Waarschijnlijk krijg ik bezoek vanavond, dus gamen zit er vanavond niet inquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:06 schreef WhiteLightning het volgende:
ik wou dat ik naar huis kon. lekker luieren thuis
ja dat is ongezellig, tenzij er ze zelf over beginnen. dat maak ik dus ook mee. dan kom je zelf niet meer aan bod.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk krijg ik bezoek vanavond, dus gamen zit er vanavond niet in![]()
ik kijk wel voetbal vanavond. is al vermoeiend genoegquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:11 schreef Bellerophon het volgende:
Vanavond sporten, weer even lekker gezond doen
Neuh, die ligt ff stil. Maar is ook nie de bedoeling dat die gaat lopen he. Gaat om de punten die ik ervoor krijg. Om een module af te kunnen sluiten enzo.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:57 schreef WhiteLightning het volgende:
nou nog 3,5 uur koffie drinken![]()
en diertjuh , loopt je shop al ?
auw toch niet mij ??quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:16 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Neuh, die ligt ff stil. Maar is ook nie de bedoeling dat die gaat lopen he. Gaat om de punten die ik ervoor krijg. Om een module af te kunnen sluiten enzo.
aaaargh ik ff zin om iemand te slaan.![]()
Ik heb hier nog wel wat collega's voor je in de aanbieding?"quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:16 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Neuh, die ligt ff stil. Maar is ook nie de bedoeling dat die gaat lopen he. Gaat om de punten die ik ervoor krijg. Om een module af te kunnen sluiten enzo.
Pak een bekertje == leef je uitquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:16 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Nee niet jij. Tuurlijk niet. Durf ik niet eensquote:
oehh graagquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wel wat collega's voor je in de aanbieding?"![]()
Hmm dat is ook wel een goed ideequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Pak een bekertje == leef je uit
oh stuur die leuke vrouwelijke maar deze kant op!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wel wat collega's voor je in de aanbieding?"![]()
ja echt geen zin , fucking koud buiten , maja...............quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:39 schreef Bellerophon het volgende:
Succes met boodschappen!
Tjah ik mag straks lekker warm in de auto naar huis, hopen dat er geen files zijnquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja echt geen zin , fucking koud buiten , maja...............
nou als je deze eerst opdrinkt krijg je wel een amstel.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:42 schreef Chaos-Zero het volgende:
Heerlijk! Al had ik wel gehoopt op Amstel..
Ik heb er 1 die doe ik gratis voor je weg!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:27 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Nee niet jij. Tuurlijk niet. Durf ik niet eens
[..]
oehh graag. Hoeveel heb je er?
[..]
Hmm dat is ook wel een goed idee![]()
hmm..als ik dit zo lees wil je graag van je collega afquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb er 1 die doe ik gratis voor je weg!
Weet je wat, ik geef je geld toe!
zit die gast je nog steeds lastig te vallen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb er 1 die doe ik gratis voor je weg!
Weet je wat, ik geef je geld toe!
WhiteLightning weet wel hoe dat allemaal komt, ik heb hier complete verhalen getypt over mijn collega ..quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:08 schreef diertjuh het volgende:
[..]
hmm..als ik dit zo lees wil je graag van je collega af.
Waarom dat?
* Dr.Droxz gooit er 1tje naar Diertjuh!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:23 schreef diertjuh het volgende:
Volgens mij heb ik wel eens een keer iets gelezen. Maar mijn geheugen laat me ff in de steek
Oehh ik! ik! ik! wil ook graag een Hertog Jan
Muziek op het werkquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
Het begint hier echt gezellig te worden op de afdeling ...
Zit er 1 echt tering hard muziek te luisteren hahahaha iets met trance ofzo,
niet echt mijn ding, maar het klinkt wel vrolijk!
* Diertjuh vangtquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz gooit er 1tje naar Diertjuh!
[ afbeelding ]
Proost!
idd! Het is ook niet mijn ding, maarja, beter als niets, en beter als 538 ahahahaha.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:38 schreef DeuceFour het volgende:
[..]
Muziek op het werk. Oké trance is dan wat minder maar in ieder geval beter dan zo'n doodstille ruimte (typ- en telefoongeluiden
).
Relaxt, ik moet nog iets van 10 minuten ofzo .. vrijdag vrij . .gisteren ziek thuis .. lekker kort weekje!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:15 schreef Friday12 het volgende:
nog half uurtje dan ben ik klaar en morgen dagje vrij![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Relaxt, ik moet nog iets van 10 minuten ofzo .. vrijdag vrij . .gisteren ziek thuis .. lekker kort weekje!
E) Mijn warme zachte bedquote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:22 schreef Seventees het volgende:
Dit topic sméékt om:
a) Meer mensen die geen reet te doen hebben op hun werk!
b) Bier! [ afbeelding ]
c) Onmiddellijke sluiting.
d) Mangothee en verdachte koekjes.
Goeiemorgen...
Ik een uur. Eigenlijk een halfuur, want ik tel de pauze nooit mee. Dus ik moet no 7,5 uur werken.quote:
Elke dag om 07.00 (iets eerder kan ook)quote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:31 schreef tequi3 het volgende:
[..]
Ik een uur. Eigenlijk een halfuur, want ik tel de pauze nooit mee. Dus ik moet no 7,5 uur werken.
Begin je elke dag om 7.30? Wel om 16u vrij dan!
Ik loop officieel stage, maar dat valt ook onder werk. Vandaar, verder lijkt het mij echt superkut om later een baan te hebben waar de tijd traag gaat. Daarom volgend jaar naar HBO, dat 4 jaar doen en dan wat leuks uitzoeken.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:34 schreef spectrumanalyser het volgende:
het is toch niet te geloven zo'n topic. voordat ik hier in ben gaan posten heb ik een betere baan aangeboden gekregen en heb inmiddels m'n ontslag genomen. dit is toch hartstikke zonde van jouw tijd en de baas z'n tijd ....
dus ik neem aan dat je een nieuwe baan hebt ?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:34 schreef spectrumanalyser het volgende:
het is toch niet te geloven zo'n topic. voordat ik hier in ben gaan posten heb ik een betere baan aangeboden gekregen en heb inmiddels m'n ontslag genomen. dit is toch hartstikke zonde van jouw tijd en de baas z'n tijd ....
Hier ook stage, heb alleen compleet niks te doen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:37 schreef tequi3 het volgende:
[..]
Ik loop officieel stage, maar dat valt ook onder werk. Vandaar, verder lijkt het mij echt superkut om later een baan te hebben waar de tijd traag gaat. Daarom volgend jaar naar HBO, dat 4 jaar doen en dan wat leuks uitzoeken.
Nee geen bier.... Katerrr.........quote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:22 schreef Seventees het volgende:
Dit topic sméékt om:
b) Bier! [ afbeelding ]
c) Onmiddellijke sluiting.
d) Mangothee en verdachte koekjes.
Goeiemorgen...
Zolang ik de punten maar binnenhaal. Wel een fijn idee, na deze stage in HBO leerjaar 3 pas weer een nieuwe stage.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:41 schreef Aeterna het volgende:
[..]
Hier ook stage, heb alleen compleet niks te doen.
De laatste weken beziggeweest met een rapportage, en op het einde word me verteld dat het nutteloos is geweest. Maar ondertussen toen ik ermee bezig was werd er niks over gezegd. Dus het is duidelijk dat ik nu even helemaal rustig ga doen.
Ja inderdaad, als je doet wat je wordt opgedragen en uren maakt, is het goed. Ik heb hierna half jaartje studeren/vakantie/nog een half jaartje studeren en dan weer een half jaar stage, en dan als afsluiting nog een half jaartje studeren. Daarna doorstuderen naar cisco oid. Dat zie ik dan wel.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:42 schreef tequi3 het volgende:
[..]
Zolang ik de punten maar binnenhaal. Wel een fijn idee, na deze stage in HBO leerjaar 3 pas weer een nieuwe stage.Ik vind stage lopen zo kut.
Ben een uur of 2 en 20min verder. Moet nog 7uur en 10minuten (min de "30min" pauze dan natuurlijk)quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:04 schreef tequi3 het volgende:
En ik ben weer anderhalf uur verder. Nog 7 uurtjes.
Wat minder uitroeptekens mag eh.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:07 schreef hds2002 het volgende:
Stage sucks!!!! Beetje bezig houden met iets dat (vaak) niet belangrijk is voor het bedrijf voor een paar euro.
Nu zit ik ook niks te doen maar krijg ik nog redelijk ervoor betaald!!!!!
Nah, ik telde nu de pauze mee. Dus ik werk ook 8 uur, maar je moet een halfuur pauze hebben. Ik ga dus pas uren tellen voor mijzelf vanaf 9 uur (dan heb ik er een halfuurtje opzitten). En in die pauze zit je nog steeds op je werk, dus het is wel een beetje werkenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:09 schreef Aeterna het volgende:
[..]
Ben een uur of 2 en 20min verder. Moet nog 7uur en 10minuten (min de "30min" pauze dan natuurlijk)
Maar jij werkt 8,5uur per dag dus tequi3?
Waarom 8,5? 8 of 9.. ok, logisch maar 8,5 is nieuw voor me.
Wakker blijven hequote:
Haha ok dan.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:12 schreef tequi3 het volgende:
[..]
Nah, ik telde nu de pauze mee. Dus ik werk ook 8 uur, maar je moet een halfuur pauze hebben. Ik ga dus pas uren tellen voor mijzelf vanaf 9 uur (dan heb ik er een halfuurtje opzitten). En in die pauze zit je nog steeds op je werk, dus het is wel een beetje werken.
* Bellerophon komt Diertjuh maar even een kopje thee brengen. Koekje erbij?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:26 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Huh? wat? * Diertjuh kijkt Bellerphon met slaperige oogjes aan![]()
Maar het is zo saaaai hier..
Dankjequote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
* Bellerophon komt Diertjuh maar even een kopje thee brengen. Koekje erbij?
En wat voor kaakje blieft u?quote:
* Metalfreak meldt zichquote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:22 schreef Seventees het volgende:
Dit topic sméékt om:
Deze... hoop ikquote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:48 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Een sprits![]()
De ene kant gewoon en de andere kant met chocola
![]()
De verkeerdequote:
Jaaaaquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Deze... hoop ik![]()
[ afbeelding ]
Altijd een fijne gedachte dat ik iemand kan blij maken met een koekjequote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:03 schreef diertjuh het volgende:
[..]
De verkeerde
[..]
JaaaaDie bedoelde ik
![]()
zien die van mij er niet lekker uit dan ??quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:03 schreef diertjuh het volgende:
[..]
De verkeerde
[..]
JaaaaDie bedoelde ik
![]()
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
ik heb ook weer eens geen moer te doen ...
zo maar weer even roken ..
p.s
sorry dat ik zo laat ben vandaag!
* Dr.Droxz gooit de bar weer open!
Maar we zitten toch al bijna op de helft.......beetje positief blijven benaderenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:07 schreef Seventees het volgende:
Ik zuip ook cup a soup bij de vleet. Lekker, snel en je moet iets doen om wakker te blijven
Woensdag kak ik echt in, dat wil je niet weten
Mijn been slaaptquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:20 schreef hds2002 het volgende:
[..]
Maar we zitten toch al bijna op de helft.......beetje positief blijven benaderen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |