nandeska?quote:Op zondag 16 december 2007 00:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Omdat ik veel Japanse series kijk en het wel een toffe taal vind.
smuttaahquote:Op zondag 16 december 2007 00:33 schreef MASD het volgende:
die rokerscollage doet het niet. ik dacht ik meldt het even.
Het was mij niet opgevallen!quote:Op zondag 16 december 2007 00:33 schreef MASD het volgende:
Oeps..mijn schuld. Ik heb hem weggehaald van photobucket en heb hem helemaal niet meer..quote:Op zondag 16 december 2007 00:33 schreef MASD het volgende:
Nee de collage had ik nietquote:Op zondag 16 december 2007 00:44 schreef BeeDee het volgende:
Heb jij 'm nog op je PC E?
Je nest ce pas!quote:Op zondag 16 december 2007 00:54 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja, niet dat ik 'm mis, maar mischien iemand anders.
quote:Op zondag 16 december 2007 01:04 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Je nest ce pas!
Heb jij die zeehond ook gezien? Ik zag renesse voorbij komen van de week
Nee die heb ik gemist.quote:Op zondag 16 december 2007 01:04 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Je nest ce pas!
Heb jij die zeehond ook gezien? Ik zag renesse voorbij komen van de week
hai,quote:Op zondag 16 december 2007 09:43 schreef Tezz het volgende:
PeZu, lukt het een beetje met je Japanse spelcomputer?? Wat klote zeg, ik zou er gek van worden! Al spreek ik natuurlijk een aardig woordje japans:
sushi, dozo, konnichiwa, terrayaki en natuurlijk hentai.
ja met een vertaalsite zeker.quote:Op zondag 16 december 2007 10:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
hai,
konichiwa kawaii tezz-san!
wakirimas nippon!
vertaling:
Ja,
goedendag, schattige geëerde tezz
ik begrijp japans
een beetje dan, dus het lukt
nee hoor, ik speel al 15 jaar games in het japansquote:Op zondag 16 december 2007 10:10 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja met een vertaalsite zeker.
Het is gewoon kut, toch??
Ik ga met mijn vechthond naar de cursus zometeen. Hem ff wat manieren bijbrengen !
ik heb aan spelletjes (en films ook) in het japans. Vreselijk. Zo heb ik een keer een japanse versie van Final Fantasy gehad. Nu ben ik een echte fan van dat spel en heb al negen delen uitgespeeld of zo, maar in het japans is het dus echt nie te volgen he.....quote:Op zondag 16 december 2007 10:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee hoor, ik speel al 15 jaar games in het japans
sommige tekens hereken ik wel dus
ik heb vroeger Final Fantsy 4,5,6 en 7 helemaal in het japans uitgespeeldquote:Op zondag 16 december 2007 10:32 schreef Tezz het volgende:
[..]
ik heb aan spelletjes (en films ook) in het japans. Vreselijk. Zo heb ik een keer een japanse versie van Final Fantasy gehad. Nu ben ik een echte fan van dat spel en heb al negen delen uitgespeeld of zo, maar in het japans is het dus echt nie te volgen he.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |