Iig gefeliciteerd.. Er was geen officiele uitreiking?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:35 schreef Grulez het volgende:
Net mn bachelor maar ff opgehaald. Binnen 10 minuten stond ik weer buiten
Misschien hier iets mee te maken?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:21 schreef One_conundrum het volgende:
Waarom luidden die kerkklokken gisterochtend zo lang? Vroeg ik me af terwijl ik in de UB zat ...
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:40 schreef Andromache het volgende:
Iemand heel toevallig in de buurt van Akkerstraat geweest vanochtend? Al bij het Noorderstation was er volop politie, geparkeerde politieauto's en verkeersregelaars, dacht dat er een evenement was. Vervolgens fiets ik door de Akkerstraat, en is er in de Nooderkerk een uitvaart bezig van naar het leek een politieagent.
Allemaal mensen in uniform, politiepaarden, statige zwarte koets voor de kist... Ik vraag me nu dus af of er iets speciaals aan de hand was, dat deze mijnheer 'killed in action' was? Want er gaan toch wel meer politiemensen dood, maar ik kan me niet voorstellen dat ze bij iedere collega zo alles uit de kast trekken.
Ik ga eigenlijk altijd naar kral, maar het kan vast goedkoper.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:11 schreef Aryon het volgende:
Pfff.. Ik ben druk vandaag. Denk dat ik maar eerst een lijstje ga maken van alle dingen die moet doen.
Weet iemand trouwens waar je goedkoop pasfoto's kan laten maken?
Ah ja, die goeie ouwe tijd.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Best leuk om oude topics door te lezen.. In deel 17 is m'n ex na een knallende ruzie m'n deur uitgestormd, in deel 18 komt Do2 voor het eerst posten, in deel 21 kwam ik erachter dat ik ben bedrogen...
Waar zit die dan? Ja, zolang het maar goed is, goedkoper kan altijd.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:16 schreef maok het volgende:
[..]
Ik ga eigenlijk altijd naar kral, maar het kan vast goedkoper.
Jij en ik? Om eerlijk te zijn kan ik me dat niet herinneren, dus ik zal het wel anders hebben opgevat dan jij. Ik weet wel dat we behoorlijke meningsverschillen hadden soms.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
MaxMark, weet jij nog waarom wij altijd op elkaar zaten te vitten, eigenlijk?
Ik heb soms best wel op je zitten schelden eigenlijk.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:31 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Jij en ik? Om eerlijk te zijn kan ik me dat niet herinneren, dus ik zal het wel anders hebben opgevat dan jij. Ik weet wel dat we behoorlijke meningsverschillen hadden soms.
WATquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb soms best wel op je zitten schelden eigenlijk.. Ik had héél sterk het gevoel dat je mij niet mocht. Maar ik vind je nu eigenlijk best wel heel tof.
.
Zitten er meerdere, oa tegenover het gemeentehuisquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:31 schreef Aryon het volgende:
[..]
Waar zit die dan? Ja, zolang het maar goed is, goedkoper kan altijd.
Ok, thnx. Dan ga ik nu even de stad in en dingetjes kopen/kijken.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:36 schreef maok het volgende:
[..]
Zitten er meerdere, oa tegenover het gemeentehuis
Mailtje terug van mijn eerste begeleider:quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ai teigan, ik hoop dat het goed komt!! Succes!
Ik zit hier nu ff een potje te janken vanwege de spanning die er van mij afvalt..quote:"XXX heeft de nodige kritiek op je PGOO.
We hebben besloten dat je een voldoende krijgt voor je PGOO. Dan kan je het zo laten. Als we een cijfer moeten geven krijg je een 6.
Daarmee ben je volgens mij afgezien van je keuzethema klaar.
Gefeliciteerd!!!!!!"
Vreugdetranenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:43 schreef teigan het volgende:
[..]
Mailtje terug van mijn eerste begeleider:
[..]
Ik zit hier nu ff een potje te janken vanwege de spanning die er van mij afvalt..
YES!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:43 schreef teigan het volgende:
[..]
Mailtje terug van mijn eerste begeleider:
[..]
Ik zit hier nu ff een potje te janken vanwege de spanning die er van mij afvalt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |