Ehh welke het verstandigste is...quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Op welk gedeelte antwoord je nu?.
Tactvol.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:03 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ehh welke het verstandigste is...
Dan denk ik dat wij er maar aan moeten geloven dit jaarquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Sorry dat ik het zeg hoor, maar van die kerstkaarten met een huisdier of hulpeloos kind met een kerstmuts erop, vind ik wel zo vreselijk burgerlijk hè..
Als ik dit lees, dan staat er dat je cavia de kerstkaarten regeldequote:Op zaterdag 15 december 2007 22:28 schreef Lyssa het volgende:
Toen ik nog samenwoonden hadden we foto's van mn cavia als kerstkaartMaar dat was omdat hij dat allemaal regelde
Nu ik alleen woon doe ik t niet meer
Toen ook echt hele familie van mij en zijn kant
ik weiger in dat topic te kijken, maar virtueel steun ikje!quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:37 schreef Lyssa het volgende:
aSj! Opgegeven voor miss fok![]()
Je hebt mijn stem
Das z'n roepnaam (quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:27 schreef Bob. het volgende:
Waarom dat Alex?
En Barbabob is een geweldige naam voor een Cavia. (vooral dat laatste deel.)
Ik had eenhele gave van Timber met een lichtjeskerstster om zn nekquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:28 schreef Lyssa het volgende:
Toen ik nog samenwoonden hadden we foto's van mn cavia als kerstkaartMaar dat was omdat hij dat allemaal regelde
Nu ik alleen woon doe ik t niet meer
Toen ook echt hele familie van mij en zijn kant
Te luiquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:27 schreef Bob. het volgende:
Waarom dat Alex?
En Barbabob is een geweldige naam voor een Cavia. (vooral dat laatste deel.)
Als je kan stemmen dat meld ik het wel.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik weiger in dat topic te kijken, maar virtueel steun ikje!
Ik heb het uit een moment van verveling gedaan, want ik had er eerst geen zin in.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trein van 8:44 naar Breda, that's why.quote:Op zondag 16 december 2007 08:13 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ja inderdaad, goedemorgen.
Maar waarom ben jij zo vroeg wakker DaD?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |