Leuk. Ga je dan weer zo'n pannenkoek etenals toen in het pannenkoekschip?quote:Op donderdag 20 december 2007 13:00 schreef maok het volgende:
Ik heb bijna vakantie, nog maar 1 uur en 20 minuten en dan een kerstborrel met pannenkoeken![]()
![]()
Als dat zou kunnenquote:Op donderdag 20 december 2007 13:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Leuk. Ga je dan weer zo'n pannenkoek etenals toen in het pannenkoekschip?
Alsofmij dat wat boeitquote:Op donderdag 20 december 2007 14:56 schreef Lyssa het volgende:
Hmm.. 2x beddengoed wassen terwijl je maar voor 1 ruimte hebt om te drogen is geen succes..
Sorry Alex het zal niet heel opgeruimd zijn als je hier bent vanavondSterker nog.. je kan alleen zitten op de grond
Want de stoelen zijn in gebruik voor het drogen van mn hoeslaken
Alsik een gentleman was geweest had ik je aangeboden dat te doen.quote:Op donderdag 20 december 2007 14:57 schreef Lyssa het volgende:
En oh ja!
Ik heb ook geen zin om de afwas te doenMaar we eten toch niet hier
Dat had ik dan geweigerdquote:Op donderdag 20 december 2007 14:59 schreef Dangel het volgende:
[..]
Alsik een gentleman was geweest had ik je aangeboden dat te doen.
Maar ik ben een lompe boer
quote:Op donderdag 20 december 2007 13:00 schreef Lyssa het volgende:
Zo gestemd op de crew en user hunks en beebs![]()
Go ChipsZak.![]()
Tuurlijkquote:
Tuurlijk ben ik een beeb. Obvious.quote:Op donderdag 20 december 2007 15:28 schreef Lyssa het volgende:
[..]
TuurlijkJe bent toch ook een beeb? Of is het strafbaar als ik dat zeg?
Lopen met een slapend onderbeen+voet is eerst heel grappig..daarna heel vervelend
Wat ist?quote:Op donderdag 20 december 2007 15:28 schreef Bob. het volgende:
Bleh.
Alles doet zeer, ik heb gister een kerstboom in m'n oog gekregen. (Nee echt.quote:
Nou, dat mag best als ik het zo hoor!quote:Op donderdag 20 december 2007 16:19 schreef Bob. het volgende:
[..]
Alles doet zeer, ik heb gister een kerstboom in m'n oog gekregen. (Nee echt.) en ben zo hard onderuit gegaan met schaatsen dat ik nauwelijks meer kan zitten omdat ik m'n kont heb gebroken, (Ja dat, of m'n stuitje) en mijn rechterarm heeft er ook niet meer zo'n zin in door die val.
Oh en ik ben half ziek terwijl ik vanavond een gala heb.
Oftewel: ik heb last van zelfmedelijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |