Nee, denk het niet, houd niet zo van binnen-evenementen. Wellicht een rondje over de parking lopen. Ga jij?quote:Op woensdag 28 november 2007 21:52 schreef ChipsZak. het volgende:
Ga jij ook naar die OldTimerbeurs zaterdag (?) in Eelde, alex?
quote:Op woensdag 28 november 2007 22:14 schreef Alexxxxx het volgende:
een hele grote beschuit met aardbeien, goede versiertruc heb ik gehoord.
Was dat wel zo, dat jij mij versierde?quote:Op woensdag 28 november 2007 22:18 schreef De-oneven-2 het volgende:
Maar, laten we wel wezen, het was natuurlijk vooral mijn charme die 't 'm deed.
Ja.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Was dat wel zo, dat jij mij versierde?
Iemand binnen de 5 minuten bespringen is geen versieren schat.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:45 schreef De-oneven-2 het volgende:
'Nou, jij laat er ook geen gras over groeien.'
Wat een toffe meid!quote:Op donderdag 29 november 2007 07:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dank jullie wel!.
M'n huisgenootje heeft de hele gang en keuken versierd en ballonnen aan m'n deur gehangen!.
.
Ik zit in de UB.quote:Op donderdag 29 november 2007 11:52 schreef Bob. het volgende:
Nou ik vertrek naar college, veel plezier zo peterselie en jij ook veel plezier vandaag DaD!
He hoe ging je scriptie bespreking? Volgende week doen we het over en dan krijg jeje koffie/ thee van mijquote:Op donderdag 29 november 2007 12:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik zit in de UB.. Maar dank je! Vandaag laat ik me nergens negatief door beïnvloeden, waar ik normaal nogal goed in ben...
Aww arme jongen! Blij dat je me niet kon aansteken, want ik moet wel fit zijn morgen... Dat wordt dus plat vandaag!quote:Op donderdag 29 november 2007 12:17 schreef Grulez het volgende:
[..]
He hoe ging je scriptie bespreking? Volgende week doen we het over en dan krijg jeje koffie/ thee van mijOja naast het snotteren, ben ik net ook ff door mn rug gegaan
Ziek zijn is kut.quote:Op donderdag 29 november 2007 12:43 schreef Grulez het volgende:
Ik lag net in mn bedje en dacht dat de verwarming aanstond... niet dus![]()
Nee idd. Ik zal maar eerlijk zijn...quote:Op donderdag 29 november 2007 12:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Volgende week niet weer ziek zijn hè, want dan begin ik te denken dat je gewoon niet met me wílt koffiedrinken..
Wat?quote:Op donderdag 29 november 2007 12:57 schreef Grulez het volgende:
[..]
Nee idd. Ik zal maar eerlijk zijn...
Ik zit hier als een gebochelde te hoesten achter mn pc'tje, maar eigenlijk lag het gewoon aan jouquote:
Dan had ik dus tóch gelijk!quote:Op donderdag 29 november 2007 13:05 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik zit hier als een gebochelde te hoesten achter mn pc'tje, maar eigenlijk lag het gewoon aan jou
quote:Op donderdag 29 november 2007 13:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dan had ik dus tóch gelijk!
Anders had ik weer heel wat met m'n psycholoog te bespreken.quote:
Er ligt nog geeneens sneeuwquote:Op donderdag 29 november 2007 17:44 schreef MaxMark het volgende:
Prima tijd van het jaar ook.
Wie heb je, die lange DJ?quote:Op donderdag 29 november 2007 15:18 schreef Bob. het volgende:
Oh my, ik weet niet wat mijn docent voor FInancial Accounting slikt, maar ik wil het ook.
Dat is bij die hoogwerkers ook niet zo heel moeilijkquote:Op donderdag 29 november 2007 18:06 schreef Peterselieman het volgende:
staat nu trouwens naast de Selwerd 3 flat een hoogwerkertje van Boels tot z'n assen vast in de modder
http://www.hoogwerken.nl/(...)ogwerker/hw%2002.jpgquote:Op donderdag 29 november 2007 18:15 schreef Alexxxxx het volgende:
is het zon aanhangwagen of zon vierkante?
que?quote:Op donderdag 29 november 2007 18:45 schreef maok het volgende:
Nou, ik ga maar eens bij de bbq kijken
Nee, een of andere 70 jarige, Smeenge. Die kerel stopt telkens tijdens het praten over de opgaven en begint dan allemaal wilde verhalen te vertellen en heel hard om zichzelf te giechelen.quote:Op donderdag 29 november 2007 18:04 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wie heb je, die lange DJ?
Die ken ik niet.quote:Op donderdag 29 november 2007 21:23 schreef Bob. het volgende:
[..]
Nee, een of andere 70 jarige, Smeenge. Die kerel stopt telkens tijdens het praten over de opgaven en begint dan allemaal wilde verhalen te vertellen en heel hard om zichzelf te giechelen.
Nog een mooie gezien?quote:Enjurkjes
ik heb er vanavond echt achterlijk veel aangepast.
Ja hoi. Foto's graag.quote:Op donderdag 29 november 2007 21:23 schreef Bob. het volgende:
[..]
Enjurkjes
ik heb er vanavond echt achterlijk veel aangepast.
Zonde, het is echt mijn favoriete college door die kerel.quote:
Heel veel, maar de maand is nauwelijks begonnen en ik ben al blut dus helaas pindakaas.quote:Nog een mooie gezien?
Oh ja dat ook hoor! Ik heb echt het meest walgelijke glitter jurkje gepast, ik was net een discobal! Geniaal.quote:Op donderdag 29 november 2007 21:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jij ziet Bob. aan voor iemand die lelijke jurkjes aanpast blijkbaar?
Wheheh, gaaf.quote:Op donderdag 29 november 2007 21:34 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oh ja dat ook hoor! Ik heb echt het meest walgelijke glitter jurkje gepast, ik was net een discobal! Geniaal.
Verdorie, ik las eerst "Ik ben met ChipsZak. in een hele vage keldingzaakgeweest en ging ook jurkjes passen, geniaal"quote:Op donderdag 29 november 2007 21:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben met ChipsZak. in een hele vage keldingzaakgeweest die ging ook jurkjes passen, geniaal![]()
Nee, ik wilde nog wel naar de V&D want daar hebben ze echt heel mooie jurkjes ja (of had jij hem daar niet gezien?) maar ze waren al gesloten toen we daar aan kwamen..quote:Op donderdag 29 november 2007 21:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heb je mijn jurkje van Warehouse ook gepast?.
M'n ouders zijn weer weg, de dag is bijna voorbij...
Kilt ook goed?quote:Op donderdag 29 november 2007 21:42 schreef Bob. het volgende:
[..]
Verdorie, ik las eerst "Ik ben met ChipsZak. in een hele vage keldingzaakgeweest en ging ook jurkjes passen, geniaal"
Zag al helemaaleen Alex in een jurk voor me.
Nope. Bacheloruitreiking gehad en daarna nog naar college geweest.quote:Op donderdag 29 november 2007 21:33 schreef Bob. het volgende:
Jij vandaag weer naar de recruitment days geweest?
Nee, ik wil je gewoon in een schattig cocktail jurkje.quote:
Als jij hier in Cornjum komt met een jurkje, doe ik hem aan.quote:Op donderdag 29 november 2007 21:56 schreef Bob. het volgende:
[..]
Nee, ik wil je gewoon in een schattig cocktail jurkje.![]()
Oeh, morgen Bruce Springsteen he Dad? Word vast leuk.![]()
En hoe was je uitreiking Peterselie?
Maar ik heb geen schattig cocktailjurkje.quote:Op donderdag 29 november 2007 21:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als jij hier in Cornjum komt met een jurkje, doe ik hem aan.
Leuk. Eerst een inleidend praatje en daarna werd iedereen een voor een naar voren geroepen en werd er even wat gezegd en kon je de handtekeningen zetten. Na afloop nog wat felicitaties in ontvangst mogen nemen, alsmede een Bierpakket met 6 bijzondere Belgische bierenquote:Op donderdag 29 november 2007 21:56 schreef Bob. het volgende:
En hoe was je uitreiking Peterselie?
Je durft gewoon nietquote:Op donderdag 29 november 2007 22:07 schreef Bob. het volgende:
[..]
Maar ik heb geen schattig cocktailjurkje.
Alex in een jurk, dat moeten we zienquote:Op donderdag 29 november 2007 21:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als jij hier in Cornjum komt met een jurkje, doe ik hem aan.
Je hebt me al in mn blote kont met een krabpaal kunnen zien, dan is een jurk ook net meer schokkend toch?quote:Op donderdag 29 november 2007 22:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Alex in een jurk, dat moeten we zien![]()
Ik ben namelijk veul enger dan nietzmanquote:
Pardon?quote:Op donderdag 29 november 2007 22:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je hebt me al in mn blote kont met een krabpaal kunnen zien, dan is een jurk ook net meer schokkend toch?
He, die heeft ook een flinke tijd moeten zeuren hoor.quote:Ik ben namelijk veul enger dan nietzman
Volgens mij is dat wel schokkender, maar ja dat van die krabpaal kan ik me eerlijk gezegd nog maar vaag herinneren.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Je hebt me al in mn blote kont met een krabpaal kunnen zien, dan is een jurk ook net meer schokkend toch?
Je hebt mn beroemde naaktfoto nog niet gezien?quote:Op donderdag 29 november 2007 22:22 schreef Bob. het volgende:
[..]
Pardon?
[..]
He, die heeft ook een flinke tijd moeten zeuren hoor.
Hoezo?quote:Op donderdag 29 november 2007 22:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik voel me ineens zo mákkelijk.
Echt niet, een halve fles wijn en een scheut amaretto door je koffie en het was een done deal.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:22 schreef Bob. het volgende:
He, die heeft ook een flinke tijd moeten zeuren hoor.
Nee, hup. Posten.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je hebt mn beroemde naaktfoto nog niet gezien?
[..]
Hoezo?
Ik kan me niet herinneen dat jij die dag het lef had een foto te posten.. Heb nog steeds diep respect voor bijvoorbeeld maok en teigan die een foto van zichzlef durfden postenquote:Op donderdag 29 november 2007 22:36 schreef Peterselieman het volgende:
Weet je wel zeker dat je die vogelverschrikker wilt zien?
Je hebt me dronken gevoerd om me over te halen een keer langs te komen? Knap.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:29 schreef nietzman het volgende:
[..]
Echt niet, een halve fles wijn en een scheut amaretto door je koffie en het was een done deal.
Ik heb m'n hele photobucketgedingesdoe gedelete. Ik dacht niet dat ie nog een keer tevoorschijn zou moeten komen.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tineke heft de foto offline gehaald zie ik
Ik geef die link zo nu en dan wel eens.. gaf vanaf nu dusquote:Op donderdag 29 november 2007 22:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb m'n hele photobucketgedingesdoe gedelete. Ik dacht niet dat ie nog een keer tevoorschijn zou moeten komen..
En ik had ook gepost toen hoor.. Als eerste.
Oh, bij mij gaat het meestal niet verder dan een 'hihi" en dan op naar het volgende topic!quote:Op vrijdag 30 november 2007 02:53 schreef nietzman het volgende:
Ik blijf er altijd maar uit de buurt, anders zit ik weer om de haverklap in discussie met een nieuw stel maanlandinghoax, chemtrail of 911insidejob-debielen..
Is al uitverkocht hoorde ik hier net in de pauzequote:Op donderdag 29 november 2007 21:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Nog iemand van hier die zin heeft om morgen met me mee te gaannaar de Fryske Music Night in Leeuwarden?
quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Werken met kerst?.
Had ik trouwens al gezegd dat ik 'nee' heb gezegd tegen m'n baas toen ie vroeg of ik op 24 december wilde werken? Nee! Ik heb 'nee' gezegd!
Graag, maar helaas onmogelijk vandaagquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:48 schreef nietzman het volgende:
Wie gaat er mee naar IKEA? 8).
Niet echt, ik neem nog wel even een paracetamolletje voor ik wegga. Vind het doodeng allemaal, in m'n eentje naar zo'n massaal concert...quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:43 schreef freecell het volgende:
[..]Nee zeggen is goed!!
Hoofdpijn al beter?
Ovenschalen en ander keukenprul!quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:11 schreef Bob. het volgende:
Wat ga je dit keer scoren Nietz?
Oei, spannend.quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:24 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ovenschalen en ander keukenprul!
Ga je alleen?quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Niet echt, ik neem nog wel even een paracetamolletje voor ik wegga. Vind het doodeng allemaal, in m'n eentje naar zo'n massaal concert...
Wow!quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Werken met kerst?.
Had ik trouwens al gezegd dat ik 'nee' heb gezegd tegen m'n baas toen ie vroeg of ik op 24 december wilde werken? Nee! Ik heb 'nee' gezegd!
Godverquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:27 schreef maok het volgende:
[..]
Is al uitverkocht hoorde ik hier net in de pauze![]()
Goedemorgen trouwens
Maar... je gaat wel naar het tofste concert sinds tijdenquote:Op vrijdag 30 november 2007 11:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Niet echt, ik neem nog wel even een paracetamolletje voor ik wegga. Vind het doodeng allemaal, in m'n eentje naar zo'n massaal concert...
Oe, de Toppers?quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:42 schreef freecell het volgende:
[..]
Maar... je gaat wel naar het tofste concert sinds tijden
beetje ondankbaar hoor!quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:52 schreef Dangel het volgende:
Ah tof ik kan.. euhm... gratis naar binnen bij de VIP room bij de Fryske Music night![]()
Maar ik doe dat maar niet
Nee, DaD gaat naar een concert van Bruce (the Boss) Springsteenquote:
Collega van me: " Ik kanje wel naar binnen smokkelen, mijn dochter (17, zwanger, red.) werkt daar in de catering, doe moet vanavond de vip roomwerken... Ga je ff onder haar jurk!"quote:
Ik heb uberhaupt maar 3 paar schoenenquote:Op vrijdag 30 november 2007 12:18 schreef Bob. het volgende:
Waarom ben ik zo slecht in tassen in pakken.
WIl iemand me alsjeblieft vertellen dat het debiel is om 3 paar schoenen mee te nemen voor een weekendje?
Ja, ik durf niet te zeggen hoe veel ik er heb.quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:20 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ik heb uberhaupt maar 3 paar schoenen(en een paar klompen, eneen paar sandalen
)
4 paar is ook wel genoegquote:Op vrijdag 30 november 2007 12:18 schreef Bob. het volgende:
Waarom ben ik zo slecht in tassen in pakken.
WIl iemand me alsjeblieft vertellen dat het debiel is om 3 paar schoenen mee te nemen voor een weekendje?
meisjes op blote voetenquote:Op vrijdag 30 november 2007 12:24 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ja, ik durf niet te zeggen hoe veel ik er heb.![]()
Maar ik ben een meisje, dan mag het.
Tellen voetbalschoenen ed ook mee?quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:20 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ik heb uberhaupt maar 3 paar schoenen(en een paar klompen, eneen paar sandalen
)
Ja.quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:38 schreef Grulez het volgende:
[..]
Tellen voetbalschoenen ed ook mee?
Ik heb voetbalschoenen, hardloopschoenen, kunstgrasschoenen, zaalvoetbalschoenen, mn standaard schoenen en nette schoenen. En nog oude meuk waarvan ik te lui ben ze weg te gooien.quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:50 schreef Dangel het volgende:
Wat moetje met zoveel schoenen?Ik hebwerkschoenen, nette schoenen enreserve werkschoenen... Voor ff snel in de tuin of het betere choiqueer werk dus een paar klompen of inde zomer een paar sandalen...
En je maakt vandaag een hele wereldreis?quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:11 schreef Bob. het volgende:
Het is gewoon leuk om uit veel schoenen te kunnen kiezen.![]()
En mijn tas kan dicht! Hoezee.Dat ging sneller dan verwacht.
ENhetis makkelijk als je niethoeftte kiezenquote:Op vrijdag 30 november 2007 13:11 schreef Bob. het volgende:
Het is gewoon leuk om uit veel schoenen te kunnen kiezen.![]()
En mijn tas kan dicht! Hoezee.Dat ging sneller dan verwacht.
das iig logisch en over nagedachtquote:Op vrijdag 30 november 2007 13:19 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik heb voetbalschoenen, hardloopschoenen, kunstgrasschoenen, zaalvoetbalschoenen, mn standaard schoenen en nette schoenen. En nog oude meuk waarvan ik te lui ben ze weg te gooien.
Neuh, veel verder dan Duitsland kom ik niet.quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En je maakt vandaag een hele wereldreis?
Ja, geen idee.quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:00 schreef Stienn het volgende:
Zeg, zit er in het station nu een fietsenmaker? Zo ja is die een beetje goedkoop?
Volgens mij wel. Geen id hoe duur hij is.quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:00 schreef Stienn het volgende:
Zeg, zit er in het station nu een fietsenmaker? Zo ja is die een beetje goedkoop?
Ja, wel onderweg, geloof ik.quote:
Nu gaat ze inhet voorjaar heb ik begrepen. Maar inderdaadquote:
Doet ze ook. En komende zaterdag vrij natuurlijk hequote:Op vrijdag 30 november 2007 15:32 schreef Viking84 het volgende:
Idd erg kut.
Kan ze in het voorjaar gaan ipv morgen? (want ze werkt toch altijd op zaterdag?).
Dank je.quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:03 schreef teigan het volgende:
PSM, ook nog gefeliciteerd met je bachelor...
Hoofdquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:13 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ben bezig met een.. Tja.
Ik weet niet hoe ik dat ding moet beschrijven.
Als een echte man. Ik ga zo voetballen, maar niet als een echte man.quote:Op zaterdag 1 december 2007 11:07 schreef nietzman het volgende:
Maar eerst schoonmaken, visite in aantocht.
Hoe was Bruce?quote:Op zaterdag 1 december 2007 12:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Jullie zijn lief!
ajohquote:Op zaterdag 1 december 2007 12:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat had ik van jou toch niet verwacht!
sgoedquote:Op zaterdag 1 december 2007 15:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Feliciteer je haar ook ff namens mij?
Neequote:
Waarom is dat zo grappig?quote:
Omdat TS.quote:Op zaterdag 1 december 2007 16:36 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Waarom is dat zo grappig?
Maar anywho, nee ik ben het niet.
* Peterselieman had geen last van de wind tijdens het postrondjequote:Op zaterdag 1 december 2007 12:08 schreef Lyssa het volgende:
Goedemiddag
* Lyssa is weggewaaid tijdens het postlopen
Ja die heb ik dus gemist!quote:Op zaterdag 1 december 2007 19:31 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik moest net huilen bij de Lizzie McGuire movie.
Het einde gewoon té schattig.
Ik had het topic al gezien, ja.quote:Op zaterdag 1 december 2007 19:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja die heb ik dus gemist!TUIG!
![]()
het is JULLIE schuld!
Hmm, egotripperij is natuurlijk niet goedquote:Op zaterdag 1 december 2007 22:56 schreef ChipsZak. het volgende:
He, verdomme FoBo, waar je bij iedereen Breuls' FoBo krijgt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Uniek! Ik heb een "alle vrouwen zijn stom"-humeur
Och, dat moet toch eerst nog worden goedgekeurd door de raad.quote:Op zondag 2 december 2007 01:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Gaan we door naar punt 2:
Het mogelijke vertrek uit de stad van erelid Viking84
In tegendeel. Lig met laptop in bed, heb bol wit hoofd met hele rode lippen en vertoon ook nog alle signalen van een buikgriepquote:Op zondag 2 december 2007 09:29 schreef teigan het volgende:
goeiemorgen!
Voelt freecell zich al wat beter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |