Prima jongen. Met jou?quote:Op donderdag 20 december 2007 11:24 schreef nietzman het volgende:
Hoe gaat het met je meid?
Ik gebruik het voor m'n lippen, zodat die heerlijk zacht blijven.quote:Op donderdag 20 december 2007 11:26 schreef nietzman het volgende:
Je kunt beter écht glijmiddel gebruiken trouwens.
Jaja. En dat op die rotschoenen.quote:Op donderdag 20 december 2007 11:25 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Snel gedaan DaD, vaseline kopen, pc opzoeken en nieuw topic openen
Ja, gewoon even spugen is ook prima natuurlijk.quote:Op donderdag 20 december 2007 11:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik gebruik het voor m'n lippen, zodat die heerlijk zacht blijven.. Over de glijmiddelkwestie kan ik ook nog wel wat zeggen, maar dat is misschien iets te veel informatie.
Moet 't wel nodig zijn.quote:Op donderdag 20 december 2007 11:32 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ja, gewoon even spugen is ook prima natuurlijk.
Jah, mijn broek!quote:
Leuk. Ga je dan weer zo'n pannenkoek etenals toen in het pannenkoekschip?quote:Op donderdag 20 december 2007 13:00 schreef maok het volgende:
Ik heb bijna vakantie, nog maar 1 uur en 20 minuten en dan een kerstborrel met pannenkoeken![]()
![]()
Als dat zou kunnenquote:Op donderdag 20 december 2007 13:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Leuk. Ga je dan weer zo'n pannenkoek etenals toen in het pannenkoekschip?
Alsofmij dat wat boeitquote:Op donderdag 20 december 2007 14:56 schreef Lyssa het volgende:
Hmm.. 2x beddengoed wassen terwijl je maar voor 1 ruimte hebt om te drogen is geen succes..
Sorry Alex het zal niet heel opgeruimd zijn als je hier bent vanavondSterker nog.. je kan alleen zitten op de grond
Want de stoelen zijn in gebruik voor het drogen van mn hoeslaken
Alsik een gentleman was geweest had ik je aangeboden dat te doen.quote:Op donderdag 20 december 2007 14:57 schreef Lyssa het volgende:
En oh ja!
Ik heb ook geen zin om de afwas te doenMaar we eten toch niet hier
Dat had ik dan geweigerdquote:Op donderdag 20 december 2007 14:59 schreef Dangel het volgende:
[..]
Alsik een gentleman was geweest had ik je aangeboden dat te doen.
Maar ik ben een lompe boer
quote:Op donderdag 20 december 2007 13:00 schreef Lyssa het volgende:
Zo gestemd op de crew en user hunks en beebs![]()
Go ChipsZak.![]()
Tuurlijkquote:
Tuurlijk ben ik een beeb. Obvious.quote:Op donderdag 20 december 2007 15:28 schreef Lyssa het volgende:
[..]
TuurlijkJe bent toch ook een beeb? Of is het strafbaar als ik dat zeg?
Lopen met een slapend onderbeen+voet is eerst heel grappig..daarna heel vervelend
Wat ist?quote:Op donderdag 20 december 2007 15:28 schreef Bob. het volgende:
Bleh.
Alles doet zeer, ik heb gister een kerstboom in m'n oog gekregen. (Nee echt.quote:
Nou, dat mag best als ik het zo hoor!quote:Op donderdag 20 december 2007 16:19 schreef Bob. het volgende:
[..]
Alles doet zeer, ik heb gister een kerstboom in m'n oog gekregen. (Nee echt.) en ben zo hard onderuit gegaan met schaatsen dat ik nauwelijks meer kan zitten omdat ik m'n kont heb gebroken, (Ja dat, of m'n stuitje) en mijn rechterarm heeft er ook niet meer zo'n zin in door die val.
Oh en ik ben half ziek terwijl ik vanavond een gala heb.
Oftewel: ik heb last van zelfmedelijden.
Da's wel lekker ja.quote:
quote:Op donderdag 20 december 2007 15:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Er staat een kerstkoor te zingen op de eerste verdieping van de UB. Als ik dus van de tweede naar de begane grond wil moet ik dwars door dat koor heen lopen. Hmm.
Jawel, maar heb nog geen keuze gemaakt. Misschien dat er nog leukere dingen langs komenquote:Op donderdag 20 december 2007 19:53 schreef ChipsZak. het volgende:. Kan ook. Maar staat er echt níets tussen?
Heerlijk toch.quote:Op donderdag 20 december 2007 20:06 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Kerst. Wie houdt er niet van.
Ik heb mijn OV vanochtend ook opgehaald, maar er waren maar 3 wachtenden voor mijquote:Op donderdag 20 december 2007 20:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Heerlijk toch.
Toen ik m'n ov op ging halen bij het postkantoor waren er 25 wachtenden voor me..
Oei, dit klinkt wel heel erg. Sterkte. Zelfmedelijden mag in dit gevalquote:Op donderdag 20 december 2007 16:19 schreef Bob. het volgende:
[..]
Alles doet zeer, ik heb gister een kerstboom in m'n oog gekregen. (Nee echt.) en ben zo hard onderuit gegaan met schaatsen dat ik nauwelijks meer kan zitten omdat ik m'n kont heb gebroken, (Ja dat, of m'n stuitje) en mijn rechterarm heeft er ook niet meer zo'n zin in door die val.
Oh en ik ben half ziek terwijl ik vanavond een gala heb.
Oftewel: ik heb last van zelfmedelijden.
Wheh.quote:Op donderdag 20 december 2007 22:08 schreef Lyssa het volgende:
DaD, heb je nog getoeter gehoord vanavond?
Ik zit al de hele avond met m'n koptelefoon op, op vol volume.quote:Op donderdag 20 december 2007 22:08 schreef Lyssa het volgende:
DaD, heb je nog getoeter gehoord vanavond?
Potverquote:Op donderdag 20 december 2007 22:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik zit al de hele avond met m'n koptelefoon op, op vol volume..
Lyssaquote:
Om het maar even met zijn eigen woorden te zeggen: FOTOquote:Op donderdag 20 december 2007 22:14 schreef Lyssa het volgende:
En Alex is naar de kapper geweest
Het staat 'm goed
We hadden speciaal naar je getoeterdquote:
vaarwelquote:Op donderdag 20 december 2007 22:25 schreef Lyssa het volgende:
[..]
We hadden speciaal naar je getoeterdGelukkig hebben we touw gekocht bij de IKEA, we gaan ons nu ophangen...
Vaarwel allen!
Bij mij langs gereden naar de Ikea? Huh?quote:Op donderdag 20 december 2007 22:25 schreef Lyssa het volgende:
[..]
We hadden speciaal naar je getoeterdGelukkig hebben we touw gekocht bij de IKEA, we gaan ons nu ophangen...
Vaarwel allen!
bij deze onze laatste foto..quote:Op donderdag 20 december 2007 22:25 schreef maok het volgende:
[..]
Om het maar even met zijn eigen woorden te zeggen: FOTO
Dit is alleen maar voor het bloed voor het dramatische effect, uiteindelijk gaan ze een touw gebruikenquote:Op donderdag 20 december 2007 22:52 schreef MaxMark het volgende:
Alex, in de lengte snijden! Prutser!
Sesatiezoekersquote:Op donderdag 20 december 2007 22:55 schreef HMaster-II het volgende:
Moest hier een langs komen volgens ChipsZak![]()
hier ik ben dan enzo jeweetwel
Flut krummel hier in Assenquote:Op vrijdag 21 december 2007 08:57 schreef MaxMark het volgende:
Sneeuw waar?
Kuzooi.quote:
Aan het uploaden!quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:51 schreef ChipsZak. het volgende:
Vertel! Foto Picz:1;2;1
Yeeeyquote:
quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:00 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Moet toch nu wel bekennen , dat ik nu er pas achterkom dat je een meisje bent.
Whahaquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:00 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Moet toch nu wel bekennen , dat ik nu er pas achterkom dat je een meisje bent.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:02 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]. Ze is de vrouw van TARAraboemdijee.
![]()
Dat is waar.quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:18 schreef freecell het volgende:
[..]
En hey, je ziet wel een plukje haar
Jahquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:20 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat is waar.
Is dat ook die hennakleur?
Da's toch niet zo verkeerd/donker uitgepakt?quote:
Aha!quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:27 schreef freecell het volgende:
Het valt nu wel weer mee inderdaad, de eerste 3 dagen is het altijd een beetje erg fel
15 wel denk ikquote:Op vrijdag 21 december 2007 16:02 schreef Viking84 het volgende:
Omg, wat zie je er goed uit, Freecell!.
Volgens mij ben je nog wel 10 kg lichter dan toen ik je zag in de zomer, right?
Jeetje.
Niet te geloven gewoon dat je in zo'n korte tijd zoveel bent afgevallenquote:Op vrijdag 21 december 2007 16:07 schreef freecell het volgende:
[..]
15 wel denk ik
Het rokje is gewoon maat 36
Nee hoor! Ik heb al een andere mod met een X in z'n naam aan de haak geslagen..quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:04 schreef Viking84 het volgende:
Zijn Alex en Lyssa een setje ofzo?
Ik ben al een tijdje weer beter en het komt er nog niet weer aanquote:Op vrijdag 21 december 2007 16:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet te geloven gewoon dat je in zo'n korte tijd zoveel bent afgevallen.
Jij mag nooit meer zeggen dat je er niet goed uit ziet.
Ben je alweer beter? (ook kut als je tijdens ziekte afvalt en dan kom je net zo hard weer aan).
Maar int centrum?quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:05 schreef freecell het volgende:
Er ligt wel overal een klein laagje sneeuw, maar het sneeuwt nu niet.
Zie foto's van vanmorgenZo ziet het er hier nog steeds uit
Nee, veel te veel steen/astvalt waar veel te veel mensen oveheen lopenquote:
Heb onderweg 3 vlokjes sneeuw gezien en dat was het. Wel de gehele dag mist gehad, maar dat was niet onoverkomelijk.quote:
quote:Op donderdag 20 december 2007 23:05 schreef maok het volgende:
Nou, ik ga slapen, Alex en Lyssa slaap lekker ow wacht, dat was niet zo tactisch tot morgen.
Ja, toet-toet heb ik je gesmstquote:Op vrijdag 21 december 2007 10:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Alex.. Heb jij mij gisteravond laat een smsje gestuurd?
. Staat me nu ineens weer iets van bij, heb 'm gelezen en ben weer in slaap geflikkerd blijkbaar.
.
Nee.quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:04 schreef Viking84 het volgende:
Zijn Alex en Lyssa een setje ofzo?
Dat dusquote:Op vrijdag 21 december 2007 16:36 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Nee hoor! Ik heb al een andere mod met een X in z'n naam aan de haak geslagen..![]()
alweer ja![]()
Ik doelde meer op jullie actie, niet op het vervolg daarvanquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]Zeg
Waar zieje me voor aan
[..]
Ik snap het nog steeds nietquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:38 schreef maok het volgende:
[..]
Ik doelde meer op jullie actie, niet op het vervolg daarvan.
Ik kom het wel ff controleren dan.quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:45 schreef Bob. het volgende:
Slaap lekker!
En ik heb me om laten bouwen, had ik dat nog niet verteld?
Nou, kom maar op met die naaktfotos danquote:Op zaterdag 22 december 2007 13:33 schreef nietzman het volgende:
Deze heeft borstjes.
Moet je rondjes gaan rennenquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:31 schreef freecell het volgende:
Echt wel, en daarbij krijgen wij het niet meer boven de 18 graden in huis.
Als je een klein huis hebt welquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:53 schreef freecell het volgende:
Wordt het dan wel warm in huis?
Zie ik eruit als dat Lemur beest?quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Door TARA? Maar das toch wel vaker dan alleen vandaag?
Ja. En freecell als een roze bloem!quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:30 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Zie ik eruit als dat Lemur beest?
regen?? dat was toch de ijzel die Piet Paulusma voorspelde??quote:
Wel lief doen tegen aSjquote:Op zondag 23 december 2007 12:48 schreef ChipsZak. het volgende:
Astrid ligt op de grond te huilen van t lachenHeb haar uit bed geduwd, opzouten
quote:Op zondag 23 december 2007 12:25 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Goedemorgen
Wij zitten gewoon naast elkaar te MacBooken
Zulks een geweldige vrouw, en jij duwt har uit bed? Weet je zeker dat je hetero bent?quote:Op zondag 23 december 2007 12:48 schreef ChipsZak. het volgende:
Astrid ligt op de grond te huilen van t lachenHeb haar uit bed geduwd, opzouten
Ok, absoluut gay. Steeks eens iets in zn kont? Vind ie vast lekkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |