Nee, denk het niet, houd niet zo van binnen-evenementen. Wellicht een rondje over de parking lopen. Ga jij?quote:Op woensdag 28 november 2007 21:52 schreef ChipsZak. het volgende:
Ga jij ook naar die OldTimerbeurs zaterdag (?) in Eelde, alex?
quote:Op woensdag 28 november 2007 22:14 schreef Alexxxxx het volgende:
een hele grote beschuit met aardbeien, goede versiertruc heb ik gehoord.
Was dat wel zo, dat jij mij versierde?quote:Op woensdag 28 november 2007 22:18 schreef De-oneven-2 het volgende:
Maar, laten we wel wezen, het was natuurlijk vooral mijn charme die 't 'm deed.
Ja.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Was dat wel zo, dat jij mij versierde?
Iemand binnen de 5 minuten bespringen is geen versieren schat.quote:Op woensdag 28 november 2007 22:45 schreef De-oneven-2 het volgende:
'Nou, jij laat er ook geen gras over groeien.'
Wat een toffe meid!quote:Op donderdag 29 november 2007 07:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dank jullie wel!.
M'n huisgenootje heeft de hele gang en keuken versierd en ballonnen aan m'n deur gehangen!.
.
Ik zit in de UB.quote:Op donderdag 29 november 2007 11:52 schreef Bob. het volgende:
Nou ik vertrek naar college, veel plezier zo peterselie en jij ook veel plezier vandaag DaD!
He hoe ging je scriptie bespreking? Volgende week doen we het over en dan krijg jeje koffie/ thee van mijquote:Op donderdag 29 november 2007 12:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik zit in de UB.. Maar dank je! Vandaag laat ik me nergens negatief door beïnvloeden, waar ik normaal nogal goed in ben...
Aww arme jongen! Blij dat je me niet kon aansteken, want ik moet wel fit zijn morgen... Dat wordt dus plat vandaag!quote:Op donderdag 29 november 2007 12:17 schreef Grulez het volgende:
[..]
He hoe ging je scriptie bespreking? Volgende week doen we het over en dan krijg jeje koffie/ thee van mijOja naast het snotteren, ben ik net ook ff door mn rug gegaan
Ziek zijn is kut.quote:Op donderdag 29 november 2007 12:43 schreef Grulez het volgende:
Ik lag net in mn bedje en dacht dat de verwarming aanstond... niet dus![]()
Nee idd. Ik zal maar eerlijk zijn...quote:Op donderdag 29 november 2007 12:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Volgende week niet weer ziek zijn hè, want dan begin ik te denken dat je gewoon niet met me wílt koffiedrinken..
Wat?quote:Op donderdag 29 november 2007 12:57 schreef Grulez het volgende:
[..]
Nee idd. Ik zal maar eerlijk zijn...
Ik zit hier als een gebochelde te hoesten achter mn pc'tje, maar eigenlijk lag het gewoon aan jouquote:
Dan had ik dus tóch gelijk!quote:Op donderdag 29 november 2007 13:05 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik zit hier als een gebochelde te hoesten achter mn pc'tje, maar eigenlijk lag het gewoon aan jou
quote:Op donderdag 29 november 2007 13:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dan had ik dus tóch gelijk!
Anders had ik weer heel wat met m'n psycholoog te bespreken.quote:
Er ligt nog geeneens sneeuwquote:Op donderdag 29 november 2007 17:44 schreef MaxMark het volgende:
Prima tijd van het jaar ook.
Wie heb je, die lange DJ?quote:Op donderdag 29 november 2007 15:18 schreef Bob. het volgende:
Oh my, ik weet niet wat mijn docent voor FInancial Accounting slikt, maar ik wil het ook.
Dat is bij die hoogwerkers ook niet zo heel moeilijkquote:Op donderdag 29 november 2007 18:06 schreef Peterselieman het volgende:
staat nu trouwens naast de Selwerd 3 flat een hoogwerkertje van Boels tot z'n assen vast in de modder
http://www.hoogwerken.nl/(...)ogwerker/hw%2002.jpgquote:Op donderdag 29 november 2007 18:15 schreef Alexxxxx het volgende:
is het zon aanhangwagen of zon vierkante?
que?quote:Op donderdag 29 november 2007 18:45 schreef maok het volgende:
Nou, ik ga maar eens bij de bbq kijken
Nee, een of andere 70 jarige, Smeenge. Die kerel stopt telkens tijdens het praten over de opgaven en begint dan allemaal wilde verhalen te vertellen en heel hard om zichzelf te giechelen.quote:Op donderdag 29 november 2007 18:04 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wie heb je, die lange DJ?
Die ken ik niet.quote:Op donderdag 29 november 2007 21:23 schreef Bob. het volgende:
[..]
Nee, een of andere 70 jarige, Smeenge. Die kerel stopt telkens tijdens het praten over de opgaven en begint dan allemaal wilde verhalen te vertellen en heel hard om zichzelf te giechelen.
Nog een mooie gezien?quote:Enjurkjes
ik heb er vanavond echt achterlijk veel aangepast.
Ja hoi. Foto's graag.quote:Op donderdag 29 november 2007 21:23 schreef Bob. het volgende:
[..]
Enjurkjes
ik heb er vanavond echt achterlijk veel aangepast.
Zonde, het is echt mijn favoriete college door die kerel.quote:
Heel veel, maar de maand is nauwelijks begonnen en ik ben al blut dus helaas pindakaas.quote:Nog een mooie gezien?
Oh ja dat ook hoor! Ik heb echt het meest walgelijke glitter jurkje gepast, ik was net een discobal! Geniaal.quote:Op donderdag 29 november 2007 21:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jij ziet Bob. aan voor iemand die lelijke jurkjes aanpast blijkbaar?
Wheheh, gaaf.quote:Op donderdag 29 november 2007 21:34 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oh ja dat ook hoor! Ik heb echt het meest walgelijke glitter jurkje gepast, ik was net een discobal! Geniaal.
Verdorie, ik las eerst "Ik ben met ChipsZak. in een hele vage keldingzaakgeweest en ging ook jurkjes passen, geniaal"quote:Op donderdag 29 november 2007 21:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben met ChipsZak. in een hele vage keldingzaakgeweest die ging ook jurkjes passen, geniaal![]()
Nee, ik wilde nog wel naar de V&D want daar hebben ze echt heel mooie jurkjes ja (of had jij hem daar niet gezien?) maar ze waren al gesloten toen we daar aan kwamen..quote:Op donderdag 29 november 2007 21:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heb je mijn jurkje van Warehouse ook gepast?.
M'n ouders zijn weer weg, de dag is bijna voorbij...
Kilt ook goed?quote:Op donderdag 29 november 2007 21:42 schreef Bob. het volgende:
[..]
Verdorie, ik las eerst "Ik ben met ChipsZak. in een hele vage keldingzaakgeweest en ging ook jurkjes passen, geniaal"
Zag al helemaaleen Alex in een jurk voor me.
Nope. Bacheloruitreiking gehad en daarna nog naar college geweest.quote:Op donderdag 29 november 2007 21:33 schreef Bob. het volgende:
Jij vandaag weer naar de recruitment days geweest?
Nee, ik wil je gewoon in een schattig cocktail jurkje.quote:
Als jij hier in Cornjum komt met een jurkje, doe ik hem aan.quote:Op donderdag 29 november 2007 21:56 schreef Bob. het volgende:
[..]
Nee, ik wil je gewoon in een schattig cocktail jurkje.![]()
Oeh, morgen Bruce Springsteen he Dad? Word vast leuk.![]()
En hoe was je uitreiking Peterselie?
Maar ik heb geen schattig cocktailjurkje.quote:Op donderdag 29 november 2007 21:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als jij hier in Cornjum komt met een jurkje, doe ik hem aan.
Leuk. Eerst een inleidend praatje en daarna werd iedereen een voor een naar voren geroepen en werd er even wat gezegd en kon je de handtekeningen zetten. Na afloop nog wat felicitaties in ontvangst mogen nemen, alsmede een Bierpakket met 6 bijzondere Belgische bierenquote:Op donderdag 29 november 2007 21:56 schreef Bob. het volgende:
En hoe was je uitreiking Peterselie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |