kan ook niet andersquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:58 schreef Edwinuss het volgende:
Mensen ik was vorig weekend in stap in jullie stad, moet zeggen dat ik me aardig heb vermaakt!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Tijd, klok, jeweets.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoe komt het ineens zo laat...?
Ik ook, dus zie boven...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:00 schreef MaxMark het volgende:
Oh, ik moet nog even een tvp plaatsen. Bij deze.
Ja, dat snap ik. Maar wat nou als zij daar heel anders over denken?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:40 schreef Grulez het volgende:
dfq
Ze moeten gewoon hun bek houe. Als ik het zeg, is het zo, lijkt me.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:41 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Maar wat nou als zij daar heel anders over denken?
Hey, weet je... Ik steun je volledig daarin hoor. Echt waar. Maar het moet niet uit de hand lopen, zeg ik je.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:55 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon hun bek houe. Als ik het zeg, is het zo, lijkt me.
Genieten?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 01:49 schreef Bob. het volgende:
Mijn buurmeisje heeft dr nieuwe lover op bezoek.![]()
luck avec Frans!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 07:40 schreef ChipsZak. het volgende:
TVP voor Mittag(oid )
Wish me luch avec frans
Was me nog niet opgevallen gisteravondquote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:07 schreef Alexxxxx het volgende:
PSM avatar in de OP maar niet in profiel?
Waarom ben je er al uit dan?:oquote:Op donderdag 4 oktober 2007 08:29 schreef Lyssa het volgende:
Goedemorgen!![]()
Veels te vroeg voor mijn likingJa, ik ben student, dus wil uitslapen
waarom?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:02 schreef boem-dikkie het volgende:
Nog mensen die naar de shadrak en/of Vera gaan? Zoja als jullie iemand verkleed als mario zien ben ik het!
Wat dan?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goedemorgen.
Raaaarrrrr gedroomd..
Ah, ik denk dat ik vanavond alleen in Ray's Pub ben te vinden, en daarna lekker naar huis toe gaquote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:10 schreef boem-dikkie het volgende:
verkleedfeest en daarna met zn allen naar de stad
Ik was zwanger, geen idee van wie, en ik liep met m'n familie door wat ik denk dat Rio de Janeiro was... maar eerst was iedereen er nog en na een poosje was ik alleen, en 't was er heel druk en iedereen stootte (per ongeluk) tegen m'n buik aan, dus dat vond ik heel eng.quote:
wattan?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goedemorgen.
Raaaarrrrr gedroomd..
vrouw!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Er waren wel heel leuke winkels!
Ik zag er wel heel mooi uit, zwanger.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:18 schreef Peterselieman het volgende:
Hele rare droom ja.
Je hebt in ieder geval wel een levendige fantasie
Die van mij, momenteel hosting problemen moet het zo weer doenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:33 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wiens avatar stond er naast die van Aryon? Die werkt nml niet meer vlgens mij
Ben je nou nog niet klaar?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hmm. Er zit geen boekje bij.
Ik zou zeggen, goed zo, maar het ligt eraan hoe je onveilig bedoelt.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:00 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik heb de snelweg vandaag onveilig gemaakt.
Helemaal niet! Ik ben dan ook net wakkerquote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:25 schreef teigan het volgende:
mogguh Grulez..
ik heb besloten dat dit vandaag ook een kutdag gaat worden...
Dan heb je iig de kutochtend al overgeslagenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:03 schreef Grulez het volgende:
[..]
Helemaal niet! Ik ben dan ook net wakker![]()
Het is een kwaliteitquote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:07 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dan heb je iig de kutochtend al overgeslagen
knuffelquote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb een beetje een kutdag, dan weet je dat even.
Klinkt gaafquote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:53 schreef Lyssa het volgende:
Ik was eruit omdat ik een afspraak had met mn masterthese begeleider.
Ik ga werken met rijvaardigheidstesten bij ouderen, en daarvoor gebruiken we dus een vette rijsimulator, die ik vandaag dus moest testen, doorlopen en de procedure uitgelegd krijgen. Wat een lol! Het feit dat ik 3 jaar niet gereden heb speelde wel wat mee, ook omdat de ervaring toch niet geheel realistisch is, maar er kwamen toch duidelijk weer wat automatische rijprocessen in mij naar boven xD
Zodra je een planning maakt weet je dat die in de soep gaat lopen toch?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo, 't gaat al weer heel wat beter.
Net met Do2 even onze planning voor de komende maanden doorgesproken, we hebben het smoordruk met drie concerten, allebei onze verjaardagen, kerst, oud en nieuw....
Naja, ik heb alle data van alles wat we gaan doen wel in m'n hoofd, maar Do2 vroeg zo'n beetje om de dag: "Wanneer is dit concert ook al weer? En wanneer is Bruce dan? En je verjaardag, das op een donderdag?"quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:03 schreef Dangel het volgende:
[..]
Zodra je een planning maakt weet je dat die in de soep gaat lopen toch?
Dat is iig wat ik heb geleerd op de planners opleiding
Gooien we die ene er vanavond even uitquote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:11 schreef Aryon het volgende:
Klopt Teigan. Er staan 2 avatars van mij in, maar Jumpen is Gay mag weg hoor. Heb nu Kirby.
Sterktequote:
En heb nu nogal hoofdpijn want heb een softbal tegen me hoofd aangekregen. En het feit dat het een softbal is, maakt niet uit, als die met een aardig gangetje tegen je hoofd aan komt.
Is goed. Ja, hoop alleen dat ik morgen niet nog hoofdpijn heb, anders is er wat mis met me schedel, maar dat lijkt me niet. Verder merk ik er niet heel veel van, behalve de hoofdpijn en soms wat disorientatie.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Gooien we die ene er vanavond even uit
[..]
Sterkte
Nee geen overgeven gelukkig. Ben nu gewoon veel aan het drinken, veel water, dus het komt wel goed, denk ik.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Niet overgegeven? Want dan moet je meteen gaan liggen, toch?
Heb m'n ex eens een heel rampenplan 'hersenschudding' gegeven, terwijl ie die eigenlijk helemaal niet had en gewoon niet wilde dat ik langs kwam omdat ie bij een ander was.
Ik hoop de eerste 3 samen te kunnen doenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Damn.. En je moet voor alles nog cadeautjes halen? Ik moet ook nog shoppen vanav, samen?
.
We hebben hier in het topic wel een bewoner van de akkerstraatquote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:40 schreef Andromache het volgende:
Iemand heel toevallig in de buurt van Akkerstraat geweest vanochtend? Al bij het Noorderstation was er volop politie, geparkeerde politieauto's en verkeersregelaars, dacht dat er een evenement was. Vervolgens fiets ik door de Akkerstraat, en is er in de Nooderkerk een uitvaart bezig van naar het leek een politieagent.
Allemaal mensen in uniform, politiepaarden, statige zwarte koets voor de kist... Ik vraag me nu dus af of er iets speciaals aan de hand was, dat deze mijnheer 'killed in action' was? Want er gaan toch wel meer politiemensen dood, maar ik kan me niet voorstellen dat ze bij iedere collega zo alles uit de kast trekken.
Oeh, wat ga je in Londen doen? Iets spannender dan even naar de ub van Leiden, that's for sure.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:41 schreef maok het volgende:
Maandag naar Londen via Eindhoven, gelukkig hoef ik niet met de trein
Samen met TARA, freecell en nog een vriendin 3 daagjes de toerist uithangen. We hebben in mei ofzo met een actie van ryanair hele goedkope vliegtickets gekocht. Ik was op een keer toen ik 11 was nog nooit in Londen geweest dus leek me wel tof.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oeh, wat ga je in Londen doen? Iets spannender dan even naar de ub van Leiden, that's for sure.
Wie woont er dan in de Akkerstraat?
Op de vliegtickets hebben wij in iedergeval al bespaard. Kost ons ¤12,08 met z'n 4en. Had zelfs al voor 8ct gekunt maar dan mochten we alleen handbagage mee, nu mag er ook nog een koffer mee. Maar Londen verder is wel redelijk prijzig, gelukkig zijn de meeste musea gratis en zitten we redelijk goedkoop in een youth hostel.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:06 schreef teigan het volgende:
Ik ben ook best een beetje jaloers maok, ik wil ook nog een keer naar Londen, maar hik zo tegen de kosten aan..
Goed zoeken..quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:22 schreef nietzman het volgende:
Ik ben m'n keuken kwijt, heb geen gas en warm water meer en ben een grote puinzooi rijker.
Aw.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:22 schreef nietzman het volgende:
Ik ben m'n keuken kwijt, heb geen gas en warm water meer en ben een grote puinzooi rijker.
Jeps. en centrale afzuiging en nieuwe radiatoren in elke kamer.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:24 schreef maok het volgende:
Goed zoeken..
Krijg je een nieuwe keuken?
Tot maandag.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:25 schreef Bob. het volgende:
Aw.Hoe lang gaan ze je lastig vallen met al die rommel?
Ik jou ookquote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:46 schreef ChipsZak. het volgende:
Lalala. Ik vind iemand leuk lalal.
Misschien moet je even bij Van Erp gaan kijken. Die zal vast wel een leuk flesje hebben staanquote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:20 schreef Grulez het volgende:
Weet iemand nog niet te dure afstudeerkadootjes...
quote:
Ai, sneu geld. Duur?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Zojuist mn eerste verkeersbon op de deurmatBij Arnhem 107 gereden waar je 100 mag
om 2:15 's nachts
Zeikerds.... Trajectcontroles, bah!
Nou ja aan de andere kant.. ik heb ook stukken heel wat sneller gereden die nacht..(was met de huurauto, terugweg van vakantie...)
Eigenlijk niet, moet het morgen hebben. Winkels zijn tot 9 uur open he? Misschien dat ik nog even snel kan..quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:55 schreef ChipsZak. het volgende:
Stad kan niet wachten?![]()
Wel balen.
Succes.
Gaaf!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:02 schreef maok het volgende:
[..]
Samen met TARA, freecell en nog een vriendin 3 daagjes de toerist uithangen. We hebben in mei ofzo met een actie van ryanair hele goedkope vliegtickets gekocht. Ik was op een keer toen ik 11 was nog nooit in Londen geweest dus leek me wel tof.
Ikvind iedereen stom!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:44 schreef Bob. het volgende:
Heb ik weer niet opgelet en is het weer lente ofzo? Iedereen is opeens verliefd.![]()
Uhu, dus nu stoppen met FOK!ken jij!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:59 schreef Bob. het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, moet het morgen hebben. Winkels zijn tot 9 uur open he? Misschien dat ik nog even snel kan..
Eens moet het de eerste keer zijn dat je bekeurd wordt. Leuk is het nooitquote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Zojuist mn eerste verkeersbon op de deurmatBij Arnhem 107 gereden waar je 100 mag
om 2:15 's nachts
Zeikerds.... Trajectcontroles, bah!
Nou ja aan de andere kant.. ik heb ook stukken heel wat sneller gereden die nacht..(was met de huurauto, terugweg van vakantie...)
Wie schaar je nu weer onder de meesten?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:00 schreef Alexxxxx het volgende:
Behalve de meesten hier![]()
Julie zijn tof
Iedereen behalve Jesse_ is my guess.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wie schaar je nu weer onder de meesten?
Gewoon niet vragen en je aangesproken voelen, werkt altijd.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Meh ja. Oke ik ga weer braaf aan de slag! Dagdag.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:00 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Uhu, dus nu stoppen met FOK!ken jij!![]()
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:04 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Iedereen behalve Jesse_ is my guess.
Owh, we waren allemaal in eenquote:
iig iedereen die ik heb ontmoet. En over de rest kan ik niet oordelen. Misschien is Jesse_ wel een puikbeste kerel. Dat is TheSorrow immers ook. Een forum-masker kan bedriegenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Is ook wel een heel schattig spookjequote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:08 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Owh, we waren allemaal in eenbui en toen kreeg ik [afbeelding] in mn fobo van aSj en toen moest ik die even spammen hier [afbeelding]
TheSorrow vind ik immers ook een puikbeste kerel.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
iig iedereen die ik heb ontmoet. En over de rest kan ik niet oordelen. Misschien is Jesse_ wel een puikbeste kerel. Dat is TheSorrow immers ook. Een forum-masker kan bedriegen
Jaquote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Laat me raden, hij is blauw, heeft een X in zn naam en maakt heul veul foto's?
quote:
Aha!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja ik was ff blij aan het zijn om een text die in mn FoBo staat
Ik heb een cadeautje voor je en ik zeg lekker niet wat.quote:
Spannend!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb een cadeautje voor je en ik zeg lekker niet wat.
Omdat het dit jaar tijd is voor studerenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Het is donderdag en jullie zijn studenten, waarom zijn jullie niet in een
kroeg?
FC Grunn op tv hequote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:08 schreef Alexxxxx het volgende:
kroeg?
Wie heeft er bij jullie een relatie verbroken dan?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:24 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hoi, ik heb weer bijgelezen.
Ik zie her en der liefde bloeien
Aan de ene kant worden relaties verbroken (gisteren nog live vanuit dit huis), en hier ontstaat weer prille liefde. En het is niet eens lente
Anyway, ik ga naar Londen
Ja, dibs, overigens.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:24 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Aan de ene kant worden relaties verbroken (gisteren nog live vanuit dit huis), P
6 uur/ Half 7 bed uit enzoootquote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:08 schreef Alexxxxx het volgende:
kroeg?
Geen Groninger én geen student.quote:
Idem hier....quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik denk dat ik wel een vermoeden heb.
wat die kwallebal zegtquote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:50 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Geen Groninger én geen student.
maar leuk dat je mee doet
Helaas heeft het niet geholpen, want na pingels liggen ze er alsnog uit.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:32 schreef Grulez het volgende:
Come on FC!!
Ben jij familie van Evert ten Napel ofzo?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zwarte dag voor het Nederlandse voetbal
Gelukkig niet zeg, maar 1 van de 5 ploegen door is wel wat magertjesquote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:59 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ben jij familie van Evert ten Napel ofzo?
Aan de eigenlijke wordt nog gewerktquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:11 schreef Tangarine het volgende:
Like, omg, ik zie PSM met een avatar!
Gefeliciteerdquote:Ben net thuis van audities! Ik heb een rol in het toneelstuk! Het is een vrij kleine rol, maar wel grappig iig, en daarnaast hoor ik bij de extra's, wat inhoud dat ik ook nog kleinere rollen mag vervullenBest leuk, omdat ik acteren helemaal niet zag zitten, en nu toch iets mag doen! En daarnaast nog het bestuur in ofzo ^^
yay
thank youquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Aan de eigenlijke wordt nog gewerkt![]()
[..]
Gefeliciteerd
Waar zit je nu bij dan?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:11 schreef Tangarine het volgende:
Ben net thuis van audities! Ik heb een rol in het toneelstuk! Het is een vrij kleine rol, maar wel grappig iig, en daarnaast hoor ik bij de extra's, wat inhoud dat ik ook nog kleinere rollen mag vervullenBest leuk, omdat ik acteren helemaal niet zag zitten, en nu toch iets mag doen! En daarnaast nog het bestuur in ofzo ^^
yay
Waarom ben ik verplaatst?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:24 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Zo, OP aangepast met al die nieuwe icoontjes.
Jumpen is Gay eruit gehaald, daar PSM neergezet en Dangel maar tijdelijk op dat laatste lege plekje neergezet
Ik dacht dat jij er uit was gehaald na protesten.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:38 schreef Dangel het volgende:
[..]
Waarom ben ik verplaatst?Ik stond er tohc al in?
Ik geloof dat er wat protesten waren en je er zelf ook wel uit wildequote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:38 schreef Dangel het volgende:
[..]
Waarom ben ik verplaatst?Ik stond er tohc al in?
Suc6 Teiganquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:41 schreef teigan het volgende:
Lekker is dat Lyssa, geniet ervan..
Ik moet nu echt aan het werk van mezelf...
Heerlijk hoe druk mensen zich kunnen maken om een OP, niet?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij er uit was gehaald na protesten..
Ik weet 't allemaal niet precies hoor, 't is een beetje bij me langs gegaan geloof ik.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:03 schreef Dangel het volgende:
[..]
Heerlijk hoe druk mensen zich kunnen maken om een OP, niet?
Waar ontbreekt het aan?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik wil echt zoooo graag de ramen lappen maar ik weet niet hoe (boevenhuis)..
Of een ladder, maar daar durf ik toch niet op (hoogtevrees) of een lange stok.quote:
Wacht wacht, is er iets op het spoor?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:37 schreef Peterselieman het volgende:
Onderweg naar Leeuwarden via Zwolle dit maal![]()
![]()
Heerlijkquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:40 schreef Lyssa het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb lekker uitgeslape vandaag en ga lekker de hele dag niks doen!! Zodirect ff de nieuwe CSI kijken en dan lekker lezen ofzoMisschien ff de stad in. Eindelijk een dagje geen stress
t is een treintjesfapper he?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wacht wacht, is er iets op het spoor?
Vriendin in Breda, dan is ie daar binnen een paar maanden van genezen.quote:
Nee hoor.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Vriendin in Breda, dan is ie daar binnen een paar maanden van genezen.
Ik heb wel allang genoeg van met de trein reizen. Of naja, dat is nog niet zo erg, maar de vertragingen, werkzaamheden... Ben ook altijd blij als het Do2 z'n beurt is om naar Groningen te komen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:18 schreef Dangel het volgende:
[..]
Nee hoor.
Ervaringsexpert(nou ja ik moets even lang reizen iig)
ik heb er ook wel genoeg van inmiddels.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb wel allang genoeg van met de trein reizen. Of naja, dat is nog niet zo erg, maar de vertragingen, werkzaamheden...
inderdaadquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
4 uur?. Damn, dan had je bijna beter kunnen gaan lopen.
.
Ik probeer al een week lang mn studieprogramma ter goedkeuring in te leveren. Openingstijden zijn nogal crap (9:00 tot 12:30), en dan gaan ze ook precies tijdens die tijden andere dingen doen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:35 schreef Grulez het volgende:
Net mn bachelor maar ff opgehaald. Binnen 10 minuten stond ik weer buiten
Iig gefeliciteerd.. Er was geen officiele uitreiking?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:35 schreef Grulez het volgende:
Misschien hier iets mee te maken?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:21 schreef One_conundrum het volgende:
Waarom luidden die kerkklokken gisterochtend zo lang? Vroeg ik me af terwijl ik in de UB zat ...
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:40 schreef Andromache het volgende:
Iemand heel toevallig in de buurt van Akkerstraat geweest vanochtend? Al bij het Noorderstation was er volop politie, geparkeerde politieauto's en verkeersregelaars, dacht dat er een evenement was. Vervolgens fiets ik door de Akkerstraat, en is er in de Nooderkerk een uitvaart bezig van naar het leek een politieagent.
Allemaal mensen in uniform, politiepaarden, statige zwarte koets voor de kist... Ik vraag me nu dus af of er iets speciaals aan de hand was, dat deze mijnheer 'killed in action' was? Want er gaan toch wel meer politiemensen dood, maar ik kan me niet voorstellen dat ze bij iedere collega zo alles uit de kast trekken.
Ik ga eigenlijk altijd naar kral, maar het kan vast goedkoper.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:11 schreef Aryon het volgende:
Pfff.. Ik ben druk vandaag. Denk dat ik maar eerst een lijstje ga maken van alle dingen die moet doen.
Weet iemand trouwens waar je goedkoop pasfoto's kan laten maken?
Ah ja, die goeie ouwe tijd.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Best leuk om oude topics door te lezen.. In deel 17 is m'n ex na een knallende ruzie m'n deur uitgestormd, in deel 18 komt Do2 voor het eerst posten, in deel 21 kwam ik erachter dat ik ben bedrogen...
Waar zit die dan? Ja, zolang het maar goed is, goedkoper kan altijd.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:16 schreef maok het volgende:
[..]
Ik ga eigenlijk altijd naar kral, maar het kan vast goedkoper.
Jij en ik? Om eerlijk te zijn kan ik me dat niet herinneren, dus ik zal het wel anders hebben opgevat dan jij. Ik weet wel dat we behoorlijke meningsverschillen hadden soms.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
MaxMark, weet jij nog waarom wij altijd op elkaar zaten te vitten, eigenlijk?
Ik heb soms best wel op je zitten schelden eigenlijk.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:31 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Jij en ik? Om eerlijk te zijn kan ik me dat niet herinneren, dus ik zal het wel anders hebben opgevat dan jij. Ik weet wel dat we behoorlijke meningsverschillen hadden soms.
WATquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb soms best wel op je zitten schelden eigenlijk.. Ik had héél sterk het gevoel dat je mij niet mocht. Maar ik vind je nu eigenlijk best wel heel tof.
.
Zitten er meerdere, oa tegenover het gemeentehuisquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:31 schreef Aryon het volgende:
[..]
Waar zit die dan? Ja, zolang het maar goed is, goedkoper kan altijd.
Ok, thnx. Dan ga ik nu even de stad in en dingetjes kopen/kijken.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:36 schreef maok het volgende:
[..]
Zitten er meerdere, oa tegenover het gemeentehuis
Mailtje terug van mijn eerste begeleider:quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ai teigan, ik hoop dat het goed komt!! Succes!
Ik zit hier nu ff een potje te janken vanwege de spanning die er van mij afvalt..quote:"XXX heeft de nodige kritiek op je PGOO.
We hebben besloten dat je een voldoende krijgt voor je PGOO. Dan kan je het zo laten. Als we een cijfer moeten geven krijg je een 6.
Daarmee ben je volgens mij afgezien van je keuzethema klaar.
Gefeliciteerd!!!!!!"
Vreugdetranenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:43 schreef teigan het volgende:
[..]
Mailtje terug van mijn eerste begeleider:
[..]
Ik zit hier nu ff een potje te janken vanwege de spanning die er van mij afvalt..
YES!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:43 schreef teigan het volgende:
[..]
[..]
Ik zit hier nu ff een potje te janken vanwege de spanning die er van mij afvalt..
Gefeli Teigan!!!!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:43 schreef teigan het volgende:
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:43 schreef teigan het volgende:
[..]
[..]
wtf man.. ga op zoek naar een hobby of een leven, serieusquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Best leuk om oude topics door te lezen.. In deel 17 is m'n ex na een knallende ruzie m'n deur uitgestormd, in deel 18 komt Do2 voor het eerst posten, in deel 21 kwam ik erachter dat ik ben bedrogen...
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:08 schreef Pjetr het volgende:
[..]
wtf man.. ga op zoek naar een hobby of een leven, serieus![]()
Ach de een leest de Foxy en de Passie, de ander oude forumtopicsquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:08 schreef Pjetr het volgende:
[..]
wtf man.. ga op zoek naar een hobby of een leven, serieus![]()
Volgens mij heeft bijna elke jongen met een kloon op dit forum dat geprobeerdquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:26 schreef Bob. het volgende:
Heb je serieus geprobeerd mensen wijs te maken dat je een jong meisje was?![]()
Ja, en er zijn verrekte vele mensen in getrapt oopk nog. Vooral in het begin, toen ik nog een FoBo had met het uiterlijk van een Vlaams Gothic meisje en alles.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:26 schreef Bob. het volgende:
Heb je serieus geprobeerd mensen wijs te maken dat je een jong meisje was?![]()
Niets, maar ik wilde even de rijdende bioscoop van de NS nemen. Morgen is de laatste dag. Heb even een uurtje naar de film Nachtrit zitten te kijken.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wacht wacht, is er iets op het spoor?
Vandaag niet.quote:
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:35 schreef Grulez het volgende:
Gefeliciteerd, Teiganquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:43 schreef teigan het volgende:
[..]
[..]
Ik geloof dat Verbal het nog lang volgehouden heeft.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:35 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Volgens mij heeft bijna elke jongen met een kloon op dit forum dat geprobeerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |