Ik heb een Lack kast als tv meubel (met daaronder zelf wieltjes gemaakt), alleen daar zitten dan wel 'tussenschotjes' tussen. Staat prachtig vind ik, maar het moet wel allemaal passen qua maten natuurlijkquote:Op vrijdag 9 november 2007 14:01 schreef Merel het volgende:
Plaatje gevonden! Maar nog geen naam...
[ afbeelding ]
Plaatje komt van Marktplaats, maar wordt door iemand aangeboden die veel te ver weg woont...
zelf passen en metenquote:Op vrijdag 9 november 2007 19:05 schreef PM-girl het volgende:
Probleem!
Ik heb de Besta kast inmiddels staan. Lades waren eindelijk weer voorradig dus gaan nu in elkaar. We hebben de handgrepen Korrekt, die klappers.
Ik ken Ikea-producten niet anders dan met voorgestanste gaatjes, voor grepen ed. Zie ik ze nu over het hoofdbij deze laden, of moet ik zelf gaan meten en hopen dat het goed gaat?
![]()
Tis KULL inderdaad...quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:01 schreef Merel het volgende:
Hmm, inmiddels gevonden, 't is een Kull ofzo
Misschien kan één van de ikea-medewerkers me vertellen hoeveel ie oorspronkelijk kostte? Dan kan ik kijken wat een redelijke prijs is om op Marktplaats te betalen
Vroegah hadden we wel PÄLLBO met inderdaad losse bekledingen. Nu hebben SOLSTA PÄLLBO en die is altijd met "vaste bekleding".quote:Op zaterdag 10 november 2007 09:21 schreef Tuc het volgende:
Ook van mij 2 vraagjes:
Ik heb, zo'n 2/3 jaar terug, het voetenbankje SOLSTA PÄLLBO gekocht.
Destijds waren de hoezen daarvoor apart te verkrijgen, nu volgens mij niet meer..
Zijn die nog apart te verkrijgen?
Bij Ikea in Hengelo heb ik een maand of 2 geleden een fautteil van KLAPPSTA gezien met een zwart/witte hoes met wat bedrukking.
Op de website kan ik deze nergens terugvinden en ook bij Ikea Groningen hebben we ze van de week niet gezien.
Was deze slechts tijdelijk in het assortiment of kijk ik verkeerd?
quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:07 schreef Gumtree het volgende:
Onze bruin leren Kramfors bank van net 1 jaar oud wordt wat dof aan de bovenkant van de leuning, nu schrijft ikea voor dat het simpel met een vocht doekje is af te nemen maar de bank blijft dof. Is er nog iets anders voor?
Ik kan me vergissen, maar volgens mij is ABSORB juist niet geschikt voor KRAMFORS...quote:
Dit is nieuwe ABSORB... Volgens mij is de gele variant wel geschikt voor KRAMFORS en de rode variant niet...quote:Op zondag 11 november 2007 12:01 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Ik kan me vergissen, maar volgens mij is ABSORB juist niet geschikt voor KRAMFORS...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |