Ik kon vandaag pas om 13 uur beginnen met mijn eigen wijkje. Normaal ruim binnen de 3 uren, nu mede vanwege de reclame 4 uren over gedaanquote:Op zaterdag 15 december 2007 14:38 schreef Lyssa het volgende:
Pff... Nu pas thuis van werkDruk met kerstpost en opeens huis-aan-huis reclame van de Gamma, wat nooit op zaterdag is behalve met kerst.. alsof het al niet druk genoeg is. En ik had niet mn eigen wijkje, maar een middagwijkje waarvan de post te laat binnen kwam
Nu mn kerstpakket maar uitpakken
Verheug je maar niet op dat kerstpakketquote:Op zaterdag 15 december 2007 21:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik kon vandaag pas om 13 uur beginnen met mijn eigen wijkje. Normaal ruim binnen de 3 uren, nu mede vanwege de reclame 4 uren over gedaan![]()
Maandag maar even een extra uurtje claimen. Gister van 8.15 tot 17.00 gewerkt en maandag weer. Kerstpakket nog niet gehad. Gister vergeten in te laden en vandaag hebben ze het niet meegestuurd. Mja, dan maandag zelf maar even meenemen. Heb toch een postautootje ter beschikking voor enkele dagen.
Ik meende dat het een of ander lampje was zo aan de verhalen te horen. Ik zie het maandag wel.quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:21 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Verheug je maar niet op dat kerstpakketWat een waardeloos spul dit jaar
![]()
Dat gaat niet werken met die stugge dingen. Ik was blij dat ik gister een oude schoudertas meehad. Daar kan zo veel meer in. Had er gister veel grote bundels ingepropt + de reclame van de Lotto. Vandaag in mijn eigen schoudertas de reclame van de Gamma en de bundel in de hand, want door al die soms wel erg kleine kerstkaarten werkte de reclame achter de hand vasthouden niet. Bovendien had ik ook nog een postkar voort te duwen. Was op het zwaarste moment ook maar iets van 50 kg hoor. We hebben het weer overleefd. Op naar de volgende zware dagquote:Ik had gelukkig een wijkje met 5 rondjes, waarbij 2 rondjes nog overgenomen werden door een ander, maar nog.. voor 1 rondje 3 immense bundels en dan nog huis aan huis in je schoudertas proppen wil niet
Mja, als je zo aandringt, dan zou ik er ook wel een willen hebben.quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wil iemand een kerstkaart van mij? Ik heb over.
Ik gelukkig zaterdag pas weer.. geen tijd om extra te werken.. helaas ook geen extra geld dusquote:Op zaterdag 15 december 2007 21:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik meende dat het een of ander lampje was zo aan de verhalen te horen. Ik zie het maandag wel.
[..]
Dat gaat niet werken met die stugge dingen. Ik was blij dat ik gister een oude schoudertas meehad. Daar kan zo veel meer in. Had er gister veel grote bundels ingepropt + de reclame van de Lotto. Vandaag in mijn eigen schoudertas de reclame van de Gamma en de bundel in de hand, want door al die soms wel erg kleine kerstkaarten werkte de reclame achter de hand vasthouden niet. Bovendien had ik ook nog een postkar voort te duwen. Was op het zwaarste moment ook maar iets van 50 kg hoor. We hebben het weer overleefd. Op naar de volgende zware dag
mijn schuldquote:Op zaterdag 15 december 2007 21:36 schreef ChipsZak. het volgende:
Oh. En ik heb iets heel ergs gedaan.
Ik verveelde me immens.
asj FAMOUSSHIT. zegt:
ik verveel me zo dat ik me bijna had aangemeld voor de miss fok verkiezing
asj FAMOUSSHIT. zegt:
whyyy.
Rasheed - zegt:
=D =D jaaaaaaaaaaaa!!!
Rasheed - zegt:
geniaal
asj FAMOUSSHIT. zegt:
wat ja? nee
Rasheed - zegt:
ja doen doen doen
asj FAMOUSSHIT. zegt:
omg maar da's wel erg lame.
20 minuten later:
asj FAMOUSSHIT. zegt:
omg zo lame ik heb me opgegeven
asj FAMOUSSHIT. zegt:
Aah. Mooiquote:Op zaterdag 15 december 2007 21:37 schreef Lyssa het volgende:
aSj! Opgegeven voor miss fok![]()
Je hebt mijn stem
quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:40 schreef Lyssa het volgende:
Mn keuze voor mister crew is ligt ook al vast
beyoncequote:Op zaterdag 15 december 2007 21:43 schreef Lyssa het volgende:
Dit was het nieuws op tv
en net was ik mn afstandbediening kwijt.. teh horror.. moest ik naar beyonce kijken en lusiteren
Tss!quote:
Van de week heb ik alle borsten van de dames uit een topic in B&H zitten vergelijken met m'n eigen. Not good.quote:
Viel genoeg mee hoor. Heb wel vaker met extreem zware karren te maken gehad. Maar ja dat is zaterdag pas weer. Maandag-woensdag en vrijdag weer de extreem relaxte route rijden. Werk dan wel van 8.15-17.00 met tussendoor ongeveer 60 min pauze.quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:37 schreef Lyssa het volgende:
Maar zo te horen viel het bij mij mee vergeleken bij jou
Een beetje té, dat wel.quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:47 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Ze is iig curvydat is goed.. maar verder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |