Is al uitverkocht hoorde ik hier net in de pauzequote:Op donderdag 29 november 2007 21:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Nog iemand van hier die zin heeft om morgen met me mee te gaannaar de Fryske Music Night in Leeuwarden?
quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Werken met kerst?.
Had ik trouwens al gezegd dat ik 'nee' heb gezegd tegen m'n baas toen ie vroeg of ik op 24 december wilde werken? Nee! Ik heb 'nee' gezegd!
Graag, maar helaas onmogelijk vandaagquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:48 schreef nietzman het volgende:
Wie gaat er mee naar IKEA? 8).
Niet echt, ik neem nog wel even een paracetamolletje voor ik wegga. Vind het doodeng allemaal, in m'n eentje naar zo'n massaal concert...quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:43 schreef freecell het volgende:
[..]Nee zeggen is goed!!
Hoofdpijn al beter?
Ovenschalen en ander keukenprul!quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:11 schreef Bob. het volgende:
Wat ga je dit keer scoren Nietz?
Oei, spannend.quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:24 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ovenschalen en ander keukenprul!
Ga je alleen?quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Niet echt, ik neem nog wel even een paracetamolletje voor ik wegga. Vind het doodeng allemaal, in m'n eentje naar zo'n massaal concert...
Wow!quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Werken met kerst?.
Had ik trouwens al gezegd dat ik 'nee' heb gezegd tegen m'n baas toen ie vroeg of ik op 24 december wilde werken? Nee! Ik heb 'nee' gezegd!
Godverquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:27 schreef maok het volgende:
[..]
Is al uitverkocht hoorde ik hier net in de pauze![]()
Goedemorgen trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |