Misschien moet je even bij Van Erp gaan kijken. Die zal vast wel een leuk flesje hebben staanquote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:20 schreef Grulez het volgende:
Weet iemand nog niet te dure afstudeerkadootjes...
quote:
Ai, sneu geld. Duur?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Zojuist mn eerste verkeersbon op de deurmatBij Arnhem 107 gereden waar je 100 mag
om 2:15 's nachts
Zeikerds.... Trajectcontroles, bah!
Nou ja aan de andere kant.. ik heb ook stukken heel wat sneller gereden die nacht..(was met de huurauto, terugweg van vakantie...)
Eigenlijk niet, moet het morgen hebben. Winkels zijn tot 9 uur open he? Misschien dat ik nog even snel kan..quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:55 schreef ChipsZak. het volgende:
Stad kan niet wachten?![]()
Wel balen.
Succes.
Gaaf!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:02 schreef maok het volgende:
[..]
Samen met TARA, freecell en nog een vriendin 3 daagjes de toerist uithangen. We hebben in mei ofzo met een actie van ryanair hele goedkope vliegtickets gekocht. Ik was op een keer toen ik 11 was nog nooit in Londen geweest dus leek me wel tof.
Ikvind iedereen stom!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:44 schreef Bob. het volgende:
Heb ik weer niet opgelet en is het weer lente ofzo? Iedereen is opeens verliefd.![]()
Uhu, dus nu stoppen met FOK!ken jij!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:59 schreef Bob. het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, moet het morgen hebben. Winkels zijn tot 9 uur open he? Misschien dat ik nog even snel kan..
Eens moet het de eerste keer zijn dat je bekeurd wordt. Leuk is het nooitquote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Zojuist mn eerste verkeersbon op de deurmatBij Arnhem 107 gereden waar je 100 mag
om 2:15 's nachts
Zeikerds.... Trajectcontroles, bah!
Nou ja aan de andere kant.. ik heb ook stukken heel wat sneller gereden die nacht..(was met de huurauto, terugweg van vakantie...)
Wie schaar je nu weer onder de meesten?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:00 schreef Alexxxxx het volgende:
Behalve de meesten hier![]()
Julie zijn tof
Iedereen behalve Jesse_ is my guess.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wie schaar je nu weer onder de meesten?
Gewoon niet vragen en je aangesproken voelen, werkt altijd.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wie schaar je nu weer onder de meesten?
Meh ja. Oke ik ga weer braaf aan de slag! Dagdag.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:00 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Uhu, dus nu stoppen met FOK!ken jij!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |