abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 11 oktober 2007 @ 13:14:09 #1
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_53861785

Welkom in hét centrale topic voor alle productinformatie, aanbiedingen, Zweden, nieuws enz... Ook zijn er meerdere medewerkers aanwezig die je graag verder helpen.
quote:
quote:
PLUNDRA! - 20 tot 50% korting!
Het is weer PLUNDRA! bij IKEA, van woensdag 10 t/m zaterdag 20 januari krijg je op allerlei producten maar liefst 20 tot 50% korting en FAMILY leden krijgen nog eens 10% extra korting!*
Word nu GRATIS lid van IKEA FAMILY en profiteer van de alle voordelen;
  • Korting op geselecteerde IKEA producten
  • Korting op IKEA FAMILY producten
  • GRATIS woonmagazine
  • Speciale activiteiten en workshops
  • Unieke kortingen en aanbiedingen van andere bedrijven
  • Extra FAMILY services en GRATIS koffie in het restaurant.
    Kijk op de IKEA FAMILY pagina
    * 10% korting geldt alleen voor PLUNDRA! artikelen.
  • quote:
    DESIGN YOUR OWN LIFE
    Wanneer ben jij gestopt naar jezelf te luisteren?
    Uit onderzoek dat IKEA heeft laten doen blijkt dat vrijwel iedereen zich in meer of mindere mate laat beïnvloeden. Door een partner, vrienden, buren, schoonouders, wie dan ook. Op zich is daar niets mis mee. Maar de balans is soms een beetje zoek, De invloed van anderen is vaak zo groot dat je even vergeet wat nu echt belangrijk is: je eigen mening.

Eén ding is in ieder geval zeker: teveel naar anderen luisteren, maakt niet gelukkig. Het wordt tijd om ons leven weer in eigen hand te nemen. En dat begint thuis. Want als er één plek is waar je jezelf wilt zijn, is dat natuurlijk je eigen huis.

Maar luister je nog echt naar jezelf bij de aanschaf van een nieuwe bank? Koop je dure merken om indruk te maken op je omgeving? Laat je de boel de boel, of ruim je eerst op voordat je schoonmoeder op bezoek komt?

Doe de test en kijk waar je staat. In hoeverre laat jij je beïnvloeden door een kritische partner, vragende kinderogen, die ene hippe collega en eindeloze \'what\'s hot, what\'s not\'-lijstjes?

Check de Design your own life site!
    quote:
    IKEA CARD: JIJ BEPAALT HOE JIJ BETAALT
    Met de nieuwe IKEA Card ligt alles binnen handbereik. Vanaf nu hoef je grote bedragen niet meer in één keer te betalen maar kan je met de IKEA Card in termijnen afrekenen. Je kan er kortom eenvoudig en voordelig mee winkelen bij alle IKEA vestigingen.
    quote:
    Vragen?

Anna staat iedere dag voor je klaar!

En als Anna het niet weet, vraag je het aan één van de medewerkers!
  • IKEA Amsterdam: JC-Rags
  • IKEA Barendrecht: RubberDuckey - Debsterr - kalinho
  • IKEA Breda: Allan24
  • IKEA Delft: Snarf
  • IKEA Duiven: WebForce
  • IKEA Haarlem: GenderQ - Sebastiaan2003
  • IKEA Heerlen: Adelante - TimC
  • IKEA Hengelo: Bartjebart - MeNicole - Ke2v2in
  • IKEA Utrecht: Memento-Mori
    Hoor jij hier ook bij te staan, laat het dan even weten
  • Klik hierrrrr voor de openingspost, alleen even \'eerdere topics\' aanpassen!

En dan mijn post waarmee ik het vorige topic sloot:

Ik heb een vraag: ik heb een paar jaar geleden een aantal Kämpe-kastjes gekocht. Zowel de vierkante als de "halve". Ze zijn inmiddels niet meer verkrijgbaar.

Bij mijn verhuizing is door toedoen van de verhuizer het grootste deel van de kastjes beschadigd geraakt Ze hebben het voor elkaar gekregen om een complete wand om te laten donderen. Ze hebben me destijds gemeld dat er twee kastjes stuk waren maar dat blijken er nu veel meer te zijn

Ik ben nu vanwege de verzekeringsclaim op zoek naar de nieuwprijs van de Kämpekastjes, maar omdat ze uit het assortiment zijn, is dat lastig. Is er hier iemand die me daar alsnog aan kan helpen? Daar zou je me erg blij mee maken!

[ Bericht 30% gewijzigd door Rewimo op 11-10-2007 13:21:42 ]
    Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
    <a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
    pi_53861892
    Zal deze ook weer in de gaten houden.
    Fuck with a Hooker, get rucked.
      donderdag 11 oktober 2007 @ 13:29:23 #3
    12888 Skull-splitter
    your selection of the finest
    pi_53862082
    Kheb beetje een Ikea-overdosis
    Maar ik doe er ook teveel leuke ideeen op, genoeg om 6 huizen in te richten
    I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
    Steam: Skullsplitter
    Origin-naam:013skullsplitter
    pi_53862378
    Op internet staan ook IKEA gidsen van buitenlandse filialen.. ,
      Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 11 oktober 2007 @ 14:15:36 #5
    13151 crew  Rewimo
    pi_53862957
    quote:
    Op donderdag 11 oktober 2007 13:44 schreef devvertje het volgende:
    En hebben ze daar nog Kämpekastjes? Dat zou wel helpen inderdaad

Edit: niet in de mij bekende talen helaas...

[ Bericht 7% gewijzigd door Rewimo op 11-10-2007 14:33:52 ]
    Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
    <a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
    pi_53864879
    het assortiment is overal gelijk, is iets eruit is het eruit welk jaar heb je ze ongeveer gekocht?
      Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 11 oktober 2007 @ 17:21:54 #7
    13151 crew  Rewimo
    pi_53866616
    Ik schat een jaar of 3 terug
    pi_53867531
    quote:
    Op donderdag 11 oktober 2007 13:29 schreef Skull-splitter het volgende:
    Kheb beetje een Ikea-overdosis
    Maar ik doe er ook teveel leuke ideeen op, genoeg om 6 huizen in te richten
    Heb ik ook soms IKEA is toch gewoon TE leuk
    pi_53869571
    Terug Vind Ikea
    Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
    pi_53870955
    TVP
    pi_53873829
    Goeie TT

Ik zal morgen eens zien of ik de KÄMPE nog ergens kan terugvinden.
    Verjaardagen zijn gezond -
    hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
      Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 11 oktober 2007 @ 22:39:45 #12
    13151 crew  Rewimo
    pi_53874132
    quote:
    Op donderdag 11 oktober 2007 22:32 schreef Allan24 het volgende:
    Goeie TT

Ik zal morgen eens zien of ik de KÄMPE nog ergens kan terugvinden.
    Hartstikke fijn Bedankt alvast!
    pi_53874164
    quote:
    Op donderdag 11 oktober 2007 13:44 schreef devvertje het volgende:
    Op een paar kleine dingen na zijn die praktisch gelijk aan die van Nederland
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
      donderdag 11 oktober 2007 @ 23:23:13 #14
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_53875446

ALLEBY roos is ook eindelijk de status free range ontgroeid
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
    pi_53879427
    Terug vind Ikea
    pi_53943792
    quote:
    Op donderdag 11 oktober 2007 14:15 schreef Rewimo het volgende:

[..]

En hebben ze daar nog Kämpekastjes? Dat zou wel helpen inderdaad

Edit: niet in de mij bekende talen helaas...
    \

Kampe is al een aantal jaren uit het assortiment... misschien biedt www.ik2a.nl een oplossing?
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 15 oktober 2007 @ 11:02:39 #17
    13151 crew  Rewimo
    pi_53944206
    quote:
    Op maandag 15 oktober 2007 10:41 schreef JC-Rags het volgende:
    Kampe is al een aantal jaren uit het assortiment... misschien biedt www.ik2a.nl een oplossing?
    Ik ben niet op zoek naar de kastjes zelf maar naar de aanschafprijs. Maar wie weet kan ik die daar achterhalen. Je weet nooit. Bedankt voor de link
    pi_53948651
    quote:
    Op maandag 15 oktober 2007 11:02 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ik ben niet op zoek naar de kastjes zelf maar naar de aanschafprijs. Maar wie weet kan ik die daar achterhalen. Je weet nooit. Bedankt voor de link
    Over welke onderdelen zoek je prijzen dan? In de catalogus van 2004 staan namelijk prijzen...

Volgens de 2004 catalogus:
    quote:
    Basiselement,
    98x40x97, 45.-
    50x40x97, 35.-
    98x40x49, 35.-
    98x60x26, 35.-

Plint
    50x40x3, 8.-
    98x40x3, 13.-
    98x60x3, 16.-

Onderstel
    50x40x23, 27.-
    98x40x23, 35.-
    98x60x23, 39.-

Wandplank in rood of wit
    50x97, 12.95 (prijs catalogus 2003)

Plank/plankinzet
    Plankinzet, 46x15x24, 5.-
    Plank, 46x37, 4.50

Deur/ladefront in zwart, rood of wit
    Deur, 46x46, 8.50
    Ladefront, 45x23, 3.-

SAMLARE accessoires:
    Cd-rek, 46x38, 6.90
    Lade, 46x40, 7.-
    Lade, 46x60, 10,-
    Verder was de serie uit te breiden met RATIONELL en KOMPLEMENT accessoires.
    Als je het geld van de verzekering hebt... kies je dan iets beters uit?
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 15 oktober 2007 @ 14:33:14 #19
    13151 crew  Rewimo
    pi_53948736
    Je bent geweldig!

En ja, ik ga er wel iets anders voor kopen

Hartstikke bedankt!
    pi_53953179
    tvp
    Zo niet.. dan toch!
      maandag 15 oktober 2007 @ 21:24:40 #21
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_53954922
    quote:
    Op donderdag 11 oktober 2007 23:23 schreef Adelante het volgende:
    [ afbeelding ]

ALLEBY roos is ook eindelijk de status free range ontgroeid
    Zo zo . Ik denk dat ie onderhand wel verzadigd is, lees: 1 op de 4 huishoudens heeft er een thuis hangen .
    pi_53977611
    Kan iemand mij helpen? Ik heb de Morebo deuren gekocht voor mijn Billy boekenkast (2m hoog). Nu moeten die scharnieren erin klikken maar het werkt voor geen meter! Aan de achterkant van het scharnier die op de deur zelf zit, bevindt zich een veer die je in kunt drukken zodat een palletje precies in het bevestigingspunt valt, wat op de zijkant van de kast gemonteerd is. Nu hebben mijn vader en ik al meerdere malen geprobeerd de deuren vast te krijgen, maar het werkt steeds voor geen meter! We worden er gefrustreerd van

Ik ben al terug gegaan naar Ikea Haarlem (waar we die deuren gekocht hadden) en ze vertelden mij dat het erin hoort te vallen en je ook geen ‘klik’ hoeft te horen. Ook gaven ze mij de tip om de scharnieren eerst losjes te bevestigen, zodat je het later aan kunt draaien. Maar het werkt nog steeds niet!

AARGH (frustratie alom!)
    pi_53977780
    quote:
    Op dinsdag 16 oktober 2007 22:36 schreef hydraulix het volgende:
    Kan iemand mij helpen? Ik heb de Morebo deuren gekocht voor mijn Billy boekenkast (2m hoog). Nu moeten die scharnieren erin klikken maar het werkt voor geen meter! Aan de achterkant van het scharnier die op de deur zelf zit, bevindt zich een veer die je in kunt drukken zodat een palletje precies in het bevestigingspunt valt, wat op de zijkant van de kast gemonteerd is. Nu hebben mijn vader en ik al meerdere malen geprobeerd de deuren vast te krijgen, maar het werkt steeds voor geen meter! We worden er gefrustreerd van

Ik ben al terug gegaan naar Ikea Haarlem (waar we die deuren gekocht hadden) en ze vertelden mij dat het erin hoort te vallen en je ook geen ‘klik’ hoeft te horen. Ook gaven ze mij de tip om de scharnieren eerst losjes te bevestigen, zodat je het later aan kunt draaien. Maar het werkt nog steeds niet!

AARGH (frustratie alom!)
    Volgens mij druk je eerst de voorkant erop en "klik" je daarna de achterkant erop...

Dat palletje gebruik je alleen wanneer je de deur weer los wilt halen...
    pi_53978542
    Al geprobeerd... Werkt niet. Morgen maar weer eens langs gaan na school
      dinsdag 16 oktober 2007 @ 23:39:38 #25
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_53978703
    heb je de bevestiging aan de binnenkant van de kast wel juist bevestigd, dwz met de pijl naar buiten?

volgens mij werken de scharnieren hetzelfde als die van koplement en dat wil zeggen er tegen aan houden op de juiste hoogte en dan aan de achterzijde er in klikken
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
    pi_53979210
    Yep, die staan goed Mijn hele kamer bestaat uit Ikea-meubels (met o.a. een Komplement-kast, dus we hebben ervaring met scharnieren ).
    Het is net alsof het pallletje te diep verzonken is, waardoor de 'inkeping' van het gedeelte van het bevestigingspunt er niet goed inklikt.

Het is balen dat ik geen digitale camera meer heb, anders had ik er foto's van gemaakt
      woensdag 17 oktober 2007 @ 00:02:48 #27
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_53979245
    als je niet kunt klikken, wil een (zachte) tik met een hamer ook nog wel eens helpen is mijn ervaring
    pi_53979778
    haha ok, morgen maar proberen
      donderdag 18 oktober 2007 @ 14:46:27 #29
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_54010889

pi_54012956
    echt een belachelijke actie althans de medewerkersvariant, heb mijn brilletje ook linea recta weggegooid
    pi_54066353
    Nou het is gelukt met mijn Morebo-deuren
    Was inderdaad een kwestie van grof geweld gebruiken
    pi_54072183
    Weet iemand of er op de inbouwkoffiemachine van Ikea ook een kraantje zit voor heet water? Wel makkelijk als er ook nog is thee mee gemaakt kan worden namelijk
    pi_54075039
    vraagje.. ik heb een malm bed gekocht maar bij het uitpakken van t hoofdeind blijkt deze beschadigd..wat kan ik nu het beste doen?

Alleen terug met het hoofdeinde en hem omruilen voor een nieuwe?
    pi_54075083
    jup alleen hoofdeinde meenemen dan kan die worden omgeruild.
    pi_54075263
    fijn bedankt!
    pi_54075349
    quote:
    Op zondag 21 oktober 2007 16:26 schreef amokjeeh het volgende:
    Weet iemand of er op de inbouwkoffiemachine van Ikea ook een kraantje zit voor heet water? Wel makkelijk als er ook nog is thee mee gemaakt kan worden namelijk
    Euh nee dat heeft dat apparaat niet... het apparaat sluit je ook niet aan op de waterleiding, maar heeft een water reservoir.
    pi_54146778
    Ik heb vandaag een klippan in elkaar geschroefd, maar nu is bij de leuningen, een van de schroeven compleet er doorheen gegaan. Ik kan daar geen vleugelmoer maar aan vast schroeven. Kan ik daar nog iets anders van maken of kan het geen kwaad?

Het staat nu wel gewoon stevig en prima, maar ik weet niet of het verder kwaad kan.
    pi_54146864
    Dus ik zo'n klein LACK tafeltje kopen.
    Schroeven een stukje in het blad gedraaid, poten erop geschroefd en draaien maar.
    Bijna vast, ik denk 'nog een kwartslag', draai wat verder, en toen zat-ie weer losser .
    Papiervulling is toch niet je van het geloof ik .

Hey, voor die 9,95 had ik niet veel anders verwacht maar toch is het matig!
      woensdag 24 oktober 2007 @ 23:46:41 #39
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_54148770
    quote:
    Op woensdag 24 oktober 2007 22:46 schreef veldmuis het volgende:
    Schroeven een stukje in het blad gedraaid, poten erop geschroefd en draaien maar.
    Bijna vast, ik denk 'nog een kwartslag', draai wat verder, en toen zat-ie weer losser .

Vast is vast
      donderdag 25 oktober 2007 @ 00:08:15 #40
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_54149516

pi_54156573
    quote:

Ik heb mijn Lackjes al jaren. Inmiddels worden ze niet dagelijks meer gebruikt en sla ik ze op met de pootjes losgeschoefd. Ik heb ze inmiddels een keer of 10 los- en vastgemaakt, maar ze blijven elke keer prima zitten. Ideale tafeltjes om erbij te schuiven als je veel bezoek krijgt of om in de tuin te zetten bij de relax stoel.
    Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
    Dan heb je safe = condoom
    Double dutch = condoom en pil
    quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
    pi_54159362
    quote:

Ik heb ook een klein Lack-salontafeltje van ¤9,95... gebruik ik als mijn t.v.-meubel maar ik vrees dat die één deze dagen in elkaar kan storten
    pi_54160947
    Ik zag vorige week bij de Ikea in Haarlem een rose bureau staan. Je hebt er ook een boekenkast van, een beetje dik hout. Nu kan ik het nergens op de site vinden. Weet iemand welk bureau dit is?
    pi_54163836
    nou nou, ik heb éindelijk mijn dalselv bedframe
    mijn vriend heeft 'm net ff snel opgepikt

is hij een beetje makkelijk in elkaar te zetten?
    (en is het sowieso wat? )
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
    pi_54167228
    quote:
    Op donderdag 25 oktober 2007 15:38 schreef crohntje het volgende:
    Ik zag vorige week bij de Ikea in Haarlem een rose bureau staan. Je hebt er ook een boekenkast van, een beetje dik hout. Nu kan ik het nergens op de site vinden. Weet iemand welk bureau dit is?
    op de site staat alleen computermeubel

Mikael, in deze series zijn ook gewone bureaus maar die zie ik op de site niet in het roze en weet dus ook niet of deze bestaan

de boekenkast is van Lack
    pi_54171720
    Ja dankjewel, dit rose bedoel ik. Maar daar stond ook een bureau ervan...Ik ga er nog maar eens heen. Maar dank je.
    pi_54171847
    quote:
    Op donderdag 25 oktober 2007 23:19 schreef crohntje het volgende:
    Ja dankjewel, dit rose bedoel ik. Maar daar stond ook een bureau ervan...Ik ga er nog maar eens heen. Maar dank je.
    Er is, behalve dat computertafeltje en die kast, nog een ei vormige tafel in het roze. Maar dat is echt alles. Dus ik denk dat je je verkeken hebt... Sorry
    pi_54171965
    en de lack planken en het kleine tafeltje van lack is er ook in roze
    pi_54172108
    Ja zag ik, en ook het malm kastje. Die is ook mooi....
    pi_54172156
    quote:
    Op donderdag 25 oktober 2007 23:24 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Er is, behalve dat computertafeltje en die kast, nog een ei vormige tafel in het roze. Maar dat is echt alles. Dus ik denk dat je je verkeken hebt... Sorry

Misschien ben ik dan in de war met het computertafeltje....maar ik heb er bij stil gestaan en het goed bekeken...en nog getwijfeld etc...hahaha. Nou ja, een goede reden om nog eens terug te gaan.
    pi_54174198
    Volgens mij was het de Vika Manne tafelblad:

En dan moet je er zelf nog de tafelpoten bij kiezen
    pi_54175844
    ff een vraagje, ik heb lid geworden van IKEA Family. Nu wil ik a.s. zondag naar de IKEA in grunn, kan ik dan gewoon het mailtje van de tijdelijke pas uitprinten en daarmee naar binnen? Aangezien de IKEA zondag alleen voor leden open is?
    Zo niet.. dan toch!
    pi_54184761
    Ik ben op zoek naar een 2e Billy boekenkast, alleen heb ik momenteel een licht eikenfineer versie staan. Maar deze bestaat niet meer lijkt het? Iemand een idee waar ik die kan krijgen?
    Tomdiedom!
      vrijdag 26 oktober 2007 @ 17:32:38 #54
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_54185396
    quote:
    Op vrijdag 26 oktober 2007 08:45 schreef NrSiX het volgende:
    ff een vraagje, ik heb lid geworden van IKEA Family. Nu wil ik a.s. zondag naar de IKEA in grunn, kan ik dan gewoon het mailtje van de tijdelijke pas uitprinten en daarmee naar binnen? Aangezien de IKEA zondag alleen voor leden open is?
    Stimmt.
      vrijdag 26 oktober 2007 @ 22:20:00 #55
    3011 E.T.
    hormonaal stuiterballetje
    pi_54191240
    Is het volledige winter-assortiment ook in Delft verkrijgbaar? (aangezien dat met het zomer-assortiment niet zo was)
    I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
    pi_54191674
    quote:
    Op vrijdag 26 oktober 2007 22:20 schreef E.T. het volgende:
    Is het volledige winter-assortiment ook in Delft verkrijgbaar? (aangezien dat met het zomer-assortiment niet zo was)
    Ja volgens mij wel...

Het zomerassortiment zal waarschijnlijk ingekrompen zijn omdat ze toen nog erg heftig aan het verbouwen waren en de ruimte nodig hadden voor een deel van het basisassortiment...
    pi_54205624
    Vanmiddag startte, zonder vooraankondiging, de 'ontruimingstekst'.
    Foutje van het systeem. Hard moeten lopen en veel moeten uitleggen aan verwarde en geschrokken klanten. Gelukkig bleek er niks aan de hand
    pi_54207115
    quote:
    Op zaterdag 27 oktober 2007 18:48 schreef Allan24 het volgende:
    Vanmiddag startte, zonder vooraankondiging, de 'ontruimingstekst'.
    Foutje van het systeem. Hard moeten lopen en veel moeten uitleggen aan verwarde en geschrokken klanten. Gelukkig bleek er niks aan de hand
    Niemand naar buiten gelopen?

Sowieso een nachtmerrie... een ontruiming op zaterdag...
      zaterdag 27 oktober 2007 @ 20:09:01 #59
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_54207205
    "dames en heren attentie alstublieft, vanwege een technische storing verzoeken wij u het meubelhuis zo spoedig mogelijkte verlaten"

kost je klauwen vol met omzet zo'n geintje...
    pi_54217405
    Er waren erg veel mensen die inderdaad gehoor gaven aan de oproep. Het restaurant (lunchtijd!) was binnen 2 minuten leeg
    Veel gele tassen mee naar buiten, en veel mensen die niet terug naar binnen zijn gegaan. Rest van de dag was het wel 'gewoon' zaterdags druk.
      zondag 28 oktober 2007 @ 15:43:43 #61
    9760 zwahiel
    keihard de lekkerste
    pi_54224519
    potver dacht dat Ikea altijd op zondag open was... Issie dicht
    As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
    pi_54224778
    quote:
    Op zondag 28 oktober 2007 15:43 schreef zwahiel het volgende:
    potver dacht dat Ikea altijd op zondag open was... Issie dicht
    Utrecht zie ik in je fobo, alleen de eerste van de maand is die open, www.ikea.nl had je dat ook kunnen vertellen
    pi_54229925
    quote:
    Op vrijdag 26 oktober 2007 22:20 schreef E.T. het volgende:
    Wat een drukte weer vandaag in Delft (was ook te verwachten..koopzondag, wat wil je..)!

Allerlei leuke dingen gekocht, waar ik heel blij mee ben, maar toch ook wel weer teleurgesteld:

Kom ik thuis: weer geen zoomband bij mijn gordijnen! Voor de 2e keer al! Die horen er volgens de verpakking gewoon bij te zitten En ik vertik het om WEER alleen voor zoomband terug te gaan en alleen daarvoor lang te wachten bij de klantenservice... Verdorie! (is er hier niet een Ikea-er die een zoombandje naar me op kan sturen? )

En kan iemand vertellen wat de max. maten zijn bij de rvs achterwand Personlig? Ik had een prachtige folder waar dat in stond, maar die ben ik in mijn shopbui blijkbaar verloren
    Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
    pi_54231701
    quote:
    Op zondag 28 oktober 2007 20:02 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Wat een drukte weer vandaag in Delft (was ook te verwachten..koopzondag, wat wil je..)!

Allerlei leuke dingen gekocht, waar ik heel blij mee ben, maar toch ook wel weer teleurgesteld:

Kom ik thuis: weer geen zoomband bij mijn gordijnen! Voor de 2e keer al! Die horen er volgens de verpakking gewoon bij te zitten En ik vertik het om WEER alleen voor zoomband terug te gaan en alleen daarvoor lang te wachten bij de klantenservice... Verdorie! (is er hier niet een Ikea-er die een zoombandje naar me op kan sturen? )

En kan iemand vertellen wat de max. maten zijn bij de rvs achterwand Personlig? Ik had een prachtige folder waar dat in stond, maar die ben ik in mijn shopbui blijkbaar verloren
    Die wanden zijn (volgens mij) maximaal 3550mmx1200mm.

En wat betreft die zoomband kun je die gewoon via internet dan 'bestellen' via:
    http://www.ikea.com/ms/nl(...)s/contact_us_04.html
    pi_54231787
    quote:
    Op zondag 28 oktober 2007 21:33 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

En wat betreft die zoomband kun je die gewoon via internet dan 'bestellen' via:
    http://www.ikea.com/ms/nl(...)s/contact_us_04.html
    Ok, bedankt voor de maten.

En die zoomband zo bestellen, dat kan dus niet (vorige keer ook al geprobeerd). Volgens mij kon dat niet omdat zoomband geen apart nummer heeft en dat heb je dus wel nodig.
    Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
    pi_54232118
    quote:
    Op zondag 28 oktober 2007 21:37 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Ok, bedankt voor de maten.

En die zoomband zo bestellen, dat kan dus niet (vorige keer ook al geprobeerd). Volgens mij kon dat niet omdat zoomband geen apart nummer heeft en dat heb je dus wel nodig.
    Ow ik ging er vanuit dat het geen probleem zou zijn. Maar goed.
    Je kunt het ook proberen via: http://www.ikea.com/ms/nl(...)s/contact_us_02.html
    pi_54233075
    quote:
    Op zondag 28 oktober 2007 21:52 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ow ik ging er vanuit dat het geen probleem zou zijn. Maar goed.
    Je kunt het ook proberen via: http://www.ikea.com/ms/nl(...)s/contact_us_02.html
    Die heb ik nog niet gezien/geprobeerd, ga ik meteen doen, bedankt voor de tip en hoop dat het zo lukt
      zondag 28 oktober 2007 @ 23:41:51 #68
    9760 zwahiel
    keihard de lekkerste
    pi_54235000
    quote:
    Op zondag 28 oktober 2007 15:53 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

Utrecht zie ik in je fobo, alleen de eerste van de maand is die open, www.ikea.nl had je dat ook kunnen vertellen
    euhm ja, dacht dat ik ooit 's die openingstijden gezien had dat ie zondag ook open was, maar helaas.
    As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
      zondag 28 oktober 2007 @ 23:47:24 #69
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_54235110
    quote:
    Op zondag 28 oktober 2007 21:33 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Klopt helemaal! Alleen is dat voor de alu & rvs versie, de acherwanden in de kleur van je PERSONLIG maatwerkblad. De RVS/ALU versie is tot een maximum van 3600mm te bestellen.

Edit in maten en kleuren!

[ Bericht 15% gewijzigd door WebForce op 30-10-2007 19:53:47 ]
    pi_54245814
    Iemand ervaring met die kabelgoot die ze verkopen? De Signum, lijkt me wel handig om te hebben voor onder ons eigen bureau. Of weet iemand waar ik soortgelijke kan vinden?
      maandag 29 oktober 2007 @ 17:37:52 #71
    67385 ROG
    Go on, say it.
    pi_54247646
    quote:
    Op maandag 29 oktober 2007 15:48 schreef Scorpie het volgende:
    Iemand ervaring met die kabelgoot die ze verkopen? De Signum, lijkt me wel handig om te hebben voor onder ons eigen bureau. Of weet iemand waar ik soortgelijke kan vinden?
    Die zit hier onder het bureau, werkt goed. Gewoon willekeurig onder het blad geschroefd. Met wat adapters erin wordt het wat zwaarder, maar houdt het goed uit.
    pi_54247786
    quote:
    Op maandag 29 oktober 2007 17:37 schreef ROG het volgende:

[..]

Die zit hier onder het bureau, werkt goed. Gewoon willekeurig onder het blad geschroefd. Met wat adapters erin wordt het wat zwaarder, maar houdt het goed uit.
    Denk dat ik die ook maar ga halen dan
      maandag 29 oktober 2007 @ 22:28:15 #73
    139314 Spookje81
    Ik ben Spookje
    pi_54253787
    Weet iemand van de medewerkers wanneer de hangmappen van summera weer voorradig zijn? Via de site kan ik ze niet vinden.
    AC:ww Angel, village, 0601-9853-3200
    forum.opeenshadikhet.nl
    pi_54254454
    quote:
    Op maandag 29 oktober 2007 22:28 schreef Spookje81 het volgende:
    Weet iemand van de medewerkers wanneer de hangmappen van summera weer voorradig zijn? Via de site kan ik ze niet vinden.
    Euh in februari?

Vanaf dan zijn ze in ieder geval weer volledig leverbaar. In de tussentijd krijgen de vestigingen wel mondjesmaat voorraad binnen
    pi_54264520
    Paar nieuwe kasten hier van de IKEA.
    Amstelveen de beste
    pi_54264585
    Die kantoormeubel-accesoires, liggen die in het magazijn en moet ik dus eerst briefje halen en dan ophalen in het magazijn, of liggen ze met pallets in het showgedeelte?
      dinsdag 30 oktober 2007 @ 19:06:42 #77
    139314 Spookje81
    Ik ben Spookje
    pi_54268220
    quote:
    Op maandag 29 oktober 2007 22:55 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Euh in februari?

Vanaf dan zijn ze in ieder geval weer volledig leverbaar. In de tussentijd krijgen de vestigingen wel mondjesmaat voorraad binnen
    Ben vandaag toch even naar delft gegaan, medewerkster had vorige week gezegd dat er 90% zeker vandaag weer zou zijn. En idd, ik heb meteen 3 pakketten meegenomen.
    AC:ww Angel, village, 0601-9853-3200
    forum.opeenshadikhet.nl
      dinsdag 30 oktober 2007 @ 19:55:47 #78
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_54269179
    quote:
    Op dinsdag 30 oktober 2007 15:37 schreef Scorpie het volgende:
    Die kantoormeubel-accesoires, liggen die in het magazijn en moet ik dus eerst briefje halen en dan ophalen in het magazijn, of liggen ze met pallets in het showgedeelte?
    Wat versta je onder accesoires? En dat is in elke vestiging weer anders geregeld...
    pi_54273093
    quote:
    Op dinsdag 30 oktober 2007 15:37 schreef Scorpie het volgende:
    In de meeste winkels liggen de kantooraccessoires of in de winkel (afdeling werkplekken of opbergen) of in het zelfbedieningsmagazijn.

Dit kunnen ze je gewoon op de afdeling (werkplekken) vertellen. Het is dus hoe dan ook raadzaam om daar even langs te gaan.
      woensdag 31 oktober 2007 @ 15:55:03 #80
    159867 becky27
    Ik gooi een balletje op
    pi_54285340
    even een korte vraag aan een medewerker van de ikea delft. ooooit lang geleden (een jaar zeg maar) heb ik de brzw nexus(???) kastdeurjtes besteld. Omdat ze van slechte kwaliteit waren heb ik dit aangegeven en er zouden in week 25 nieuwe komen, dat is uitgesteld naar wk 31 maar ik heb nog steeds niets gehoord, weten jullie de stand van zaken?
    alvast bedankt!
      woensdag 31 oktober 2007 @ 16:08:27 #81
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_54285543
    quote:
    Op woensdag 31 oktober 2007 15:55 schreef becky27 het volgende:
    even een korte vraag aan een medewerker van de ikea delft. ooooit lang geleden (een jaar zeg maar) heb ik de brzw nexus(???) kastdeurjtes besteld. Omdat ze van slechte kwaliteit waren heb ik dit aangegeven en er zouden in week 25 nieuwe komen, dat is uitgesteld naar wk 31 maar ik heb nog steeds niets gehoord, weten jullie de stand van zaken?
    alvast bedankt!
    geen delft medewerker, maar het kwaliteitsprobleem van nexus bruin/zwart geldt helaas voor heel nederland (en de rest van west-europa). het probleem is inmiddels verholpen en de fabrikant produceert weer op volle mogelijkheid, maar doordat er veel (lees duizenden) backorders zijn van klanten met dezelfde klacht, zal de uitlevering mondjesmaat geschieden. de verwachting is voor februari 2008 alles te hebben afgehandeld en het artikel gewoon weer uit voorraad van de centrale magazijnen te kunnen voeren.
      zaterdag 3 november 2007 @ 23:15:35 #82
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_54348991
    nieuwe zitbanken brochure staat online: http://ikeaeu.ecweb.is/08/unl/

ohjah en Eindhoven bestaat deze week 15 jaar

check www.ikea.nl/eindhoven voor de aanbiedingen
      zondag 4 november 2007 @ 16:51:08 #83
    25794 Detroit
    Per aspera ad astra
    pi_54359073
    quote:
    Op zaterdag 3 november 2007 23:15 schreef Adelante het volgende:
    nieuwe zitbanken brochure staat online: http://ikeaeu.ecweb.is/08/unl/

ohjah en Eindhoven bestaat deze week 15 jaar

check www.ikea.nl/eindhoven voor de aanbiedingen
    En wanneer gaan de zitbanken in deze brochure beschikbaar zijn, pas in 2008?
    So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
      zondag 4 november 2007 @ 18:40:17 #84
    9760 zwahiel
    keihard de lekkerste
    pi_54361707
    Net een tafel gekocht bij Ikea, mis ik twee tussen liggende balkjes in het pakket
    En nu issie weer dicht, moet morgen weer terug
      zondag 4 november 2007 @ 18:49:29 #85
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_54361905
    quote:
    Op zondag 4 november 2007 18:40 schreef zwahiel het volgende:
    Net een tafel gekocht bij Ikea, mis ik twee tussen liggende balkjes in het pakket
    En nu issie weer dicht, moet morgen weer terug
    zitten die balkjes niet ergens tussen geklemt? komt vaak genoeg voor dat je ze niet eenvoudig opmerkt of al met de verpakking hebt weggegooid
      zondag 4 november 2007 @ 19:01:41 #86
    36431 bleiblei
    Toogmakker:copyright:
    pi_54362179
    Vandaag mijn Pax Hemnes in elkaar gezet. Nu heb ik echt gigantisch veel ruimte .
    Wel jammer dat ik een maand geleden de kasten besteld had (waren toen nog niet binnen, de deuren wel). Ik toen vroeg of ik de deuren gelijk kon reserveren zodat ik 1 keer een grote auto hoefde te regelen ipv. 2 keer. Was neit mogelijk volgens de jongen die me hielp. Kreeg ik brief binnen dat de kasten er waren. Ik naar de Ikea... Waren de deuren op! . Beetje jammer . Dubbel jammer was dat de mevrouw die me nu hielp met reserveren me vertelde dat hij die deuren wel had mee kunnen bestellen .

Naja, volgende keer beter enzo.
      zondag 4 november 2007 @ 22:28:03 #87
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_54367735
    quote:
    Op woensdag 31 oktober 2007 16:08 schreef Adelante het volgende:

[..]

geen delft medewerker, maar het kwaliteitsprobleem van nexus bruin/zwart geldt helaas voor heel nederland (en de rest van west-europa). het probleem is inmiddels verholpen en de fabrikant produceert weer op volle mogelijkheid, maar doordat er veel (lees duizenden) backorders zijn van klanten met dezelfde klacht, zal de uitlevering mondjesmaat geschieden. de verwachting is voor februari 2008 alles te hebben afgehandeld en het artikel gewoon weer uit voorraad van de centrale magazijnen te kunnen voeren.
    Volgens mij leveren ze nu weer gewoon nieuwe bestellingen uit hoor...
    pi_54368002
    quote:
    Op zondag 4 november 2007 16:51 schreef Detroit het volgende:

[..]

En wanneer gaan de zitbanken in deze brochure beschikbaar zijn, pas in 2008?
    2008 staat voor catalogusjaar 2008. Dat is op 1 september al ingegaan...

alle banken zitten op dit moment in het assortiment en zouden als het goed is leverbaar moeten zijn
      zondag 4 november 2007 @ 23:01:35 #89
    9760 zwahiel
    keihard de lekkerste
    pi_54368887
    quote:
    Op zondag 4 november 2007 18:49 schreef Adelante het volgende:

[..]

zitten die balkjes niet ergens tussen geklemt? komt vaak genoeg voor dat je ze niet eenvoudig opmerkt of al met de verpakking hebt weggegooid
    nope, heb overal gekeken en alles gecheckt.

Vond 't al vreemd dat 't pak niet volledig dicht gebouwd was ala Ikea stijl normaal. Morgen maar terug tot dan een halve tafel in de huiskamer.
      zondag 4 november 2007 @ 23:02:11 #90
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_54368905
    quote:
    Op zondag 4 november 2007 19:01 schreef bleiblei het volgende:
    Vandaag mijn Pax Hemnes in elkaar gezet. Nu heb ik echt gigantisch veel ruimte .
    Wel jammer dat ik een maand geleden de kasten besteld had (waren toen nog niet binnen, de deuren wel). Ik toen vroeg of ik de deuren gelijk kon reserveren zodat ik 1 keer een grote auto hoefde te regelen ipv. 2 keer. Was neit mogelijk volgens de jongen die me hielp. Kreeg ik brief binnen dat de kasten er waren. Ik naar de Ikea... Waren de deuren op! . Beetje jammer . Dubbel jammer was dat de mevrouw die me nu hielp met reserveren me vertelde dat hij die deuren wel had mee kunnen bestellen .

Naja, volgende keer beter enzo.
    pics!

je had beter alles ineens kunnen laten bezorgen (met pax wil je niet slepen) dan was alles ineens geleverd, maar goed dat is achteraf...
      dinsdag 6 november 2007 @ 12:47:26 #91
    50237 dribbel79
    My username for over a decade
    pi_54402775
    Ik ben de naam kwijt van m'n waszak, het enige wat ik wel zeker weet is dat het geen "Antonius" is.
    "Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
      dinsdag 6 november 2007 @ 13:28:34 #92
    36431 bleiblei
    Toogmakker:copyright:
    pi_54403709
    quote:
    Op zondag 4 november 2007 23:02 schreef Adelante het volgende:

[..]

pics!

je had beter alles ineens kunnen laten bezorgen (met pax wil je niet slepen) dan was alles ineens geleverd, maar goed dat is achteraf...
    Ik ga vanavond de complement inhoud halen en dan zal ik foto's maken.
    Dat verhaal met slepen bedacht ik me ook toen ik met lamme armen de zooi eindelijk boven had .
    En dan is het de planning om binnenkort te verhuizen .
    Misschien verkoop ik de kasten wel bij de flat ofzo. Schaf ik wel weer nieuwe aan .
    pi_54422173
    Is er ook extra bekleding voor de LUNNA, en zoja, hoeveel mag dat kosten? 't staat niet op de site.
    pi_54423678
    quote:
    Op woensdag 7 november 2007 08:33 schreef Syytön het volgende:
    Is er ook extra bekleding voor de LUNNA, en zoja, hoeveel mag dat kosten? 't staat niet op de site.
    Voor zover ik weet is die er niet... sorry
    pi_54427646
    Mag ik van jou uit de serie PS het onderstel van de bedbank?
    Weet iemand wanneer deze weer binnenkomt in Delft (of ergens anders als het daar te lang duurt)?
    pi_54476453
    Naar aanleiding van een ander topic in K&W: Heeft Ikea nog steeds ringen in het assortiment die je bovenin je gordijnen kan doen?Ik heb waarschijnlijk binnenkort nog nodig en kon ze niet meer op de website vinden.
      vrijdag 9 november 2007 @ 13:26:51 #97
    331 Merel
    Be here now.
    pi_54480431
    Ik ben op zoek naar (de naam van) een TV-meubel van Ikea. Een heel simpel ding, gewoon een rechthoek op wieltjes:

Kan em niet meer op de website vinden dus ik ben bang dat ie uit de collectie is... Iemand enig idee?
    "I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
      vrijdag 9 november 2007 @ 13:47:33 #98
    67385 ROG
    Go on, say it.
    pi_54480974
    quote:
    Op vrijdag 9 november 2007 13:26 schreef Merel het volgende:
    Ik ben op zoek naar (de naam van) een TV-meubel van Ikea. Een heel simpel ding, gewoon een rechthoek op wieltjes:

[ afbeelding ]

Kan em niet meer op de website vinden dus ik ben bang dat ie uit de collectie is... Iemand enig idee?
    Hey die staat hier, in beukenkleur, cm of 60/70 breed? Alleen geen idee hoe 'ie heet.
      vrijdag 9 november 2007 @ 13:51:30 #99
    331 Merel
    Be here now.
    pi_54481079
    quote:
    Op vrijdag 9 november 2007 13:47 schreef ROG het volgende:

[..]

Hey die staat hier, in beukenkleur, cm of 60/70 breed? Alleen geen idee hoe 'ie heet.
    Hmm nee breder volgens mij. Misschien wel dezelfde serie maar andere afmetingen? Of ik heb gewoon een verkeerd beeld in m'n hoofd van hoe groot het ding is, dat kan ook
    "I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
      vrijdag 9 november 2007 @ 14:01:00 #100
    331 Merel
    Be here now.
    pi_54481306
    Plaatje gevonden! Maar nog geen naam...

Plaatje komt van Marktplaats, maar wordt door iemand aangeboden die veel te ver weg woont...
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')