uitleg?quote:Op zondag 23 december 2007 00:54 schreef De_Brandweer het volgende:
beetje vreemd dat mijn en zon adnere dude zn tvp wel word weggehaald in wat draag je vandaag topic en die van birdy, 1 post boven die van mij en die dude, mag wel blijve staan
uitleg graag.
gsm's zijn tegenwoordig meer een accesoire dan een dom gebruiksvoorwerp, en er wordt steeds meer voor bedacht (bijv. de lipstickhangers enzo), en dat past dus wel degelijk in LIF.quote:Op zondag 23 december 2007 00:55 schreef De_Brandweer het volgende:
oh en ik het gsm topic werd ik ook hierheen verwezen:
wat heeft een gsm topic te maken met lifestyle? beetje vergezocht.
het stond er boven. onze tvps waren quotes van die van birdyquote:Op zondag 23 december 2007 00:57 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
uitleg?
we zijn niet iedere seconde aanwezig in zo;'n topic, dus zitten niet meteen met onze hol boven op de tvp's.
een tvp is nergens voor nodig, overbodige topic vervuiling, als je ede moeite neemt om een tvp te posten, kun je ook wel ontopic posten.
dus tvp's worden over het algemeen verwijderd
soms slipt er 1 door, soms blijft er 1 staan.
dus de 'andere worden voorgetrokken'gedachtes mogen de deur uit
ik neem nog een wijntje
dat zou je ook kunnen zeggen over andere topics, het slowchat topic bijvoorbeeld.quote:Op zondag 23 december 2007 00:58 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
gsm's zijn tegenwoordig meer een accesoire dan een dom gebruiksvoorwerp, en er wordt steeds meer voor bedacht (bijv. de lipstickhangers enzo), en dat past dus wel degelijk in LIF.
niet leuk? je hoeft er niet in te posten oor
heb je mijn mailtje wel gelezen?quote:Op zondag 23 december 2007 01:01 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
het stond er boven. onze tvps waren quotes van die van birdyals je dat dan nog over het hoofd ziet
mischien iets minder drinken tijdens het werk?
[..]
dat zou je ook kunnen zeggen over andere topics, het slowchat topic bijvoorbeeld.
als je niet weet waar je het over hebt, verzoek ik je vriendelijk je waffel te houden, anders raad ik je aan om te solliciteren naar een modfunctie.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:14 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik zoek een kledingstuk #13
MMM, je hebt serieuze posts zitten verwijderen.
Medisch Forumquote:Op zondag 30 december 2007 23:48 schreef Strani het volgende:
ah okay Missy. Mag ik ook vragen wat er op tegen was?
1 |
sorry voor de late reactie, maar in Medisch Forum kun je het inderdaad terugvindenquote:Op zondag 30 december 2007 23:48 schreef Strani het volgende:
ah okay Missy. Mag ik ook vragen wat er op tegen was?
ik zie het ja, ik denk dat die in het heetst van de strijd is meegegaan, je was namelijk gewoon serieusquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Mag ik even weten waarom mijn advies over de aanschaf van een pink ribbon armbandje verwijderd is vanwege vermeend trollen? Ik schreef alleen het advies om te kijken of er bij een lingeriewinkel nog voorraad zou zijn.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:58 schreef omearos het volgende:Er zijn ook posts over de iq-test weg, kunnen die nog terug worden gezet of is weg echt weg?
En nog een vraagje: in hoeverre mogen we dan wel in discussie? Want het deel over sport en gewicht als kind is ook grotendeels weg, terwijl ik dat eigenlijk serieus bedoelde (hoeft niet terug, wil alleen weten waar de grens ligt)
ik heb in het topic zelf gereageerd, misschien kunnen we eventuele verdere opmerkingen hier doenquote:
doe eens even gewoon zeg.quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:22 schreef motorbloempje het volgende:
ik weet niet wie madam heeft omgekocht, maar ik vind het schandálig dat de mensen die normaal posten, zonder dat madame er doorheen komt, erger worden bestraft dan de boosdoener zelf.. die maar blijft zuigen, zeuren, veroordelen en verkondigen dat iedereen die niet zoals is debiel is...zie je nu *()*$#)(*$#@ zelf niet in, als je regelmatig meeleest, wie hier de boosdoener is?
Ok! We moeten elke keer maar 'negeren' en 'vermijden' en 'lief doen', maar als we dat al moeten doen van jullie, dan zegt dat toch al genoeg over de oorzaak?????????
quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:27 schreef YPPY het volgende:
En die oorzaak blijft MoBlo, daar kunnen we niks aan doen. Iets dat je niet kunt veranderen, moet je als een gegeven zien en daar moet je mee leven. Het is niet anders.
Je moet haar posts ook niet lezen, dan kan ze ook geen lijn overschrijden. Een verbod zit er niet in, zoveel is duidelijk. Niet lezen, ze heeft al tijden hetzelfde icoon, dus scroll eroverheen. Als niemand haar quote of reageert gaat dat ook nog eens een stuk makkelijker.quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:38 schreef motorbloempje het volgende:
en het negeren is ook lang goed gegaan, maar op een gegeven moment gaat ze weer over een lijn die ze niet had moeten passeren![]()
je begrijpt zelf ook wel dat je niemand kan verbieden ergens te posten.quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:38 schreef motorbloempje het volgende:
waarom moeten wij daar mee leven? zij zit te zieken, zij zit te stoken, zij zit te veroordelen.. dan moet zij ook gewoon opdonderen, als zij de oorzaak isnegeren moet niet nodig zijn
het gaat goed zolang ze er NIET is of iig haar bek houdt
![]()
en het negeren is ook lang goed gegaan, maar op een gegeven moment gaat ze weer over een lijn die ze niet had moeten passerengeef d'r een verbod ofzo, denk ik dan
of laat haar alleen
en
smilies posten, als ze perse een tvp wil hebben, of laat haar d'r eigen 'ik ben geweldig-topic' openen in LIF met eigen collumn, maar laat haar niet meer de sfeer (expres) verzieken.. want dat is wat er gebeurt..
ja, ik bén ook fel, alleen als ik het écht niet meer vind kunnen wat er (tegen/over topicgenoten) gezegd wordtquote:Op donderdag 24 januari 2008 12:42 schreef YPPY het volgende:
Oeps, niet zo handig gezegd.Al kun jij behoorlijk fel reageren MoBlo.
doe dat dan via dequote:Op donderdag 24 januari 2008 12:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, ik bén ook fel, alleen als ik het écht niet meer vind kunnen wat er (tegen/over topicgenoten) gezegd wordt
het is een leuke club vrouwen, gezellig, vertrouwd en lief.. en als iemand dan iemand die ik graag mag pijn doet door te zeggen dat ze geen echte doorzetters zijn als ze zich laten opereren, of debiel zijn als ze niet haar beeld van afvallen hebben (niet met die woorden), dan zit daar een emmer bij die vrij snel vol is... en als die laatste druppel dan gevallen is, dan ja, dan schiet ik wel eens (flink) uit mijn slof ja
jazeker, had er al eerder naar gekeken, er notitie van gemaakt, en het is bekendquote:Op donderdag 24 januari 2008 12:54 schreef omearos het volgende:
MM, had je nog in het slank-topic gekeken? Ik geloof dat teigan dit soort posts bedoelde en daar zit ik ook niet op te wachten. Ik wil geen wij-zij-sfeer, omdat uiteindelijk iedereen naar Slank wil en zich daar dan ook welkom wil voelen.
Je mag van mij best de vermoorde onschuld uithangen, maar het komt alleen niet geloofwaardig over. Je hebt dingen tegen mensen gezegd waar de honden geen brood van lusten. Klopt het dat er nu mensen zijn die wellicht heftiger op jou reageren dan wanneer een onbekende user de opmerking zou maken? Tuurlijk klopt dat. Maar dat is alleen maar heel menselijk, op een gegeven moment heb je al je krediet verspeeld en dat punt heb jij bij een hele hoop mensen al een hele poos geleden bereikt. Punt is alleen dat ze je zouden moeten negeren, beter voor hen en jouw getroll en gezuig wordt dan ook een stuk minder.quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:12 schreef Miss_S het volgende:
Ik kom al niet meer in de dieetclub
Er zijn teveel kwetsende dingen gezegd
En je kan veel zeggen maar zo ben ik nooit (geweest)
En daar zit de kern van jouw probleem, jij realiseert je maar steeds niet dat JOUW waarheid niet gelijk staat aan DE waarheid. En zolang je je zo blijft opstellen, een houding waarmee je heel veel steken onder de gordel hebt uitgedeeld dame, want vergeet dat niet en doe alsjeblieft niet alsof jij nog nooit een klap hebt uitgedeeld, zul je nooit op een fatsoenlijke en volwaardige manier deel uit kunnen maken van deze groep mensen. Je spreekt letterlijk je walging uit over dikke mensen en wil ze vervolgens uit de grond van je lieve hartje van 'adviesquote:Op donderdag 24 januari 2008 16:23 schreef Miss_S het volgende:
Ik ben nooit gaan schelden en zo onder de gordel gaan posten
Dat sommige gewoon niet tegen de jouw waarheid kunnen is niet hetzelfde als schelden en expres pijn doen
Hier wil ik toch even op reageren. De reden dat ik op gegeven moment zei dat ik je verder negeerde, is dat je me wél gekwetst hebt. Blijkbaar zie je dat zelf niet in. En het was niet de eerste keer dat je mij (en anderen) echt pijn hebt gedaan. Tot nu toe ben ik elke keer weer open met je in gesprek gegaan, ik ben nu eenmaal niet zo haatdragend. Maar ook bij mij kun je te ver gaan. Ik zou het eerlijk gezegd echt een opluchting vinden als je niet meer in de dieetclub komt. Beter voor jou en beter voor mij.quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:12 schreef Miss_S het volgende:
Ik kom al niet meer in de dieetclub
Er zijn teveel kwetsende dingen gezegd
En je kan veel zeggen maar zo ben ik nooit (geweest)
tuurlijk heb ik een toontje, maar moet je me meteen dan gaan uitschelden? (en dan bedoel ik nu jij persoonlijk)quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:29 schreef Troel het volgende:
Weet je Miss_S, en dat is je al veel vaker gezegd, "c'est le ton qui fait la musique".
En jij hebt gewoon regelmatig het verkeerde toontje te pakken. Ik heb hierdoor lange tijd niet meegepost, maar dan begin ik weer wat actiever mee te posten omdat de sfeer weer vooruitgegaan is en post ik blij dat ik afgevallen ben, komt er meteen weer een opmerking overheen op een manier van "ja, maar je hebt een operatie gehad en een kind, dus dat je afgevallen bent is niet raar". Zo'n opmerking is toch nergens voor nodig? Maak ze dan ook gewoon niet.
Daarnaast ben ik het volledig eens met miss_d, je hebt op dit moment geen krediet meer dus alles wat je verkeerd doet zal ook in het verkeerde keelgat schieten. Ook het laatste stukje ben ik met haar eens, ik hoop van harte dat je je belofte eens waar maakt en een tijdje weg blijft! Voor jou rustiger, maar voor ons ook
quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:30 schreef Miss_S het volgende:
Dus afvallen is niet heel logisch minder eten en meer bewegen?
Maar deze discussie ga ik hier niet houden, ik vind dat jullie te ver zijn gegaan
En dat je niet geloofd dat ik niet gescholden heb of dat ik het echt goed bedoelde, tja weinig aan te doen
Ow, en waar scheld ik je uit dan?quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:31 schreef Miss_S het volgende:
[..]
tuurlijk heb ik een toontje, maar moet je me meteen dan gaan uitschelden? (en dan bedoel ik nu jij persoonlijk)
En ja afvallen met een operatie en een kind krijgen is niet helemaal wat werkt voor andere? of moet ik nu eerst zwanger raken om onder die 70 te komen
En ik blijf echt weg want vind dat er een paar te ver zijn gegaan, en ik kan goed terecht in het Slanke topic
daar moest niet persoonlijk staan, sorryquote:Op donderdag 24 januari 2008 16:36 schreef Troel het volgende:
[..]
Ow, en waar scheld ik je uit dan?
Waarom heb je wel door dat een operatie en een zwangerschap niet voor iedereen werkt, maar heb je niet door dat meer bewegen en minder eten wellicht ook niet voor iedereen werkt?
Dat waardeer ik heel erg, zeker nu je ook hebt beloofd je in de dieetclub van dergelijk commentaar te onthouden.quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:30 schreef Miss_S het volgende:
Maar deze discussie ga ik hier niet houden
Lijkt me stug dat ik te ver ben gegaan, bij mij sta je namelijk al maandenlang stelselmatig op negeer. Anders dan Levi ben ik wél vrij haatdragend en mij heb je op mijn hart getrapt, dame, neuh, dat had je niet zo bedoeld, net als dat je niet bedoelt dat de mensen met een operatie maar gemakkelijk zijn, dat 'is toch gewoon zoquote:ik vind dat jullie te ver zijn gegaan
En dat je niet geloofd dat ik niet gescholden heb of dat ik het echt goed bedoelde, tja weinig aan te doen
Nee ik vind dat niet hetzelfde maar goed ook dat hoort hier nietquote:Op donderdag 24 januari 2008 16:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat waardeer ik heel erg, zeker nu je ook hebt beloofd je in de dieetclub van dergelijk commentaar te onthouden.
[..]
Lijkt me stug dat ik te ver ben gegaan, bij mij sta je namelijk al maandenlang stelselmatig op negeer. Anders dan Levi ben ik wél vrij haatdragend en mij heb je op mijn hart getrapt, dame, neuh, dat had je niet zo bedoeld, net als dat je niet bedoelt dat de mensen met een operatie maar gemakkelijk zijn, dat 'is toch gewoon zo' om maar eens één van je stokpaardjes van stal te halen, dus nee, ik voel me op dat gebied niet door je aangesproken. Ik ben in elk geval blij dat jij je ook eens in je wiek geschoten voelt en vindt dat mensen te ver zijn gegaan; dat punt heb jij bij mij al heel lang geleden bereikt en het is fijn dat je het nou zelf ook eens meemaakt. Kut, he?
Leuk dat je nog even de moeite genomen hebt om op mijn post te reageren. Zeer volwassen van je!quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:40 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nee ik vind dat niet hetzelfde maar goed ook dat hoort hier niet
Dus ik heb gezegd wat ik wou![]()
Fijne avond nog en succes met afvallen
quote:Op donderdag 24 januari 2008 18:24 schreef MissyMirjaM het volgende:
Oog make up reiniger bedoel je die misschien?
Een modje schijnt er dan eerst in te moeten posten.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:46 schreef MissyMirjaM het volgende:
de topic status is toch echt open hoor..
ik hb even gezocht, weet niet of hier tussen zit wat je zoekt?quote:Op zondag 10 februari 2008 13:57 schreef Stereotomy het volgende:
Hallo,
Ik was op zoek naar het centrale contactlenzen topic maar ik kan het niet vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |