Niet hypocriet doen en gewoon je kerstpakket weggeven aan mensen die er wél blij mee zijn.quote:Op donderdag 6 december 2007 19:26 schreef TeChNo2 het volgende:
Ik vind het toch meestal een van de anti-climaxen...
Oh en de klacht: dat hoogst-irritante papierversnipperraar-afval om de doos "gezellig" te vullen!
http://www.trommelaar.nl/quote:Op zondag 9 december 2007 08:30 schreef Troel het volgende:
Welke websites zijn dat waar je zelf een kerstpakket kan uitzoeken voor een bepaald bedrag? Ik ben daar eigenlijk benieuwd naar, een kerstpakket krijg ik helaas niet dit jaar
Offtopic: ik begrijp dat je dat niet hardop durft te zeggen. (Dat van het 'SAP-consultant' zijn).quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:31 schreef mazeind het volgende:
[..]
nee, maar ik kom er wel vaak met mijn leasebak (55.000km/jaar als SAP-consultant)
Is dat een Fries woord?quote:Op maandag 10 december 2007 22:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Vandaag bevestiging gekregen dat woensdag of donderdag de kerstpakketten binnen komen, en meteen de smaak van mn personelsveenigingrollade opgegeven
personeelsverenigingrolladequote:
waar werk jij wel niet?quote:Op dinsdag 11 december 2007 12:13 schreef HeatWave het volgende:
Zal weer spannend worden dit jaar.
We krijgen ipv de keuze uit 3 nu de keuze uit 5. Vorig jaar was het TomTom, Bose speakers of design vouwfiets.
Dit jaar iig keuze uit Wii, digicam, iPod en nog 2 dingen.
quote:Op dinsdag 11 december 2007 12:13 schreef HeatWave het volgende:
Zal weer spannend worden dit jaar.
We krijgen ipv de keuze uit 3 nu de keuze uit 5. Vorig jaar was het TomTom, Bose speakers of design vouwfiets.
Dit jaar iig keuze uit Wii, digicam, iPod en nog 2 dingen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |