abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 11 oktober 2007 @ 13:14:09 #1
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_53861785

Welkom in hét centrale topic voor alle productinformatie, aanbiedingen, Zweden, nieuws enz... Ook zijn er meerdere medewerkers aanwezig die je graag verder helpen.
quote:
quote:
PLUNDRA! - 20 tot 50% korting!
Het is weer PLUNDRA! bij IKEA, van woensdag 10 t/m zaterdag 20 januari krijg je op allerlei producten maar liefst 20 tot 50% korting en FAMILY leden krijgen nog eens 10% extra korting!*
Word nu GRATIS lid van IKEA FAMILY en profiteer van de alle voordelen;
  • Korting op geselecteerde IKEA producten
  • Korting op IKEA FAMILY producten
  • GRATIS woonmagazine
  • Speciale activiteiten en workshops
  • Unieke kortingen en aanbiedingen van andere bedrijven
  • Extra FAMILY services en GRATIS koffie in het restaurant.
    Kijk op de IKEA FAMILY pagina
    * 10% korting geldt alleen voor PLUNDRA! artikelen.
  • quote:
    DESIGN YOUR OWN LIFE
    Wanneer ben jij gestopt naar jezelf te luisteren?
    Uit onderzoek dat IKEA heeft laten doen blijkt dat vrijwel iedereen zich in meer of mindere mate laat beīnvloeden. Door een partner, vrienden, buren, schoonouders, wie dan ook. Op zich is daar niets mis mee. Maar de balans is soms een beetje zoek, De invloed van anderen is vaak zo groot dat je even vergeet wat nu echt belangrijk is: je eigen mening.

Eén ding is in ieder geval zeker: teveel naar anderen luisteren, maakt niet gelukkig. Het wordt tijd om ons leven weer in eigen hand te nemen. En dat begint thuis. Want als er één plek is waar je jezelf wilt zijn, is dat natuurlijk je eigen huis.

Maar luister je nog echt naar jezelf bij de aanschaf van een nieuwe bank? Koop je dure merken om indruk te maken op je omgeving? Laat je de boel de boel, of ruim je eerst op voordat je schoonmoeder op bezoek komt?

Doe de test en kijk waar je staat. In hoeverre laat jij je beīnvloeden door een kritische partner, vragende kinderogen, die ene hippe collega en eindeloze \'what\'s hot, what\'s not\'-lijstjes?

Check de Design your own life site!
    quote:
    IKEA CARD: JIJ BEPAALT HOE JIJ BETAALT
    Met de nieuwe IKEA Card ligt alles binnen handbereik. Vanaf nu hoef je grote bedragen niet meer in één keer te betalen maar kan je met de IKEA Card in termijnen afrekenen. Je kan er kortom eenvoudig en voordelig mee winkelen bij alle IKEA vestigingen.
    quote:
    Vragen?

Anna staat iedere dag voor je klaar!

En als Anna het niet weet, vraag je het aan één van de medewerkers!
  • IKEA Amsterdam: JC-Rags
  • IKEA Barendrecht: RubberDuckey - Debsterr - kalinho
  • IKEA Breda: Allan24
  • IKEA Delft: Snarf
  • IKEA Duiven: WebForce
  • IKEA Haarlem: GenderQ - Sebastiaan2003
  • IKEA Heerlen: Adelante - TimC
  • IKEA Hengelo: Bartjebart - MeNicole - Ke2v2in
  • IKEA Utrecht: Memento-Mori
    Hoor jij hier ook bij te staan, laat het dan even weten
  • Klik hierrrrr voor de openingspost, alleen even \'eerdere topics\' aanpassen!

En dan mijn post waarmee ik het vorige topic sloot:

Ik heb een vraag: ik heb een paar jaar geleden een aantal Kämpe-kastjes gekocht. Zowel de vierkante als de "halve". Ze zijn inmiddels niet meer verkrijgbaar.

Bij mijn verhuizing is door toedoen van de verhuizer het grootste deel van de kastjes beschadigd geraakt Ze hebben het voor elkaar gekregen om een complete wand om te laten donderen. Ze hebben me destijds gemeld dat er twee kastjes stuk waren maar dat blijken er nu veel meer te zijn

Ik ben nu vanwege de verzekeringsclaim op zoek naar de nieuwprijs van de Kämpekastjes, maar omdat ze uit het assortiment zijn, is dat lastig. Is er hier iemand die me daar alsnog aan kan helpen? Daar zou je me erg blij mee maken!

[ Bericht 30% gewijzigd door Rewimo op 11-10-2007 13:21:42 ]
    Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
    <a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
    pi_53861892
    Zal deze ook weer in de gaten houden.
    Fuck with a Hooker, get rucked.
      donderdag 11 oktober 2007 @ 13:29:23 #3
    12888 Skull-splitter
    your selection of the finest
    pi_53862082
    Kheb beetje een Ikea-overdosis
    Maar ik doe er ook teveel leuke ideeen op, genoeg om 6 huizen in te richten
    I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
    Steam: Skullsplitter
    Origin-naam:013skullsplitter
    pi_53862378
    Op internet staan ook IKEA gidsen van buitenlandse filialen.. ,
      Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 11 oktober 2007 @ 14:15:36 #5
    13151 crew  Rewimo
    pi_53862957
    quote:
    Op donderdag 11 oktober 2007 13:44 schreef devvertje het volgende:
    En hebben ze daar nog Kämpekastjes? Dat zou wel helpen inderdaad

Edit: niet in de mij bekende talen helaas...

[ Bericht 7% gewijzigd door Rewimo op 11-10-2007 14:33:52 ]
    Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
    <a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
    pi_53864879
    het assortiment is overal gelijk, is iets eruit is het eruit welk jaar heb je ze ongeveer gekocht?
      Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 11 oktober 2007 @ 17:21:54 #7
    13151 crew  Rewimo
    pi_53866616
    Ik schat een jaar of 3 terug
    pi_53867531
    quote:
    Op donderdag 11 oktober 2007 13:29 schreef Skull-splitter het volgende:
    Kheb beetje een Ikea-overdosis
    Maar ik doe er ook teveel leuke ideeen op, genoeg om 6 huizen in te richten
    Heb ik ook soms IKEA is toch gewoon TE leuk
    pi_53869571
    Terug Vind Ikea
    Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
    pi_53870955
    TVP
    pi_53873829
    Goeie TT

Ik zal morgen eens zien of ik de KÄMPE nog ergens kan terugvinden.
    Verjaardagen zijn gezond -
    hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
      Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 11 oktober 2007 @ 22:39:45 #12
    13151 crew  Rewimo
    pi_53874132
    quote:
    Op donderdag 11 oktober 2007 22:32 schreef Allan24 het volgende:
    Goeie TT

Ik zal morgen eens zien of ik de KÄMPE nog ergens kan terugvinden.
    Hartstikke fijn Bedankt alvast!
    pi_53874164
    quote:
    Op donderdag 11 oktober 2007 13:44 schreef devvertje het volgende:
    Op een paar kleine dingen na zijn die praktisch gelijk aan die van Nederland
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
      donderdag 11 oktober 2007 @ 23:23:13 #14
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_53875446

ALLEBY roos is ook eindelijk de status free range ontgroeid
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
    pi_53879427
    Terug vind Ikea
    pi_53943792
    quote:
    Op donderdag 11 oktober 2007 14:15 schreef Rewimo het volgende:

[..]

En hebben ze daar nog Kämpekastjes? Dat zou wel helpen inderdaad

Edit: niet in de mij bekende talen helaas...
    \

Kampe is al een aantal jaren uit het assortiment... misschien biedt www.ik2a.nl een oplossing?
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 15 oktober 2007 @ 11:02:39 #17
    13151 crew  Rewimo
    pi_53944206
    quote:
    Op maandag 15 oktober 2007 10:41 schreef JC-Rags het volgende:
    Kampe is al een aantal jaren uit het assortiment... misschien biedt www.ik2a.nl een oplossing?
    Ik ben niet op zoek naar de kastjes zelf maar naar de aanschafprijs. Maar wie weet kan ik die daar achterhalen. Je weet nooit. Bedankt voor de link
    pi_53948651
    quote:
    Op maandag 15 oktober 2007 11:02 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ik ben niet op zoek naar de kastjes zelf maar naar de aanschafprijs. Maar wie weet kan ik die daar achterhalen. Je weet nooit. Bedankt voor de link
    Over welke onderdelen zoek je prijzen dan? In de catalogus van 2004 staan namelijk prijzen...

Volgens de 2004 catalogus:
    quote:
    Basiselement,
    98x40x97, 45.-
    50x40x97, 35.-
    98x40x49, 35.-
    98x60x26, 35.-

Plint
    50x40x3, 8.-
    98x40x3, 13.-
    98x60x3, 16.-

Onderstel
    50x40x23, 27.-
    98x40x23, 35.-
    98x60x23, 39.-

Wandplank in rood of wit
    50x97, 12.95 (prijs catalogus 2003)

Plank/plankinzet
    Plankinzet, 46x15x24, 5.-
    Plank, 46x37, 4.50

Deur/ladefront in zwart, rood of wit
    Deur, 46x46, 8.50
    Ladefront, 45x23, 3.-

SAMLARE accessoires:
    Cd-rek, 46x38, 6.90
    Lade, 46x40, 7.-
    Lade, 46x60, 10,-
    Verder was de serie uit te breiden met RATIONELL en KOMPLEMENT accessoires.
    Als je het geld van de verzekering hebt... kies je dan iets beters uit?
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 15 oktober 2007 @ 14:33:14 #19
    13151 crew  Rewimo
    pi_53948736
    Je bent geweldig!

En ja, ik ga er wel iets anders voor kopen

Hartstikke bedankt!
    pi_53953179
    tvp
    Zo niet.. dan toch!
      maandag 15 oktober 2007 @ 21:24:40 #21
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_53954922
    quote:
    Op donderdag 11 oktober 2007 23:23 schreef Adelante het volgende:
    [ afbeelding ]

Zo zo . Ik denk dat ie onderhand wel verzadigd is, lees: 1 op de 4 huishoudens heeft er een thuis hangen .
    pi_53977611
    Kan iemand mij helpen? Ik heb de Morebo deuren gekocht voor mijn Billy boekenkast (2m hoog). Nu moeten die scharnieren erin klikken maar het werkt voor geen meter! Aan de achterkant van het scharnier die op de deur zelf zit, bevindt zich een veer die je in kunt drukken zodat een palletje precies in het bevestigingspunt valt, wat op de zijkant van de kast gemonteerd is. Nu hebben mijn vader en ik al meerdere malen geprobeerd de deuren vast te krijgen, maar het werkt steeds voor geen meter! We worden er gefrustreerd van

Ik ben al terug gegaan naar Ikea Haarlem (waar we die deuren gekocht hadden) en ze vertelden mij dat het erin hoort te vallen en je ook geen ‘klik’ hoeft te horen. Ook gaven ze mij de tip om de scharnieren eerst losjes te bevestigen, zodat je het later aan kunt draaien. Maar het werkt nog steeds niet!

AARGH (frustratie alom!)
    pi_53977780
    quote:
    Op dinsdag 16 oktober 2007 22:36 schreef hydraulix het volgende:
    Kan iemand mij helpen? Ik heb de Morebo deuren gekocht voor mijn Billy boekenkast (2m hoog). Nu moeten die scharnieren erin klikken maar het werkt voor geen meter! Aan de achterkant van het scharnier die op de deur zelf zit, bevindt zich een veer die je in kunt drukken zodat een palletje precies in het bevestigingspunt valt, wat op de zijkant van de kast gemonteerd is. Nu hebben mijn vader en ik al meerdere malen geprobeerd de deuren vast te krijgen, maar het werkt steeds voor geen meter! We worden er gefrustreerd van

Ik ben al terug gegaan naar Ikea Haarlem (waar we die deuren gekocht hadden) en ze vertelden mij dat het erin hoort te vallen en je ook geen ‘klik’ hoeft te horen. Ook gaven ze mij de tip om de scharnieren eerst losjes te bevestigen, zodat je het later aan kunt draaien. Maar het werkt nog steeds niet!

AARGH (frustratie alom!)
    Volgens mij druk je eerst de voorkant erop en "klik" je daarna de achterkant erop...

Dat palletje gebruik je alleen wanneer je de deur weer los wilt halen...
    pi_53978542
    Al geprobeerd... Werkt niet. Morgen maar weer eens langs gaan na school
      dinsdag 16 oktober 2007 @ 23:39:38 #25
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_53978703
    heb je de bevestiging aan de binnenkant van de kast wel juist bevestigd, dwz met de pijl naar buiten?

volgens mij werken de scharnieren hetzelfde als die van koplement en dat wil zeggen er tegen aan houden op de juiste hoogte en dan aan de achterzijde er in klikken
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
    pi_53979210
    Yep, die staan goed Mijn hele kamer bestaat uit Ikea-meubels (met o.a. een Komplement-kast, dus we hebben ervaring met scharnieren ).
    Het is net alsof het pallletje te diep verzonken is, waardoor de 'inkeping' van het gedeelte van het bevestigingspunt er niet goed inklikt.

Het is balen dat ik geen digitale camera meer heb, anders had ik er foto's van gemaakt
      woensdag 17 oktober 2007 @ 00:02:48 #27
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_53979245
    als je niet kunt klikken, wil een (zachte) tik met een hamer ook nog wel eens helpen is mijn ervaring
    pi_53979778
    haha ok, morgen maar proberen
      donderdag 18 oktober 2007 @ 14:46:27 #29
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_54010889

pi_54012956
    echt een belachelijke actie althans de medewerkersvariant, heb mijn brilletje ook linea recta weggegooid
    pi_54066353
    Nou het is gelukt met mijn Morebo-deuren
    Was inderdaad een kwestie van grof geweld gebruiken
    pi_54072183
    Weet iemand of er op de inbouwkoffiemachine van Ikea ook een kraantje zit voor heet water? Wel makkelijk als er ook nog is thee mee gemaakt kan worden namelijk
    pi_54075039
    vraagje.. ik heb een malm bed gekocht maar bij het uitpakken van t hoofdeind blijkt deze beschadigd..wat kan ik nu het beste doen?

Alleen terug met het hoofdeinde en hem omruilen voor een nieuwe?
    pi_54075083
    jup alleen hoofdeinde meenemen dan kan die worden omgeruild.
    pi_54075263
    fijn bedankt!
    pi_54075349
    quote:
    Op zondag 21 oktober 2007 16:26 schreef amokjeeh het volgende:
    Weet iemand of er op de inbouwkoffiemachine van Ikea ook een kraantje zit voor heet water? Wel makkelijk als er ook nog is thee mee gemaakt kan worden namelijk
    Euh nee dat heeft dat apparaat niet... het apparaat sluit je ook niet aan op de waterleiding, maar heeft een water reservoir.
    pi_54146778
    Ik heb vandaag een klippan in elkaar geschroefd, maar nu is bij de leuningen, een van de schroeven compleet er doorheen gegaan. Ik kan daar geen vleugelmoer maar aan vast schroeven. Kan ik daar nog iets anders van maken of kan het geen kwaad?

Het staat nu wel gewoon stevig en prima, maar ik weet niet of het verder kwaad kan.
    pi_54146864
    Dus ik zo'n klein LACK tafeltje kopen.
    Schroeven een stukje in het blad gedraaid, poten erop geschroefd en draaien maar.
    Bijna vast, ik denk 'nog een kwartslag', draai wat verder, en toen zat-ie weer losser .
    Papiervulling is toch niet je van het geloof ik .

Hey, voor die 9,95 had ik niet veel anders verwacht maar toch is het matig!
      woensdag 24 oktober 2007 @ 23:46:41 #39
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_54148770
    quote:
    Op woensdag 24 oktober 2007 22:46 schreef veldmuis het volgende:
    Schroeven een stukje in het blad gedraaid, poten erop geschroefd en draaien maar.
    Bijna vast, ik denk 'nog een kwartslag', draai wat verder, en toen zat-ie weer losser .

Vast is vast
      donderdag 25 oktober 2007 @ 00:08:15 #40
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_54149516

pi_54156573
    quote:

Ik heb mijn Lackjes al jaren. Inmiddels worden ze niet dagelijks meer gebruikt en sla ik ze op met de pootjes losgeschoefd. Ik heb ze inmiddels een keer of 10 los- en vastgemaakt, maar ze blijven elke keer prima zitten. Ideale tafeltjes om erbij te schuiven als je veel bezoek krijgt of om in de tuin te zetten bij de relax stoel.
    Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
    Dan heb je safe = condoom
    Double dutch = condoom en pil
    quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
    pi_54159362
    quote:

Ik heb ook een klein Lack-salontafeltje van ¤9,95... gebruik ik als mijn t.v.-meubel maar ik vrees dat die één deze dagen in elkaar kan storten
    pi_54160947
    Ik zag vorige week bij de Ikea in Haarlem een rose bureau staan. Je hebt er ook een boekenkast van, een beetje dik hout. Nu kan ik het nergens op de site vinden. Weet iemand welk bureau dit is?
    pi_54163836
    nou nou, ik heb éindelijk mijn dalselv bedframe
    mijn vriend heeft 'm net ff snel opgepikt

is hij een beetje makkelijk in elkaar te zetten?
    (en is het sowieso wat? )
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
    pi_54167228
    quote:
    Op donderdag 25 oktober 2007 15:38 schreef crohntje het volgende:
    Ik zag vorige week bij de Ikea in Haarlem een rose bureau staan. Je hebt er ook een boekenkast van, een beetje dik hout. Nu kan ik het nergens op de site vinden. Weet iemand welk bureau dit is?
    op de site staat alleen computermeubel

Mikael, in deze series zijn ook gewone bureaus maar die zie ik op de site niet in het roze en weet dus ook niet of deze bestaan

de boekenkast is van Lack
    pi_54171720
    Ja dankjewel, dit rose bedoel ik. Maar daar stond ook een bureau ervan...Ik ga er nog maar eens heen. Maar dank je.
    pi_54171847
    quote:
    Op donderdag 25 oktober 2007 23:19 schreef crohntje het volgende:
    Ja dankjewel, dit rose bedoel ik. Maar daar stond ook een bureau ervan...Ik ga er nog maar eens heen. Maar dank je.
    Er is, behalve dat computertafeltje en die kast, nog een ei vormige tafel in het roze. Maar dat is echt alles. Dus ik denk dat je je verkeken hebt... Sorry
    pi_54171965
    en de lack planken en het kleine tafeltje van lack is er ook in roze
    pi_54172108
    Ja zag ik, en ook het malm kastje. Die is ook mooi....
    pi_54172156
    quote:
    Op donderdag 25 oktober 2007 23:24 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Er is, behalve dat computertafeltje en die kast, nog een ei vormige tafel in het roze. Maar dat is echt alles. Dus ik denk dat je je verkeken hebt... Sorry

Misschien ben ik dan in de war met het computertafeltje....maar ik heb er bij stil gestaan en het goed bekeken...en nog getwijfeld etc...hahaha. Nou ja, een goede reden om nog eens terug te gaan.
    pi_54174198
    Volgens mij was het de Vika Manne tafelblad:

En dan moet je er zelf nog de tafelpoten bij kiezen
    pi_54175844
    ff een vraagje, ik heb lid geworden van IKEA Family. Nu wil ik a.s. zondag naar de IKEA in grunn, kan ik dan gewoon het mailtje van de tijdelijke pas uitprinten en daarmee naar binnen? Aangezien de IKEA zondag alleen voor leden open is?
    Zo niet.. dan toch!
    pi_54184761
    Ik ben op zoek naar een 2e Billy boekenkast, alleen heb ik momenteel een licht eikenfineer versie staan. Maar deze bestaat niet meer lijkt het? Iemand een idee waar ik die kan krijgen?
    Tomdiedom!
      vrijdag 26 oktober 2007 @ 17:32:38 #54
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_54185396
    quote:
    Op vrijdag 26 oktober 2007 08:45 schreef NrSiX het volgende:
    ff een vraagje, ik heb lid geworden van IKEA Family. Nu wil ik a.s. zondag naar de IKEA in grunn, kan ik dan gewoon het mailtje van de tijdelijke pas uitprinten en daarmee naar binnen? Aangezien de IKEA zondag alleen voor leden open is?
    Stimmt.
      vrijdag 26 oktober 2007 @ 22:20:00 #55
    3011 E.T.
    hormonaal stuiterballetje
    pi_54191240
    Is het volledige winter-assortiment ook in Delft verkrijgbaar? (aangezien dat met het zomer-assortiment niet zo was)
    I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
    pi_54191674
    quote:
    Op vrijdag 26 oktober 2007 22:20 schreef E.T. het volgende:
    Is het volledige winter-assortiment ook in Delft verkrijgbaar? (aangezien dat met het zomer-assortiment niet zo was)
    Ja volgens mij wel...

Het zomerassortiment zal waarschijnlijk ingekrompen zijn omdat ze toen nog erg heftig aan het verbouwen waren en de ruimte nodig hadden voor een deel van het basisassortiment...
    pi_54205624
    Vanmiddag startte, zonder vooraankondiging, de 'ontruimingstekst'.
    Foutje van het systeem. Hard moeten lopen en veel moeten uitleggen aan verwarde en geschrokken klanten. Gelukkig bleek er niks aan de hand
    pi_54207115
    quote:
    Op zaterdag 27 oktober 2007 18:48 schreef Allan24 het volgende:
    Vanmiddag startte, zonder vooraankondiging, de 'ontruimingstekst'.
    Foutje van het systeem. Hard moeten lopen en veel moeten uitleggen aan verwarde en geschrokken klanten. Gelukkig bleek er niks aan de hand
    Niemand naar buiten gelopen?

Sowieso een nachtmerrie... een ontruiming op zaterdag...
      zaterdag 27 oktober 2007 @ 20:09:01 #59
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_54207205
    "dames en heren attentie alstublieft, vanwege een technische storing verzoeken wij u het meubelhuis zo spoedig mogelijkte verlaten"

kost je klauwen vol met omzet zo'n geintje...
    pi_54217405
    Er waren erg veel mensen die inderdaad gehoor gaven aan de oproep. Het restaurant (lunchtijd!) was binnen 2 minuten leeg
    Veel gele tassen mee naar buiten, en veel mensen die niet terug naar binnen zijn gegaan. Rest van de dag was het wel 'gewoon' zaterdags druk.
      zondag 28 oktober 2007 @ 15:43:43 #61
    9760 zwahiel
    keihard de lekkerste
    pi_54224519
    potver dacht dat Ikea altijd op zondag open was... Issie dicht
    As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
    pi_54224778
    quote:
    Op zondag 28 oktober 2007 15:43 schreef zwahiel het volgende:
    potver dacht dat Ikea altijd op zondag open was... Issie dicht
    Utrecht zie ik in je fobo, alleen de eerste van de maand is die open, www.ikea.nl had je dat ook kunnen vertellen
    pi_54229925
    quote:
    Op vrijdag 26 oktober 2007 22:20 schreef E.T. het volgende:
    Wat een drukte weer vandaag in Delft (was ook te verwachten..koopzondag, wat wil je..)!

Allerlei leuke dingen gekocht, waar ik heel blij mee ben, maar toch ook wel weer teleurgesteld:

Kom ik thuis: weer geen zoomband bij mijn gordijnen! Voor de 2e keer al! Die horen er volgens de verpakking gewoon bij te zitten En ik vertik het om WEER alleen voor zoomband terug te gaan en alleen daarvoor lang te wachten bij de klantenservice... Verdorie! (is er hier niet een Ikea-er die een zoombandje naar me op kan sturen? )

En kan iemand vertellen wat de max. maten zijn bij de rvs achterwand Personlig? Ik had een prachtige folder waar dat in stond, maar die ben ik in mijn shopbui blijkbaar verloren
    Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
    pi_54231701
    quote:
    Op zondag 28 oktober 2007 20:02 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Wat een drukte weer vandaag in Delft (was ook te verwachten..koopzondag, wat wil je..)!

Allerlei leuke dingen gekocht, waar ik heel blij mee ben, maar toch ook wel weer teleurgesteld:

Kom ik thuis: weer geen zoomband bij mijn gordijnen! Voor de 2e keer al! Die horen er volgens de verpakking gewoon bij te zitten En ik vertik het om WEER alleen voor zoomband terug te gaan en alleen daarvoor lang te wachten bij de klantenservice... Verdorie! (is er hier niet een Ikea-er die een zoombandje naar me op kan sturen? )

En kan iemand vertellen wat de max. maten zijn bij de rvs achterwand Personlig? Ik had een prachtige folder waar dat in stond, maar die ben ik in mijn shopbui blijkbaar verloren
    Die wanden zijn (volgens mij) maximaal 3550mmx1200mm.

En wat betreft die zoomband kun je die gewoon via internet dan 'bestellen' via:
    http://www.ikea.com/ms/nl(...)s/contact_us_04.html
    pi_54231787
    quote:
    Op zondag 28 oktober 2007 21:33 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

En wat betreft die zoomband kun je die gewoon via internet dan 'bestellen' via:
    http://www.ikea.com/ms/nl(...)s/contact_us_04.html
    Ok, bedankt voor de maten.

En die zoomband zo bestellen, dat kan dus niet (vorige keer ook al geprobeerd). Volgens mij kon dat niet omdat zoomband geen apart nummer heeft en dat heb je dus wel nodig.
    Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
    pi_54232118
    quote:
    Op zondag 28 oktober 2007 21:37 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Ok, bedankt voor de maten.

En die zoomband zo bestellen, dat kan dus niet (vorige keer ook al geprobeerd). Volgens mij kon dat niet omdat zoomband geen apart nummer heeft en dat heb je dus wel nodig.
    Ow ik ging er vanuit dat het geen probleem zou zijn. Maar goed.
    Je kunt het ook proberen via: http://www.ikea.com/ms/nl(...)s/contact_us_02.html
    pi_54233075
    quote:
    Op zondag 28 oktober 2007 21:52 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ow ik ging er vanuit dat het geen probleem zou zijn. Maar goed.
    Je kunt het ook proberen via: http://www.ikea.com/ms/nl(...)s/contact_us_02.html
    Die heb ik nog niet gezien/geprobeerd, ga ik meteen doen, bedankt voor de tip en hoop dat het zo lukt
      zondag 28 oktober 2007 @ 23:41:51 #68
    9760 zwahiel
    keihard de lekkerste
    pi_54235000
    quote:
    Op zondag 28 oktober 2007 15:53 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

Utrecht zie ik in je fobo, alleen de eerste van de maand is die open, www.ikea.nl had je dat ook kunnen vertellen
    euhm ja, dacht dat ik ooit 's die openingstijden gezien had dat ie zondag ook open was, maar helaas.
    As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
      zondag 28 oktober 2007 @ 23:47:24 #69
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_54235110
    quote:
    Op zondag 28 oktober 2007 21:33 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Klopt helemaal! Alleen is dat voor de alu & rvs versie, de acherwanden in de kleur van je PERSONLIG maatwerkblad. De RVS/ALU versie is tot een maximum van 3600mm te bestellen.

Edit in maten en kleuren!

[ Bericht 15% gewijzigd door WebForce op 30-10-2007 19:53:47 ]
    pi_54245814
    Iemand ervaring met die kabelgoot die ze verkopen? De Signum, lijkt me wel handig om te hebben voor onder ons eigen bureau. Of weet iemand waar ik soortgelijke kan vinden?
      maandag 29 oktober 2007 @ 17:37:52 #71
    67385 ROG
    Go on, say it.
    pi_54247646
    quote:
    Op maandag 29 oktober 2007 15:48 schreef Scorpie het volgende:
    Iemand ervaring met die kabelgoot die ze verkopen? De Signum, lijkt me wel handig om te hebben voor onder ons eigen bureau. Of weet iemand waar ik soortgelijke kan vinden?
    Die zit hier onder het bureau, werkt goed. Gewoon willekeurig onder het blad geschroefd. Met wat adapters erin wordt het wat zwaarder, maar houdt het goed uit.
    pi_54247786
    quote:
    Op maandag 29 oktober 2007 17:37 schreef ROG het volgende:

[..]

Die zit hier onder het bureau, werkt goed. Gewoon willekeurig onder het blad geschroefd. Met wat adapters erin wordt het wat zwaarder, maar houdt het goed uit.
    Denk dat ik die ook maar ga halen dan
      maandag 29 oktober 2007 @ 22:28:15 #73
    139314 Spookje81
    Ik ben Spookje
    pi_54253787
    Weet iemand van de medewerkers wanneer de hangmappen van summera weer voorradig zijn? Via de site kan ik ze niet vinden.
    AC:ww Angel, village, 0601-9853-3200
    forum.opeenshadikhet.nl
    pi_54254454
    quote:
    Op maandag 29 oktober 2007 22:28 schreef Spookje81 het volgende:
    Weet iemand van de medewerkers wanneer de hangmappen van summera weer voorradig zijn? Via de site kan ik ze niet vinden.
    Euh in februari?

Vanaf dan zijn ze in ieder geval weer volledig leverbaar. In de tussentijd krijgen de vestigingen wel mondjesmaat voorraad binnen
    pi_54264520
    Paar nieuwe kasten hier van de IKEA.
    Amstelveen de beste
    pi_54264585
    Die kantoormeubel-accesoires, liggen die in het magazijn en moet ik dus eerst briefje halen en dan ophalen in het magazijn, of liggen ze met pallets in het showgedeelte?
      dinsdag 30 oktober 2007 @ 19:06:42 #77
    139314 Spookje81
    Ik ben Spookje
    pi_54268220
    quote:
    Op maandag 29 oktober 2007 22:55 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Euh in februari?

Vanaf dan zijn ze in ieder geval weer volledig leverbaar. In de tussentijd krijgen de vestigingen wel mondjesmaat voorraad binnen
    Ben vandaag toch even naar delft gegaan, medewerkster had vorige week gezegd dat er 90% zeker vandaag weer zou zijn. En idd, ik heb meteen 3 pakketten meegenomen.
    forum.opeenshadikhet.nl
      dinsdag 30 oktober 2007 @ 19:55:47 #78
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_54269179
    quote:
    Op dinsdag 30 oktober 2007 15:37 schreef Scorpie het volgende:
    Die kantoormeubel-accesoires, liggen die in het magazijn en moet ik dus eerst briefje halen en dan ophalen in het magazijn, of liggen ze met pallets in het showgedeelte?
    Wat versta je onder accesoires? En dat is in elke vestiging weer anders geregeld...
    pi_54273093
    quote:
    Op dinsdag 30 oktober 2007 15:37 schreef Scorpie het volgende:
    In de meeste winkels liggen de kantooraccessoires of in de winkel (afdeling werkplekken of opbergen) of in het zelfbedieningsmagazijn.

Dit kunnen ze je gewoon op de afdeling (werkplekken) vertellen. Het is dus hoe dan ook raadzaam om daar even langs te gaan.
      woensdag 31 oktober 2007 @ 15:55:03 #80
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_54285340
    even een korte vraag aan een medewerker van de ikea delft. ooooit lang geleden (een jaar zeg maar) heb ik de brzw nexus(???) kastdeurjtes besteld. Omdat ze van slechte kwaliteit waren heb ik dit aangegeven en er zouden in week 25 nieuwe komen, dat is uitgesteld naar wk 31 maar ik heb nog steeds niets gehoord, weten jullie de stand van zaken?
    alvast bedankt!
      woensdag 31 oktober 2007 @ 16:08:27 #81
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_54285543
    quote:
    Op woensdag 31 oktober 2007 15:55 schreef becky27 het volgende:
    even een korte vraag aan een medewerker van de ikea delft. ooooit lang geleden (een jaar zeg maar) heb ik de brzw nexus(???) kastdeurjtes besteld. Omdat ze van slechte kwaliteit waren heb ik dit aangegeven en er zouden in week 25 nieuwe komen, dat is uitgesteld naar wk 31 maar ik heb nog steeds niets gehoord, weten jullie de stand van zaken?
    alvast bedankt!
    geen delft medewerker, maar het kwaliteitsprobleem van nexus bruin/zwart geldt helaas voor heel nederland (en de rest van west-europa). het probleem is inmiddels verholpen en de fabrikant produceert weer op volle mogelijkheid, maar doordat er veel (lees duizenden) backorders zijn van klanten met dezelfde klacht, zal de uitlevering mondjesmaat geschieden. de verwachting is voor februari 2008 alles te hebben afgehandeld en het artikel gewoon weer uit voorraad van de centrale magazijnen te kunnen voeren.
      zaterdag 3 november 2007 @ 23:15:35 #82
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_54348991
    nieuwe zitbanken brochure staat online: http://ikeaeu.ecweb.is/08/unl/

ohjah en Eindhoven bestaat deze week 15 jaar

check www.ikea.nl/eindhoven voor de aanbiedingen
      zondag 4 november 2007 @ 16:51:08 #83
    25794 Detroit
    Per aspera ad astra
    pi_54359073
    quote:
    Op zaterdag 3 november 2007 23:15 schreef Adelante het volgende:
    nieuwe zitbanken brochure staat online: http://ikeaeu.ecweb.is/08/unl/

ohjah en Eindhoven bestaat deze week 15 jaar

check www.ikea.nl/eindhoven voor de aanbiedingen
    En wanneer gaan de zitbanken in deze brochure beschikbaar zijn, pas in 2008?
    So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
      zondag 4 november 2007 @ 18:40:17 #84
    9760 zwahiel
    keihard de lekkerste
    pi_54361707
    Net een tafel gekocht bij Ikea, mis ik twee tussen liggende balkjes in het pakket
    En nu issie weer dicht, moet morgen weer terug
      zondag 4 november 2007 @ 18:49:29 #85
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_54361905
    quote:
    Op zondag 4 november 2007 18:40 schreef zwahiel het volgende:
    Net een tafel gekocht bij Ikea, mis ik twee tussen liggende balkjes in het pakket
    En nu issie weer dicht, moet morgen weer terug
    zitten die balkjes niet ergens tussen geklemt? komt vaak genoeg voor dat je ze niet eenvoudig opmerkt of al met de verpakking hebt weggegooid
      zondag 4 november 2007 @ 19:01:41 #86
    36431 bleiblei
    Toogmakker:copyright:
    pi_54362179
    Vandaag mijn Pax Hemnes in elkaar gezet. Nu heb ik echt gigantisch veel ruimte .
    Wel jammer dat ik een maand geleden de kasten besteld had (waren toen nog niet binnen, de deuren wel). Ik toen vroeg of ik de deuren gelijk kon reserveren zodat ik 1 keer een grote auto hoefde te regelen ipv. 2 keer. Was neit mogelijk volgens de jongen die me hielp. Kreeg ik brief binnen dat de kasten er waren. Ik naar de Ikea... Waren de deuren op! . Beetje jammer . Dubbel jammer was dat de mevrouw die me nu hielp met reserveren me vertelde dat hij die deuren wel had mee kunnen bestellen .

Naja, volgende keer beter enzo.
      zondag 4 november 2007 @ 22:28:03 #87
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_54367735
    quote:
    Op woensdag 31 oktober 2007 16:08 schreef Adelante het volgende:

[..]

geen delft medewerker, maar het kwaliteitsprobleem van nexus bruin/zwart geldt helaas voor heel nederland (en de rest van west-europa). het probleem is inmiddels verholpen en de fabrikant produceert weer op volle mogelijkheid, maar doordat er veel (lees duizenden) backorders zijn van klanten met dezelfde klacht, zal de uitlevering mondjesmaat geschieden. de verwachting is voor februari 2008 alles te hebben afgehandeld en het artikel gewoon weer uit voorraad van de centrale magazijnen te kunnen voeren.
    Volgens mij leveren ze nu weer gewoon nieuwe bestellingen uit hoor...
    pi_54368002
    quote:
    Op zondag 4 november 2007 16:51 schreef Detroit het volgende:

[..]

En wanneer gaan de zitbanken in deze brochure beschikbaar zijn, pas in 2008?
    2008 staat voor catalogusjaar 2008. Dat is op 1 september al ingegaan...

alle banken zitten op dit moment in het assortiment en zouden als het goed is leverbaar moeten zijn
      zondag 4 november 2007 @ 23:01:35 #89
    9760 zwahiel
    keihard de lekkerste
    pi_54368887
    quote:
    Op zondag 4 november 2007 18:49 schreef Adelante het volgende:

[..]

zitten die balkjes niet ergens tussen geklemt? komt vaak genoeg voor dat je ze niet eenvoudig opmerkt of al met de verpakking hebt weggegooid
    nope, heb overal gekeken en alles gecheckt.

Vond 't al vreemd dat 't pak niet volledig dicht gebouwd was ala Ikea stijl normaal. Morgen maar terug tot dan een halve tafel in de huiskamer.
      zondag 4 november 2007 @ 23:02:11 #90
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_54368905
    quote:
    Op zondag 4 november 2007 19:01 schreef bleiblei het volgende:
    Vandaag mijn Pax Hemnes in elkaar gezet. Nu heb ik echt gigantisch veel ruimte .
    Wel jammer dat ik een maand geleden de kasten besteld had (waren toen nog niet binnen, de deuren wel). Ik toen vroeg of ik de deuren gelijk kon reserveren zodat ik 1 keer een grote auto hoefde te regelen ipv. 2 keer. Was neit mogelijk volgens de jongen die me hielp. Kreeg ik brief binnen dat de kasten er waren. Ik naar de Ikea... Waren de deuren op! . Beetje jammer . Dubbel jammer was dat de mevrouw die me nu hielp met reserveren me vertelde dat hij die deuren wel had mee kunnen bestellen .

Naja, volgende keer beter enzo.
    pics!

je had beter alles ineens kunnen laten bezorgen (met pax wil je niet slepen) dan was alles ineens geleverd, maar goed dat is achteraf...
      dinsdag 6 november 2007 @ 12:47:26 #91
    50237 dribbel79
    My username for over a decade
    pi_54402775
    Ik ben de naam kwijt van m'n waszak, het enige wat ik wel zeker weet is dat het geen "Antonius" is.
    "Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
      dinsdag 6 november 2007 @ 13:28:34 #92
    36431 bleiblei
    Toogmakker:copyright:
    pi_54403709
    quote:
    Op zondag 4 november 2007 23:02 schreef Adelante het volgende:

[..]

pics!

je had beter alles ineens kunnen laten bezorgen (met pax wil je niet slepen) dan was alles ineens geleverd, maar goed dat is achteraf...
    Ik ga vanavond de complement inhoud halen en dan zal ik foto's maken.
    Dat verhaal met slepen bedacht ik me ook toen ik met lamme armen de zooi eindelijk boven had .
    En dan is het de planning om binnenkort te verhuizen .
    Misschien verkoop ik de kasten wel bij de flat ofzo. Schaf ik wel weer nieuwe aan .
    pi_54422173
    Is er ook extra bekleding voor de LUNNA, en zoja, hoeveel mag dat kosten? 't staat niet op de site.
    pi_54423678
    quote:
    Op woensdag 7 november 2007 08:33 schreef Syytön het volgende:
    Is er ook extra bekleding voor de LUNNA, en zoja, hoeveel mag dat kosten? 't staat niet op de site.
    Voor zover ik weet is die er niet... sorry
    pi_54427646
    Mag ik van jou uit de serie PS het onderstel van de bedbank?
    Weet iemand wanneer deze weer binnenkomt in Delft (of ergens anders als het daar te lang duurt)?
    pi_54476453
    Naar aanleiding van een ander topic in K&W: Heeft Ikea nog steeds ringen in het assortiment die je bovenin je gordijnen kan doen?Ik heb waarschijnlijk binnenkort nog nodig en kon ze niet meer op de website vinden.
      vrijdag 9 november 2007 @ 13:26:51 #97
    331 Merel
    Be here now.
    pi_54480431
    Ik ben op zoek naar (de naam van) een TV-meubel van Ikea. Een heel simpel ding, gewoon een rechthoek op wieltjes:

Kan em niet meer op de website vinden dus ik ben bang dat ie uit de collectie is... Iemand enig idee?
    "I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
      vrijdag 9 november 2007 @ 13:47:33 #98
    67385 ROG
    Go on, say it.
    pi_54480974
    quote:
    Op vrijdag 9 november 2007 13:26 schreef Merel het volgende:
    Ik ben op zoek naar (de naam van) een TV-meubel van Ikea. Een heel simpel ding, gewoon een rechthoek op wieltjes:

[ afbeelding ]

Kan em niet meer op de website vinden dus ik ben bang dat ie uit de collectie is... Iemand enig idee?
    Hey die staat hier, in beukenkleur, cm of 60/70 breed? Alleen geen idee hoe 'ie heet.
      vrijdag 9 november 2007 @ 13:51:30 #99
    331 Merel
    Be here now.
    pi_54481079
    quote:
    Op vrijdag 9 november 2007 13:47 schreef ROG het volgende:

[..]

Hey die staat hier, in beukenkleur, cm of 60/70 breed? Alleen geen idee hoe 'ie heet.
    Hmm nee breder volgens mij. Misschien wel dezelfde serie maar andere afmetingen? Of ik heb gewoon een verkeerd beeld in m'n hoofd van hoe groot het ding is, dat kan ook
    "I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
      vrijdag 9 november 2007 @ 14:01:00 #100
    331 Merel
    Be here now.
    pi_54481306
    Plaatje gevonden! Maar nog geen naam...

Plaatje komt van Marktplaats, maar wordt door iemand aangeboden die veel te ver weg woont...
    pi_54482449
    Deze lijkt er wel op, alleen heeft het geen wieltjes.

LACK
    pi_54482681
    quote:
    Op vrijdag 9 november 2007 14:01 schreef Merel het volgende:
    Plaatje gevonden! Maar nog geen naam...

[ afbeelding ]

Plaatje komt van Marktplaats, maar wordt door iemand aangeboden die veel te ver weg woont...
    Ik heb een Lack kast als tv meubel (met daaronder zelf wieltjes gemaakt), alleen daar zitten dan wel 'tussenschotjes' tussen. Staat prachtig vind ik, maar het moet wel allemaal passen qua maten natuurlijk
      vrijdag 9 november 2007 @ 15:01:04 #103
    331 Merel
    Be here now.
    pi_54482822
    Hmm, inmiddels gevonden, 't is een Kull ofzo

Misschien kan één van de ikea-medewerkers me vertellen hoeveel ie oorspronkelijk kostte? Dan kan ik kijken wat een redelijke prijs is om op Marktplaats te betalen
      vrijdag 9 november 2007 @ 15:06:33 #104
    3011 E.T.
    pi_54482903
    Merel, ken je www.ik2a.nl al? Wie weet staat ie daar (ook) op
    I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
    pi_54484130
    Die Dioders die Ikea verkoopt (rondjes/slangetjes), geven die veel licht??? Lijkt me leuk voor achter de bank, maar heeft dat ook zin?
      vrijdag 9 november 2007 @ 19:05:24 #106
    94046 PM-girl
    Is geen haartje betoeterd...
    pi_54488524
    Probleem!
    Ik heb de Besta kast inmiddels staan. Lades waren eindelijk weer voorradig dus gaan nu in elkaar. We hebben de handgrepen Korrekt, die klappers.
    Ik ken Ikea-producten niet anders dan met voorgestanste gaatjes, voor grepen ed. Zie ik ze nu over het hoofd bij deze laden, of moet ik zelf gaan meten en hopen dat het goed gaat?
    ...maar weI in de aap gelogeerd :P
    *
    Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
    Laat maar: PMS-girl it is.....
      vrijdag 9 november 2007 @ 19:22:26 #107
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_54488939
    quote:
    Op vrijdag 9 november 2007 19:05 schreef PM-girl het volgende:
    Probleem!
    Ik heb de Besta kast inmiddels staan. Lades waren eindelijk weer voorradig dus gaan nu in elkaar. We hebben de handgrepen Korrekt, die klappers.
    Ik ken Ikea-producten niet anders dan met voorgestanste gaatjes, voor grepen ed. Zie ik ze nu over het hoofd bij deze laden, of moet ik zelf gaan meten en hopen dat het goed gaat?
    zelf passen en meten

geldt voor alle kasten/lades waar je losse handgrepen bij moet kopen
      vrijdag 9 november 2007 @ 19:49:04 #108
    94046 PM-girl
    pi_54489594
    Ok, dankjewel! Daar gaat mijn plan, ff tien lades in elkaar te flansen!

Iemand tips?
    *
      vrijdag 9 november 2007 @ 19:55:37 #109
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_54489751
    meet alles goed af en maak een mal, zodat je na de eerste de overige negen supermakkelijk monteert
      vrijdag 9 november 2007 @ 19:56:48 #110
    94046 PM-girl
    pi_54489793
    Dat had ik ook al zitten bedenken. Of een soort plakstrip op maat, waardoor je de gaatjes boort.

To be continued!
    *
    pi_54489841
    Terug vind pöst.
    Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
    Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
    pi_54494774
    quote:
    Op vrijdag 9 november 2007 15:01 schreef Merel het volgende:
    Hmm, inmiddels gevonden, 't is een Kull ofzo

Misschien kan één van de ikea-medewerkers me vertellen hoeveel ie oorspronkelijk kostte? Dan kan ik kijken wat een redelijke prijs is om op Marktplaats te betalen
    Tis KULL inderdaad...

originele prijs was 79.- of 89.- euro volgens mij
      zaterdag 10 november 2007 @ 09:21:30 #113
    189138 Tuc
    Baby on board!
    pi_54499901
    Ook van mij 2 vraagjes:
    Ik heb, zo'n 2/3 jaar terug, het voetenbankje SOLSTA PÄLLBO gekocht.
    Destijds waren de hoezen daarvoor apart te verkrijgen, nu volgens mij niet meer..
    Zijn die nog apart te verkrijgen?

Bij Ikea in Hengelo heb ik een maand of 2 geleden een fautteil van KLAPPSTA gezien met een zwart/witte hoes met wat bedrukking.
    Op de website kan ik deze nergens terugvinden en ook bij Ikea Groningen hebben we ze van de week niet gezien.
    Was deze slechts tijdelijk in het assortiment of kijk ik verkeerd?
    And when the night is cloudy
    There is still a light that shines on me
    Shine on until tomorrow
    Let it be, let it be
    pi_54500814
    quote:
    Op zaterdag 10 november 2007 09:21 schreef Tuc het volgende:
    Ook van mij 2 vraagjes:
    Ik heb, zo'n 2/3 jaar terug, het voetenbankje SOLSTA PÄLLBO gekocht.
    Destijds waren de hoezen daarvoor apart te verkrijgen, nu volgens mij niet meer..
    Zijn die nog apart te verkrijgen?

Bij Ikea in Hengelo heb ik een maand of 2 geleden een fautteil van KLAPPSTA gezien met een zwart/witte hoes met wat bedrukking.
    Op de website kan ik deze nergens terugvinden en ook bij Ikea Groningen hebben we ze van de week niet gezien.
    Was deze slechts tijdelijk in het assortiment of kijk ik verkeerd?
    Vroegah hadden we wel PÄLLBO met inderdaad losse bekledingen. Nu hebben SOLSTA PÄLLBO en die is altijd met "vaste bekleding".

Wat betreft KLAPPSTA hebben we al een hele tijd maar 2 losse bekledingen, rood en een zwart/witte. Maar die laatste zul je wel niet bedoelen denk ik?

Dit is KLAPPSTA in sanne zwart/wit
      zaterdag 10 november 2007 @ 20:07:41 #115
    14896 Gumtree
     Rubberboom?
    pi_54511404
    Onze bruin leren Kramfors bank van net 1 jaar oud wordt wat dof aan de bovenkant van de leuning, nu schrijft ikea voor dat het simpel met een vocht doekje is af te nemen maar de bank blijft dof. Is er nog iets anders voor?
    pi_54512989
    quote:
    Op zaterdag 10 november 2007 20:07 schreef Gumtree het volgende:
    Onze bruin leren Kramfors bank van net 1 jaar oud wordt wat dof aan de bovenkant van de leuning, nu schrijft ikea voor dat het simpel met een vocht doekje is af te nemen maar de bank blijft dof. Is er nog iets anders voor?
    pi_54522527
    quote:
    Op zaterdag 10 november 2007 21:05 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
    Ik kan me vergissen, maar volgens mij is ABSORB juist niet geschikt voor KRAMFORS...
    pi_54522740
    klopt volgens mij, werd er nadrukkelijk bij gezegd.
    alleen doekje met water!
    pi_54525242
    quote:
    Op zondag 11 november 2007 12:01 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Ik kan me vergissen, maar volgens mij is ABSORB juist niet geschikt voor KRAMFORS...
    Dit is nieuwe ABSORB... Volgens mij is de gele variant wel geschikt voor KRAMFORS en de rode variant niet...
      zondag 11 november 2007 @ 18:05:30 #120
    189138 Tuc
    Baby on board!
    pi_54531349
    Nee die bedoelde ik inderdaad niet..
    Wel jammer, hadden we eindelijk een leuke stoel/hoes gevonden..
    Misschien binnenkort nog maar eens kijken
    And when the night is cloudy
    There is still a light that shines on me
    Shine on until tomorrow
    Let it be, let it be
      zondag 11 november 2007 @ 19:51:41 #121
    94046 PM-girl
    pi_54533896
    De greepjes hangen, de laatjes zitten erin! 2 frontjes hebben we zelf verpest (en waren ook flink beschadigd al toen ze uit de doos kwamen).
    Maar toen bleek dat we toch maar 8 laden kwijt konden ipv 10, dus dat kwam goed uit! Nu nog de deurgrepen (de deuren hangen al, lastiger boren).
    De mal was een goed idee in elk geval!
    *
    pi_54535933
    Even een vraagje: in de zitmeubelencatalogus staat de Mysinge niet genoemd, iemand enig idee of ie uit het assortiment gaat? We hebben er twee en twijfelen nog over een hoekelement, vandaar.
    En kan iemand me vertellen hoe duur het hoekelement is? Ik kan alleen de prijs van de bekleding vinden...

[ Bericht 22% gewijzigd door mefke79 op 11-11-2007 21:25:05 ]
    * Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
    *waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
    pi_54539905
    op blz 55 van de 2008 catalogus staat wat info over een INREDA oplaadstation. Lijkt me wel handig om de snoeren weg te werken, maar heeft iemand een foto van hoe dat eruit ziet? En of dit al te koop is? Ik kon het niet vinden vorige week toen ik bij ikea was.
      maandag 12 november 2007 @ 09:26:14 #124
    50237 dribbel79
    My username for over a decade
    pi_54543946

[ Bericht 100% gewijzigd door dribbel79 op 12-11-2007 09:27:32 ]
    "Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
    pi_54602352
    Ik wil komend weekend een boel spullen (kasten enzo) gaan kopen en deze over drie a vier weken laten bezorgen. Kan dat? En betaal ik dan bezorgkosten per stuk of voor de hele mikmak ineens?
    pi_54605907
    quote:
    Op woensdag 14 november 2007 15:22 schreef Dartel het volgende:
    Ik wil komend weekend een boel spullen (kasten enzo) gaan kopen en deze over drie a vier weken laten bezorgen. Kan dat? En betaal ik dan bezorgkosten per stuk of voor de hele mikmak ineens?
    Volgens mij kan dat wel ja.

En de kosten worden bepaald door het aantal kilo's en of je al dan niet op de eerste/tweede/enz. verdieping woont.
    Ik weet de kosten zo niet uit mijn hoofd, maar de kosten vallen best wel mee. Bij de Ikea hebben ze een foldertje waarin de kosten staan vermeld.
    pi_54610354
    quote:
    Op woensdag 14 november 2007 15:22 schreef Dartel het volgende:
    Er zijn 2 manieren;

1. Je verzamelt alle spullen zelf in de winkel, rekent het af aan de kassa, geeft het af bij de transportbalie en geeft daar aan dat je het over 3 a 4 weken wilt hebben. Het transportbedrijf zal je dan wel opslagkosten gaan berekenen welke er niet om zullen liegen (verschilt per transportbedrijf)

2. Je schrijft alle artikelen die je wilt hebben zo volledig mogelijk op en bestelt deze aan een verkoopbalie op de showroom. Geef hier aan dat je de artikelen over 3 a 4 weken wilt ontvangen. Zij plaatsen de bestelling voor je. De artikelen worden voor je verzamelt in een centraal distributiemagazijn en vervolgens naar de transporteur vervoert. Voor deze optie betaal je standaard meer en het is niet zo dat alle artikelen uit het assortiment beschikbaar zijn vanuit dit magazijn.
    pi_54613347
    quote:
    Op woensdag 14 november 2007 20:40 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Er zijn 2 manieren;

1. Je verzamelt alle spullen zelf in de winkel, rekent het af aan de kassa, geeft het af bij de transportbalie en geeft daar aan dat je het over 3 a 4 weken wilt hebben. Het transportbedrijf zal je dan wel opslagkosten gaan berekenen welke er niet om zullen liegen (verschilt per transportbedrijf)

2. Je schrijft alle artikelen die je wilt hebben zo volledig mogelijk op en bestelt deze aan een verkoopbalie op de showroom. Geef hier aan dat je de artikelen over 3 a 4 weken wilt ontvangen. Zij plaatsen de bestelling voor je. De artikelen worden voor je verzamelt in een centraal distributiemagazijn en vervolgens naar de transporteur vervoert. Voor deze optie betaal je standaard meer en het is niet zo dat alle artikelen uit het assortiment beschikbaar zijn vanuit dit magazijn.
    Wat betreft optie 2... ķf je gaat a.s. maandag of daarna, dan gaat er namelijk een nieuw tariefsysteem gelden voor thuistransport en dan zijn de kosten voor het laten verzamelen + thuisleveren vanuit het centraal distributiemagazijn hetzelfde als wanneer je het zelf verzamelt en laat leveren vanuit het woonwarenhuis. Alleen duurt dit langer, maar gezien de situatie van de vraagsteller is dat juist handig
    pi_54613393
    quote:
    Op woensdag 14 november 2007 17:45 schreef Esraa het volgende:

[..]

Volgens mij kan dat wel ja.

En de kosten worden bepaald door het aantal kilo's en of je al dan niet op de eerste/tweede/enz. verdieping woont.
    Ik weet de kosten zo niet uit mijn hoofd, maar de kosten vallen best wel mee. Bij de Ikea hebben ze een foldertje waarin de kosten staan vermeld.
    Dat verschil (1e, 2e, 3e etage enzo) vervalt straks dus ook... etagebezorging ja = één vast bedrag bij het standaard transportbedrag. En dat is dusdanig weinig dat ik verwacht dat veel mensen hun spullen boven laten zetten! Ben blij dat ik geen bezorger ben
      woensdag 14 november 2007 @ 22:35:42 #130
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_54613904
    eindelijk één duidelijk transporttarief

goed voor in de OP
      donderdag 15 november 2007 @ 02:17:48 #131
    6290 Dr_Crouton
    Uw advertentieruimte hier.
    pi_54617578
    Heb een paar vragen:

• Waarom zijn de 220cm lange dekbedovertrek-setjes altijd 240cm breed? Met een bed van ongeveer 40cm hoog en 140cm breed raken de zijnkanten als het bed opgemaakt is dus de grond..?

• Een 220cm boxspring of binnenveringsbed van IKEA, bestaat dat?
  • The Internets, I needs it..
    pi_54617942
    quote:
    Op donderdag 15 november 2007 02:17 schreef Dr_Crouton het volgende:
    Heb een paar vragen:

• Waarom zijn de 220cm lange dekbedovertrek-setjes altijd 240cm breed? Met een bed van ongeveer 40cm hoog en 140cm breed raken de zijnkanten als het bed opgemaakt is dus de grond..?
  • Omdat IKEA geen bedden heeft in de maat 140x220... en alles afstemt om hun eigen collectie.
    quote:
  • Een 220cm boxspring of binnenveringsbed van IKEA, bestaat dat?
  • Yup, kijk maar op de site.
      donderdag 15 november 2007 @ 10:40:43 #133
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_54620522
    quote:
    Op donderdag 15 november 2007 07:01 schreef Syytön het volgende:

Omdat IKEA geen bedden heeft in de maat 140x220... en alles afstemt om hun eigen collectie.
    HEMNES is verkrijgbaar in 140x220
    pi_54621037
    nog een keer proberen dan maar:
    quote:
    Op zondag 11 november 2007 23:31 schreef athlonkmf het volgende:
    op blz 55 van de 2008 catalogus staat wat info over een INREDA oplaadstation. Lijkt me wel handig om de snoeren weg te werken, maar heeft iemand een foto van hoe dat eruit ziet? En of dit al te koop is? Ik kon het niet vinden vorige week toen ik bij ikea was.
    pi_54622988
    quote:
    Op woensdag 14 november 2007 22:35 schreef Adelante het volgende:
    eindelijk één duidelijk transporttarief

goed voor in de OP
    Nee dat denk ik dus niet... volgens mij gaat het nog steeds op basis van postcodes straks...
      donderdag 15 november 2007 @ 13:29:10 #136
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_54624239
    quote:
    Op donderdag 15 november 2007 12:29 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nee dat denk ik dus niet... volgens mij gaat het nog steeds op basis van postcodes straks...
    Nee dacht het niet hoor!
    pi_54625110
    quote:
    Op donderdag 15 november 2007 10:40 schreef Adelante het volgende:

[..]

HEMNES is verkrijgbaar in 140x220
    oh. maar dat is ook wel een lelijk bed.
    pi_54634567
    quote:
    Op donderdag 15 november 2007 11:07 schreef athlonkmf het volgende:
    [..]
    Ik zal morgen eens (proberen te) kijken of er meer info beschikbaar is...

@ Transporttarief, het wordt erg simpel;

• Pakketleveringen (alleen NL, max 25 kg met bepaalde maximale afmetingen) 15.- euro
  • Transport binnen Nederland* <100 kg 29.- euro
  • Transport binnen Nederland* 100-300 kg 59.- euro
  • Transport binnen Nederland* >300 kg 89.- euro
  • Etagetoeslag 10.-
    *of in België/Duitsland tot 25 km over de grens.

Overige tarieven (buitengebied, bijvoorbeeld verder weg in het buitenland en/of de Waddeneilanden) op aanvraag en alles uiteraard op voorwaarde dat een normale levering mogelijk is, zie daarvoor (binnenkort) de volledige afleveringsvoorwaarden en transportfolder op de IKEA site en/of in het woonwarenhuis.

Deze tarieven gelden overigens voor transporten die vanaf maandag 19 november worden aangemaakt.

Voor sommige leveringen wordt het transportbedrag in vergelijking met het nieuwe systeem duurder, maar voor verreweg de meeste transporten zijn deze tarieven juist lager -- en in elk geval één tariefsysteem voor alle Nederlandse IKEA's (mogelijk met uitzondering van Delft, as usual) dus veel duidelijker!

• Verjaardagen zijn gezond -
      donderdag 15 november 2007 @ 23:26:11 #139
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_54638791
    quote:
    Op donderdag 15 november 2007 20:49 schreef Allan24 het volgende:

[..]

[...]

Wordt dan automatisch een levering vanuit Duiven naar bijvoorbeeld Amsterdam via COS gedaan oid? En trouwens elke vestiging krijgt toch ook sneltransport!?

edit: alhoewel, dan zal dit automatisch langer gaan duren, lijkt me niet...
      vrijdag 16 november 2007 @ 08:14:01 #140
    3011 E.T.
    pi_54642678
    nieuwe transporttarieven zijn dan nog steeds obv zelf verzamelen, neem ik aan?

En sneltransport? Blijft dat bestaan? Komt dat in alle vestigingen? En blijft dat tarief hetzelfde of verandert dat ook?
    pi_54642717
    Tot hoe lang na aankoop mag je spullen terugbrengen eigenlijk? Vandaag namelijk de a uto vol staan met spullen die we toch niet gaan gebruiken
    Wel nog in verpakking enzo.
      vrijdag 16 november 2007 @ 09:29:37 #142
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_54643814
    quote:
    Op donderdag 15 november 2007 23:26 schreef WebForce het volgende:

[..]

Wordt dan automatisch een levering vanuit Duiven naar bijvoorbeeld Amsterdam via COS gedaan oid? En trouwens elke vestiging krijgt toch ook sneltransport!?

edit: alhoewel, dan zal dit automatisch langer gaan duren, lijkt me niet...
    iedere vestiging krijgt sneltransport (levering binnen 24 uur)
      vrijdag 16 november 2007 @ 09:31:15 #143
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_54643852
    quote:
    Op vrijdag 16 november 2007 08:14 schreef E.T. het volgende:
    nieuwe transporttarieven zijn dan nog steeds obv zelf verzamelen, neem ik aan?

En sneltransport? Blijft dat bestaan? Komt dat in alle vestigingen? En blijft dat tarief hetzelfde of verandert dat ook?
    de tarieven zijn nu gelijk voor zelf verzamelen en afgeven bij de transportbalie mede als bestellen in de winkel en via het centraal magazijn laten leveren.

sneltransport blijft bestaan, in alle vestigingen, tarief is gelijk aan genoemde tarieven

alleen Delft kan andere tarieven/vormen hanteren
      vrijdag 16 november 2007 @ 09:32:13 #144
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_54643866
    quote:
    Op vrijdag 16 november 2007 08:17 schreef Scorpie het volgende:
    Tot hoe lang na aankoop mag je spullen terugbrengen eigenlijk? Vandaag namelijk de a uto vol staan met spullen die we toch niet gaan gebruiken
    Wel nog in verpakking enzo.
    zonder IKEA family pas: 90 dagen omruilgarantie
    met IKEA family pas: onbeperkt omruilgarantie

mits ongebruikt en in originele verpakking!
      vrijdag 16 november 2007 @ 09:32:28 #145
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_54643872
    kwartet
    pi_54645608
    en met die onbeperkte familygarantie moet het nog in het assortiment zitten
    pi_54645643
    Dank je adelante
      vrijdag 16 november 2007 @ 11:16:54 #148
    3011 E.T.
    pi_54646084
    quote:
    Op vrijdag 16 november 2007 09:32 schreef Adelante het volgende:

[..]

zonder IKEA family pas: 90 dagen omruilgarantie
    met IKEA family pas: onbeperkt omruilgarantie

mits ongebruikt en in originele verpakking!
    ik dacht altijd dat 't met Family 90 dagen was....

IK moet nog even op zoek naar een bon (of heb je die niet nodig?) Heb hier nog een ongebruikte lamp liggen, nieuw in doos.. bleek niet op lichtpunt te installeren
      vrijdag 16 november 2007 @ 11:32:30 #149
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_54646426
    kassabon is vereist, daarop staat immers het bedrag dat je er voor hebt betaald en wanneer het is gekocht en of je ten tijde van de koop familylid was
    pi_54647369
    quote:
    Op vrijdag 16 november 2007 11:32 schreef Adelante het volgende:
    kassabon is vereist, daarop staat immers het bedrag dat je er voor hebt betaald en wanneer het is gekocht en of je ten tijde van de koop familylid was
    Is me gelukkig wel vaak voorgekomen dat ik zonder kassabon toch mocht ruilen/terugbrengen omdat het nog niet geopend was. Ja, as je moet verhuizen en tig dingen koopt in meerdere keren, dan raak je wel eens wat bonnen kwijt
      vrijdag 16 november 2007 @ 12:21:45 #151
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_54647652
    quote:
    Op vrijdag 16 november 2007 12:09 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

Is me gelukkig wel vaak voorgekomen dat ik zonder kassabon toch mocht ruilen/terugbrengen omdat het nog niet geopend was. Ja, as je moet verhuizen en tig dingen koopt in meerdere keren, dan raak je wel eens wat bonnen kwijt
    dat is immer en altijd uit coulance van de medewerker/leidinggevende van de klantenservice. de algemene verkoopwaarden vereisen voor (omruil)garantie een kassabon.
    pi_54649621
    Hmm nog maar een keer over het MANDAL bedframe met dekenlades, 140x200. Het zou in week 45 binnenkomen, maar het is er nu nog steeds niet volgens de site.
    Is er hier een Ikea medewerker die weet of het nog lang gaat duren?
    know'm sayin?
    word? word.
      vrijdag 16 november 2007 @ 14:21:24 #153
    94046 PM-girl
    pi_54650581
    Verkoopt Ikea ook sluitingen voor deurtjes met een duwmagneet? Zonder greep dus, waarbij je door erop te duwen de deur opent?
    *
      vrijdag 16 november 2007 @ 21:58:13 #154
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_54661475
    quote:
    Op vrijdag 16 november 2007 14:21 schreef PM-girl het volgende:
    Verkoopt Ikea ook sluitingen voor deurtjes met een duwmagneet? Zonder greep dus, waarbij je door erop te duwen de deur opent?
    Neen, die verkopen wij niet losch. Ik dacht alleen in combinatie met een bepaalde kast...
    pi_54664152
    Zonder bon en ongeopend en met legitimatie krijg je voor goederen tot 50euro bij ons een tegoedpas/
      vrijdag 16 november 2007 @ 23:32:32 #156
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_54664180
    quote:
    Op vrijdag 16 november 2007 21:58 schreef WebForce het volgende:

[..]

Neen, die verkopen wij niet losch. Ik dacht alleen in combinatie met een bepaalde kast...
    FRIEL
    pi_54664684
    quote:
    Op vrijdag 16 november 2007 23:32 schreef Adelante het volgende:

[..]

FRIEL
    En de MATILLA vitrinekast

Volgens mij staat het wel in de planning om deze los te gaan verkopen
    pi_54669232
    quote:
    Op donderdag 15 november 2007 11:07 schreef athlonkmf het volgende:
    [..]
    Een duidelijke foto kon ik niet vinden, maar wel nadere info:

701-167-71
    INREDA oplaadstation 56x33x12 grijs
    ¤ 9,99

Om opladers voor b.v. de telefoon en de camera bij elkaar te houden en snoeren netjes weg te werken.
    Opening voor snoeren aan de onderkant; alle snoeren netjes bij elkaar.

Niet leverbaar; verkoopstart uitgesteld tot week 01/2008.
      zaterdag 17 november 2007 @ 13:01:23 #159
    94046 PM-girl
    pi_54671655
    Ok, dan wordt het praxis voor de losse sluitingen!
    *
      zaterdag 17 november 2007 @ 17:42:37 #160
    6290 Dr_Crouton
    pi_54676375
    Ik denk dat ik in plaats van de Klippan een Mysinge 2-zitsbank ga nemen met Möllebo bekleding. Een bank die in een 1-persoons logeerbedje veranderd kan worden, handig voor de kleine woonkamer.

Maar er is ook een tweezitter te koop met 1 armleuning. Kan de normale 2-zitterbij de montage ook naar keuze met 1 armleuning (of zonder) voorzien worden? Wat ik wil zeggen is, kan ik bij de normale 2-zitter later ook met bijv. een Mysinge chaise longue oid tegenaan uitgebreid worden?
    The Internets, I needs it..
    pi_54690760
    quote:
    Op zaterdag 17 november 2007 17:42 schreef Dr_Crouton het volgende:
    Ik denk dat ik in plaats van de Klippan een Mysinge 2-zitsbank ga nemen met Möllebo bekleding. Een bank die in een 1-persoons logeerbedje veranderd kan worden, handig voor de kleine woonkamer.

Maar er is ook een tweezitter te koop met 1 armleuning. Kan de normale 2-zitterbij de montage ook naar keuze met 1 armleuning (of zonder) voorzien worden? Wat ik wil zeggen is, kan ik bij de normale 2-zitter later ook met bijv. een Mysinge chaise longue oid tegenaan uitgebreid worden?
    Ja...

Maar volgens mij is MYSINGE gepland om uit het assortiment te gaan
      zondag 18 november 2007 @ 14:08:58 #162
    6290 Dr_Crouton
    pi_54692883
    quote:
    Op zondag 18 november 2007 12:10 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ja...

Daar was ik al bang voor, het stond ook niet meer in de catalogus.
      zondag 18 november 2007 @ 14:30:26 #163
    3011 E.T.
    pi_54693363
    Altijd leuk trouwens, personeel dat geen zin meer heeft terwijl ik een hoop stof sta te knippen

Zoonlief vond al die aandacht gistermiddag geweldig iig
    pi_54693631
    quote:
    Op zondag 18 november 2007 14:30 schreef E.T. het volgende:
    Altijd leuk trouwens, personeel dat geen zin meer heeft terwijl ik een hoop stof sta te knippen

Zoonlief vond al die aandacht gistermiddag geweldig iig
    Huh?
      zondag 18 november 2007 @ 14:43:17 #165
    3011 E.T.
    pi_54693674
    quote:
    Op zondag 18 november 2007 14:41 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Huh?
    Ik stond gistermiddag een heleboel stofjes te knippen en zoon van 10mnd zat in het winkelwagentje..

Een van je barendrechtse collega's had geen zin meer en 'offerde zich op' om mijn zoontje te vermaken

(er stond sowieso vier man te lummelen daar ) Zoon had 't prima naar z'n zin iig
      zondag 18 november 2007 @ 14:43:19 #166
    6290 Dr_Crouton
    pi_54693675
    En de MÅNSTAD? In het IKEA Family blad staat ie er in, maar is zeker al uit de collectie? Of is het nieuw? Als ie oud is, wil ik zsm de MYSINGE bestellen.

[ Bericht 12% gewijzigd door Dr_Crouton op 18-11-2007 14:49:34 ]
    pi_54695030
    quote:
    Op zondag 18 november 2007 14:43 schreef E.T. het volgende:

[..]

Ik stond gistermiddag een heleboel stofjes te knippen en zoon van 10mnd zat in het winkelwagentje..

Een van je barendrechtse collega's had geen zin meer en 'offerde zich op' om mijn zoontje te vermaken

(er stond sowieso vier man te lummelen daar ) Zoon had 't prima naar z'n zin iig
    Oowkej... naja je hebt wel een soort van prive smaland gehad

Welke stoffen heb je gekocht?
    pi_54695059
    quote:
    Op zondag 18 november 2007 14:43 schreef Dr_Crouton het volgende:
    En de MÅNSTAD? In het IKEA Family blad staat ie er in, maar is zeker al uit de collectie? Of is het nieuw? Als ie oud is, wil ik zsm de MYSINGE bestellen.
    MÅNSTAD is net nieuw...
      zondag 18 november 2007 @ 16:33:05 #169
    3011 E.T.
    pi_54696140
    quote:
    Op zondag 18 november 2007 15:46 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Oowkej... naja je hebt wel een soort van prive smaland gehad

Welke stoffen heb je gekocht?
    Elisabet, Ditte, Katarina, Belinda..
    Elisabet 3 verschillende, Ditte rood en blauw, Katarina 2 verschillende en Belinda eentje geloof ik.

Thuis meteen alles in de wasmachine en droger gedaan om te krimpen.. van de week mee aan de slag
      zondag 18 november 2007 @ 17:59:29 #170
    6290 Dr_Crouton
    pi_54698455
    quote:
    Op zondag 18 november 2007 15:47 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

MÅNSTAD is net nieuw...
    Zo nieuw dat ie nog niet te zien was in IKEA Amsterdam?
    Wil er wel even op zitten voordat ik het eventueel wil nemen.
    pi_54700532
    quote:
    Op zondag 18 november 2007 16:33 schreef E.T. het volgende:

[..]

Elisabet, Ditte, Katarina, Belinda..
    Elisabet 3 verschillende, Ditte rood en blauw, Katarina 2 verschillende en Belinda eentje geloof ik.

Thuis meteen alles in de wasmachine en droger gedaan om te krimpen.. van de week mee aan de slag
    Jeetje... das een hele berg...

wat ga je er van maken?
    pi_54700573
    quote:
    Op zondag 18 november 2007 17:59 schreef Dr_Crouton het volgende:

[..]

Zo nieuw dat ie nog niet te zien was in IKEA Amsterdam?
    Wil er wel even op zitten voordat ik het eventueel wil nemen.
    Zo nieuw inderdaad waarschijnlijk

de kans zit er in dat ze de oude versie, FAGELBO, nog hebben en die eerst moeten uitverkopen... je zou het eens in Haarlem kunnen proberen
      zondag 18 november 2007 @ 19:33:25 #173
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_54700617
    http://www.youtube.com/watch?v=FS6ktJ7wxxY

waarom in NL geen leuke IKEA reclames meer, als ik wat zie is het in het kader van designyourownlife
      zondag 18 november 2007 @ 20:00:22 #174
    67385 ROG
    Go on, say it.
    pi_54701384
    Iemand een idee hoe de volgende keukenverlichting heet?

Zij-aanzicht ziet er zo uit:

Volgens mij was het ook koppelbaar?

Oeps, non-IKEA item.. is van Doeco.

[ Bericht 37% gewijzigd door ROG op 20-11-2007 03:17:20 ]
    pi_54702135
    quote:
    Op zondag 18 november 2007 19:33 schreef Adelante het volgende:
    http://www.youtube.com/watch?v=FS6ktJ7wxxY

waarom in NL geen leuke IKEA reclames meer, als ik wat zie is het in het kader van designyourownlife
    Dat er opeens 40 debielen met een kartonnen bril op hun harses op de dam gaan staan
    Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
    pi_54702754
    quote:
    Op donderdag 15 november 2007 20:49 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Ik zal morgen eens (proberen te) kijken of er meer info beschikbaar is...

• Pakketleveringen (alleen NL, max 25 kg met bepaalde maximale afmetingen) 15.- euro
  • Transport binnen Nederland* <100 kg 29.- euro
  • Transport binnen Nederland* 100-300 kg 59.- euro
  • Transport binnen Nederland* >300 kg 89.- euro
  • Etagetoeslag 10.-
    *of in België/Duitsland tot 25 km over de grens.

Overige tarieven (buitengebied, bijvoorbeeld verder weg in het buitenland en/of de Waddeneilanden) op aanvraag en alles uiteraard op voorwaarde dat een normale levering mogelijk is, zie daarvoor (binnenkort) de volledige afleveringsvoorwaarden en transportfolder op de IKEA site en/of in het woonwarenhuis.

Deze tarieven gelden overigens voor transporten die vanaf maandag 19 november worden aangemaakt.

Voor sommige leveringen wordt het transportbedrag in vergelijking met het nieuwe systeem duurder, maar voor verreweg de meeste transporten zijn deze tarieven juist lager -- en in elk geval één tariefsysteem voor alle Nederlandse IKEA's (mogelijk met uitzondering van Delft, as usual) dus veel duidelijker!

• Dat wordt de eerste 2-3 wekn complete chaos natuurlijk Barendreht gaat ook werken met tijdsblokken. kom je tussen 10-12--> bezorgd tussen 12-14 (als je dat wil naturlijk) kom je tussen 12-14 --> bezorgen tussen 14-16. etc

En je krijgt nu ook de mensen die een dezer week bij ikea komen en zien dat ze als ze de spullen nu lieten bezorgen veeel goedkoper waren uitgeweest
    Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
      maandag 19 november 2007 @ 17:08:09 #177
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_54719588
    quote:
    Belangrijke mededeling

Met het SULTAN assortiment biedt IKEA de beste slaapoplossing voor elke dag en wij doen er alles aan om het vertrouwen van klanten in de kwaliteit van IKEA te waarborgen. Tot onze grote spijt is echter gebleken dat in een klein aantal IKEA SULTAN HAMNÖ matrassen de strikte limieten die IKEA zichzelf oplegt voor bepaalde stoffen zijn overschreden. De betreffende matrassen zijn echter veilig en leveren geen gevaar op voor de gezondheid.

Het Duitse consumententijdschrift Öko-Test heeft binnenveringsmatrassen laten testen. Uit het rapport van Öko-Test is naar voren gekomen dat in de geteste SULTAN HAMNÖ matrassen de strikte IKEA limieten voor organische tin- en fosforverbindingen zijn overschreden.

Ons eigen vervolgonderzoek bevestigde dit testresultaat en toonde aan dat een overschrijding van de door onszelf gestelde limieten zich ook voordeed in één andere IKEA matras, SULTAN HASSELBÄCK, die van dezelfde Duitse leverancier afkomstig is. Beide matrassen zijn onmiddellijk uit de verkoop genomen. Het kleine aantal matrassen dat dit euvel vertoont, is dit jaar geproduceerd tussen maart en oktober en is alleen verkocht in Duitsland, Nederland, Spanje en Portugal. Bij alle andere SULTAN matrassen zijn geen problemen geconstateerd. Het gaat in Nederland alleen om de SULTAN HAMNÖ matras van 90x220 cm.

De betreffende matrassen zijn te herkennen aan het leveranciersnummer (15372) en de datumstempel (jaar/week: 0713 t/m 0744). Deze stempel is aangebracht op een vast label dat aan de binnenkant van de matras achter de rits is gelijmd.

Hoewel de matrassen veilig zijn en geen gevaar opleveren voor de gezondheid, kunnen klanten die een dergelijke matras hebben gekocht deze bij de afdeling Klantenservice omruilen of het aankoopbedrag terugkrijgen.

SULTAN HAMNÖ en HASSELBÄCK matrassen van andere leveranciers zijn getest en goedgekeurd; de verkoop hiervan wordt voortgezet.

Onze oprechte excuses voor alle eventuele ongemakken. Neem voor meer informatie contact op met de IKEA informatielijn: 0900-2354532 (0.10/min.)
    pi_54719796
    quote:
    Op vrijdag 16 november 2007 13:46 schreef alors het volgende:
    Hmm nog maar een keer over het MANDAL bedframe met dekenlades, 140x200. Het zou in week 45 binnenkomen, maar het is er nu nog steeds niet volgens de site.
    Is er hier een Ikea medewerker die weet of het nog lang gaat duren?
    Anyone?
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_54722909
    IKEA alweer de nummer 1!

Jeej!

Het woonwarenhuis Ikea is voor het derde jaar op rij winnaar van de verkiezing van de Beste Winkelketen. De Zweden blijven Jumbo en Runnersworld voor in de publieksprijs, waarin zo’n 900.000 individuele winkelwaarnemingen zijn verwerkt.

bron
    pi_54724004
    quote:
    Op maandag 19 november 2007 19:40 schreef Bartjebart het volgende:
    IKEA alweer de nummer 1!

Jeej!

Het woonwarenhuis Ikea is voor het derde jaar op rij winnaar van de verkiezing van de Beste Winkelketen. De Zweden blijven Jumbo en Runnersworld voor in de publieksprijs, waarin zo’n 900.000 individuele winkelwaarnemingen zijn verwerkt.

bron
    Gefeliciteerd IKEA
    pi_54725482
    quote:
    Op zondag 18 november 2007 12:10 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ja...

Is dat echt zo ja? En de hoezen, gaan die er dan ook meteen uit? Of gaan ze nog wel in de uitverkoop? Wij hebben er nu twee staan en zouden nog wel een hoekdeel willen, maar de prijs ervan kan ik niet vinden. Van de andere kan, die nieuwe banken hebben wel hele gave stoffen.
    * Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
    *waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
    pi_54726892
    quote:
    Op maandag 19 november 2007 21:30 schreef mefke79 het volgende:

[..]

Is dat echt zo ja? En de hoezen, gaan die er dan ook meteen uit? Of gaan ze nog wel in de uitverkoop? Wij hebben er nu twee staan en zouden nog wel een hoekdeel willen, maar de prijs ervan kan ik niet vinden. Van de andere kan, die nieuwe banken hebben wel hele gave stoffen.
    In principe is het; onderstellen op, hoezen op.

Het wil nog wel eens gebeuren dat er hoezen over zijn, maar het verschilt per winkel wat ze daarmee doen
    pi_54730974
    quote:
    Op maandag 19 november 2007 17:18 schreef alors het volgende:
    [..]
    Anyone?
    Kun je niet bij de Ikeavestiging je gsm-nummer achterlaten? Dat had ik ook gedaan voor mijn Mandal-bed en toen hij binnen was, kreeg ik een sms. Paar dagen later had ik hem opgehaald en gelukkig was deze er nog!
    pi_54731445
    quote:
    Op dinsdag 20 november 2007 02:19 schreef hydraulix het volgende:

[..]

Kun je niet bij de Ikeavestiging je gsm-nummer achterlaten? Dat had ik ook gedaan voor mijn Mandal-bed en toen hij binnen was, kreeg ik een sms. Paar dagen later had ik hem opgehaald en gelukkig was deze er nog!
    Eh ja ik wist niet dat dat kon, ben er ook niet op gewezen toen ik vroeg wanneer het bed weer binnen zou komen.
    know'm sayin?
    word? word.
      dinsdag 20 november 2007 @ 11:45:36 #185
    175104 Fruppel
    Okay D Elmo voor jou ;)
    pi_54735148
    .

[ Bericht 97% gewijzigd door Fruppel op 20-11-2007 11:45:56 ]
      dinsdag 20 november 2007 @ 11:48:42 #186
    75736 Gstyles
    geen ondertiteling deze X
    pi_54735218
    quote:
    Op donderdag 11 oktober 2007 23:23 schreef Adelante het volgende:
    [ afbeelding ]

wilde hem altijd al hebben.. destijds wassie 100 pleurie.. ik had het er niet voor over mja een jaar lang die prijs en ik wilde hem toch graag hebben.. uiteindelijk dus ook voor 100 pleurie gekocht. Nog geen week later stondie ineens voor 60 te koop.. dan lul je toch niet meer...
    PSN ID: GDV
    Mijn vader zei altijd: 's avonds een vent, 's ochtens lekker uitslapen ;)
      dinsdag 20 november 2007 @ 12:11:41 #187
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_54735677
    quote:
    Op dinsdag 20 november 2007 11:48 schreef Gstyles het volgende:

[..]

wilde hem altijd al hebben.. destijds wassie 100 pleurie.. ik had het er niet voor over mja een jaar lang die prijs en ik wilde hem toch graag hebben.. uiteindelijk dus ook voor 100 pleurie gekocht. Nog geen week later stondie ineens voor 60 te koop.. dan lul je toch niet meer...
    als het binnen drie maanden is, kun je meestal wel het prijsverschil vergoed krijgen hoor
    pi_54742158
    Woei, weer nummer 1, weer gebak dus
    pi_54743403
    Nou mail ik zo over dat bed, krijg ik dit terug:

Het MANDAL bedframe 140x200 cm is niet uit voorraad leverbaar. U kunt deze in de vestiging bestellen. De levertijd ligt tussen 1 en 3 weken.

Waarom wordt dat dan nergens aangegeven verder? Er is mij daar nooit wat over verteld. Kun je dat ook telefonisch doen? Anders ga ik wel ergens anders heen.
    know'm sayin?
    word? word.
      dinsdag 20 november 2007 @ 20:04:37 #190
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_54745496
    quote:
    Op dinsdag 20 november 2007 17:41 schreef Allan24 het volgende:
    Woei, weer nummer 1, weer gebak dus
    A'dam had gratis fruit
      dinsdag 20 november 2007 @ 20:07:54 #191
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_54745560
    quote:
    Op dinsdag 20 november 2007 18:34 schreef alors het volgende:
    Nou mail ik zo over dat bed, krijg ik dit terug:

Het MANDAL bedframe 140x200 cm is niet uit voorraad leverbaar. U kunt deze in de vestiging bestellen. De levertijd ligt tussen 1 en 3 weken.

Waarom wordt dat dan nergens aangegeven verder? Er is mij daar nooit wat over verteld. Kun je dat ook telefonisch doen? Anders ga ik wel ergens anders heen.
    sommige artikelen zijn inderdaad niet standaard voorraad artikelen, maar worden besteld en gratis thuisgeleverd. zo'n bestelling kan alleen in een winkel, niet telefonisch/electronisch.

misschien dat Amsterdam als grootste vestiging het artikel wel op voorraad heeft, maar dan moet je wel in de buurt wonen of goed vervoer hebben
      dinsdag 20 november 2007 @ 20:25:53 #192
    6290 Dr_Crouton
    pi_54746023
    Heb vandaag even de MÅNSTAD bekeken en op gezeten, maar ik vond het minder lekker zitten dan de MYSINGE doordat het achterste gedeelte van de zitting harder is en daardoor lijkt alsof ik voorover zit dan relaxt achterover. Maar wat wil je, een heuse 2-persoons slaapbank voor een aantrekkelijke prijs.

Het wordt waarschijnlijk de relaxte MYSINGE 2-zits+chaise-longues in Möllebo bekleding, gelijk extra hoezen bij kopen voordat die serie helemaal uit het assortiment gaat.
    pi_54749301
    quote:
    Op dinsdag 20 november 2007 07:21 schreef alors het volgende:

[..]

Eh ja ik wist niet dat dat kon, ben er ook niet op gewezen toen ik vroeg wanneer het bed weer binnen zou komen.
    We kunnen een smsje vastleggen, maar als de verwachte levertijd langer dan 4 weken is dan heeft het al geen zin. De smsjes verdwijnen na 4 weken uit het systeem
    pi_54758290
    Ikeaaaa

Zow ben benieuwd naar de kerstpaketten !
    pi_54766076
    Is Läkerol bigpack verkrijgbaar in alle plaatsen waar IKEA swefood is gevestigd?
    Zo ja, hoeveel kost het per verpakking en hoeveel pakjes zitten er in?

[ Bericht 4% gewijzigd door Mar0988 op 21-11-2007 19:20:36 ]
      woensdag 21 november 2007 @ 21:29:41 #196
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_54769299
    quote:
    Op woensdag 21 november 2007 12:42 schreef eQuaL het volgende:
    Ikeaaaa

Zow ben benieuwd naar de kerstpaketten !
    Krijg je er meerdere . Wel leuk dat er dit jaar nog helemaal niets bekend is . Zelfs geen geruchten . Maargoed we hebben nog tot 18 december .
    pi_54773498
    quote:
    Op woensdag 21 november 2007 21:29 schreef WebForce het volgende:

[..]

Krijg je er meerdere . Wel leuk dat er dit jaar nog helemaal niets bekend is . Zelfs geen geruchten . Maargoed we hebben nog tot 18 december .
    Nja na vorig jaar zalk nie al te veel verwachten

Wij houden ons kersfeest in de Business Lounge van Fc Dordrecht
    pi_54773535
    wij ergens in woerden, althans dat had ik opgevangen
    pi_54774172
    quote:
    Op woensdag 21 november 2007 23:55 schreef Memento-Mori het volgende:
    wij ergens in woerden, althans dat had ik opgevangen
    Wij in Saasveld...

waar? Ja precies
      donderdag 22 november 2007 @ 00:43:11 #200
    9760 zwahiel
    keihard de lekkerste
    pi_54774449
    Vandaag gehaald @ Ikea Utrecht:

Lillehammen bedframe

Eindelijk, een bedombouw om met mijn eigen lattenbodem weer om op te slapen

2x Basisk hanglamp 22 cm voor boven de eettafel.

en voor bij de bank:

en nog wat handgrepen voor de keuken, maar die gaan weer terug omdat de standaard grepen volgens de Ikea medewerkster 96mm was, maar in mijn keuken stiekem toch 128 mm was. Kan ik morgen toch de grepen van mijn keuze meenemen
    pi_54776584
    Morgen eens kijken wat voor leuke Ikea spullen in mijn budget vallen.
    2 Klippan banken gaan iig mee naar huis
    pi_54778452
    quote:
    Op woensdag 21 november 2007 21:29 schreef WebForce het volgende:

[..]

O bij ons gaan er wel geruchten rond hoor (cccn). Zal het hier maar niet gaan verspreiden beetje zonde als het echt zo blijkt te zijn. Als het waar is dan is het wel weer een duur kado en vergelijkbaar met vorig jaar.
      donderdag 22 november 2007 @ 14:23:45 #203
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_54782496
    quote:
    Op donderdag 22 november 2007 10:57 schreef user_friendly het volgende:

[..]

O bij ons gaan er wel geruchten rond hoor (cccn). Zal het hier maar niet gaan verspreiden beetje zonde als het echt zo blijkt te zijn. Als het waar is dan is het wel weer een duur kado en vergelijkbaar met vorig jaar.
    Wat leuk, nog een collega! CCCN is IPS toch? Zit je er voor klantentelefoons of andere dingen?
    pi_54788692
    Ohja het enige wat ik al een tijdje terug heb gehoord over het kerstcadeau was dat het niets elektronisch is. mja dat zijn ook maar geruchten
    pi_54788868
    quote:
    Op donderdag 22 november 2007 14:23 schreef WebForce het volgende:

[..]

Wat leuk, nog een collega! CCCN is IPS toch? Zit je er voor klantentelefoons of andere dingen?
    Cccn is backline nederland, KDNL, IPS , IZA en MST. Ik zit nu nog bij IPS, binnenkort iets anders binnen het cccn waarschijnlijk. Maar IPS is erg leuk hoor veel verschillende vragen/klachten/opmerkingen, leuke baan voor naast mn studie.
    pi_54790644
    quote:
    Op dinsdag 20 november 2007 20:04 schreef Adelante het volgende:

[..]

A'dam had gratis fruit
    Da's bij ons altijd zo als de R in de maand zit!
    pi_54791416
    quote:
    Op donderdag 22 november 2007 22:10 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Da's bij ons altijd zo als de R in de maand zit!
    bij ons ook
    pi_54792315
    quote:
    Op donderdag 22 november 2007 20:40 schreef Memento-Mori het volgende:
    Ohja het enige wat ik al een tijdje terug heb gehoord over het kerstcadeau was dat het niets elektronisch is. mja dat zijn ook maar geruchten
    das gewoon een wiskundig feit
    pi_54792463
    quote:
    Op donderdag 22 november 2007 23:52 schreef kalinho het volgende:

[..]

das gewoon een wiskundig feit
    jij weet wat het is?
      † In Memoriam † vrijdag 23 november 2007 @ 09:57:33 #210
    37843 lady-wrb
    kortaf
    pi_54796386
    wij hebben onze 3e hopenkast gehaald (hij was deze maand prettig geprijsd)
    en een pax voor in mijn hobbykamertje.

gaat de hopen-serie eruit ?(vanwege dat afprijzen) of is het gewoon een aanbieding?

enne we hebben de moed opgegeven om ooit nog een malm bedtafel middenbruin bij ikea te scoren.
    ondanks vele beloftes dat hij absoluut nog geleverd zou worden, hebben we er nooit één in irl aangetroffen. vind ik toch wel een beetje flauw van ikea.

nu hebben we een 2e handse via marktplaats.
    pi_54797772
    quote:
    Op vrijdag 23 november 2007 09:57 schreef lady-wrb het volgende:
    gaat de hopen-serie eruit ?(vanwege dat afprijzen) of is het gewoon een aanbieding?
    Lijkt me niet. Het is gewoon een Ikea Family aanbieding.

En dankzij die aanbieding hebben wij aardig wat korting gekregen op onze Hopen hoekkast (en de twee delen ernaast natuurlijk) Hij is zo mooi en ruim.
      † In Memoriam † vrijdag 23 november 2007 @ 11:42:55 #212
    37843 lady-wrb
    kortaf
    pi_54798419
    quote:
    Op vrijdag 23 november 2007 11:10 schreef Esraa het volgende:

[..]

Lijkt me niet. Het is gewoon een Ikea Family aanbieding.

En dankzij die aanbieding hebben wij aardig wat korting gekregen op onze Hopen hoekkast (en de twee delen ernaast natuurlijk) Hij is zo mooi en ruim.
    ja echt wel
    wij kunnen die hoekkast niet kwijt, vandaar 3 rechte naast elkaar.
    welke deuren heb jij? wij de creme met die latjes erop.
    pi_54804597
    quote:
    Op vrijdag 23 november 2007 11:42 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

ja echt wel
    wij kunnen die hoekkast niet kwijt, vandaar 3 rechte naast elkaar.
    welke deuren heb jij? wij de creme met die latjes erop.
    Wij hebben een hoekkast en een kast van 80cm links ernaast en een kast van 60cm rechts ernaast.
    Het hoekgedeelte heeft spiegelglas en de andere twee frosted glas. En zonder latjes

Het is dat ik geen foto ervan heb, anders showde ik die wel eventjes
    pi_54806785
    Weet iemand waar ze de FJELLDAL 2 persoons hoogslaper in de showroom hebben staan? Ik kom alleen maar de tromso tegen.
      vrijdag 23 november 2007 @ 23:59:37 #215
    38039 Katana
    Snoekduiker
    pi_54814389
    tvp
    -Wij zijn PSV , Wij zijn de beste!
    -Landskampioen 2005-2008
    pi_54831484
    http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70076831

Mijn hele vloer is kapot gegaan door deze wielen, nou lees ik daar;
    quote:
    De wielen zijn bestemd voor harde vloeren. De wielen PUNKT voor zachte vloeren worden apart verkocht.
    Ik kan nergens PUNKT wielen vinden op Ikea.nl
    pi_54831545
    quote:
    Op zondag 25 november 2007 19:14 schreef Cahir het volgende:
    http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70076831

Mijn hele vloer is kapot gegaan door deze wielen, nou lees ik daar;
    [..]

Ik kan nergens PUNKT wielen vinden op Ikea.nl
    Dat kan...

Ze zijn in de winkel gewoon te vinden hoor... 6.- voor 5 wielen...

wat heb je voor vloer?
    pi_54833468
    quote:
    Op zondag 25 november 2007 19:17 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Dat kan...

Ze zijn in de winkel gewoon te vinden hoor... 6.- voor 5 wielen...

wat heb je voor vloer?
    Uhm... van die losse vierkantjes die je naast elkaar neerlegt. Tis uhm gewoon zacht. Maar bij de gedeelte van mijn stoel is het helemaal weggesleten, grijs verkleurd en je ziet ze zwartere rubberen onderlaag. Geen gezicht dus Ik krijg een nieuwe vloer, en dan neem ik zulke dingen denk ik. Ik vind z'n plastic geval op de vloer bagger
      zondag 25 november 2007 @ 20:39:22 #219
    39145 Aventura
    Relax, het is maar Fok
    pi_54833760
    Van de week een bakje 'Pasta med Lax' meegenomen, een diepvriesmaaltijd dus. Ik was wel benieuwd. Iemand al meer ervaring hiermee?
    pi_54833791
    quote:
    Op zondag 25 november 2007 20:29 schreef Cahir het volgende:

[..]

Uhm... van die losse vierkantjes die je naast elkaar neerlegt. Tis uhm gewoon zacht. Maar bij de gedeelte van mijn stoel is het helemaal weggesleten, grijs verkleurd en je ziet ze zwartere rubberen onderlaag. Geen gezicht dus Ik krijg een nieuwe vloer, en dan neem ik zulke dingen denk ik. Ik vind z'n plastic geval op de vloer bagger
    Haha ok tapijt dus

Een kunststoffen plaat is inderdaad niet super, maar t werkt wel onwijs handig!
    pi_54833856
    quote:
    Op zondag 25 november 2007 20:40 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Haha ok tapijt dus

Een kunststoffen plaat is inderdaad niet super, maar t werkt wel onwijs handig!
    Ja, maar dat ding blijft nooit stil zitten, ook niet onder een bureaupoot. En dat ding zal dalijk alleen maar in de weg zitten als ik mijn kamer heb "verbouwd".
      zondag 25 november 2007 @ 22:46:42 #222
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_54837320
    quote:
    Op zondag 25 november 2007 20:39 schreef Aventura het volgende:
    Van de week een bakje 'Pasta med Lax' meegenomen, een diepvriesmaaltijd dus. Ik was wel benieuwd. Iemand al meer ervaring hiermee?
    smakeloos en niet erg voedzame maaltijd, maar dat vind ik ook van die Iglo zakken
      maandag 26 november 2007 @ 20:27:03 #223
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_54853893
    http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/30116080
    Heeft iemand een idee hoe hoog die tussen liggende klepjes zijn. Ik wil daar een PS3 in kwijt. Die is 10CM hoog.
    Maar gaat dat ook passen.

Het meubel zelf is 49CM maar is dat met of zonder poten
    Want als het zonder poten is kom je uit op 16.6CM per klep in het midden zeg maar.

Een ikea medenwerker die dit weet?

al vast bedankt
    Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
    Never underestimate the power of stupid people in a large group
    pi_54858138
    quote:
    Op maandag 26 november 2007 20:27 schreef ook_gek het volgende:
    Heeft iemand een idee hoe hoog die tussen liggende klepjes zijn. Ik wil daar een PS3 in kwijt. Die is 10CM hoog.

Want als het zonder poten is kom je uit op 16.6CM per klep in het midden zeg maar.

al vast bedankt
    Geen idee hoe hoog die klepjes voor je zijn... dat wordt meten...

Ik weet wel dat de hoogte, 49cm, inclusief poten is
      dinsdag 27 november 2007 @ 08:11:21 #225
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_54863395
    quote:
    Op maandag 26 november 2007 22:48 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Geen idee hoe hoog die klepjes voor je zijn... dat wordt meten...

Ik weet wel dat de hoogte, 49cm, inclusief poten is
    dat is balen

want dan kan de ps3 er niet tussen
    Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
    pi_54865148
    PS3 past er gewoon tussen hoor, heb zelf ook dat meubel staan met een ps3 erin.
      dinsdag 27 november 2007 @ 10:26:09 #227
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_54865475
    quote:
    Op dinsdag 27 november 2007 10:10 schreef QuiX het volgende:
    PS3 past er gewoon tussen hoor, heb zelf ook dat meubel staan met een ps3 erin.
    oke dan! dat is goed nieuws.

Bevalt het meubel voor de rest wel?

en bedankt voor je reactie
    pi_54865565
    Ja ik ben er super tevreden mee. Vooral het middenstuk waar je delen naar beneden kan klappen afhankelijk van wat je op dat moment gebruikt vind ik ideaal. Als je alles dicht klapt ziet het er gewoon super strak uit.

Vond dit meubel al langer erg mooi, alleen was rood geen optie... Toen ik hier las dat hij in het wit kwam heb ik maar even gewacht, nog geen seconde spijt van gehad (misschien een secode tijdens het in elkaar zetten :-) )
    pi_54875215
    quote:
    Op maandag 26 november 2007 20:27 schreef ook_gek het volgende:

al vast bedankt
    Dat ding is bijna even duur als een PS3
    pi_54876293
    Ja maarja, je TV bovenop je PS3 zetten is ook niet ideaal....
      dinsdag 27 november 2007 @ 20:40:49 #231
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_54876829
    quote:
    Op dinsdag 27 november 2007 19:35 schreef Cahir het volgende:

[..]

Dat ding is bijna even duur als een PS3
    nee hoor van de prijs dat ik betaald heb voor de ps3 haal ik 2 van die kasten.

maar goed,

wat is je punt nou precies
    pi_54877009
    quote:
    Op dinsdag 27 november 2007 20:40 schreef ook_gek het volgende:

[..]

nee hoor van de prijs dat ik betaald heb voor de ps3 haal ik 2 van die kasten.

maar goed,

wat is je punt nou precies
    Die kast = 300, een PS3 = 400. Die kast = duur
      dinsdag 27 november 2007 @ 22:39:03 #233
    17337 ook_gek
    doet ie anders nooit
    pi_54878835
    quote:
    Op dinsdag 27 november 2007 20:49 schreef Cahir het volgende:

[..]

Die kast = 300, een PS3 = 400. Die kast = duur
    En als ik geen PS3 zou hebben was hij niet duur geweest.

Zoek jij anders even een kast die bijna het zelfde is. Onder de 400 vind je ze niet.
    Dus die kast is niet duur
      woensdag 28 november 2007 @ 01:08:46 #234
    9760 zwahiel
    keihard de lekkerste
    pi_54882696
    gisteren handgrepen gekocht en een tafellaken. Ben alleen het tafellaken bij de kassa vergeten Gebeld, was natuurlijk weg. Jammer van mijn 5 euro toch. Maar ja stom.

Grepen voor de keuken maken de keuken wel ineens een stuk aantrekkelijker moet ik bekennen! Nu nog dat houten Ikea blad erop en mijn standaard witte Bruynzeel 2000 keukenblokje heeft ineens een facelift gehad. Daarna nog nieuwe scharnieren en 't geheel ziet er ineens super uit! Toch even onder de 100 euro voor een keukenlift
    pi_54885633
    Je vrouw naar de Ikea sturen en dat ze dan pas bij de kassa erachter komt dat ik haar pinpas nog had
    Vervelende was alleen dat ik toen de pas moest brengen.
    Maarja nu wel mooie kussens en van die burostoel matten.
    Fuck with a Hooker, get rucked.
    pi_54913730
    maakt het nog iets uit wat je invult bij Jouw IKEA
    "Selecteer hier de IKEA vestiging waar je meestal winkelt." bij het aanmelden voor ikea family? ik wissel namelijk vaak tussen amersfoort en groningen.
    De enige echte BaggerUser!
    Riemen
    fiets kopen
    pi_54914355
    quote:
    Op donderdag 29 november 2007 10:00 schreef BaggerUser het volgende:
    maakt het nog iets uit wat je invult bij Jouw IKEA
    &quot;Selecteer hier de IKEA vestiging waar je meestal winkelt.&quot; bij het aanmelden voor ikea family? ik wissel namelijk vaak tussen amersfoort en groningen.
    je krijgt dan nieuws over de vestiging, dus welke workshops daar zijn, welke specifieke aanbiedingen voor die vestiging etc
    pi_54914818
    en als je van beide wilt ?
    De enige echte BaggerUser!
    Riemen
    fiets kopen
    pi_54931050
    quote:
    Op donderdag 29 november 2007 10:54 schreef BaggerUser het volgende:
    en als je van beide wilt ?
    Da gaat nie
      † In Memoriam † vrijdag 30 november 2007 @ 10:04:30 #240
    37843 lady-wrb
    kortaf
    pi_54940000
    quote:
    Op woensdag 28 november 2007 01:08 schreef zwahiel het volgende:
    gisteren handgrepen gekocht en een tafellaken. Ben alleen het tafellaken bij de kassa vergeten Gebeld, was natuurlijk weg. Jammer van mijn 5 euro toch. Maar ja stom.

Grepen voor de keuken maken de keuken wel ineens een stuk aantrekkelijker moet ik bekennen! Nu nog dat houten Ikea blad erop en mijn standaard witte Bruynzeel 2000 keukenblokje heeft ineens een facelift gehad. Daarna nog nieuwe scharnieren en 't geheel ziet er ineens super uit! Toch even onder de 100 euro voor een keukenlift
    foto's ?
    pi_54953112
    Lieve Ikea medewerkers, als je iets moet bestellen, moet je het dan aanbetalen? Of hoef je pas te betalen als je het meeneemt?
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_54954314
    bestellen als in een bank op bestelling? dan doe je altijd een aanbetaling van minimaal 110euro, artikelen die gewoon ff niet op voorraad zijn, zijn niet te bestellen.
    pi_54955411
    Het gaat dus over een bed dat je per se moet bestellen, die hebben ze nergens op voorraad, nooit.
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_54955985
    quote:
    Op vrijdag 30 november 2007 21:08 schreef alors het volgende:
    Het gaat dus over een bed dat je per se moet bestellen, die hebben ze nergens op voorraad, nooit.
    vaak is dat een distributieorder die je aanbetaald op de dag dat je m besteld (minimaal 110euro) en de rest betaal je bij de levering)
    pi_54956945
    Hoelang duurt het voordat een bestelling binnen is? Ik heb IKEA al een mail gestuurd maar heb nog steeds geen antwoord.
    pi_54957105
    quote:
    Op vrijdag 30 november 2007 21:32 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

vaak is dat een distributieorder die je aanbetaald op de dag dat je m besteld (minimaal 110euro) en de rest betaal je bij de levering)
    Oke, bedankt
    know'm sayin?
    word? word.
      vrijdag 30 november 2007 @ 22:12:03 #247
    50442 DaMook
    Lonely together ( Miss u Caro)
    pi_54957243
    Vandaag wat keukenspullen gekocht, bestek, borden, pannen enzo .

En meubels uitgezocht . De levertijd valt me alleen tegen, 6 tot 8 weken, ik had toch sneller verwacht. Ach ja, die overleven we nog wel , heb ik weer iets meer tijd om te schilderen enzo (heb ze trouwens nog niet besteld, ga ik denk ik komende week doen).
    The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
    I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
    pi_54957866
    quote:
    Op vrijdag 30 november 2007 22:02 schreef Cahir het volgende:
    Hoelang duurt het voordat een bestelling binnen is? Ik heb IKEA al een mail gestuurd maar heb nog steeds geen antwoord.
    Dat ligt eraan wat je besteld...

wat is je ordernummer? Wellicht kan ik morgen even voor je kijken
      zaterdag 1 december 2007 @ 02:56:33 #249
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_54962353
    quote:
    Op vrijdag 30 november 2007 22:02 schreef Cahir het volgende:
    dat fjelldal bed heeft een levertijd van 9 werkdagen
      zaterdag 1 december 2007 @ 02:57:18 #250
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_54962359
    quote:
    Op vrijdag 30 november 2007 22:12 schreef DaMook het volgende:
    Vandaag wat keukenspullen gekocht, bestek, borden, pannen enzo .

En meubels uitgezocht . De levertijd valt me alleen tegen, 6 tot 8 weken, ik had toch sneller verwacht. Ach ja, die overleven we nog wel , heb ik weer iets meer tijd om te schilderen enzo (heb ze trouwens nog niet besteld, ga ik denk ik komende week doen).
    wat heeft er zo'n lange levertijd dan? een bank op bestelling misschien?
      zaterdag 1 december 2007 @ 15:29:41 #251
    50442 DaMook
    pi_54968380
    quote:
    Op zaterdag 1 december 2007 02:57 schreef Adelante het volgende:

[..]

wat heeft er zo'n lange levertijd dan? een bank op bestelling misschien?
    Jup de bank die ik uitgezocht heb, van bed en andere dingen heb ik het niet gevraagd .

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
    pi_54975154
    quote:
    Op zaterdag 1 december 2007 02:56 schreef Adelante het volgende:

[..]

dat fjelldal bed heeft een levertijd van 9 werkdagen
    wheheh
    pi_54982742
    Oeh vandaag een foto gezien van een nieuwe vloer die wij gaan verkopen...

Hoogglans wit en hoogglans grijs...

zooo gaaf (maar wel duur...)
      zondag 2 december 2007 @ 14:11:31 #254
    9760 zwahiel
    keihard de lekkerste
    pi_54989443
    quote:
    Op vrijdag 30 november 2007 10:04 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

foto's ?
    Zodra ik centen heb voor mijn blad te halen en dat erop zit
    nu nog alleen de handvatten, de scharnieren moeten nog komen en ik wil eigenlijk ook plakplastic op de deurtjes doen, maar komt na het blad

Deze handgrepen zitten er nu op Zonder de stomme rondjes, wel een beetje strak natuurlijk.

't gaat overigens om dit werkblad: Pragel

Heb eigenlijk liever Numerar, maar da's meteen zo duur (169 euro) want ik moet ongeveer 2 meter bestrijken en wil één blad, niet 1,26 meter.
    Heeft iemand ervaring met dit blad, weet dat 't Numerar er veeeeeel mooier uitziet, maar 't is veeeeeel duurder voor deze student in zijn huurappartementje. Mijn huisbaas lacht me volgens mij al uit dat ik 't blad wil vervangen (heb nu zo'n wafelblad van Bruynzeel, RVS )

Deze spoelbak komt er nog bij (25 euro )

[ Bericht 45% gewijzigd door zwahiel op 02-12-2007 14:18:13 ]
    pi_55017567
    Vraagje,

net geen 2 maanden terug hebben wij laminaat gekocht bij Ikea breda, Tundra en dan de donker bruine

Nu hebben we dit gistere klaargelegd, en hebben we nog 5 pakken over.

Ik wil graag 4 pakken terugbrengen, maar kassabon ontbreekt

Allan24, zou jij voor ons iets kunnen regelen?
    we zouden er morgen mee terug willen komen.
    Je hebt van die dagen dan heb je ECHt je dag niet!
      maandag 3 december 2007 @ 18:40:47 #256
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_55017879
    moet in principe wel kunnen, je hebt alleen de laagste prijs garantie, dus als het laminaat het afgelopen jaar in de aanbieding is geweest krijg je maximaal de aanbiedingsprijs retour, omdat je niet met een kassabon kunt aantonen wat je er voor hebt betaald.

ohjah en neem legitimatie mee.
    pi_55024739
    quote:
    Op maandag 3 december 2007 18:24 schreef dromewaris het volgende:
    Vraagje,

net geen 2 maanden terug hebben wij laminaat gekocht bij Ikea breda, Tundra en dan de donker bruine

Nu hebben we dit gistere klaargelegd, en hebben we nog 5 pakken over.

Ik wil graag 4 pakken terugbrengen, maar kassabon ontbreekt

Allan24, zou jij voor ons iets kunnen regelen?
    we zouden er morgen mee terug willen komen.
    Morgen ben ik er niet, maar het zal geen probleem zijn. Je krijgt alleen wel een tegoedpas voor het aankoopbedrag, en zoals Adelante al zegt, er wordt de laagste prijs van de afgelopen X maanden berekend.

Oh, voor de volledigheid, dit geldt niet automatisch voor iedereen (ruilen zonder bon), het is afhankelijk van het aankoopbedrag, of het nog in de verpakking en in het assortiment zit enzo
      dinsdag 4 december 2007 @ 18:48:43 #258
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_55040627
    Hoi, modje, iemand die dit leest en magic power bezit. Verander mijn werkplek is van Barendrecht naar Eindhoven .

.
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
    pi_55040918
    quote:
    Op dinsdag 4 december 2007 18:48 schreef Debsterr het volgende:
    Hoi, modje, iemand die dit leest en magic power bezit. Verander mijn werkplek is van Barendrecht naar Eindhoven .

.
    pssssst is moet eens zijn neem ik aan he? (sorry hoor dak zo mierenneuk, maar ik vind dat zo'n vreselijke typfout en kan dat van een collega echt niet aan zien )
      dinsdag 4 december 2007 @ 19:25:51 #260
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_55041517
    quote:
    Op dinsdag 4 december 2007 19:00 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

pssssst is moet eens zijn neem ik aan he? (sorry hoor dak zo mierenneuk, maar ik vind dat zo'n vreselijke typfout en kan dat van een collega echt niet aan zien )
    Sorry, op 't werk let ik er altijd heel netjes op, maar thuis maak ik me veelvuldig schuldig aan deze fout. M'n vriend vindt 't ook onuitstaanbaar!

Verder vind ik 't niet erg als mensen m'n fouten verbeter, ik heb zelf ook een hekel aan slecht Nederlands. Behalve dus bij thuis computer gebruik .
    pi_55041574
    quote:
    Op dinsdag 4 december 2007 19:25 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Sorry, op 't werk let ik er altijd heel netjes op, maar thuis maak ik me veelvuldig schuldig aan deze fout. M'n vriend vindt 't ook onuitstaanbaar!

Verder vind ik 't niet erg als mensen m'n fouten verbeter, ik heb zelf ook een hekel aan slecht Nederlands. Behalve dus bij thuis computer gebruik .
    ok nog steeds ikea zakelijk?
      dinsdag 4 december 2007 @ 19:51:16 #262
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_55042175
    quote:
    Op dinsdag 4 december 2007 19:29 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

ok nog steeds ikea zakelijk?
    Ontwikkelplek Recovery . Per half januari/begin februari, zoiets .
      dinsdag 4 december 2007 @ 19:52:23 #263
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_55042182
    quote:
    Op dinsdag 4 december 2007 18:48 schreef Debsterr het volgende:

.
    gewoon intern solliciteren, voor goede mensen is binnen elke vestiging wel plek
      dinsdag 4 december 2007 @ 20:08:23 #264
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_55042554
    quote:
    Op dinsdag 4 december 2007 19:52 schreef Adelante het volgende:

[..]

gewoon intern solliciteren, voor goede mensen is binnen elke vestiging wel plek
    Vandaar dat 't maar niet lukt dus .
    pi_55067395
    Heeft er iemand ervaring met de houten vloeren "Balk"?
      donderdag 6 december 2007 @ 18:36:11 #266
    50442 DaMook
    pi_55083388
    Net een bank en een fauteuil besteld.

Beide zijn type torekov

Half januari moet ik ze ongeveer krijgen.

pi_55088480
    quote:
    Op donderdag 6 december 2007 18:36 schreef DaMook het volgende:

Beide zijn type torekov

[ afbeelding ]
    [ afbeelding ]

Heej... gefeliciteerd!

Heb je die bank ook zoals die op de foto staat? leuk!
    pi_55091494
    quote:
    Op donderdag 6 december 2007 18:36 schreef DaMook het volgende:

Beide zijn type torekov

[ afbeelding ]
    [ afbeelding ]

Smaken verschillen gelukkig

Ik wist niet eens dat deze bank bestond trouwens. Ik heb hem echt nog nķķit gezien bij de Ikea.
      vrijdag 7 december 2007 @ 06:12:56 #269
    50442 DaMook
    pi_55093309
    quote:
    Op donderdag 6 december 2007 22:04 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Heej... gefeliciteerd!

Heb je die bank ook zoals die op de foto staat? leuk! [afbeelding]
    Jup zoals op de foto
    quote:
    Op vrijdag 7 december 2007 00:02 schreef Esraa het volgende:

[..]

Smaken verschillen gelukkig [afbeelding]

Ik wist niet eens dat deze bank bestond trouwens. Ik heb hem echt nog nķķit gezien bij de Ikea.
    Zou wat zijn als iedereen dezelfde meubels zou hebben .

Hier in eindhoven staat ie als 2 zits in het wit in de winkel.

pi_55134014
    Is er iemand in het bezit van onderstaand Ikea PS kastje en die even een meetlint in de hand wil houden? Ik zou dolgraag even de binnenafmetingen willen weten ( ruimte achter de deurtjes dus )echter staat het niet online ( althans, ik kan het niet vinden )

Dank
      zaterdag 8 december 2007 @ 23:04:13 #271
    6290 Dr_Crouton
    pi_55135857
    Toch de MYSINGE 2+zitelement met Möllebo grijsbruine hoezen besteld vandaag.

Plus een BJURSTA eettafel en 4 HENRIKSDAL stoelen in het bruinzwart met beige suede-achtige hoezen gesponsord gekregen.

En een hoop ander klein grut in de winkelkar gelegd; dat is altijd het gevaar als je gaat winkelen in de IKEA.
    pi_55136368
    quote:
    Op zaterdag 8 december 2007 23:04 schreef Dr_Crouton het volgende:
    Toch de MYSINGE 2+zitelement met Möllebo grijsbruine hoezen besteld vandaag.

[ afbeelding ]

Plus een BJURSTA eettafel en 4 HENRIKSDAL stoelen in het bruinzwart met beige suede-achtige hoezen gesponsord gekregen.

En een hoop ander klein grut in de winkelkar gelegd; dat is altijd het gevaar als je gaat winkelen in de IKEA.
    Je bent een week te laat joh met die HENRIKSDAL stoelen...

vorige week 25% korting
      zaterdag 8 december 2007 @ 23:54:50 #273
    6290 Dr_Crouton
    pi_55137016
    quote:
    Op zaterdag 8 december 2007 23:25 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Je bent een week te laat joh met die HENRIKSDAL stoelen...

vorige week 25% korting
    Kreeg ze toch gesponsord.
    pi_55139431
    quote:
    Op zaterdag 8 december 2007 23:54 schreef Dr_Crouton het volgende:

[..]

Kreeg ze toch gesponsord.
    Dan was het wel zo prettig voor je sponsor toch?
    pi_55139433
    Is het eigenlijk al bekend wat het kerstcadeau dit jaar gaat zijn???
      zondag 9 december 2007 @ 11:33:13 #276
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_55141529
    quote:
    Op zondag 9 december 2007 02:44 schreef Bartjebart het volgende:
    Is het eigenlijk al bekend wat het kerstcadeau dit jaar gaat zijn???
    Nintendo Wii
    pi_55152566
    quote:
    Op zaterdag 8 december 2007 21:50 schreef Alfisti het volgende:
    Is er iemand in het bezit van onderstaand Ikea PS kastje en die even een meetlint in de hand wil houden? Ik zou dolgraag even de binnenafmetingen willen weten ( ruimte achter de deurtjes dus )echter staat het niet online ( althans, ik kan het niet vinden )

[ afbeelding ]

Dank
    Niemand?
      zondag 9 december 2007 @ 20:18:02 #278
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_55152674
    quote:
    Op zondag 9 december 2007 20:13 schreef Alfisti het volgende:

[..]

Niemand?
    ik heb er geen dus misschien weet je het sneller als je even langs amsterdam rijdt en 'm daar zelf opmeet
    pi_55153256
    quote:
    Op zondag 9 december 2007 11:33 schreef Adelante het volgende:

[..]

Nintendo Wii
    Dat zou wel mooi zijn. Hebben jullie het al of heb je het gehoord? Bij ons ging dus het gerucht dat het een nintendo ds lite zou zijn.. Redelijk in de buurt dus.
    pi_55155715
    quote:
    Op zondag 9 december 2007 20:39 schreef user_friendly het volgende:

[..]

Dat zou wel mooi zijn. Hebben jullie het al of heb je het gehoord? Bij ons ging dus het gerucht dat het een nintendo ds lite zou zijn.. Redelijk in de buurt dus.
    Na vorig jaar een ipod? Nah, lijkt me niet
    Volgende week heb ik het
      maandag 10 december 2007 @ 10:41:26 #281
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_55164144

ter info
    pi_55171862
    quote:
    Op zondag 9 december 2007 20:39 schreef user_friendly het volgende:

[..]

Heb zaterdag bij ons op talon de pakketten gezien het is dus niet iets digitaals ofzo geen DS lite of whatever. Kan wel verklappen wat het wel is maar of jullie het ook willen weten
    Ik ga incognito door het leven..........
    pi_55172138
    quote:
    Op maandag 10 december 2007 16:57 schreef AcidTrance het volgende:

[..]

Heb zaterdag bij ons op talon de pakketten gezien het is dus niet iets digitaals ofzo geen DS lite of whatever. Kan wel verklappen wat het wel is maar of jullie het ook willen weten
    ja
    pi_55172229
    quote:
    Op zondag 9 december 2007 11:33 schreef Adelante het volgende:

[..]

Nintendo Wii
    Iedereen op 't werk krijgt ff een NIntendo Wii? leuk baantje
    pi_55172258
    Ok nou vooruit, excuus dat ik nu heel veel mensen ga teleurstellen

Het gaat om 2 bord/dvd spellen, zijn allebei spel van het jaar 2006/2007.

Wildlife - klik hier

Farao - klik hier

Er zat ook nog een zakje in met nog iets wat dat was weet ik niet
    Ik ga incognito door het leven..........
    pi_55172429
    quote:
    Op maandag 10 december 2007 17:18 schreef AcidTrance het volgende:
    Ok nou vooruit, excuus dat ik nu heel veel mensen ga teleurstellen

Het gaat om 2 bord/dvd spellen, zijn allebei spel van het jaar 2006/2007.

Wildlife - klik hier

Farao - klik hier

Er zat ook nog een zakje in met nog iets wat dat was weet ik niet
    wat moet ik daar dan mee
      maandag 10 december 2007 @ 18:47:19 #287
    139314 Spookje81
    Ik ben Spookje
    pi_55174095
    haha wees blij dat je een kerstpakket krijgt, ik heb al vaak genoeg mee gemaakt dat we niets krijgen.
    (niet bij ikea trouwens)
    forum.opeenshadikhet.nl
      dinsdag 11 december 2007 @ 12:11:53 #288
    3011 E.T.
    pi_55188614
    Zo, net een Billy naar boven gesjouwd en zelf op de overloop in elkaar gezet.
    Daarvoor nog even een paar Lack-planken van de muur af gehaald.

Vanmiddag nog een keer maar dan een andere muur

Dan is eindelijk de overloop boven ook weer troep-vrij
      dinsdag 11 december 2007 @ 12:48:56 #289
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_55189464
    kun je dat als zwangere vrouw niet beter aan swets overlaten

jij meubels uitzoeken bij IKEA, hij sjouwen en bouwen, of is dat te ongeëmancipeerd
      dinsdag 11 december 2007 @ 12:59:51 #290
    3011 E.T.
    pi_55189709
    quote:
    Op dinsdag 11 december 2007 12:48 schreef Adelante het volgende:
    kun je dat als zwangere vrouw niet beter aan swets overlaten

jij meubels uitzoeken bij IKEA, hij sjouwen en bouwen, of is dat te ongeëmancipeerd
    meer een gevalletje tijdgebrek
    Heb ze gisteravond gehaald, zelf in de auto gesjouwd.. Thuis samen uitgeladen en aangezien ik de overloop zo zat ben en geen zin heb om te wachten doe ik 't zelf

(verzachtende omstandigheid: het gaat om de 40cm )
      dinsdag 11 december 2007 @ 16:51:18 #291
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_55195214
    decemberkalender IKEA Haarlem

dinsdag 11 december 2007 @ 16:53:56 #292
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_55195277
    ik zag dat Utrecht al 30% korting geeft op het totale kerstassortiment, weet iemand of dit ook al voor andere vestigingen geldt
      dinsdag 11 december 2007 @ 16:59:14 #293
    3011 E.T.
    pi_55195394
    quote:
    Op dinsdag 11 december 2007 16:53 schreef Adelante het volgende:
    ik zag dat Utrecht al 30% korting geeft op het totale kerstassortiment, weet iemand of dit ook al voor andere vestigingen geldt
    gisteravond in Barendrecht nog niet
    pi_55204105
    quote:
    Op dinsdag 11 december 2007 16:53 schreef Adelante het volgende:
    Wij hebben enkele artikelen afgeprijsd...
      dinsdag 11 december 2007 @ 23:08:28 #295
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_55205303
    Duiven ook, maar geen 30%...
      dinsdag 11 december 2007 @ 23:10:36 #296
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_55205365
    ik zag duiven tusssen de 10 - 50% en die's het dichtste bij, dus daar morgen maar eens langs.
    pi_55205421
    Utrecht is leuker!
      dinsdag 11 december 2007 @ 23:17:47 #298
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_55205637
    quote:
    Op dinsdag 11 december 2007 23:12 schreef Memento-Mori het volgende:
    Utrecht is leuker!
    sorry hoor, maar Utrecht moet snel uitbreiden/verbouwen/herbouwen whatever, want er valt met die ruimte gewoon niet meer genoeg uit te halen

wel een gezellige winkel, vele opleidingen gevolgd en er loopt nog veel oud collega's rond waar ik ooit aspiranten training mee heb gedaan.
    pi_55205740
    quote:
    Op dinsdag 11 december 2007 23:17 schreef Adelante het volgende:

[..]

sorry hoor, maar Utrecht moet snel uitbreiden/verbouwen/herbouwen whatever, want er valt met die ruimte gewoon niet meer genoeg uit te halen

wel een gezellige winkel, vele opleidingen gevolgd en er loopt nog veel oud collega's rond waar ik ooit aspiranten training mee heb gedaan.
    2010 gaan we beginnen, het plan is er doorheen restaurant van 250-700 zitplaatsen 3 verdiepingen parkeer dek etc (rest niet onthouden )
      dinsdag 11 december 2007 @ 23:29:38 #300
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_55206020
    Duiven wil ook groter worden
      woensdag 12 december 2007 @ 00:00:18 #301
    6290 Dr_Crouton
    pi_55206770
    Waar in Utrecht is de IKEA dan? Ik kom vaak in Amsterdam ZO, reed wel eens een keer langs die van Haarlem en Eindhoven, rij 1x per week langs Amersfoort, kom wel eens in de IKEA van Hengelo en Breda, maar Utrecht, waar ik er elke week wel moet zijn vanwege werk heb ik nog nooit gezien. Is het in een van de buitenwijken?

Oh, en vol. Ff nieuwe maken.. Even geduld a.u.b.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')