Jup de bank die ik uitgezocht heb, van bed en andere dingen heb ik het niet gevraagdquote:Op zaterdag 1 december 2007 02:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
wat heeft er zo'n lange levertijd dan? een bank op bestelling misschien?
whehehquote:Op zaterdag 1 december 2007 02:56 schreef Adelante het volgende:
[..]
dat fjelldal bed heeft een levertijd van 9 werkdagen
Zodra ik centen heb voor mijn blad te halen en dat erop zitquote:
Morgen ben ik er niet, maar het zal geen probleem zijn. Je krijgt alleen wel een tegoedpas voor het aankoopbedrag, en zoals Adelante al zegt, er wordt de laagste prijs van de afgelopen X maanden berekend.quote:Op maandag 3 december 2007 18:24 schreef dromewaris het volgende:
Vraagje,
net geen 2 maanden terug hebben wij laminaat gekocht bij Ikea breda, Tundra en dan de donker bruine![]()
Nu hebben we dit gistere klaargelegd, en hebben we nog 5 pakken over.
Ik wil graag 4 pakken terugbrengen, maar kassabon ontbreekt![]()
Allan24, zou jij voor ons iets kunnen regelen?
we zouden er morgen mee terug willen komen.
pssssst is moet eens zijn neem ik aan he? (sorry hoor dak zo mierenneuk, maar ik vind dat zo'n vreselijke typfout en kan dat van een collega echt niet aan zienquote:Op dinsdag 4 december 2007 18:48 schreef Debsterr het volgende:
Hoi, modje, iemand die dit leest en magic power bezit. Verander mijn werkplek is van Barendrecht naar Eindhoven.
.
Sorry, op 't werk let ik er altijd heel netjes op, maar thuis maak ik me veelvuldig schuldig aan deze fout. M'n vriend vindt 't ook onuitstaanbaar!quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
pssssst is moet eens zijn neem ik aan he? (sorry hoor dak zo mierenneuk, maar ik vind dat zo'n vreselijke typfout en kan dat van een collega echt niet aan zien)
okquote:Op dinsdag 4 december 2007 19:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Sorry, op 't werk let ik er altijd heel netjes op, maar thuis maak ik me veelvuldig schuldig aan deze fout. M'n vriend vindt 't ook onuitstaanbaar!
Verder vind ik 't niet erg als mensen m'n fouten verbeter, ik heb zelf ook een hekel aan slecht Nederlands. Behalve dus bij thuis computer gebruik.
Ontwikkelplek Recoveryquote:
gewoon intern solliciteren, voor goede mensen is binnen elke vestiging wel plekquote:Op dinsdag 4 december 2007 18:48 schreef Debsterr het volgende:
Hoi, modje, iemand die dit leest en magic power bezit. Verander mijn werkplek is van Barendrecht naar Eindhoven.
.
Vandaar dat 't maar niet lukt dusquote:Op dinsdag 4 december 2007 19:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
gewoon intern solliciteren, voor goede mensen is binnen elke vestiging wel plek
Heej... gefeliciteerd!quote:Op donderdag 6 december 2007 18:36 schreef DaMook het volgende:
Net een bank en een fauteuil besteld.
Beide zijn type torekov
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Half januari moet ik ze ongeveer krijgen.
Smaken verschillen gelukkigquote:Op donderdag 6 december 2007 18:36 schreef DaMook het volgende:
Net een bank en een fauteuil besteld.
Beide zijn type torekov
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Half januari moet ik ze ongeveer krijgen.
Jup zoals op de fotoquote:Op donderdag 6 december 2007 22:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Heej... gefeliciteerd!
Heb je die bank ook zoals die op de foto staat? leuk! [afbeelding]
Zou wat zijn als iedereen dezelfde meubels zou hebbenquote:Op vrijdag 7 december 2007 00:02 schreef Esraa het volgende:
[..]
Smaken verschillen gelukkig [afbeelding]
Ik wist niet eens dat deze bank bestond trouwens. Ik heb hem echt nog nóóit gezien bij de Ikea.
Je bent een week te laat joh met die HENRIKSDAL stoelen...quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:04 schreef Dr_Crouton het volgende:
Toch de MYSINGE 2+zitelement met Möllebo grijsbruine hoezen besteld vandaag.
[ afbeelding ]
Plus een BJURSTA eettafel en 4 HENRIKSDAL stoelen in het bruinzwart met beige suede-achtige hoezen gesponsord gekregen.![]()
En een hoop ander klein grut in de winkelkar gelegd; dat is altijd het gevaar als je gaat winkelen in de IKEA.![]()
Kreeg ze toch gesponsord.quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je bent een week te laat joh met die HENRIKSDAL stoelen...
vorige week 25% korting
Dan was het wel zo prettig voor je sponsor toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |