Ik vind m wel grappig. Zitten wel lekkere dingen inquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:24 schreef Game_Error het volgende:
jezus he, wat is dat AH kerstpakket weer brak dit jaar zeg, het lijkt wel of het elk jaar minder wordt_!
Zó! Helemaal zelf verzonnen? Die had ik nog nooit gehoordquote:Op zaterdag 8 december 2007 14:41 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Je verkoopt jus d'orange ?
Lekker
Idd, zo loont dat modden toch nogquote:
Vooral die koelzak heb ik al veel plezier van gehadquote:Op vrijdag 14 december 2007 20:49 schreef Ablazingly het volgende:
Kerstpakket van de Albert Heijn vind ik wel heel leuk
[ afbeelding ]
Hoorde dat het bedrijf dat vorig jaar zelfs de media (mjah ook de telegraaf is ook media) haalde met een zeer triest kerstpakket dat dit jaar ook gedaan heeftquote:Op donderdag 6 december 2007 17:16 schreef mazeind het volgende:
Mijn werkgever heeft een bedrijf/website in de arm genomen. Daar krijg je je persoonlijke login + een budget van een eigen munteenheid. Vervolgens kun je zelf je persoonlijke pakket samenstellen. Ook een schenking aan een paar goede doelen is een optie.
Ik vind het een uitstekende keuze om op die manier aan de slag te gaan.
die kreeg mijn broertje ook jaquote:Op vrijdag 14 december 2007 20:49 schreef Ablazingly het volgende:
[ afbeelding ]
Was een goed pakket idd, me broertje had er ook 1. Heb de helft maar snel ff gestolenquote:Op vrijdag 14 december 2007 20:49 schreef Ablazingly het volgende:
[ afbeelding ]
ik werk het hele jaar, vind ik wel genoegquote:Op zondag 16 december 2007 23:41 schreef theKiD het volgende:
Ik zou zeggen.. geef alles gewoon terug als je het niks vind.. Maar op een of andere manier doet niemand dat, men klaagt en klaagt, maar geeft nooit niks terug..![]()
Je mag een gegeven paard niet in de bek kijken, maar je mag het als echte Hollander wel bekritiseren toch?quote:Op zondag 16 december 2007 23:41 schreef theKiD het volgende:
Ik zou zeggen.. geef alles gewoon terug als je het niks vind.. Maar op een of andere manier doet niemand dat, men klaagt en klaagt, maar geeft nooit niks terug..![]()
Deze dus:quote:Op maandag 17 december 2007 10:03 schreef maok het volgende:
Ik krijg er waarschijnlijk 3 dit jaar, mijn eerste is al binnen, ik zal zo even kijken of ik een foto kan maken. Ik heb hem gekregen van de kerk waar ik als vrijwilliger beheerder/koster ben, leuk dat ze daar ook aan kerstpaketten doen dus.
* Ps2K is SAP BC Consultantquote:Op zaterdag 8 december 2007 12:31 schreef mazeind het volgende:
[..]
nee, maar ik kom er wel vaak met mijn leasebak (55.000km/jaar als SAP-consultant)
quote:Op maandag 17 december 2007 14:55 schreef Memento-Mori het volgende:
Mijn kerstpakket bevat:
- Wildlife (dvd /bordspel)
- farao (bordspel)
Dingen waar ik niet zeker van ben:
- da vinci code (bordspel dus)
en ik dacht nog wat chips en een fles (alcoholvrije) wijn uit de swedish food market ofzo.
Op zich best een gul pakket aangezien al die spellen rond de 30 euro kosten. Ook leuk voor de mensen met gezinnen die volop bij ons werken, alleen ben ik student en denk ik dat het me niet gaat lukken om de kat te leren hoe die spellen werken
En thuis bij mn ouders houden ze niet van spellen, en vrienden krijg ik vrijwel nooit over de vloer. Ik ga voor de spellen ook een goed adres zoeken, ik dacht aan iets als een opvanghuis voor kinderen/jongeren iets in die trant, want hier gaat het geheid stof liggen happen.
Best leukquote:Op maandag 17 december 2007 22:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en een echte ikeastijl rubikkubus
zelfs je kat moet er niets van hebbenquote:Op maandag 17 december 2007 22:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is echt een leuk pakket!quote:Op maandag 17 december 2007 22:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor jou ja, niet voor alle andere gemeenteleden die de tent draaiende houden. Ergens klopt er iets niet. Ik had op mijn werk, let op, een blik met wandelroutes. Zucht. En vorige jaar een koffer die ik al had en het jaar daarvoor een atlas die ik amper kan tillen en die ik nog steeds aan Tara moet geven. Je mag een gegeven paard niet in de bek kijken, maar ik vind wel dat andere mensen leukere paarden krijgen.quote:Op maandag 17 december 2007 10:03 schreef maok het volgende:
Ik krijg er waarschijnlijk 3 dit jaar, mijn eerste is al binnen, ik zal zo even kijken of ik een foto kan maken. Ik heb hem gekregen van de kerk waar ik als vrijwilliger beheerder/koster ben, leuk dat ze daar ook aan kerstpaketten doen dus.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:41 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Je mag een gegeven paard niet in de bek kijken, maar ik vind wel dat andere mensen leukere paarden krijgen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |