Je durft gewoon nietquote:Op donderdag 29 november 2007 22:07 schreef Bob. het volgende:
[..]
Maar ik heb geen schattig cocktailjurkje.
Alex in een jurk, dat moeten we zienquote:Op donderdag 29 november 2007 21:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als jij hier in Cornjum komt met een jurkje, doe ik hem aan.
Je hebt me al in mn blote kont met een krabpaal kunnen zien, dan is een jurk ook net meer schokkend toch?quote:Op donderdag 29 november 2007 22:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Alex in een jurk, dat moeten we zien![]()
Ik ben namelijk veul enger dan nietzmanquote:
Pardon?quote:Op donderdag 29 november 2007 22:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je hebt me al in mn blote kont met een krabpaal kunnen zien, dan is een jurk ook net meer schokkend toch?
He, die heeft ook een flinke tijd moeten zeuren hoor.quote:Ik ben namelijk veul enger dan nietzman
Volgens mij is dat wel schokkender, maar ja dat van die krabpaal kan ik me eerlijk gezegd nog maar vaag herinneren.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Je hebt me al in mn blote kont met een krabpaal kunnen zien, dan is een jurk ook net meer schokkend toch?
Je hebt mn beroemde naaktfoto nog niet gezien?quote:Op donderdag 29 november 2007 22:22 schreef Bob. het volgende:
[..]
Pardon?
[..]
He, die heeft ook een flinke tijd moeten zeuren hoor.
Hoezo?quote:Op donderdag 29 november 2007 22:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik voel me ineens zo mákkelijk.
Echt niet, een halve fles wijn en een scheut amaretto door je koffie en het was een done deal.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:22 schreef Bob. het volgende:
He, die heeft ook een flinke tijd moeten zeuren hoor.
Nee, hup. Posten.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je hebt mn beroemde naaktfoto nog niet gezien?
[..]
Hoezo?
Ik kan me niet herinneen dat jij die dag het lef had een foto te posten.. Heb nog steeds diep respect voor bijvoorbeeld maok en teigan die een foto van zichzlef durfden postenquote:Op donderdag 29 november 2007 22:36 schreef Peterselieman het volgende:
Weet je wel zeker dat je die vogelverschrikker wilt zien?
Je hebt me dronken gevoerd om me over te halen een keer langs te komen? Knap.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:29 schreef nietzman het volgende:
[..]
Echt niet, een halve fles wijn en een scheut amaretto door je koffie en het was een done deal.
Ik heb m'n hele photobucketgedingesdoe gedelete. Ik dacht niet dat ie nog een keer tevoorschijn zou moeten komen.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tineke heft de foto offline gehaald zie ik
Ik geef die link zo nu en dan wel eens.. gaf vanaf nu dusquote:Op donderdag 29 november 2007 22:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb m'n hele photobucketgedingesdoe gedelete. Ik dacht niet dat ie nog een keer tevoorschijn zou moeten komen..
En ik had ook gepost toen hoor.. Als eerste.
Oh, bij mij gaat het meestal niet verder dan een 'hihi" en dan op naar het volgende topic!quote:Op vrijdag 30 november 2007 02:53 schreef nietzman het volgende:
Ik blijf er altijd maar uit de buurt, anders zit ik weer om de haverklap in discussie met een nieuw stel maanlandinghoax, chemtrail of 911insidejob-debielen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |