Waarom denk je dat ik het zo idioot vroeg doe? Niet omdat ik de rest van de dag óók nog alle tijd heb om te wassen in ieder gevalquote:Op vrijdag 14 december 2007 08:51 schreef maok het volgende:
He freecell, ik heb ook nog een bult wasJammer dat je geen sleutel hebt
![]()
tvp trouwens
Wow.quote:Op vrijdag 14 december 2007 08:47 schreef freecell het volgende:
Ik heb de afwasmachine al uit en ingepakt, de was opgevouwen en zit nu te wachten tot de nieuwe was aan de lijn kan.
Nee, ik strijk zo min mogelijk, maar ik heb geen drogerquote:Op vrijdag 14 december 2007 11:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wow.
Ik gooi het meeste in de droger ( = ondergoed en sokken; krimpgevoelige kleren gaan natuurlijk wel aan de lijn).
Veel te veel werk om alles aan de lijn te hangen. Strijk jij ook alles?.
Ik hoorde het, ik ben over 25 minuten vrij. Bij friesepalen toch? maar hoe rij ik dan om?quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:12 schreef Dangel het volgende:
Marinka, zit je in Heerenveen nu? Dan moet je ff omrijden zo, ongeluk gebeurd.
Over Donkerbroek? Weet het ook nietquote:Op vrijdag 14 december 2007 15:52 schreef maok het volgende:
[..]
Ik hoorde het, ik ben over 25 minuten vrij. Bij friesepalen toch? maar hoe rij ik dan om?
Hm, dan was het misschien toch een ander rokje. Dit was een donkergrijs rokje met een zilveren ruit met 40 % korting.quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:22 schreef Dangel het volgende:
het rokje dat Lyssa me showde was absoluut niet tot over de knien
quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:19 schreef Viking84 het volgende:
Volgens mij heb ik het rokje van Lyssa (of Bob.?) ook gezien net bij de C&A. Was een leuk rokje, alleen hij komt tot over de knieën en dat vind ik lelijk.
Zag nog wel een ander rokje, maar die hadden ze weer niet in mijn maat, en bij de andere C&A aan de Westerhaven hadden ze hem helemaal niet. Ik denk dat ik maar weer even dik ga worden. De maat die ik toen had (44) hebben ze nml wel altijd
.
Mijn rokje idd, en nee die is net over mn kontquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:22 schreef Dangel het volgende:
het rokje dat Lyssa me showde was absoluut niet tot over de knien
tssk!quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Veel naaiplezier allemaal!
quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:59 schreef freecell het volgende:
Wij eten straks tortilla met salade en kipreepjesNouja, TARA met kipreepjes, ik zonder
TARA komt zo thuis denk ikEn dan is het eten al klaar
Dus ik moet gewoon maat 44 krijgen? 36 is ook nooit te vinden.quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:51 schreef Lyssa het volgende:
[..]
[..]
Mijn rokje idd, en nee die is net over mn kontDus niet over mn knieen. Ik merk het ook nu ik maat 44 niet meer heb, dat maat 40 er vaak niet meer bij zit..
Hallo!quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:46 schreef Alexxxxx het volgende:
ChipsZak.!
met 10 cijfers en het begint met 06-quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:55 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hallo!
Ik ehb een leuk nummer ontdekt.
Ich bin Schnappi, das kleine Krokodil.quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:59 schreef ChipsZak. het volgende:
Nee.
Grapjassen.
Het is een liedje, snapje?
ja.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:21 schreef Bob. het volgende:
Wat is die Tom Cruise toch een irritant opdondertje.
Het gaat steeds verer naar vorenquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:21 schreef Bob. het volgende:
En hoe is je beugel verder Freecell? Veel last van je tanden ook?
Wij zijn saai!quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:27 schreef ChipsZak. het volgende:
Het is saai. Ik verveel me. Ik ga pitten.
eensquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:28 schreef ChipsZak. het volgende:
met het bedoel ik niet dit topic hoor, maar fok! an sich.
Hoe krijg je dat dan voor elkaar, je tong? neem aan dat die beugel toch aan de buitenkant van je tanden zit.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:27 schreef freecell het volgende:
[..]
Het gaat steeds verer naar voren
Mijn kiezen doen geen pijn meer, mijn voortanden nu wel, maar eigenlijk is vooral mijn tong erg pijnlijk
Roksoppquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:36 schreef Bob. het volgende:
En wie is er 200.000 geworden?
Hoezo dat?quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:21 schreef Bob. het volgende:
Ja, maar achterin zit een haakje aan de binnenkant. En van dat kleine stomme haakje heb ik eigenlijk het meeste lastquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:36 schreef Bob. het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat dan voor elkaar, je tong? neem aan dat die beugel toch aan de buitenkant van je tanden zit.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:17 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik had ook altijd last van mn tong.![]()
Die kwam aldoor tegen zoeen haakje aan.
Heb je niet was gekregen om op haakjes e.d. te doen?quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:25 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat dus.
Maarja, ik wen er vast wel aan.
Ik ga eerst een boodschappen doen, Paddepoel op zaterdag, mét kerstmarkt.
Het is maar goed dat ik geen haast heb
Ik had the last samurai gekeken, en daar zit hij non stop met zo'n gepijnigde oh-ik-heb-het-zo-zwaar blik te kijken en ohh hij was zo irritant.quote:
Neequote:Op zaterdag 15 december 2007 11:26 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Heb je niet was gekregen om op haakjes e.d. te doen?
Nee hoor, geen groot fan, maar ook geen TC-haterquote:Op zaterdag 15 december 2007 12:01 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik had the last samurai gekeken, en daar zit hij non stop met zo'n gepijnigde oh-ik-heb-het-zo-zwaar blik te kijken en ohh hij was zo irritant.![]()
Jij wel groot fan dan?
en goede euh.. ja het is net middag!
Ja. Vrijdag maar even meevragen, dan.quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:09 schreef freecell het volgende:
[..]
Nee
Dat vraagt trouwens echt iedereen, is dat zo normaal dan?
Ben je aan het voorproeven geweest?quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:52 schreef Wiets het volgende:
Poe! Thuis! Werk is vermoeiend, en je word er teut van![]()
Haha, nog steeds fruitspul over?quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:52 schreef Wiets het volgende:
Poe! Thuis! Werk is vermoeiend, en je word er teut van![]()
Och ermquote:Op zaterdag 15 december 2007 18:08 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb het koud.
Bedel je met zo'n dakje? Dus dan frêle, dat betekend in ieder geval iets als breekbaar en broos enzo geloof ik.quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:23 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat is frele? oudnederlands?
Ik vind het best lief dat je zo om me denkt.quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:32 schreef MaxMark het volgende:
Hey DaD, in Juni komt de baas naar Parijs. Misschien een leuke gelegenheid om er een weekendje/midweekje van te maken?
Even zout leggen hoor: van het Oudnederlands zijn geen teksten meer bewaard. Dat is namelijk hoe we het Nederlands tot de tweede helft van de 12e eeuw noemen. Daarna komt het Middelnederlands, waarvan 'hebban alla vogala' etc. je vast wel bekend voor komt. Vanaf de zeventiende eeuw spreken we van Nieuwnederlands, al lijkt het dan ook nog niet op wat we nu spreken.quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:23 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat is frele? oudnederlands?
Een teer dametje.quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:34 schreef ChipsZak. het volgende:
Oke.
En als iemand je frele deerne noemt?wat voor dame ben ik dan?
broze/breekbare?
Laat ik dat nu maar eens echt doen, ja. Eerste voornemen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:54 schreef ChipsZak. het volgende:
Voornemen voor 2008! Adresding kopen en invullen.
Ik kon vandaag pas om 13 uur beginnen met mijn eigen wijkje. Normaal ruim binnen de 3 uren, nu mede vanwege de reclame 4 uren over gedaanquote:Op zaterdag 15 december 2007 14:38 schreef Lyssa het volgende:
Pff... Nu pas thuis van werkDruk met kerstpost en opeens huis-aan-huis reclame van de Gamma, wat nooit op zaterdag is behalve met kerst.. alsof het al niet druk genoeg is. En ik had niet mn eigen wijkje, maar een middagwijkje waarvan de post te laat binnen kwam
Nu mn kerstpakket maar uitpakken
Verheug je maar niet op dat kerstpakketquote:Op zaterdag 15 december 2007 21:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik kon vandaag pas om 13 uur beginnen met mijn eigen wijkje. Normaal ruim binnen de 3 uren, nu mede vanwege de reclame 4 uren over gedaan![]()
Maandag maar even een extra uurtje claimen. Gister van 8.15 tot 17.00 gewerkt en maandag weer. Kerstpakket nog niet gehad. Gister vergeten in te laden en vandaag hebben ze het niet meegestuurd. Mja, dan maandag zelf maar even meenemen. Heb toch een postautootje ter beschikking voor enkele dagen.
Ik meende dat het een of ander lampje was zo aan de verhalen te horen. Ik zie het maandag wel.quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:21 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Verheug je maar niet op dat kerstpakketWat een waardeloos spul dit jaar
![]()
Dat gaat niet werken met die stugge dingen. Ik was blij dat ik gister een oude schoudertas meehad. Daar kan zo veel meer in. Had er gister veel grote bundels ingepropt + de reclame van de Lotto. Vandaag in mijn eigen schoudertas de reclame van de Gamma en de bundel in de hand, want door al die soms wel erg kleine kerstkaarten werkte de reclame achter de hand vasthouden niet. Bovendien had ik ook nog een postkar voort te duwen. Was op het zwaarste moment ook maar iets van 50 kg hoor. We hebben het weer overleefd. Op naar de volgende zware dagquote:Ik had gelukkig een wijkje met 5 rondjes, waarbij 2 rondjes nog overgenomen werden door een ander, maar nog.. voor 1 rondje 3 immense bundels en dan nog huis aan huis in je schoudertas proppen wil niet
Mja, als je zo aandringt, dan zou ik er ook wel een willen hebben.quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wil iemand een kerstkaart van mij? Ik heb over.
Ik gelukkig zaterdag pas weer.. geen tijd om extra te werken.. helaas ook geen extra geld dusquote:Op zaterdag 15 december 2007 21:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik meende dat het een of ander lampje was zo aan de verhalen te horen. Ik zie het maandag wel.
[..]
Dat gaat niet werken met die stugge dingen. Ik was blij dat ik gister een oude schoudertas meehad. Daar kan zo veel meer in. Had er gister veel grote bundels ingepropt + de reclame van de Lotto. Vandaag in mijn eigen schoudertas de reclame van de Gamma en de bundel in de hand, want door al die soms wel erg kleine kerstkaarten werkte de reclame achter de hand vasthouden niet. Bovendien had ik ook nog een postkar voort te duwen. Was op het zwaarste moment ook maar iets van 50 kg hoor. We hebben het weer overleefd. Op naar de volgende zware dag
mijn schuldquote:Op zaterdag 15 december 2007 21:36 schreef ChipsZak. het volgende:
Oh. En ik heb iets heel ergs gedaan.
Ik verveelde me immens.
asj FAMOUSSHIT. zegt:
ik verveel me zo dat ik me bijna had aangemeld voor de miss fok verkiezing
asj FAMOUSSHIT. zegt:
whyyy.
Rasheed - zegt:
=D =D jaaaaaaaaaaaa!!!
Rasheed - zegt:
geniaal
asj FAMOUSSHIT. zegt:
wat ja? nee
Rasheed - zegt:
ja doen doen doen
asj FAMOUSSHIT. zegt:
omg maar da's wel erg lame.
20 minuten later:
asj FAMOUSSHIT. zegt:
omg zo lame ik heb me opgegeven
asj FAMOUSSHIT. zegt:
Aah. Mooiquote:Op zaterdag 15 december 2007 21:37 schreef Lyssa het volgende:
aSj! Opgegeven voor miss fok![]()
Je hebt mijn stem
quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:40 schreef Lyssa het volgende:
Mn keuze voor mister crew is ligt ook al vast
beyoncequote:Op zaterdag 15 december 2007 21:43 schreef Lyssa het volgende:
Dit was het nieuws op tv
en net was ik mn afstandbediening kwijt.. teh horror.. moest ik naar beyonce kijken en lusiteren
Tss!quote:
Van de week heb ik alle borsten van de dames uit een topic in B&H zitten vergelijken met m'n eigen. Not good.quote:
Viel genoeg mee hoor. Heb wel vaker met extreem zware karren te maken gehad. Maar ja dat is zaterdag pas weer. Maandag-woensdag en vrijdag weer de extreem relaxte route rijden. Werk dan wel van 8.15-17.00 met tussendoor ongeveer 60 min pauze.quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:37 schreef Lyssa het volgende:
Maar zo te horen viel het bij mij mee vergeleken bij jou
Een beetje té, dat wel.quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:47 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Ze is iig curvydat is goed.. maar verder?
Er hoeft geen verder te zijn. Ik trap Jay-Z van dr af en then begins teh hot loving.quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:47 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Ze is iig curvydat is goed.. maar verder?
Je kunt sommigen ook per 8 kopen?quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:12 schreef Bob. het volgende:
Nouja als ze een normale jurk aan trekt is ze wel mooi verder vind ik.
Oh en hier ook 2 kerstkaarten over. Onhandig dat je die dingen alleen per 10 kunt kopen, alsof iemand precies 10/20/30/etc. vrienden heeft.![]()
En ik stem ook op je hoor Chips.
Wilde je soms de kaarten helemaal volschrijven en was je halverwege zonder inspiratie komen te zitten?quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:24 schreef Bob. het volgende:
Ik heb nog nooit kerstkaarten gestuurd. Wel regelmatig gekocht. Zelf soms tot schrijven gekomen! Maar dat op de bus doen he.. ik vergeet het steeds weer, en dan is kerst opeens alweer geweest.
Dit jaar gaat het me lukken!
Burgerlijk yes.. persoonlijk ook.. want het is een uniekere kerstkaart ipv uit een random winkel getrokken..quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Sorry dat ik het zeg hoor, maar van die kerstkaarten met een huisdier of hulpeloos kind met een kerstmuts erop, vind ik wel zo vreselijk burgerlijk hè..
Persoonlijk voor de zender, niet per sé voor de ontvanger.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:34 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Burgerlijk yes.. persoonlijk ook.. want het is een uniekere kerstkaart ipv uit een random winkel getrokken..
Wat vind je daar nou van, als man?quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:35 schreef Grulez het volgende:
tsja... beyonce...
Ik sluit me bij je aan. Dat zijn geen vrouwlijke rondingen meer te noemen. Daarentegen ken ik dieren...quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wat vind je daar nou van, als man?
Persoonlijk ván de zender, samen met een persoonlijke boodschap voor de ontvanger, tochquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Persoonlijk voor de zender, niet per sé voor de ontvanger.
Als je 't leuk vindt vooral doen natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:41 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Persoonlijk ván de zender, samen met een persoonlijke boodschap voor de ontvanger, toch
Ik doe geen kerstkaarten dit jaarquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Als je 't leuk vindt vooral doen natuurlijk.
Zég, zo praat je niet over vrouwen!quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:40 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik sluit me bij je aan. Dat zijn geen vrouwlijke rondingen meer te noemen. Daarentegen ken ik dieren...
Nou anders ik welquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zég, zo praat je niet over vrouwen!.
Ik was iig na die foto wel ineens een stuk blijer met m'n eigen kont..
Ehh welke het verstandigste is...quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Op welk gedeelte antwoord je nu?.
Tactvol.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:03 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ehh welke het verstandigste is...
Dan denk ik dat wij er maar aan moeten geloven dit jaarquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Sorry dat ik het zeg hoor, maar van die kerstkaarten met een huisdier of hulpeloos kind met een kerstmuts erop, vind ik wel zo vreselijk burgerlijk hè..
Als ik dit lees, dan staat er dat je cavia de kerstkaarten regeldequote:Op zaterdag 15 december 2007 22:28 schreef Lyssa het volgende:
Toen ik nog samenwoonden hadden we foto's van mn cavia als kerstkaartMaar dat was omdat hij dat allemaal regelde
Nu ik alleen woon doe ik t niet meer
Toen ook echt hele familie van mij en zijn kant
ik weiger in dat topic te kijken, maar virtueel steun ikje!quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:37 schreef Lyssa het volgende:
aSj! Opgegeven voor miss fok![]()
Je hebt mijn stem
Das z'n roepnaam (quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:27 schreef Bob. het volgende:
Waarom dat Alex?
En Barbabob is een geweldige naam voor een Cavia. (vooral dat laatste deel.)
Ik had eenhele gave van Timber met een lichtjeskerstster om zn nekquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:28 schreef Lyssa het volgende:
Toen ik nog samenwoonden hadden we foto's van mn cavia als kerstkaartMaar dat was omdat hij dat allemaal regelde
Nu ik alleen woon doe ik t niet meer
Toen ook echt hele familie van mij en zijn kant
Te luiquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:27 schreef Bob. het volgende:
Waarom dat Alex?
En Barbabob is een geweldige naam voor een Cavia. (vooral dat laatste deel.)
Als je kan stemmen dat meld ik het wel.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik weiger in dat topic te kijken, maar virtueel steun ikje!
Ik heb het uit een moment van verveling gedaan, want ik had er eerst geen zin in.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trein van 8:44 naar Breda, that's why.quote:Op zondag 16 december 2007 08:13 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ja inderdaad, goedemorgen.
Maar waarom ben jij zo vroeg wakker DaD?
En dit mijn 21.412e postquote:Op zondag 16 december 2007 11:06 schreef ChipsZak. het volgende:
Dit is mijn 7.301e post.
Dan maar een dagje iets minder contactquote:Op zondag 16 december 2007 16:46 schreef Bob. het volgende:
Achja, je contactpersonen in die lijst kunnen zien staan is toch overgewaardeerd.
Wat toevallig. Wij ook!quote:Op zondag 16 december 2007 17:10 schreef maok het volgende:
Goedemiddag, het is alweer donker, ik heb mijn eerste kerstpaket alweer gekregen
Truequote:Op zondag 16 december 2007 17:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Wacht maar tot je mij aan spreekt. Das pas een error van de bovenste plank.
Wat doet zequote:Op zondag 16 december 2007 19:05 schreef Grulez het volgende:
Mn buurvrouw wordt met de dag irritanter... waarom is mn versterker nou net kapot...
ze heeft háár versterker wel aan... en woont nu half samen ofzo, dat geeft sowieso al meer herrie (met deze dunne muurtjes)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |