Da's wel lekker ja.quote:
quote:Op donderdag 20 december 2007 15:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Er staat een kerstkoor te zingen op de eerste verdieping van de UB. Als ik dus van de tweede naar de begane grond wil moet ik dwars door dat koor heen lopen. Hmm.
Jawel, maar heb nog geen keuze gemaakt. Misschien dat er nog leukere dingen langs komenquote:Op donderdag 20 december 2007 19:53 schreef ChipsZak. het volgende:. Kan ook. Maar staat er echt níets tussen?
Heerlijk toch.quote:Op donderdag 20 december 2007 20:06 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Kerst. Wie houdt er niet van.
Ik heb mijn OV vanochtend ook opgehaald, maar er waren maar 3 wachtenden voor mijquote:Op donderdag 20 december 2007 20:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Heerlijk toch.
Toen ik m'n ov op ging halen bij het postkantoor waren er 25 wachtenden voor me..
Oei, dit klinkt wel heel erg. Sterkte. Zelfmedelijden mag in dit gevalquote:Op donderdag 20 december 2007 16:19 schreef Bob. het volgende:
[..]
Alles doet zeer, ik heb gister een kerstboom in m'n oog gekregen. (Nee echt.) en ben zo hard onderuit gegaan met schaatsen dat ik nauwelijks meer kan zitten omdat ik m'n kont heb gebroken, (Ja dat, of m'n stuitje) en mijn rechterarm heeft er ook niet meer zo'n zin in door die val.
Oh en ik ben half ziek terwijl ik vanavond een gala heb.
Oftewel: ik heb last van zelfmedelijden.
Wheh.quote:Op donderdag 20 december 2007 22:08 schreef Lyssa het volgende:
DaD, heb je nog getoeter gehoord vanavond?
Ik zit al de hele avond met m'n koptelefoon op, op vol volume.quote:Op donderdag 20 december 2007 22:08 schreef Lyssa het volgende:
DaD, heb je nog getoeter gehoord vanavond?
Potverquote:Op donderdag 20 december 2007 22:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik zit al de hele avond met m'n koptelefoon op, op vol volume..
Lyssaquote:
Om het maar even met zijn eigen woorden te zeggen: FOTOquote:Op donderdag 20 december 2007 22:14 schreef Lyssa het volgende:
En Alex is naar de kapper geweest
Het staat 'm goed
We hadden speciaal naar je getoeterdquote:
vaarwelquote:Op donderdag 20 december 2007 22:25 schreef Lyssa het volgende:
[..]
We hadden speciaal naar je getoeterdGelukkig hebben we touw gekocht bij de IKEA, we gaan ons nu ophangen...
Vaarwel allen!
Bij mij langs gereden naar de Ikea? Huh?quote:Op donderdag 20 december 2007 22:25 schreef Lyssa het volgende:
[..]
We hadden speciaal naar je getoeterdGelukkig hebben we touw gekocht bij de IKEA, we gaan ons nu ophangen...
Vaarwel allen!
bij deze onze laatste foto..quote:Op donderdag 20 december 2007 22:25 schreef maok het volgende:
[..]
Om het maar even met zijn eigen woorden te zeggen: FOTO
Dit is alleen maar voor het bloed voor het dramatische effect, uiteindelijk gaan ze een touw gebruikenquote:Op donderdag 20 december 2007 22:52 schreef MaxMark het volgende:
Alex, in de lengte snijden! Prutser!
Sesatiezoekersquote:Op donderdag 20 december 2007 22:55 schreef HMaster-II het volgende:
Moest hier een langs komen volgens ChipsZak![]()
hier ik ben dan enzo jeweetwel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |