz doelpunten meter: 0
pi_55480218
oh en ik het gsm topic werd ik ook hierheen verwezen:
wat heeft een gsm topic te maken met lifestyle? beetje vergezocht.
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
pi_55480259
quote:
Op zondag 23 december 2007 00:54 schreef De_Brandweer het volgende:
beetje vreemd dat mijn en zon adnere dude zn tvp wel word weggehaald in wat draag je vandaag topic en die van birdy, 1 post boven die van mij en die dude, mag wel blijve staan
uitleg graag.
uitleg?
we zijn niet iedere seconde aanwezig in zo;'n topic, dus zitten niet meteen met onze hol boven op de tvp's.
een tvp is nergens voor nodig, overbodige topic vervuiling, als je ede moeite neemt om een tvp te posten, kun je ook wel ontopic posten.
dus tvp's worden over het algemeen verwijderd
soms slipt er 1 door, soms blijft er 1 staan.

dus de 'andere worden voorgetrokken 'gedachtes mogen de deur uit

ik neem nog een wijntje
pi_55480312
quote:
Op zondag 23 december 2007 00:55 schreef De_Brandweer het volgende:
oh en ik het gsm topic werd ik ook hierheen verwezen:
wat heeft een gsm topic te maken met lifestyle? beetje vergezocht.
gsm's zijn tegenwoordig meer een accesoire dan een dom gebruiksvoorwerp, en er wordt steeds meer voor bedacht (bijv. de lipstickhangers enzo), en dat past dus wel degelijk in LIF.
niet leuk? je hoeft er niet in te posten oor
pi_55480388
quote:
Op zondag 23 december 2007 00:57 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

uitleg?
we zijn niet iedere seconde aanwezig in zo;'n topic, dus zitten niet meteen met onze hol boven op de tvp's.
een tvp is nergens voor nodig, overbodige topic vervuiling, als je ede moeite neemt om een tvp te posten, kun je ook wel ontopic posten.
dus tvp's worden over het algemeen verwijderd
soms slipt er 1 door, soms blijft er 1 staan.

dus de 'andere worden voorgetrokken 'gedachtes mogen de deur uit

ik neem nog een wijntje
het stond er boven. onze tvps waren quotes van die van birdy als je dat dan nog over het hoofd ziet mischien iets minder drinken tijdens het werk?
quote:
Op zondag 23 december 2007 00:58 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

gsm's zijn tegenwoordig meer een accesoire dan een dom gebruiksvoorwerp, en er wordt steeds meer voor bedacht (bijv. de lipstickhangers enzo), en dat past dus wel degelijk in LIF.
niet leuk? je hoeft er niet in te posten oor
dat zou je ook kunnen zeggen over andere topics, het slowchat topic bijvoorbeeld.
pi_55480434
ja, of je blijft er eindeloos over doorzagen
  zondag 23 december 2007 @ 01:50:28 #10
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_55481467
quote:
Op zondag 23 december 2007 01:01 schreef De_Brandweer het volgende:

[..]

het stond er boven. onze tvps waren quotes van die van birdy als je dat dan nog over het hoofd ziet mischien iets minder drinken tijdens het werk?
[..]

dat zou je ook kunnen zeggen over andere topics, het slowchat topic bijvoorbeeld.
heb je mijn mailtje wel gelezen?
Ga je nu maar gewoon gedragen en laat het modden aan de mods over..
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_55481490
Ja ik heb jou mailtje gelezen. Maar dit is het feedback topic en als ik daar de mods geen eens uitleg meer mag vragen waarom ze bepaalde dingen modden (daar is dit topic toch voor?)
pi_55544075
Ik zoek een kledingstuk #13

MMM, je hebt serieuze posts zitten verwijderen.
  woensdag 26 december 2007 @ 04:23:15 #13
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_55545642
-edit: weg

[ Bericht 46% gewijzigd door Mylene op 26-12-2007 10:58:56 ]
Huilen dan.
pi_55547834
quote:
Op woensdag 26 december 2007 02:14 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik zoek een kledingstuk #13

MMM, je hebt serieuze posts zitten verwijderen.
als je niet weet waar je het over hebt, verzoek ik je vriendelijk je waffel te houden, anders raad ik je aan om te solliciteren naar een modfunctie.
ja, ik ben je gezuig een beetje zat

[ Bericht 6% gewijzigd door Mirjam op 26-12-2007 12:08:00 ]
pi_55549522
Nee mod functie is niets voor mij. Maar een serieuze post, waar een serieus antwoord op gegeven wordt, en niemand last van heeft die tóch verwijderd word vond ik een beetje vreemd.
Dus ik dacht ik wijs je even op een door jou gemaakte fout, maar als jij in je ivoren toren wilt blijven leven waar jij alles goed doet mag dat ook hoor
pi_55551159
tvp
  woensdag 26 december 2007 @ 14:31:08 #17
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_55551248
-edit: kappen nu

[ Bericht 46% gewijzigd door Mylene op 26-12-2007 16:07:02 ]
Huilen dan.
  vrijdag 28 december 2007 @ 14:41:28 #18
3185 Adelante
To let it go now
pi_55601243
Is er in 2008 weer ruimte voor een SC reeks in LIF?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_55607485
Gaat 'm denk ik niet worden .
  zondag 30 december 2007 @ 22:59:31 #20
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_55666475
Ik zit zo eens rond te kijken of LIF en wat ik me afvraag: Is het niet beter om hier sub-fora te openen? Iemand met vragen over een eventuele hartaanval valt toch niet zo te rijmen met een vraag over haarverf?
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_55667838
een medisch (sub)forum gaat hem sowieso niet worden..
die vraa is idd al eens eerder gesteld
  zondag 30 december 2007 @ 23:48:39 #22
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_55668155
ah okay Missy. Mag ik ook vragen wat er op tegen was?
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_55668289
quote:
Op zondag 30 december 2007 23:48 schreef Strani het volgende:
Medisch Forum

Users: Rationeel
Admins: Absurdistisch

Rationeel x Absurdistisch =
1NULL 

edit: sorry voor cynische post.

Maar goed, fok wil denk ik niet het risico nemen dat er iemand zichzelf door verkeerd 'advies' ernstig toetakelt of erger.
pi_55668524
Ach doe gewoon dat je zon user agreement moet aanvinken ergens in je profiel voordat je dat forum in mag ofzo. zo is fok niet aansprakelijk ofzo
en als fokkers zichzelf toetakelen boeiend. 9 van de 10 heeft toch geen nut voor de maatschappij en/of komt nooit buiten dus niemand die der last van heeft als der 1tje minder is.
pi_55684142
quote:
Op zondag 30 december 2007 23:48 schreef Strani het volgende:
sorry voor de late reactie, maar in Medisch Forum kun je het inderdaad terugvinden
punt is gewoon dat men blijkbaar erg veel waarde hecht aan de mening van een stel internetters, waarvan toch zeker 98% geen medische opleiding heeft genoten, en daar zitten gewoon risico's aan vast
pi_55784616
Mag ik even weten waarom mijn advies over de aanschaf van een pink ribbon armbandje verwijderd is vanwege vermeend trollen? Ik schreef alleen het advies om te kijken of er bij een lingeriewinkel nog voorraad zou zijn.
pi_55784717
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 23:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Mag ik even weten waarom mijn advies over de aanschaf van een pink ribbon armbandje verwijderd is vanwege vermeend trollen? Ik schreef alleen het advies om te kijken of er bij een lingeriewinkel nog voorraad zou zijn.
ik zie het ja, ik denk dat die in het heetst van de strijd is meegegaan, je was namelijk gewoon serieus
pi_55784799
Geeft verder niet hoor, maar het staat zo lullig (ik ben nogal gesteld op mijn reputatie )
  vrijdag 4 januari 2008 @ 23:12:06 #29
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_55784854
Mijn excuus, zie het topic, ik heb het inmiddels hersteld.
Ik dacht dat het lollig bedoeld was
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_55784864
hij is teruggezet
  maandag 7 januari 2008 @ 23:10:16 #31
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_55861668
Slowchat verplaatst die moet dicht....
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
pi_55861803
Thanks voor melden, is dicht.
pi_55942762
edit- ik haal ze van van de upload af.

[ Bericht 92% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2008 07:48:26 ]
pi_56098983
Sm44tj3s, hUsL3rS, Kud0's 3n h3t l3v3n iN Th4 Gh3Tt0 #8

Maar ik ben niet zo goed in Breezahtaal dus zou iemand een nieuw topic willen aanmaken
Wist ook niet dat ik laatste was anders had ik gewacht
pi_56185040
Hallo modje(s) Wil iemand misschien dit postje van me weghalen, mijn vriendinnetje werd er niet écht blij van milia - dinsdag 15 januari 2008 @ 23:43
Alvast bedankt
I like it I like it I like it loud ♥
döp dep döp dededöp döp döp
pi_56185401
Sorry, er worden geen posters op verzoek verwijderd. Voortaan beter nadenken voor je iets post.
pi_56186360
Je hebt gelijk, ik was een beetje dom
I like it I like it I like it loud ♥
döp dep döp dededöp döp döp
pi_56241188
voor de mensen die in Kapsels voor de man! hun post missen, ja dat klopt.
een rij tvp's, notabene als kick, slaan natuurlijk nergens op
  woensdag 23 januari 2008 @ 15:01:57 #40
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_56251111
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_56251733
Thanks voor melden .
  woensdag 23 januari 2008 @ 23:42:18 #42
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_56264932
Beste LIF modjes,

nav dit:

Welk geurtje draag jij vandaag? # 20

Mogen we een (centraal) luchtjes-thread starten waarbij het de bedoeling is te praten over geurtjes en eventueel ook monsters te ruilen en uit te proberen? Dan hoeven we het huidige topic niet te vervuilen.
Confidence through competence
pi_56265041
lijkt mij prima, het welk luchtje draag je vandaag topic is inderdaad meer bedoeld als meld topic.

als het maar niet gaat verzanden in een oeverloze slowchat

ik zou zeggen, maak een leuke OP en doe je ding
  woensdag 23 januari 2008 @ 23:53:18 #44
55709 Stereotomy
pi_56265235
Thanks

Al ben ik wel bang dat slowchat er wel een beetje bijhoort in zo'n topic, over ervaringen spreken en aan de hand daarvan monsters uitwisselen e.d.

Ik zal dan wel proberen scheiding aan te brengen tussen zo'n meld topic als 'wat draag je vandaag' en een praat-en-ruil-dan topic . De OP komt in het weekend want ik ben studieontwijkend gedrag aan het vertonen nu.
pi_56265280
tuurlijk, er is natuurlijk een verschil tussen wat slowchatten en een verkapt slowchat topic he
  woensdag 23 januari 2008 @ 23:57:22 #46
55709 Stereotomy
pi_56265329
Niet bij Big Brother, maar laten we het daar maar niet meer over hebben

Maar een topic waar goed en constructief gepraat kan worden over lekkere luchtjes en waar mensen monsters kunnen ruilen, als tegenhanger voor het "Meldt je geurtje van vandaag"-topic, zou echt fantastisch zijn voor LIF.

Nu eerst studeren Stereo
pi_56272204
zo, ff kopieren:
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 11:58 schreef omearos het volgende:
Er zijn ook posts over de iq-test weg, kunnen die nog terug worden gezet of is weg echt weg?

En nog een vraagje: in hoeverre mogen we dan wel in discussie? Want het deel over sport en gewicht als kind is ook grotendeels weg, terwijl ik dat eigenlijk serieus bedoelde (hoeft niet terug, wil alleen weten waar de grens ligt)
pi_56272223
MissyMirjaM, ik ben blij dat je een hoop van dat gebitch tegen elkaar hebt weggehaald in de Dieetclub, maar ik vraag me nu toch wel af wat ervan gevonden wordt dat Miss_S in het slank topic nog even gaat zitten glunderen over de heissa die ze veroorzaakt heeft.
(tenminste, zo vind ik het er wel staan daar..)
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_56272300
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 12:00 schreef omearos het volgende:
zo, ff kopieren:
[..]
ik heb in het topic zelf gereageerd, misschien kunnen we eventuele verdere opmerkingen hier doen

teigan, ik ga even een kijkje nemen
pi_56272653
ik weet niet wie madam heeft omgekocht, maar ik vind het schandálig dat de mensen die normaal posten, zonder dat madame er doorheen komt, erger worden bestraft dan de boosdoener zelf.. die maar blijft zuigen, zeuren, veroordelen en verkondigen dat iedereen die niet zoals is debiel is...

zie je nu *()*$#)(*$#@ zelf niet in, als je regelmatig meeleest, wie hier de boosdoener is?

Ok! We moeten elke keer maar 'negeren' en 'vermijden' en 'lief doen', maar als we dat al moeten doen van jullie, dan zegt dat toch al genoeg over de oorzaak?????????
Ja doei.
pi_56272750
En die oorzaak blijft MoBlo, daar kunnen we niks aan doen. Iets dat je niet kunt veranderen, moet je als een gegeven zien en daar moet je mee leven. Het is niet anders.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_56272918
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 12:22 schreef motorbloempje het volgende:
ik weet niet wie madam heeft omgekocht, maar ik vind het schandálig dat de mensen die normaal posten, zonder dat madame er doorheen komt, erger worden bestraft dan de boosdoener zelf.. die maar blijft zuigen, zeuren, veroordelen en verkondigen dat iedereen die niet zoals is debiel is...

zie je nu *()*$#)(*$#@ zelf niet in, als je regelmatig meeleest, wie hier de boosdoener is?

Ok! We moeten elke keer maar 'negeren' en 'vermijden' en 'lief doen', maar als we dat al moeten doen van jullie, dan zegt dat toch al genoeg over de oorzaak?????????
doe eens even gewoon zeg.
niemand is omgekocht, en er wordt zéker niemand een hand boven het hoofd gehouden.
aangezien ik niet al mijn acties hier vermeld, verzoek ik je dus vriendelijk om in te binden.
alles is bekend, en ja, mensen worden in de gaten gehouden.

ik neem aan, en hoop, dat je zelf ook wel inziet dat er meerdere mensen ver over de schreef gingen.
niet alleen jouw posts zijn verwijderd, ook anderen.
niet alleen jij hebt notes gekregen, ook anderen.
niet alleen jij hebt een waarschuwing gekregen, ook anderen.

en buiten dat, al erger je je nog zó aan iemand, dat is géén excuus om zo laag onder de gordel te gaan reageren.
als je je zit op te vreten, dan meld je dat in een topicreport, of ga je even een frisse neus halen ofzo.
maar dit was nergens voor nodig.
pi_56272942
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 12:27 schreef YPPY het volgende:
En die oorzaak blijft MoBlo, daar kunnen we niks aan doen. Iets dat je niet kunt veranderen, moet je als een gegeven zien en daar moet je mee leven. Het is niet anders.
Het mooi kotsende meisje.
pi_56273003
waarom moeten wij daar mee leven? zij zit te zieken, zij zit te stoken, zij zit te veroordelen.. dan moet zij ook gewoon opdonderen, als zij de oorzaak is negeren moet niet nodig zijn het gaat goed zolang ze er NIET is of iig haar bek houdt

en het negeren is ook lang goed gegaan, maar op een gegeven moment gaat ze weer over een lijn die ze niet had moeten passeren geef d'r een verbod ofzo, denk ik dan of laat haar alleen en smilies posten, als ze perse een tvp wil hebben, of laat haar d'r eigen 'ik ben geweldig-topic' openen in LIF met eigen collumn, maar laat haar niet meer de sfeer (expres) verzieken.. want dat is wat er gebeurt..
Ja doei.
pi_56273046
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 12:35 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

dat was een leuke woordspeling ja maar gelukkig niet meer dan dat
Ja doei.
pi_56273071
Oeps, niet zo handig gezegd. Al kun jij behoorlijk fel reageren MoBlo.

Je kunt jezelf er kwaad om maken, maar het probleem is vaak genoeg aangegeven en blijkbaar is het steeds net niet erg genoeg om in te grijpen. Dan kun je jezelf wel opfok!ken, maar daar heb je alleen jezelf mee.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  † In Memoriam † donderdag 24 januari 2008 @ 12:43:31 #57
43556 miss_dynastie
pi_56273078
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 12:38 schreef motorbloempje het volgende:
en het negeren is ook lang goed gegaan, maar op een gegeven moment gaat ze weer over een lijn die ze niet had moeten passeren
Je moet haar posts ook niet lezen, dan kan ze ook geen lijn overschrijden. Een verbod zit er niet in, zoveel is duidelijk. Niet lezen, ze heeft al tijden hetzelfde icoon, dus scroll eroverheen. Als niemand haar quote of reageert gaat dat ook nog eens een stuk makkelijker.
pi_56273150
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 12:38 schreef motorbloempje het volgende:
waarom moeten wij daar mee leven? zij zit te zieken, zij zit te stoken, zij zit te veroordelen.. dan moet zij ook gewoon opdonderen, als zij de oorzaak is negeren moet niet nodig zijn het gaat goed zolang ze er NIET is of iig haar bek houdt

en het negeren is ook lang goed gegaan, maar op een gegeven moment gaat ze weer over een lijn die ze niet had moeten passeren geef d'r een verbod ofzo, denk ik dan of laat haar alleen en smilies posten, als ze perse een tvp wil hebben, of laat haar d'r eigen 'ik ben geweldig-topic' openen in LIF met eigen collumn, maar laat haar niet meer de sfeer (expres) verzieken.. want dat is wat er gebeurt..
je begrijpt zelf ook wel dat je niemand kan verbieden ergens te posten.

en vlak jezelf ook niet helemaal uit, jij kan ook verdomd fel uit de hoek komen.
ermee leren leven dat is een beetje een overtrokken term, maar ja, iedereen mag overal posten.
dat jij je eraan ergert wil niet zeggen dat we dan maar meteen achterover moeten gaan liggen en iemand een topic verbod moeten geven.

ze verziekt overigens niet altijd (al dan niet expres) de sfeer, ondertussen is het ook zo dat er dames zijn die gaan steigeren als ze alleen al haar naam voorbij zien komen.

dus nogmaals aan álle partijen, gedraag je gewoon.
echt, zo moeilijk is het niet.

zie verder de popsts van de overige dames hier, zij geven het ook aardig weer
pi_56273183
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 12:42 schreef YPPY het volgende:
Oeps, niet zo handig gezegd. Al kun jij behoorlijk fel reageren MoBlo.
ja, ik bén ook fel, alleen als ik het écht niet meer vind kunnen wat er (tegen/over topicgenoten) gezegd wordt

het is een leuke club vrouwen, gezellig, vertrouwd en lief.. en als iemand dan iemand die ik graag mag pijn doet door te zeggen dat ze geen echte doorzetters zijn als ze zich laten opereren, of debiel zijn als ze niet haar beeld van afvallen hebben (niet met die woorden), dan zit daar een emmer bij die vrij snel vol is... en als die laatste druppel dan gevallen is, dan ja, dan schiet ik wel eens (flink) uit mijn slof ja
Ja doei.
pi_56273223
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 12:49 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ja, ik bén ook fel, alleen als ik het écht niet meer vind kunnen wat er (tegen/over topicgenoten) gezegd wordt

het is een leuke club vrouwen, gezellig, vertrouwd en lief.. en als iemand dan iemand die ik graag mag pijn doet door te zeggen dat ze geen echte doorzetters zijn als ze zich laten opereren, of debiel zijn als ze niet haar beeld van afvallen hebben (niet met die woorden), dan zit daar een emmer bij die vrij snel vol is... en als die laatste druppel dan gevallen is, dan ja, dan schiet ik wel eens (flink) uit mijn slof ja
doe dat dan via de PM ofzo
anyway, lijkt me wel duidelijk toch?
pi_56273321
MM, had je nog in het slank-topic gekeken? Ik geloof dat teigan dit soort posts bedoelde en daar zit ik ook niet op te wachten. Ik wil geen wij-zij-sfeer, omdat uiteindelijk iedereen naar Slank wil en zich daar dan ook welkom wil voelen.
pi_56273365
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 12:54 schreef omearos het volgende:
MM, had je nog in het slank-topic gekeken? Ik geloof dat teigan dit soort posts bedoelde en daar zit ik ook niet op te wachten. Ik wil geen wij-zij-sfeer, omdat uiteindelijk iedereen naar Slank wil en zich daar dan ook welkom wil voelen.
jazeker, had er al eerder naar gekeken, er notitie van gemaakt, en het is bekend
en heb 'm net verwijderd, dat is ook nergens voor nodig.
pi_56277589
Ik kom al niet meer in de dieetclub
Er zijn teveel kwetsende dingen gezegd
En je kan veel zeggen maar zo ben ik nooit (geweest)
  † In Memoriam † donderdag 24 januari 2008 @ 16:20:45 #64
43556 miss_dynastie
pi_56277745
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 16:12 schreef Miss_S het volgende:
Je mag van mij best de vermoorde onschuld uithangen, maar het komt alleen niet geloofwaardig over. Je hebt dingen tegen mensen gezegd waar de honden geen brood van lusten. Klopt het dat er nu mensen zijn die wellicht heftiger op jou reageren dan wanneer een onbekende user de opmerking zou maken? Tuurlijk klopt dat. Maar dat is alleen maar heel menselijk, op een gegeven moment heb je al je krediet verspeeld en dat punt heb jij bij een hele hoop mensen al een hele poos geleden bereikt. Punt is alleen dat ze je zouden moeten negeren, beter voor hen en jouw getroll en gezuig wordt dan ook een stuk minder.

Ik heb je de belofte die je hier nu doet vaker zien maken en ik hoop dat je je er nu eens aan houdt. Een poosje rust van jou zal niemand kwaad doen, het verdwijnen van de negatieve sfeer die je steeds weer weet te creëren tussen de topics zal ook helemaal niemand verdriet doen. En wie weet, als je over een poosje je haat jegens en kritiek op dikke mensen wat vriendelijker weet te verpakken, wat er dan allemaal voor moois in het verschiet ligt. Tot dan lijkt het me een prima oplossing.
pi_56277799
Ik ben nooit gaan schelden en zo onder de gordel gaan posten
Dat sommige gewoon niet tegen de waarheid kunnen is niet hetzelfde als schelden en expres pijn doen
  † In Memoriam † donderdag 24 januari 2008 @ 16:26:47 #66
43556 miss_dynastie
pi_56277875
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 16:23 schreef Miss_S het volgende:
Ik ben nooit gaan schelden en zo onder de gordel gaan posten
Dat sommige gewoon niet tegen de jouw waarheid kunnen is niet hetzelfde als schelden en expres pijn doen
En daar zit de kern van jouw probleem, jij realiseert je maar steeds niet dat JOUW waarheid niet gelijk staat aan DE waarheid. En zolang je je zo blijft opstellen, een houding waarmee je heel veel steken onder de gordel hebt uitgedeeld dame, want vergeet dat niet en doe alsjeblieft niet alsof jij nog nooit een klap hebt uitgedeeld, zul je nooit op een fatsoenlijke en volwaardige manier deel uit kunnen maken van deze groep mensen. Je spreekt letterlijk je walging uit over dikke mensen en wil ze vervolgens uit de grond van je lieve hartje van 'advies ' voorzien. Dat werkt dus niet. Heel erg gek .
  donderdag 24 januari 2008 @ 16:29:57 #67
35189 Troel
scherp en bot
pi_56277945
Weet je Miss_S, en dat is je al veel vaker gezegd, "c'est le ton qui fait la musique".

En jij hebt gewoon regelmatig het verkeerde toontje te pakken. Ik heb hierdoor lange tijd niet meegepost, maar dan begin ik weer wat actiever mee te posten omdat de sfeer weer vooruitgegaan is en post ik blij dat ik afgevallen ben, komt er meteen weer een opmerking overheen op een manier van "ja, maar je hebt een operatie gehad en een kind, dus dat je afgevallen bent is niet raar". Zo'n opmerking is toch nergens voor nodig? Maak ze dan ook gewoon niet.
Daarnaast ben ik het volledig eens met miss_d, je hebt op dit moment geen krediet meer dus alles wat je verkeerd doet zal ook in het verkeerde keelgat schieten. Ook het laatste stukje ben ik met haar eens, ik hoop van harte dat je je belofte eens waar maakt en een tijdje weg blijft! Voor jou rustiger, maar voor ons ook
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_56277949
Dus afvallen is niet heel logisch minder eten en meer bewegen?
Maar deze discussie ga ik hier niet houden, ik vind dat jullie te ver zijn gegaan
En dat je niet geloofd dat ik niet gescholden heb of dat ik het echt goed bedoelde, tja weinig aan te doen
pi_56277960
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 16:12 schreef Miss_S het volgende:
Hier wil ik toch even op reageren. De reden dat ik op gegeven moment zei dat ik je verder negeerde, is dat je me wél gekwetst hebt. Blijkbaar zie je dat zelf niet in. En het was niet de eerste keer dat je mij (en anderen) echt pijn hebt gedaan. Tot nu toe ben ik elke keer weer open met je in gesprek gegaan, ik ben nu eenmaal niet zo haatdragend. Maar ook bij mij kun je te ver gaan. Ik zou het eerlijk gezegd echt een opluchting vinden als je niet meer in de dieetclub komt. Beter voor jou en beter voor mij.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_56277980
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 16:29 schreef Troel het volgende:
Weet je Miss_S, en dat is je al veel vaker gezegd, "c'est le ton qui fait la musique".

En jij hebt gewoon regelmatig het verkeerde toontje te pakken. Ik heb hierdoor lange tijd niet meegepost, maar dan begin ik weer wat actiever mee te posten omdat de sfeer weer vooruitgegaan is en post ik blij dat ik afgevallen ben, komt er meteen weer een opmerking overheen op een manier van "ja, maar je hebt een operatie gehad en een kind, dus dat je afgevallen bent is niet raar". Zo'n opmerking is toch nergens voor nodig? Maak ze dan ook gewoon niet.
Daarnaast ben ik het volledig eens met miss_d, je hebt op dit moment geen krediet meer dus alles wat je verkeerd doet zal ook in het verkeerde keelgat schieten. Ook het laatste stukje ben ik met haar eens, ik hoop van harte dat je je belofte eens waar maakt en een tijdje weg blijft! Voor jou rustiger, maar voor ons ook
tuurlijk heb ik een toontje, maar moet je me meteen dan gaan uitschelden? (en dan bedoel ik nu jij persoonlijk)
En ja afvallen met een operatie en een kind krijgen is niet helemaal wat werkt voor andere? of moet ik nu eerst zwanger raken om onder die 70 te komen

En ik blijf echt weg want vind dat er een paar te ver zijn gegaan, en ik kan goed terecht in het Slanke topic
  donderdag 24 januari 2008 @ 16:34:21 #71
35189 Troel
scherp en bot
pi_56278029
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 16:30 schreef Miss_S het volgende:
Dus afvallen is niet heel logisch minder eten en meer bewegen?
Maar deze discussie ga ik hier niet houden, ik vind dat jullie te ver zijn gegaan
En dat je niet geloofd dat ik niet gescholden heb of dat ik het echt goed bedoelde, tja weinig aan te doen

Nee, dat is niet logisch en dat hebben we je al meerdere malen, MET VOORBEELDEN, duidelijk proberen te maken. Dat jij het daar niet mee eens bent, prima, maar je hoeft het niet tot in den treure proberen duidelijk te maken, want er zijn gewoon mensen met een andere mening. Je weet inmiddels wel dat de meeste mensen in de Dieetclub die andere mening hebben, houd er dan ook gewoon over op!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 24 januari 2008 @ 16:35:05 #72
35189 Troel
scherp en bot
pi_56278050
dubbel is niet nodig
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 24 januari 2008 @ 16:36:04 #73
35189 Troel
scherp en bot
pi_56278069
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 16:31 schreef Miss_S het volgende:

[..]

tuurlijk heb ik een toontje, maar moet je me meteen dan gaan uitschelden? (en dan bedoel ik nu jij persoonlijk)
En ja afvallen met een operatie en een kind krijgen is niet helemaal wat werkt voor andere? of moet ik nu eerst zwanger raken om onder die 70 te komen

En ik blijf echt weg want vind dat er een paar te ver zijn gegaan, en ik kan goed terecht in het Slanke topic
Ow, en waar scheld ik je uit dan?

Waarom heb je wel door dat een operatie en een zwangerschap niet voor iedereen werkt, maar heb je niet door dat meer bewegen en minder eten wellicht ook niet voor iedereen werkt?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_56278105
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 16:36 schreef Troel het volgende:

[..]

Ow, en waar scheld ik je uit dan?

Waarom heb je wel door dat een operatie en een zwangerschap niet voor iedereen werkt, maar heb je niet door dat meer bewegen en minder eten wellicht ook niet voor iedereen werkt?
daar moest niet persoonlijk staan, sorry

omdat meer bewegen en minder eten wel gewoon werkt, als iedereen het maar volhoud
  † In Memoriam † donderdag 24 januari 2008 @ 16:37:39 #75
43556 miss_dynastie
pi_56278109
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 16:30 schreef Miss_S het volgende:
Maar deze discussie ga ik hier niet houden
Dat waardeer ik heel erg, zeker nu je ook hebt beloofd je in de dieetclub van dergelijk commentaar te onthouden.
quote:
ik vind dat jullie te ver zijn gegaan
Lijkt me stug dat ik te ver ben gegaan, bij mij sta je namelijk al maandenlang stelselmatig op negeer. Anders dan Levi ben ik wél vrij haatdragend en mij heb je op mijn hart getrapt, dame, neuh, dat had je niet zo bedoeld, net als dat je niet bedoelt dat de mensen met een operatie maar gemakkelijk zijn, dat 'is toch gewoon zo ' om maar eens één van je stokpaardjes van stal te halen, dus nee, ik voel me op dat gebied niet door je aangesproken. Ik ben in elk geval blij dat jij je ook eens in je wiek geschoten voelt en vindt dat mensen te ver zijn gegaan; dat punt heb jij bij mij al heel lang geleden bereikt en het is fijn dat je het nou zelf ook eens meemaakt. Kut, he?
pi_56278125
wáár in bovenstaande post heeft Troel je uitgescholden? waar?

te laat niet proberen alles bij te lezen op je werk wijze les
Ja doei.
pi_56278184
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 16:37 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dat waardeer ik heel erg, zeker nu je ook hebt beloofd je in de dieetclub van dergelijk commentaar te onthouden.
[..]

Lijkt me stug dat ik te ver ben gegaan, bij mij sta je namelijk al maandenlang stelselmatig op negeer. Anders dan Levi ben ik wél vrij haatdragend en mij heb je op mijn hart getrapt, dame, neuh, dat had je niet zo bedoeld, net als dat je niet bedoelt dat de mensen met een operatie maar gemakkelijk zijn, dat 'is toch gewoon zo ' om maar eens één van je stokpaardjes van stal te halen, dus nee, ik voel me op dat gebied niet door je aangesproken. Ik ben in elk geval blij dat jij je ook eens in je wiek geschoten voelt en vindt dat mensen te ver zijn gegaan; dat punt heb jij bij mij al heel lang geleden bereikt en het is fijn dat je het nou zelf ook eens meemaakt. Kut, he?
Nee ik vind dat niet hetzelfde maar goed ook dat hoort hier niet
Dus ik heb gezegd wat ik wou
Fijne avond nog en succes met afvallen
pi_56278229
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 16:40 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Nee ik vind dat niet hetzelfde maar goed ook dat hoort hier niet
Dus ik heb gezegd wat ik wou
Fijne avond nog en succes met afvallen
Leuk dat je nog even de moeite genomen hebt om op mijn post te reageren. Zeer volwassen van je!
Het ga je goed!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_56280211
Hoi, ik ben op zoek naar het topic waarin advies gevraagd werd over oogmake-up verwijderen. Was een maand of 1,5 geleden maar ik vind 'm niet meer.
pi_56280250
Oog make up reiniger bedoel je die misschien?
pi_56280703
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 18:24 schreef MissyMirjaM het volgende:
Oog make up reiniger bedoel je die misschien?

Dank je!
pi_56287537
Voor alle dieetclubbers: Fok!Dieetclub deel 225 Lezen.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 26 januari 2008 @ 16:52:41 #83
862 Arcee
Look closer
pi_56321393
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_56321644
paaseitjes? nu al?
Ja doei.
pi_56322358
Is al open hoor. Als je hem omhoog schopt krijgt ie een enkeltje CUL .
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 26 januari 2008 @ 18:39:18 #86
862 Arcee
Look closer
pi_56323428
Ik zie 'm nog als dicht.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_56323590
de topic status is toch echt open hoor..
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 26 januari 2008 @ 18:49:33 #88
862 Arcee
Look closer
pi_56323645
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 18:46 schreef MissyMirjaM het volgende:
de topic status is toch echt open hoor..
Een modje schijnt er dan eerst in te moeten posten.

Die post kun je dan weer deleten.
pi_56323658
he'k al gedaan, probeer nou eens?
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 26 januari 2008 @ 18:53:06 #90
862 Arcee
Look closer
pi_56323713
Ha'k al gezien.

Top.
  donderdag 31 januari 2008 @ 23:14:29 #91
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_56446566
Kan iemand hier wat aan doen? En snel aub

Sm44tj3s, hUsL3rS, Kud0'H4TUH iZ V3RL4TuH #10

Vergeet ook de quotes erna niet

Bij voorbaat dank
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_56454629
  vrijdag 1 februari 2008 @ 11:54:00 #93
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_56455130
Dank je wel, remlof had al de voorbereiding gedaan, maar mannen kunnen niet alles overzien

nogmaals thanks
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  maandag 4 februari 2008 @ 23:19:24 #94
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_56537511
ehm ik zal wel beetje kippig zijn, maar mis ik het trouwtopic? Kan iemand een linkje geven?

thanx
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  dinsdag 5 februari 2008 @ 09:49:54 #96
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_56541426
heel erg hartelijk dank
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  zondag 10 februari 2008 @ 13:57:46 #97
55709 Stereotomy
pi_56642727
Hallo,

Ik was op zoek naar het centrale contactlenzen topic maar ik kan het niet vinden
pi_56642875
quote:
Op zondag 10 februari 2008 13:57 schreef Stereotomy het volgende:
Hallo,

Ik was op zoek naar het centrale contactlenzen topic maar ik kan het niet vinden
ik hb even gezocht, weet niet of hier tussen zit wat je zoekt?
Harde VS Zachte lenzen
Nachtlens deel 3!
  zondag 10 februari 2008 @ 14:12:29 #99
55709 Stereotomy
pi_56643126
Nee, er was een centraal lenzentopic deel heelveel. Ik heb een vraag over mijn nieuwe zachte siliconen hydrogel Bausch & Lomb Purevision lenzen, die volgens een paar wetenschappelijke en niet-wetenschappelijke artikelen op het internet NIET goed samengaan met Bausch & Lomb Renu Multiplus vloeistof vanwege corneal staining.

En wilde daar met andere mensen over praten voordat ik ff ga checken met mijn oogarts volgende week.
pi_56643276
ik heb aardig wat af zitten zoeken, maar kan niks vinden, strange
pi_56644704
Of anders open je gewoon een nieuw topic. Dan krijg je sowieso meer respons.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')