Er hoeft geen verder te zijn. Ik trap Jay-Z van dr af en then begins teh hot loving.quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:47 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Ze is iig curvydat is goed.. maar verder?
Je kunt sommigen ook per 8 kopen?quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:12 schreef Bob. het volgende:
Nouja als ze een normale jurk aan trekt is ze wel mooi verder vind ik.
Oh en hier ook 2 kerstkaarten over. Onhandig dat je die dingen alleen per 10 kunt kopen, alsof iemand precies 10/20/30/etc. vrienden heeft.![]()
En ik stem ook op je hoor Chips.
Wilde je soms de kaarten helemaal volschrijven en was je halverwege zonder inspiratie komen te zitten?quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:24 schreef Bob. het volgende:
Ik heb nog nooit kerstkaarten gestuurd. Wel regelmatig gekocht. Zelf soms tot schrijven gekomen! Maar dat op de bus doen he.. ik vergeet het steeds weer, en dan is kerst opeens alweer geweest.
Dit jaar gaat het me lukken!
Burgerlijk yes.. persoonlijk ook.. want het is een uniekere kerstkaart ipv uit een random winkel getrokken..quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Sorry dat ik het zeg hoor, maar van die kerstkaarten met een huisdier of hulpeloos kind met een kerstmuts erop, vind ik wel zo vreselijk burgerlijk hè..
Persoonlijk voor de zender, niet per sé voor de ontvanger.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:34 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Burgerlijk yes.. persoonlijk ook.. want het is een uniekere kerstkaart ipv uit een random winkel getrokken..
Wat vind je daar nou van, als man?quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:35 schreef Grulez het volgende:
tsja... beyonce...
Ik sluit me bij je aan. Dat zijn geen vrouwlijke rondingen meer te noemen. Daarentegen ken ik dieren...quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wat vind je daar nou van, als man?
Persoonlijk ván de zender, samen met een persoonlijke boodschap voor de ontvanger, tochquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Persoonlijk voor de zender, niet per sé voor de ontvanger.
Als je 't leuk vindt vooral doen natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:41 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Persoonlijk ván de zender, samen met een persoonlijke boodschap voor de ontvanger, toch
Ik doe geen kerstkaarten dit jaarquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Als je 't leuk vindt vooral doen natuurlijk.
Zég, zo praat je niet over vrouwen!quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:40 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik sluit me bij je aan. Dat zijn geen vrouwlijke rondingen meer te noemen. Daarentegen ken ik dieren...
Nou anders ik welquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zég, zo praat je niet over vrouwen!.
Ik was iig na die foto wel ineens een stuk blijer met m'n eigen kont..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |