quote:Op woensdag 14 november 2007 23:56 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Maurice liet mijn onlangs nog weten dat hij homo is geworden![]()
![]()
ja maar nu mag het!quote:
SCHIJN!quote:Op donderdag 15 november 2007 00:00 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Hij houdt nog steeds van me
Dat het een mooie dag gaat wordenquote:Op woensdag 14 november 2007 23:59 schreef Berenanus het volgende:
VROLIJKE DONDERDAG 15 NOVEMBER!!!!!
![]()
Dat heb ik dus ook... en dan ben ik ook nog eens gevoelig voor autoziek zijn enzoquote:Op donderdag 15 november 2007 00:02 schreef LudoSanders het volgende:
Ja Koek, ik heb een rijbewijs. Alleen geen auto. Ik heb mijn OV'tje.
quote:Op donderdag 15 november 2007 00:03 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb uit het Zeeuwse vernomen dat Maurice zich vaak op verkleedpartijtjes vertoond.
Dat gaat het worden!quote:Op donderdag 15 november 2007 00:04 schreef enter het volgende:
[..]
Dat het een mooie dag gaat worden![]()
![]()
Ik moest dus hardop lachenquote:Op donderdag 15 november 2007 00:04 schreef LudoSanders het volgende:
Don't push teh button!
Volgens koek helpt cum in je oog daartegen.quote:Op donderdag 15 november 2007 00:04 schreef PeZu het volgende:
gvd me ogen jeuken en tranen plots als een malle
quote:Op donderdag 15 november 2007 00:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Volgens koek helpt cum in je oog daartegen.
Dat helpt er niet tegen. Dat is de oorzaak geloof ikquote:Op donderdag 15 november 2007 00:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik was toen 15 geloof ik en hij was 19!quote:Op donderdag 15 november 2007 00:03 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb uit het Zeeuwse vernomen dat Maurice zich vaak op verkleedpartijtjes vertoond.
Moest je niezen=quote:Op donderdag 15 november 2007 00:04 schreef PeZu het volgende:
jij geile snodaardquote:Op donderdag 15 november 2007 00:07 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Dat helpt er niet tegen. Dat is de oorzaak geloof ik
waah daar is ze!quote:Op donderdag 15 november 2007 00:04 schreef enter het volgende:
[..]
Dat het een mooie dag gaat worden![]()
![]()
hahahaa ja BA is vrijwilliger in deze!quote:Op donderdag 15 november 2007 00:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
checkquote:Op donderdag 15 november 2007 00:09 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
hahahaa ja BA is vrijwilliger in deze!
Wou je beweren dat volwassen mannen dat niet meer doen?quote:Op donderdag 15 november 2007 00:07 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik was toen 15 geloof ik en hij was 19!![]()
Ja!quote:Op donderdag 15 november 2007 00:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wou je beweren dat volwassen mannen dat niet meer doen?
Hebben we het nog steeds over in het oog spuiten?quote:Op donderdag 15 november 2007 00:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wou je beweren dat volwassen mannen dat niet meer doen?
Hebben ze in Friesland geen homo's?quote:
Ik zal morgen eens vragenquote:Op donderdag 15 november 2007 00:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hebben ze in Friesland geen homo's?
Ik ben nog nooit in mijn oog gespoten geloof ik, of ik moet het verdrongen hebben.quote:Op donderdag 15 november 2007 00:12 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Hebben we het nog steeds over in het oog spuiten?
Ik kan het niet met 100% zekerheid zeggenquote:
Wel he? Ik dacht het ook al... Hij loopt een beetje vreemd en zijn grijze haren zijn zwart geverftquote:
Jij bent er zeker zo een die haar duikbril op zet?quote:Op donderdag 15 november 2007 00:14 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in mijn oog gespoten geloof ik, of ik moet het verdrongen hebben.![]()
Ja! Het hele pakket!quote:Op donderdag 15 november 2007 00:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij bent er zeker zo een die haar duikbril op zet?
Wat verfen?quote:Op donderdag 15 november 2007 00:18 schreef oranjekoek het volgende:
of is dat met een f, ik ben er niet echt meer bij. Tijd om mijn bed op te zoeken
Vast door Jorindequote:Op donderdag 15 november 2007 00:04 schreef PeZu het volgende:
quote:Op donderdag 15 november 2007 00:19 schreef Berenanus het volgende:
Slaaplekker koekje!
Niet in bed kruimelen he?
ja ik ga mijn best doen er vanaaf eentje te maken etc etcquote:Op donderdag 15 november 2007 07:42 schreef Tezz het volgende:
@Pezu: foto foto foto
Ik zal proberen wakker te blijven en niet zoals gisteravond op de bank in slaap te vallen om 22.00 uur........quote:Op donderdag 15 november 2007 08:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik ga mijn best doen er vanaaf eentje te maken etc etc
ben er alleen pas laat
Ik mag ook zo de kou in.. Brrrr!!quote:Op donderdag 15 november 2007 14:56 schreef Tezz het volgende:
Ik begin eindelijk een beetje warm te worden, mag ik weer naar school op de fiets om kind op te halen......grrrrr
Jij hebt idd een heel topic gemist!quote:Op donderdag 15 november 2007 14:39 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik zal proberen wakker te blijven en niet zoals gisteravond op de bank in slaap te vallen om 22.00 uur........
Leuk! Dat heb ik ook gedaan!quote:Op donderdag 15 november 2007 15:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij hebt idd een heel topic gemist!
Ik heb trouwens er nog maar een bijbaan bijgenomen, meer uitgaven als inkomen en heb op zaterdag nooit wat te doen omdat iedereen dan aan het werk of het sporten is. Vanaf zaterdag lollerpwnd Ludo brievenbussen.![]()
Daar kan je niet veel mee doen.quote:Op donderdag 15 november 2007 19:43 schreef LudoSanders het volgende:
WTF!? Nog maar 9 euro op mijn bankrekening..
Dat gaat een rustig weekend worden.
Nog niets eens 2 pakjes Chesterfield, heb maar ff 100 euro overgemaakt van mijn spaarrekening.quote:Op donderdag 15 november 2007 19:59 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Daar kan je niet veel mee doen.
Ja die truc ken ik ook! Hoewel die spaarrekening nu ook aan het einde van zijn latijn begint te geraken........shit moet ik een andere truc gaan bedenken! (misschien ook maar op zaterdag brievenbussen gaan vullen of zo)quote:Op donderdag 15 november 2007 20:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nog niets eens 2 pakjes Chesterfield, heb maar ff 100 euro overgemaakt van mijn spaarrekening.
Ach joh, da's nog niets..........ik sta standaard 1500 euro rood bij mijn bank. En aangezien er maar 1000 euro per maand op die rekening binnenkomt (waar ik van moet stappen/kleding kopen/boodschappen doen/tanken etc. etc.) snap je wel dat dat natuurlijk nooit goedkomt! Zonde van de rente die ik er over moet betalen maar ja, tis gewoon niet anders....quote:Op donderdag 15 november 2007 19:43 schreef LudoSanders het volgende:
WTF!? Nog maar 9 euro op mijn bankrekening..
Dat gaat een rustig weekend worden.
Ik ben er eindelijk uit, die rente is inderdaad idioot hoog.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:23 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ach joh, da's nog niets..........ik sta standaard 1500 euro rood bij mijn bank. En aangezien er maar 1000 euro per maand op die rekening binnenkomt (waar ik van moet stappen/kleding kopen/boodschappen doen/tanken etc. etc.) snap je wel dat dat natuurlijk nooit goedkomt! Zonde van de rente die ik er over moet betalen maar ja, tis gewoon niet anders....
Ik denk dat het voor de meeste mensen geldt, als je rood staat kom je er heel moeilijk weer uit. Je blijft toch gebruiken tot het limietquote:Op donderdag 15 november 2007 20:40 schreef LudoSanders het volgende:
Ik kan niet rood staan, ik ken mijzelf een beetje.
Hey! Duuvelke!quote:Op donderdag 15 november 2007 21:27 schreef Duuvelke het volgende:
Zo jullie hebben je gister wel vermaakt, alweer een topic verder..
quote:Op donderdag 15 november 2007 21:36 schreef Duuvelke het volgende:
Pfff vandaag 4 ladingen pepernoten gebakken.... kan geen pepernoot meer zien.
Nee dat niet, we gaan morgen een lang weekend weg en mijn moeder had het leuke idee om voor iedereen (lees 12 personen) pepernoten te bakken.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:37 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Lekker! Ga je strooien zaterdag?
Zaterdag al.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:17 schreef oranjekoek het volgende:
Als postbode verdien je wel goed, dus dat scheelt. Wanneer mag je beginnen?
Jep, het was nodig om extra te werken.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:47 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Verdien je wel fijn wat bij toch
haha dan had ik ze echt wel bij de winkel gehaald!quote:Op donderdag 15 november 2007 21:41 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Nee dat niet, we gaan morgen een lang weekend weg en mijn moeder had het leuke idee om voor iedereen (lees 12 personen) pepernoten te bakken.
En aangezien ik vrij had vandaag, was ik natuurlijk de klos.
Maar ach hebben we wel wat lekkers te snoepen![]()
Maar die zijn minder lekker hahaquote:Op donderdag 15 november 2007 21:57 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
haha dan had ik ze echt wel bij de winkel gehaald!![]()
Ik ben blij als ik weer eens kan gaan werken, iets kan gaan doen ipv hier thuis zitten.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jep, het was nodig om extra te werken.
Geile chick kwam ik tegen, denk die moet ik ff gebruiken.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:58 schreef Tezz het volgende:
@ludo: Moooooooooooooooooooooooooooi!!!!!!!!
@pezu: ik zie het morgen wel, ik ga slapen
@ de rest: trusten (Tezz is een beetje grieperig)
Heb je het ook al te pakken?quote:Op donderdag 15 november 2007 21:58 schreef Tezz het volgende:
@ludo: Moooooooooooooooooooooooooooi!!!!!!!!
@pezu: ik zie het morgen wel, ik ga slapen
@ de rest: trusten (Tezz is een beetje grieperig)
Dat begrijp ik ja! Hoe lang zit je nu al thuis?quote:Op donderdag 15 november 2007 21:59 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Ik ben blij als ik weer eens kan gaan werken, iets kan gaan doen ipv hier thuis zitten.
Uhm ff telle bijna 7 weken..... ik ga wel naar school nu. Maar ja das ook niet alles.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ja! Hoe lang zit je nu al thuis?
Komt wel goed! Voor je het weet loop je weer rond en hopelijk zonder pijn!quote:Op donderdag 15 november 2007 22:11 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Uhm ff telle bijna 7 weken..... ik ga wel naar school nu. Maar ja das ook niet alles.
Nog 1 weekje en dan gaat de schroef eruit. Wordt tijd zodat ik weer eens de deur uit kan en zelf ergens heen kan nu ben ik steeds afhankelijk van andere.
Krijg er onderhand een beetje de schijt van en denk Beelzebub85 ook wel, wordt tijd dat we weer eens gezellig ergens heen kunnen enzo.
7 weken, moet er niet aandenken zo lang stil te zitten.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:11 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Uhm ff telle bijna 7 weken..... ik ga wel naar school nu. Maar ja das ook niet alles.
Nog 1 weekje en dan gaat de schroef eruit. Wordt tijd zodat ik weer eens de deur uit kan en zelf ergens heen kan nu ben ik steeds afhankelijk van andere.
Krijg er onderhand een beetje de schijt van en denk Beelzebub85 ook wel, wordt tijd dat we weer eens gezellig ergens heen kunnen enzo.
Time flies when youre having funquote:Op donderdag 15 november 2007 22:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
7 weken, moet er niet aandenken zo lang stil te zitten.
7 Weken FOK!en non-stop. Het erge is, het zou me misschien nog lukken ook.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:38 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Time flies when youre having fun![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |