Kerst is over twee weken... en daarbij zijn er zelfs al mensen die hun kerstpakket al hebben gekregen...quote:Op donderdag 6 december 2007 16:12 schreef Dromer het volgende:
Het zou idd handiger zijn om een dergelijk topic meer richting kerst te lanceren.
Tegen die tijd zal ik me wel weer melden.
Sinds wanneer komt Kerst twee weken na Sinterklaas?quote:Op donderdag 6 december 2007 16:15 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Kerst is over twee weken... en daarbij zijn er zelfs al mensen die hun kerstpakket al hebben gekregen...
Eens en ook op mij van toepassingquote:Op donderdag 6 december 2007 17:16 schreef mazeind het volgende:
Mijn werkgever heeft een bedrijf/website in de arm genomen. Daar krijg je je persoonlijke login + een budget van een eigen munteenheid. Vervolgens kun je zelf je persoonlijke pakket samenstellen. Ook een schenking aan een paar goede doelen is een optie.
Ik vind het een uitstekende keuze om op die manier aan de slag te gaan.
Had ik verleden jaar, dit jaar bij een ander bedrijf begonnen dus geen idee nu.quote:Op donderdag 6 december 2007 17:16 schreef mazeind het volgende:
Mijn werkgever heeft een bedrijf/website in de arm genomen. Daar krijg je je persoonlijke login + een budget van een eigen munteenheid. Vervolgens kun je zelf je persoonlijke pakket samenstellen. Ook een schenking aan een paar goede doelen is een optie.
Ik vind het een uitstekende keuze om op die manier aan de slag te gaan.
Dat doet me denken aan de 'krokettenman' van Wim Sonneveld/Simon Carmiggelt.quote:Op donderdag 6 december 2007 22:36 schreef _Arual_ het volgende:
Kerstpakketten, ik kan ze niet meer zien. Mijn vader werkte altijd op de expeditie van een groot bedrijf. Vaak waren er kerstpakketten over, of werden ze teruggestuurd. Voor de medewerkers van de expeditie waren die dan... Wij zaten tot diep in augustus aan de kerstthee / stol / ragout / ingedroogde pinda's.
quote:En wat doet een man met tweeënnegentig krokette meneer? Se self opete? Ja kom nou! Nee meneer, ik hep as kind al so geleje meneer. Mijn vader sat ook in dit vak meneer. Die was ook restorateur. Die kon ook niet inkope meneer. Ach, ik hep ´n jéugd gehad meneer…. Dáááge achter mekaar sate we slaatjes te ete meneer. Wéééke achter mekaar broodjes met rosbief, het kwam je je strot uit! En die tweeënnegentig krokette an me eige kinderen opvoere….? Nee meneer, daar waag ik me kindere niet an. Nee…
nee, maar ik kom er wel vaak met mijn leasebak (55.000km/jaar als SAP-consultant)quote:Op donderdag 6 december 2007 19:31 schreef Kanjer het volgende:
[..]
werk je bij een tankstation toevallig?
Je verkoopt jus d'orange ?quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:31 schreef mazeind het volgende:
[..]
nee, maar ik kom er wel vaak met mijn leasebak (55.000km/jaar als SAP-consultant)
Niet hypocriet doen en gewoon je kerstpakket weggeven aan mensen die er wél blij mee zijn.quote:Op donderdag 6 december 2007 19:26 schreef TeChNo2 het volgende:
Ik vind het toch meestal een van de anti-climaxen...
Oh en de klacht: dat hoogst-irritante papierversnipperraar-afval om de doos "gezellig" te vullen!
http://www.trommelaar.nl/quote:Op zondag 9 december 2007 08:30 schreef Troel het volgende:
Welke websites zijn dat waar je zelf een kerstpakket kan uitzoeken voor een bepaald bedrag? Ik ben daar eigenlijk benieuwd naar, een kerstpakket krijg ik helaas niet dit jaar
Offtopic: ik begrijp dat je dat niet hardop durft te zeggen. (Dat van het 'SAP-consultant' zijn).quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:31 schreef mazeind het volgende:
[..]
nee, maar ik kom er wel vaak met mijn leasebak (55.000km/jaar als SAP-consultant)
Is dat een Fries woord?quote:Op maandag 10 december 2007 22:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Vandaag bevestiging gekregen dat woensdag of donderdag de kerstpakketten binnen komen, en meteen de smaak van mn personelsveenigingrollade opgegeven
personeelsverenigingrolladequote:
waar werk jij wel niet?quote:Op dinsdag 11 december 2007 12:13 schreef HeatWave het volgende:
Zal weer spannend worden dit jaar.
We krijgen ipv de keuze uit 3 nu de keuze uit 5. Vorig jaar was het TomTom, Bose speakers of design vouwfiets.
Dit jaar iig keuze uit Wii, digicam, iPod en nog 2 dingen.
quote:Op dinsdag 11 december 2007 12:13 schreef HeatWave het volgende:
Zal weer spannend worden dit jaar.
We krijgen ipv de keuze uit 3 nu de keuze uit 5. Vorig jaar was het TomTom, Bose speakers of design vouwfiets.
Dit jaar iig keuze uit Wii, digicam, iPod en nog 2 dingen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |