Nee schat,quote:Op woensdag 19 december 2007 21:14 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
smelt die niet als je daar hete koffie in doet? wat een pokke idee.
dat lijkt alsof ze gewoon boodschappen zijn gaan doen bij een willekeurige supermarktquote:Op donderdag 20 december 2007 22:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Een soort van vreterij overzicht....
[ afbeelding ]
WTF?? een Wii als kerspakket/kado??quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:46 schreef HeatWave het volgende:
Uiteindelijk de knoop doorgehakt en een Wii gekozen.
Leuk ding.
Die had mijn pa ook!quote:Op donderdag 20 december 2007 19:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik heb hem ook binnen
Chocomel hotpatties startverpakking, 4 handgeschilderde ontbijtkommen (blij mee), een heerlijk dikke badjas en voor de rest allemaal vreetspul, geen vreemde dingen alles kan eens een keer normaal op (jam, ontbijtkoek, thee, cruesli enz...) Oja ook nog een heerlijk stuk overjarige kaas, de zoutkristallen zitten erin, super.
Die van manlief komt vanavond..
Ik had zo'n zelfde pakketquote:Op donderdag 20 december 2007 10:29 schreef Syytön het volgende:
Hier ook al chocolade...
- Chocoladefontein
- boekje met recepten voor chocoladefontein
- Van die stokjes met blokje chocolade eraan om chocolademelk van te maken
- Marshmellows
- Aardbeien op siroop
- krakelingen
- 2 mokken met "Chocolade" er op
Okaaaaaaaaayquote:Op vrijdag 21 december 2007 10:44 schreef ijsmeis het volgende:
Mijn vrindje heeft mijn 'kerstpakket' op het uitzendbureau gehaald.
En het is een envelop.
Vanavond krijg ik hem. Ik ben benieuwd wat er in zit.
Sadquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Okaaaaaaaaay.
Er zat een formulier in, met een adres en een code waar je dingen kunt downloaden.
Ik heb in totaal 122 credits en daar kun je welgeteld 3 wallpapers voor je telefoon voor downloaden of een samenvatting (van fucking 12 minuten!) van een boek in luistervorm, of je kunt er smsjes van kopen.
Serieus. En dan een brief durven te sturen met "je kerstpakket staat bij ons klaar, je kunt hem ophalen!".
Ik ben blij dat ik van het bedrijf zelf ook een kerstpakket heb gehad, een echt kerstpakket.
En ja, sorry, normaal zou ik een gegeven paard niet in de bek kijken, maar please, ik had liever niks gehad. Echt.
Ruilenquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:02 schreef Dementor het volgende:
- Worstjes die bijna over de datum zijn.
- Een wijnkoeler (een plastic bakje dat je mag vullen met water, je hebt dan een ijskegel die je wijn koelt kansloos dus).
-Een smerige fles wijn.
-Een raar merk borrelnootjes.
-Een potje olijven (in de winter, ik bak in olijfolie ffs wat moet ik nu met olijven).
-Hooi voor het konijn.
[ afbeelding ]
Is dit niet het meest pauperige kerstpakket ooit?
geef dan niets, dit is een pakket voor iemand die onder de brug woont en goedkoop dronken wil worden om daarna aan die diarree te gaan door de olijven en de worstjes.
Waar het hooi voor dient is mij een raadsel.
Jij wint met het zielgste paket tot nu toe, dat is nog erger dan dat wandelboek.quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Okaaaaaaaaay.
Er zat een formulier in, met een adres en een code waar je dingen kunt downloaden.
Ik heb in totaal 122 credits en daar kun je welgeteld 3 wallpapers voor je telefoon voor downloaden of een samenvatting (van fucking 12 minuten!) van een boek in luistervorm, of je kunt er smsjes van kopen.
Serieus. En dan een brief durven te sturen met "je kerstpakket staat bij ons klaar, je kunt hem ophalen!".
Ik ben blij dat ik van het bedrijf zelf ook een kerstpakket heb gehad, een echt kerstpakket.
En ja, sorry, normaal zou ik een gegeven paard niet in de bek kijken, maar please, ik had liever niks gehad. Echt.
Heb je dat opgezocht bij de leverancier ofzoquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:56 schreef Nieuwschierig het volgende:
Wokpan
Wokpolie
Wokkookboek
Zakje kroepoek
Zakje japanse zoutjes
Pak rijst
Pak Bami
Pot zuur
Doos theelichtjes
Pak servetjes
Doos bonbons
Winkelwaarde ca 35 euro
Inkoopwaarde 12,50
quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:02 schreef Dementor het volgende:
Een gegeven paard mag je niet in de bek kijken maar dit paard stinkt zo dat ik denk dat het dood is.
..Zie ik daar een schroefdop?quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:02 schreef Dementor het volgende:
-Een smerige fles wijn, grote kans dat als ik die fles wijn open hij vol met kurk zit.
Denk eerder zo'n stuk plastic over een kurk heen. Heb ik ookquote:
Laten ze je toch mooi voelen dat je er niet echt bij hoort, hè?quote:Op zaterdag 22 december 2007 10:51 schreef Razztwizzle het volgende:
De hele regio van de bank waar ik voor werk in het weekend heeft een cadeaubon gehad.
Ik werk echter via het uitzendbureau. Dus ik krijg niks.
Dáááág, teamgevoel.
Ja. Leuk dat ik hier al twee jaar werk, enkel de zaterdagen en vakanties (als bijbaan naast m'n studie) maar iedereen is er heel blij mee omdat zij dan geen zaterdagen hoeven te draaien. Juist omdat ik alleen in het weekend werk krijg ik geen contract maar blijf ik uitzendkracht. Erg leuk, inderdaad. Very nice.quote:Op zaterdag 22 december 2007 12:24 schreef Leigh het volgende:
[..]
Laten ze je toch mooi voelen dat je er niet echt bij hoort, hè?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |