quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:41 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Je mag een gegeven paard niet in de bek kijken, maar ik vind wel dat andere mensen leukere paarden krijgen.
Dat je nog de moeite neemt om ze op te gaan halen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:00 schreef thaduck het volgende:
Ik mag donderdagmiddag aantreden om mijn mooie jazz cd's op te halen!
Ken nie wachten
quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:00 schreef thaduck het volgende:
Ik mag donderdagmiddag aantreden om mijn mooie jazz cd's op te halen!
Ken nie wachten
ik denk dat we een winnaar hebben voor het kerstkutpakket 2007quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:28 schreef HuubTuub het volgende:
[ afbeelding ]
"Capitool Wandelingen door park, stand & land. 60 wandelingen op losse kaarten"...
Nu nog wachten tot mijn 65ste en dan kan ik er volop van genieten.
ja tof hequote:Op dinsdag 18 december 2007 15:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
zelfs je kat moet er niets van hebben
Dat is wel bijzonder handig voor de FOK!stok.quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:28 schreef HuubTuub het volgende:
[ afbeelding ]
"Capitool Wandelingen door park, stand & land. 60 wandelingen op losse kaarten"...
Nu nog wachten tot mijn 65ste en dan kan ik er volop van genieten.
Dan was de Ipod van vorig jaar toch geslaagder....quote:Op maandag 17 december 2007 22:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en een echte ikeastijl rubikkubus
Goh wat naar, zelf je kerstpakket cadeautje uitkiezenquote:Op dinsdag 18 december 2007 23:32 schreef Captain_Chaos het volgende:
Ik heb dit jaar weer zo'n zielloos keuzekaartje gekregen zodat ik zelf wat uit moet zoeken op internet.
Nog droeviger dan het vermaledijde pak toast dat bij de meesten een jaar lang krom staat te trekken in de kast voordat het vervangen wordt door het pak toast van het volgende jaar. Ik zou een zelfgeplakte kerstkaart met persoonlijke boodschap meer waarderen. Mijn keuzekaartje is tastbare bewijs van het feit dat het bij mijn baas puur om een plichtpleging gaat. Ik denk dat het kaartje ook dit jaar weer vermist raakt tussen het oud papier.
ahuh het was voor velen ook een tegenvallertjequote:Op woensdag 19 december 2007 12:35 schreef skadhd het volgende:
[..]
Dan was de Ipod van vorig jaar toch geslaagder....
Inderdaad. Ik zou dat wel fijn vinden eigenlijk. In die boekjes staat meestal namelijk wel voor iedereen wat wils. En anders kun je geloof ik ook het geld besteden aan een goed doel in 't boekje.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:07 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Goh wat naar, zelf je kerstpakket cadeautje uitkiezen
je mag het niet aan jezelf doneren?quote:Op woensdag 19 december 2007 13:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik zou dat wel fijn vinden eigenlijk. In die boekjes staat meestal namelijk wel voor iedereen wat wils. En anders kun je geloof ik ook het geld besteden aan een goed doel in 't boekje.
Door iets te kiezen wat in het boekje staat wel jaquote:Op woensdag 19 december 2007 13:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
je mag het niet aan jezelf doneren?
Ik heb mijn collega's gemeld dat we deze prijs hebben gewonnen en ze waren zeer verheugd. Als excellente dienstverleners in het onderwijsveld vieren wij immers onze successen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:49 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik denk dat we een winnaar hebben voor het kerstkutpakket 2007![]()
![]()
Een KS-SK´er in het Haagse. Dan hebben we elkaar vast wel eens gesproken over de OBFjes, TBItjes en gewoon vet pech hebben. We hebben vooral genoten van de WAD verhalen.quote:Op woensdag 19 december 2007 17:28 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Ik heb mijn collega's gemeld dat we deze prijs hebben gewonnen en ze waren zeer verheugd. Als excellente dienstverleners in het onderwijsveld vieren wij immers onze successen.
@HuubTuub: Ken ik jou? Wil je zeggen bij welk bedrijfsonderdeel je zit? SK toevallig? Ik ben van KS-SI.
smelt die niet als je daar hete koffie in doet? wat een pokke idee.quote:
Ik vind het wel leuk. Maar ja, ik ben chcoholic. Of zijn die dingen niet echt van chocolade?quote:Op woensdag 19 december 2007 21:14 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
smelt die niet als je daar hete koffie in doet? wat een pokke idee.
Puisten wordt dé hype van 2008.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:53 schreef MissX het volgende:
wtf is het met al die chocolade pakketten dit jaar? Ik had er ook al een.
Werk je bij de hunkemoller ofzo?quote:Op donderdag 20 december 2007 10:29 schreef Syytön het volgende:
Hier ook al chocolade...
- Chocoladefontein
- boekje met recepten voor chocoladefontein
- Van die stokjes met blokje chocolade eraan om chocolademelk van te maken
- Marshmellows
- Aardbeien op siroop
- krakelingen
- 2 mokken met "Chocolade" er op
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|