Ik heb mijn collega's gemeld dat we deze prijs hebben gewonnen en ze waren zeer verheugd. Als excellente dienstverleners in het onderwijsveld vieren wij immers onze successen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:49 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik denk dat we een winnaar hebben voor het kerstkutpakket 2007![]()
![]()
Een KS-SK´er in het Haagse. Dan hebben we elkaar vast wel eens gesproken over de OBFjes, TBItjes en gewoon vet pech hebben. We hebben vooral genoten van de WAD verhalen.quote:Op woensdag 19 december 2007 17:28 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Ik heb mijn collega's gemeld dat we deze prijs hebben gewonnen en ze waren zeer verheugd. Als excellente dienstverleners in het onderwijsveld vieren wij immers onze successen.
@HuubTuub: Ken ik jou? Wil je zeggen bij welk bedrijfsonderdeel je zit? SK toevallig? Ik ben van KS-SI.
smelt die niet als je daar hete koffie in doet? wat een pokke idee.quote:
Ik vind het wel leuk. Maar ja, ik ben chcoholic. Of zijn die dingen niet echt van chocolade?quote:Op woensdag 19 december 2007 21:14 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
smelt die niet als je daar hete koffie in doet? wat een pokke idee.
Puisten wordt dé hype van 2008.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:53 schreef MissX het volgende:
wtf is het met al die chocolade pakketten dit jaar? Ik had er ook al een.
Werk je bij de hunkemoller ofzo?quote:Op donderdag 20 december 2007 10:29 schreef Syytön het volgende:
Hier ook al chocolade...
- Chocoladefontein
- boekje met recepten voor chocoladefontein
- Van die stokjes met blokje chocolade eraan om chocolademelk van te maken
- Marshmellows
- Aardbeien op siroop
- krakelingen
- 2 mokken met "Chocolade" er op
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|