kan ook niet andersquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:58 schreef Edwinuss het volgende:
Mensen ik was vorig weekend in stap in jullie stad, moet zeggen dat ik me aardig heb vermaakt!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Tijd, klok, jeweets.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoe komt het ineens zo laat...?
Ik ook, dus zie boven...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:00 schreef MaxMark het volgende:
Oh, ik moet nog even een tvp plaatsen. Bij deze.
Ja, dat snap ik. Maar wat nou als zij daar heel anders over denken?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:40 schreef Grulez het volgende:
dfq
Ze moeten gewoon hun bek houe. Als ik het zeg, is het zo, lijkt me.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:41 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Maar wat nou als zij daar heel anders over denken?
Hey, weet je... Ik steun je volledig daarin hoor. Echt waar. Maar het moet niet uit de hand lopen, zeg ik je.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:55 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon hun bek houe. Als ik het zeg, is het zo, lijkt me.
Genieten?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 01:49 schreef Bob. het volgende:
Mijn buurmeisje heeft dr nieuwe lover op bezoek.![]()
luck avec Frans!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 07:40 schreef ChipsZak. het volgende:
TVP voor Mittag(oid )
Wish me luch avec frans
Was me nog niet opgevallen gisteravondquote:Op donderdag 4 oktober 2007 00:07 schreef Alexxxxx het volgende:
PSM avatar in de OP maar niet in profiel?
Waarom ben je er al uit dan?:oquote:Op donderdag 4 oktober 2007 08:29 schreef Lyssa het volgende:
Goedemorgen!![]()
Veels te vroeg voor mijn likingJa, ik ben student, dus wil uitslapen
waarom?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:02 schreef boem-dikkie het volgende:
Nog mensen die naar de shadrak en/of Vera gaan? Zoja als jullie iemand verkleed als mario zien ben ik het!
Wat dan?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goedemorgen.
Raaaarrrrr gedroomd..
Ah, ik denk dat ik vanavond alleen in Ray's Pub ben te vinden, en daarna lekker naar huis toe gaquote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:10 schreef boem-dikkie het volgende:
verkleedfeest en daarna met zn allen naar de stad
Ik was zwanger, geen idee van wie, en ik liep met m'n familie door wat ik denk dat Rio de Janeiro was... maar eerst was iedereen er nog en na een poosje was ik alleen, en 't was er heel druk en iedereen stootte (per ongeluk) tegen m'n buik aan, dus dat vond ik heel eng.quote:
wattan?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goedemorgen.
Raaaarrrrr gedroomd..
vrouw!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Er waren wel heel leuke winkels!
Ik zag er wel heel mooi uit, zwanger.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:18 schreef Peterselieman het volgende:
Hele rare droom ja.
Je hebt in ieder geval wel een levendige fantasie
Die van mij, momenteel hosting problemen moet het zo weer doenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:33 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wiens avatar stond er naast die van Aryon? Die werkt nml niet meer vlgens mij
Ben je nou nog niet klaar?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hmm. Er zit geen boekje bij.
Ik zou zeggen, goed zo, maar het ligt eraan hoe je onveilig bedoelt.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:00 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik heb de snelweg vandaag onveilig gemaakt.
Helemaal niet! Ik ben dan ook net wakkerquote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:25 schreef teigan het volgende:
mogguh Grulez..
ik heb besloten dat dit vandaag ook een kutdag gaat worden...
Dan heb je iig de kutochtend al overgeslagenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:03 schreef Grulez het volgende:
[..]
Helemaal niet! Ik ben dan ook net wakker![]()
Het is een kwaliteitquote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:07 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dan heb je iig de kutochtend al overgeslagen
knuffelquote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb een beetje een kutdag, dan weet je dat even.
Klinkt gaafquote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:53 schreef Lyssa het volgende:
Ik was eruit omdat ik een afspraak had met mn masterthese begeleider.
Ik ga werken met rijvaardigheidstesten bij ouderen, en daarvoor gebruiken we dus een vette rijsimulator, die ik vandaag dus moest testen, doorlopen en de procedure uitgelegd krijgen. Wat een lol! Het feit dat ik 3 jaar niet gereden heb speelde wel wat mee, ook omdat de ervaring toch niet geheel realistisch is, maar er kwamen toch duidelijk weer wat automatische rijprocessen in mij naar boven xD
Zodra je een planning maakt weet je dat die in de soep gaat lopen toch?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo, 't gaat al weer heel wat beter.
Net met Do2 even onze planning voor de komende maanden doorgesproken, we hebben het smoordruk met drie concerten, allebei onze verjaardagen, kerst, oud en nieuw....
Naja, ik heb alle data van alles wat we gaan doen wel in m'n hoofd, maar Do2 vroeg zo'n beetje om de dag: "Wanneer is dit concert ook al weer? En wanneer is Bruce dan? En je verjaardag, das op een donderdag?"quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:03 schreef Dangel het volgende:
[..]
Zodra je een planning maakt weet je dat die in de soep gaat lopen toch?
Dat is iig wat ik heb geleerd op de planners opleiding
Gooien we die ene er vanavond even uitquote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:11 schreef Aryon het volgende:
Klopt Teigan. Er staan 2 avatars van mij in, maar Jumpen is Gay mag weg hoor. Heb nu Kirby.
Sterktequote:
En heb nu nogal hoofdpijn want heb een softbal tegen me hoofd aangekregen. En het feit dat het een softbal is, maakt niet uit, als die met een aardig gangetje tegen je hoofd aan komt.
Is goed. Ja, hoop alleen dat ik morgen niet nog hoofdpijn heb, anders is er wat mis met me schedel, maar dat lijkt me niet. Verder merk ik er niet heel veel van, behalve de hoofdpijn en soms wat disorientatie.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Gooien we die ene er vanavond even uit
[..]
Sterkte
Nee geen overgeven gelukkig. Ben nu gewoon veel aan het drinken, veel water, dus het komt wel goed, denk ik.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Niet overgegeven? Want dan moet je meteen gaan liggen, toch?
Heb m'n ex eens een heel rampenplan 'hersenschudding' gegeven, terwijl ie die eigenlijk helemaal niet had en gewoon niet wilde dat ik langs kwam omdat ie bij een ander was.
Ik hoop de eerste 3 samen te kunnen doenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Damn.. En je moet voor alles nog cadeautjes halen? Ik moet ook nog shoppen vanav, samen?
.
We hebben hier in het topic wel een bewoner van de akkerstraatquote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:40 schreef Andromache het volgende:
Iemand heel toevallig in de buurt van Akkerstraat geweest vanochtend? Al bij het Noorderstation was er volop politie, geparkeerde politieauto's en verkeersregelaars, dacht dat er een evenement was. Vervolgens fiets ik door de Akkerstraat, en is er in de Nooderkerk een uitvaart bezig van naar het leek een politieagent.
Allemaal mensen in uniform, politiepaarden, statige zwarte koets voor de kist... Ik vraag me nu dus af of er iets speciaals aan de hand was, dat deze mijnheer 'killed in action' was? Want er gaan toch wel meer politiemensen dood, maar ik kan me niet voorstellen dat ze bij iedere collega zo alles uit de kast trekken.
Oeh, wat ga je in Londen doen? Iets spannender dan even naar de ub van Leiden, that's for sure.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:41 schreef maok het volgende:
Maandag naar Londen via Eindhoven, gelukkig hoef ik niet met de trein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |